Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Lėktuvų stebėjimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Deja A380 VNO negali tūpti ir kilti.
    Jei ne pilnu baku ir ne pilnai pakrautas, tuomet gal ir gali, tie patys B747 dabar atskrenda tuščiais bakais, o kyla tuščiais krovinių skyriais.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Tai hipotetiskai iseina kad tuscias A380 gali nutupti bei pakilti VNO, nes lygtai jis nelabai reiklus pakilimo tako ilgiui nes turi gerai isvystyta sparno mechanizacija, bet jo svoris... tai jau kitas reikalas
    Deja A380 VNO negali tūpti ir kilti.

    Dėl jumbo, tai keletas kadrų iš VNO archyvo:











    Pamiršau An-124

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.04.12, 17:56.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    A380 reikia didesnio pločio berods, nei B747.
    Manau visa ši krizė dar labiau pagreitins A380 liūdną pabaigą ir nebereikės net svarstyti ar tilptų VNO.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Tai hipotetiskai iseina kad tuscias A380 gali nutupti bei pakilti VNO, nes lygtai jis nelabai reiklus pakilimo tako ilgiui nes turi gerai isvystyta sparno mechanizacija, bet jo svoris... tai jau kitas reikalas
    A380 reikia didesnio pločio berods, nei B747.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Šio ryto paukštis iš Zhengzhou su sustojimu Novosibirske, atgabenęs kaukes.
    Krašto apsaugos ministerija ir Lietuvos kariuomenė, pasinaudodamos karinių pervežimų bendradarbiavimo platforma, priėmė sprendimą pasitelkti orlaivį „Boeing 747F" medicininėms apsaugos priemonėms atgabenti iš Kinijos į Lietuvą. Orlaivis užsakytas pasinaudojant karinio Europos judėjimo koordinavimo centro (angl. Movement Coordination Centre Europe, MCCE) paslaugomis, gavus Susisiekimo ministerijos prašymą, nes šiuo metu civilinių orlaivių labai trūksta. Dar vienas toks orlaivis pervežti krovinius iš Kinijos yra užsakytas balandžio 16 dienai.
    https://www.15min.lt/naujiena/aktual...nes-56-1303072

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Tai hipotetiskai iseina kad tuscias A380 gali nutupti bei pakilti VNO, nes lygtai jis nelabai reiklus pakilimo tako ilgiui nes turi gerai isvystyta sparno mechanizacija, bet jo svoris... tai jau kitas reikalas
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.04.12, 16:42.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Manau viskas labai paprastai paaiškinama tuo, kad reikia gal didesnio tako norint pakilti pilnai pakrautam, o cia gi leidžiasi tuščiais bakais.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Šv. Velykų progą VNO tik ką nusileido 747 iš Novosibirsko.
    Niekados neglvojau kad VNO gali priimti Jumbo. Visad galvojau kad Lietuvoje panasaus dydzio lektuvai kaip B747 arba AN124 nusileidzia SQQ
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.04.12, 16:21.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Šio ryto paukštis iš Zhengzhou su sustojimu Novosibirske, atgabenęs kaukes.

    #Lithuanian Planespotters Cargolux Boeing 747-4R7(F) EYVI - Vilnius Int. Foto: R. R.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Gal išplėstinė mokamos versijos funkcija? Tokiu qtveju Flightradare geriau ieškoti pagal lėktuvo registracijos nr. LX-WCV

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    O įdomu kodėl pvz flightradar visai nerodo Search pagal CV8757 ar CLX8757, nors per aplinkui yra https://www.flightradar24.com/data/flights/cv8757

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Šv. Velykų progą VNO tik ką nusileido 747 iš Novosibirsko.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    15min.lt 2020.04.01
    Lietuvos oro uostuose prieglobstį rado 60 nebeskraidančių orlaivių
    Įdomu, ar nuo VNO lėktuvų stebėjimo aikštelės matosi tas "sandėlis"
    Ne, jie Metalo gatvės gale

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2020.04.01
    Lietuvos oro uostuose prieglobstį rado 60 nebeskraidančių orlaivių
    Daugeliui pasaulio šalių uždarius sienas ir nutraukus skrydžius, oro bendrovės pradėjo ieškoti, kur saugiai laikyti lėktuvus. Trijuose Lietuvos oro uostuose šiuo metu stovi 60 orlaivių, iš jų daugiausia Vilniuje. (...)
    Vilniaus ir Kauno oro uostuose šiuo metu laikomi 47 „Ryanair“, „Wizzair“, „Eurowings“, „GetJet“, „Avion Express“, „Danish Air Transport“ ir kitų bendrovių, Šiauliuose – 13 „World Star Aviation“ ir „GetJet Airlines“ orlaivių.

    https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...iu-637-1297922
    Įdomu, ar nuo VNO lėktuvų stebėjimo aikštelės matosi tas "sandėlis"

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    #Lithuanian Planespotters Raf-Avia Antonov An-26B EYVI - Vilnius Intl. Foto: A.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Atvykti Lietuvos piliečiams niekas nedraudžia. Išvykti draudžiama, išskyrus su diplomatiniais pasais, jų šeimos narius ir NATO šalių karius. Pastarieji tikriausiai tik kariniais lėktuvais keliauja). Gal išvyksta ne Lietuvos piliečiai? Bet tokių daug būti negali. Be to juk keltai pagrinde krovinius gabena, o ne keleivius, todėl jų reisų atšaukti nėra jokio pagrindo.
    Tai reikia žiūrėti vyriausybės nutarimus kovo 14 d. ir vėlesnius dėl konkrečių formuluočių.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.10, 11:50.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Draudžiamas ne lėktuvų skrydis kaip toks, o žmonių išvykimas ir atvykimas, išskyrus su diplomatiniais pasais ir kariškius ir kitus, kurie specleidimus gali gauti ar pagal darbo pobūdį gali išvykti (krovininio transporto vairuotojai, lakūnai, traukinių mašinistai ir laivų įgulos).
    Gal turit nuorodą į konkretų dokumentą. Įdomu, kaip suformuluota ir ar tikrai draudžiamas išvykimas ir atvykimas. Nes keltu iš Kylio sėkmingai atvyksta ir išvyksta žmonės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Draudžiamas ne lėktuvų skrydis kaip toks, o žmonių išvykimas ir atvykimas, išskyrus su diplomatiniais pasais ir kariškius ir kitus, kurie specleidimus gali gauti ar pagal darbo pobūdį gali išvykti (krovininio transporto vairuotojai, lakūnai, traukinių mašinistai ir laivų įgulos).
    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.10, 06:59.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    Kartas nuo karto tenka pastebėti, kad tiek iš KUN tiek iš VNO kyla privatūs lėktuvai, gal kažkas žino kokiu tikslu jie į Lietuvą skraido, kai dabar įvestas karantinas ? Ar čia techninės priežiūros ir panašiai veikia ?
    Privatiems (kaip ir krovininiams) karantinas negalioja, uždrausta vykdyti tik komercinius keleivinius skrydžius.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    IMHO jei reikia gyvai nukeliauti dabar, privatus yra vienintelis budas greitai ir patogiai.
    Kažkaip įsivaizdavau, kad ir privatūs reisai uždrausti, kadangi užsieniečių atvykimas yra draudžiamas

    Komentuoti:

Working...
X