Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • a_p
    replied
    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    nerealu.. Tai jei jau čia tokį cirką ėmėsi žaist, tai galėjo bent jau kokią PR kompaniją rimtesnė pasisamdyt, būtų visa tai atlikę nepalyginimai profesionaliau.
    Bet uztat ne taip linksmai

    http://www.swisscapitalholdings.com/...s_cv-rsume.htm Jau ir karjeros galimybių atsirado. Kai tik atsiras čia aprašyta cv užpildymo sistema - reiks sudalyvaut. Ką gali žinot, kokios čia perspektyvos laukia, o Šveicarijoj smagu būtų visai..
    Zaviuosi to vaikino anglu kalba

    To consider your application in the best way possible, we need it to be complete. Don't forget the past you're CV/résumé and cover letter. These documents cannot be attached. To enable us to process the information, you must paste it in the boxes.
    Viskas aisku?

    P.S. Džiaugiuosi matydamas tiek daug potencialių kameros draugų, nuobodu nebus - šauni kompanija bus..
    Butu idealus budas galutinai apsijuokti pries visa sali

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Nu va, dabar šveicarijos holdingą tirs VSD. Net per žinias rodo kaip svarbiausią naujieną (LNK).

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    P.S. Džiaugiuosi matydamas tiek daug potencialių kameros draugų, nuobodu nebus - šauni kompanija bus..
    Nejau, tamsta, planuojate persikelti?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    O dabar ir jų (visgi) puslapis veikia. Ir pranešime spaudai planai aprašyti:
    SCH Swiss Capital Holding AG have purchased 100% of the Lithuania Airline “FlyLAL”, the purchase is a strategic investment and SCH will continue developing the company as a regional airline company in Europe. SCH plan for a restructure including network and fleet will the company be preparing in the upcoming few weeks. Time and effort will be taken to make FlyLAL a leading airline at Vilnius International Airport . SCH believes that restructure and modernize the airline will be completed in two years.
    Gerai, kad ne:
    C'mon dudes, lemme tell yo all this, we aka the SCH Swiss Capital Holdings AG owned flyLAL, yep you've herd it right! we owned FlyLAL! we now turn it into da leading company of da rydžin!!!
    Atrodo, kad generalinis direktorius ne tik atsakinėja į telefono skambučius, bet ir pats karts nuo karto papildo interneto svetainę.

    Komentuoti:


  • balietis
    replied
    Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
    Neblogas pastebejimas alm, ju investuojamos kompanijos neegzistuoja.
    Bet jeigu tokios kaip "Alpina Aircraft Leasing GmbH" ir "Alpina Air Maintenance GmbH" visgi egzistuoja, tai spėkit, iš ko FlyLAL ims po kurio laiko pirkti atitinkamas paslaugas...

    Komentuoti:


  • Mindoza
    replied
    Neblogas pastebejimas alm, ju investuojamos kompanijos neegzistuoja.

    Komentuoti:


  • Analitikas PlėtRa
    replied
    nerealu.. Tai jei jau čia tokį cirką ėmėsi žaist, tai galėjo bent jau kokią PR kompaniją rimtesnė pasisamdyt, būtų visa tai atlikę nepalyginimai profesionaliau.

    http://www.swisscapitalholdings.com/...s_cv-rsume.htm Jau ir karjeros galimybių atsirado. Kai tik atsiras čia aprašyta cv užpildymo sistema - reiks sudalyvaut. Ką gali žinot, kokios čia perspektyvos laukia, o Šveicarijoj smagu būtų visai..


    P.S. Džiaugiuosi matydamas tiek daug potencialių kameros draugų, nuobodu nebus - šauni kompanija bus..

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    O dabar ir jų (visgi) puslapis veikia. Ir pranešime spaudai planai aprašyti:
    Tik su gramatinem klaidom. Labai solidu
    Ir apskritai, puslapis pilneja ne dienom o valandom, pvz to colby vakar dar nebuvo Matomai "investuotojus" nustebino toks populiarumas ir dabar mikliai tvarko reikalus.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Flylal pernai pervežė 61% daugiau keleivių lyginant su 2007 m. Rezultatas būtų buvęs puikus, jei tas augimas būtų pasiektas ne tokiais nuostoliais.

    O vienam lrytas.lt komentuotojui pavyko aptikti vieną iš investuotojo ankstesnių ivesticijų. ColbyCo įmonė gyvavo TV seriale "Dinastija"
    (žinoma, tai nereiškia, kad nėra ir realių įmonių tokiu ar panašiu pavadinimu).

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    O dabar ir jų (visgi) puslapis veikia. Ir pranešime spaudai planai aprašyti:
    SCH Swiss Capital Holding AG have purchased 100% of the Lithuania Airline “FlyLAL”, the purchase is a strategic investment and SCH will continue developing the company as a regional airline company in Europe. SCH plan for a restructure including network and fleet will the company be preparing in the upcoming few weeks. Time and effort will be taken to make FlyLAL a leading airline at Vilnius International Airport . SCH believes that restructure and modernize the airline will be completed in two years.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Šiandien mūsų draugai šveicarai registre patikslino savo adresą, nes buvo suklydę. Dabar jie įsikūrę Sarnen miestelio stoties aikštėje, nebe stoties gatvėje.

    Komentuoti:


  • Mindoza
    replied
    Paskaicius Lryto straipsni apie flyLAL isigijusia mistine bendrove,padariau savo paieska ir pastebejau kad sita kompanija interneto platybese nera nei karto pamineta (isskyrus kaip flyLAL pirkeja). Internto archyvo Wayback Machine neturi jokiu detaliu apie ju internetinio puslapio egzistavima. Kaip raso Lrytas.lt - generalinis direktorius atsakineja i telefonu skambucius. Ju telefono numeris Hong Kong ofise priklauso visiskai kitai kompanijai, ju adresai pasaulyje egzistuoja kaip biuru patalpos, taciau niekur nera parasyta kad ten isikurus Swiss Capital Holdings. Nesugebajau surasti nei vieno darbuotojo ar menedzerio vardo. Puse ju svetaines isvis yra nebaigta.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Ir šiandien iš Flylal jokių žinių. Vis laukia pinigų (pasak Verslo žinių)?

    Airbaltic tuo tarpu išplatino teigiamą praėjusių metų veiklos statistiką. Aišku Vilniuje tik kuklūs +5%, bet bendras keleivių skaičiaus augimas įspūdingas (jei nuostoliai bus proto ribose).

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė John
    Kaip kam? Kad uzvaldytu pasauli (ypac Lietuva)
    Tai kad aniems jau kaip ir mission completed, vistik ne pirma simtmeti tuomi uzsiimineja. Va del pinky & the brain tai nebuciau tikras, ipac kai ir spalvu gama ganetinai tinkama.

    Pinky: "Gee Brain, what do you want to do tonight?"
    The Brain: "The same thing we do every night, Pinky—try to take over the world."
    Del pavadinimo pasirinkimo, ko gero, tikrai, kad neatsitiktinai. Jei net pats kompanijos atstovas prisistate kaip Holdings atstovas ir uzsimine apie butent tos kompanijos istorija t.y. persikelimus is vienos salies i kita. Taip iseina, kad meluoja? Tokiu atsitiktinumu tikrai nebuna.
    O kad ir meluoja, so what?

    Man jau pilnai pakanka to, kad tai
    (a) firma be jokios praeities
    (b) patys nezino kaip jie vadinasi, t.y. pavadinimas ant sutarties neatitinka imoniu registro
    (c) jei jau bando spinduliuot sveicarisko solidumo aura, tai turint omeny (a) reiktu arba ir toliau likti paslaptingais (tipo "no comment", "bus paskelbta veliau", "mano holdingo investuotoju struktura nera viesa" etc) arba jei jau pradedama sklaidytis simtais milionu, nupirktais viesbuciais ir pan, tai prideretu pamineti konkrecius pavadinimus. Tipo 80mln eur investavom i viesbuciu grupe "ABC", pries tai buvom londone ir vadinomes "XYZ" etc.

    Bo dabar aisku tik tiek kad niekas neaisku.

    O ka inspekcijos? Pradziai ta, kad toks sandoris turetu buti nedelsiant sustabdytas ir pradetas tyrimas.
    O kokiu pagrindu stabdysi? Zinai ka kita diena parasys spauda? "Valdzia zlugdo versla", "Asmenine vendeta pries z.", "Valdzia atsisake padeti pati ir kapoja sveicaru pagalbos ranka" etc etc. Pinigai juk bus garantuotai "svarus".

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju, ar neturėtų būti sutartis patvirtinta notariškai? Tuomet visi akcininkų įgaliojimai ir registracija yra patikrinami. Nors kiek prisimenu, nelabai ten notaras atidžiai tikrina...

    Man atrodo neturi. Gal kažkokios specialios normos yra arba dėl konkurencijos kažkas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Bet kokiu atveju, ar neturėtų būti sutartis patvirtinta notariškai? Tuomet visi akcininkų įgaliojimai ir registracija yra patikrinami. Nors kiek prisimenu, nelabai ten notaras atidžiai tikrina...

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė John
    Ar negali buti taip, kad abi kompanijos - Holding ir Holdoings - yra susijusios ar bent jau valdomos vieno asmens/organizacijos? Tai paaiskintu, kodel minimos jos abi.
    Turbut kad negali, nes anot registro Holdoings nebera, ir ji jau kuri laika kitaip vadinasi. O sutartis su neegzistuojancia firma kaip zinia nieko neverta.
    Bet uztat labai gali buti, kad toks pavadinimas pasirinktas ne seip sau. Labai jau daugelis zurnaliugu issibrauzino gugliuje senus anos kompanijos puslapius ir parase kaip fakta.

    Nors visvien idomu, kas uz to slypi. Pernelyg paslaptingai viskas atrodo. Nebent tiketume a_p konspiracijos teorija, kad toks "fondas" panaudotas tik kaip priedanga. Bet ka tada veikia visokios inspekcijos? Juk tai galetu buti kvalifikuojama kaip pinigu plovimas ar bent jau tam artima veikla.
    O ka inspekcijos? Galbut ir dirba, negi tikiesi, kad iskart pasipils pranesimai spaudai? Kita vertus, nemanau kad ka nors surastu. Neteigiu kad siuo atveju butent taip ir yra, bet pinigu anonimizavimo schemos siais laikais pakankamai gerai atidirbtos.

    O gal masonu darbas?.. ar bent jau zydu.
    O kam jiem ta flalaila?

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė a_p Rodyti pranešimą
    O tai kame tada klausimas? Ar kuri nors avialinija trumpu ir vidutiniu marsrutu lektuvuose turi isirengus 3 klasiu skyrius? Nemanau, neteko girdet.
    Icelandair turi kelias klases. Ekonominė, pirmoji ir verslo. Terminai ten kažkokie kitokie, bet esmė, ta jog rinktis yra iš ko.

    Komentuoti:


  • PornStar
    replied
    @a_p: taip, as tik nuo pat pradziu norejau pasakyti, kad Flylal nedaug kuo skiriasi nuo kitu Europoje skraidanciu tradiciniu avialiniju (cia buvo mano atsakymas Meier)

    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    aš klydau. čia net sandorio pusės, pasirodo, ne visos apie vieni kitus kažką gerai žino. http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...87573&open=sec iš viso awesome..
    lol, neitiketina... investuotojas-gelbetojas pasirase sutarti su fanfaromis ir tt... tik kad vis dar nelabai aisku kas tas investuotojas... idomu idomu... tikekimes kad tai tik nesusipratimas ir viskas baigsis gerai

    Komentuoti:


  • a_p
    replied
    Parašė PornStar Rodyti pranešimą
    nors fow jau kaip ir atsake uz mane... bet verslo klase tai nera pirma klase. O sakydamas "vidiniuose" as turejau omeny vietiniai skrydziai is vienos ES salies i kita...
    O tai kame tada klausimas? Ar kuri nors avialinija trumpu ir vidutiniu marsrutu lektuvuose turi isirengus 3 klasiu skyrius? Nemanau, neteko girdet.

    Bet tai nereiskia, kad sita klientura negauna prideramo serviso, net jei tenka atsiset ir vienam skyriuje su biznio klase

    Komentuoti:

Working...
X