Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    E.Masiulio komentaras:

    Kas iš politikų turėtų prisiimti atsakomybę dėl bendrovės privatizavimo?

    Tie, kurie 2005 m. buvo valdžioje ir sudarė vyriausybės programą. Pats privatizavimas yra pozityvus dalykas, bet man buvo keista, kodėl buvo pasirinkta ne galinga, stambi kompanija „British Airways“, norėjusi privatizuoti „Lietuvos avialinijas“, bet jaunų Lietuvos verslininkų konsorciumas. Reikėtų klausti tų žmonių, kurie 2005 m. dirbo privatizavimo komisijoje ir priėmė tokį sprendimą. Manau, kad „British Airways“ iki šiol būtų galėjusi sėkmingai dirbti Lietuvoje.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Na taip, tik oro linijų niekas neatkurs, o ir kompanijos, kurios buvo sukurtos FlyLAL pagrindu, bei iš FlyLAL turto, tiek „Avia Asset" tiek SP, berods ar nėra registruoti Kipre ir Lenkijoje?


    Pareiškime prokurorams Susisiekimo ministerija buvo nurodžiusi, kad „turima medžiaga leidžia daryti prielaidas, jog „flyLAL“, kaip skolininkas, neinformuodamas kreditorių, sudarė sandorius, pažeidžiančius kreditorių teises, tikėtina, kad skolininkas, būdamas nemokus, suteikė pirmenybę kitiems kreditoriams – naujai įsteigtoms „flyLAL Group“ įmonėms, tikėtina, kad įsteigiant naujas „flyLAL Group“ įmones taip pat buvo sumažintas skolininko mokumas, tokiu būdu padarant žalą valstybės įmonėms ir kitiems kreditoriams“.
    Bankroto byla „flyLAL - Lithuanian airlines“ iškelta 2009 m., tais metais bendrovė nutraukė skrydžius. Bankrutavusi įmonė priklausė „flyLAL Group Services“, kuri pakeitė pavadinimą į „Avia Solutions Group“. Pavadinimus keitė ir kitos grupės bendrovės, atsisakydamos santrumpos „flyLAL“.
    DELFI skelbė, kad pavadinimai, anot rinkodaros specialistų, buvo keičiami siekiant pabėgti nuo besidriekiančio praeities šleifo ir asociacijų su bankrotu.
    Valstybinė įmonė „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota 2005 m., vėliau įmonės veikla išskaidyta pagal veiklos sritis, turtas atskirtas, o visas įmones vienijo „flyLAL Group Services“.
    Grupė vienijo orlaivių remonto ir techninės priežiūros įmonę „Flylal technics“, vėliau pervadintą į „FL Technics“, kelionių agentūrą „BPC Travel“, aviacijos specialistų mokymo įmonę „FlyLAL Training Centre“, pakeitusią pavadinimą į „Baltic Aviation Academy“. Taip pat grupei priklausė orlaivių nuomos bendrovė „Avia Asset Management“ ir keleivių bei krovinių gabenimo bendrovė „FlyLAL Charters“, vėliau pakeitusi pavadinimą į „Small Planet Airlines“.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Visų pamiršta „FlyLAL“ bankroto byla atgijo: paskui prokurorus pas Gediminą Žiemelį gali ateiti ir bankroto administratorius

    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/naujiena/verslas...#ixzz2jsEy5bHH

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Bankrutuojanti oro bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ neprivalo užtikrinti 233,6 mln. Lt galimų nuostolių atlyginimo Rygos oro uostui, nutarė Lietuvos apeliacinis teismas.
    Visas straipsnis

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Rytinei kavai pritrūkau cukraus, pasikinisau po kolekciją

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jau mažai kas atsimena kas tas LAIB, Sekundės bankas ar EBSW.
    Ir kuo čia džiaugtis? Viską už mus daro užsieniečiai, tiek fiannsų sektoriuje dabar, tiek ir aviacijoje. Ir ką turime. Užsienio bankai kalti dėl krizės (tai ne mano, o kai kurių žinomų analitikų nuomonė). Kad tik po kurio laiko nebūtų krizės ir aviacijoje, jei koks Ryanair pasitrauks...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dveji metai po FlyLAL bankroto

    Foto 2009.01.18

    Atvykimo salė










    Išvykimo salė






    Cancelled


    Jau mažai kas atsimena kas tas LAIB, Sekundės bankas ar EBSW.
    Greit užmiršim, kaip atrodo lietuviškai išmarginti LAL ir FlyLAL lėktuvai


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Krepšinio sirgaliai įstrigo Vilniaus oro uoste

    Penktadienio popietę kelios dešimtys sirgalių įstrigo Vilniaus oro uoste, kai skrydžių bendrovei iškilo keblumų dėl lėktuvo į Turkiją.
    Nors orlaivio pakilimas buvo numatytas lygiai 14 valandą, tačiau į Turkijos miestą Bodrumą susirengę keliauti žmonės 15 val. mindžikavo Vilniaus oro uosto išvykimo salėje.
    „Star1 Holidays“ komunikacijos vadovė Jūratė Rupšienė lrytas.lt informavo, kad skrydis atidėtas. Į Turkiją lietuviai skris po vidurnakčio – 1 valandą 30 minučių.

    Anot J.Rupšienės „Star1 Holidays“ buvo susitarusi, kad skrydį vykdys "Small Planet Airlines", tačiau šios bendrovės lėktuvas nesugebėjo laiku pasiekti Lietuvos - negrįžo iš kitų skrydžių. Tačiau, lrytas.lt žiniomis, skrydis galėjo būti atidėtas ir dėl "Star1 Holidays" kaltės, nes kompanija nesumokėjo "Small Planet Airlines" pinigų už išsinuomotą didesnį lėktuvą.
    http://sportas.atn.lt/straipsnis/623...iaus-oro-uoste

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir tik nereikia neigti, kad Žiemelis vyresnysis neprisidėjo prie privatizavimo labai palankiomis sąlygomis...
    Čia ir arkliui aišku - iš kur gi 20-metis sūnus staiga patapo multimilijonieriumi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai labai trumpas terminas. Per trumpas. Aišku, kad formaliai turbūt viskas kaip ir teisėta. Bet kažin, ar tokiomis sąlygomis privatizuojant, nebuvo padaryta žalos valstybei. Ir tik nereikia neigti, kad Žiemelis vyresnysis neprisidėjo prie privatizavimo labai palankiomis sąlygomis...
    Paskutinis taisė Al1; 2010.07.26, 12:23.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Šiaip tai įprasta yra privatizuojant numatyti apribojimus tam tikrą laiką įmonės restruktūrizacijai, darbuotojų atleidimui, perpardavimui ir pan., kuriuos pažeidus, įmonė grįžtų į valstybės rankas.
    Kiek pamenu, visi apribojimai tesiekė 2 metų terminą po privatizacijos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tą ir turėtų išsiaiškinti. Šiaip tai įprasta yra privatizuojant numatyti apribojimus tam tikrą laiką įmonės restruktūrizacijai, darbuotojų atleidimui, perpardavimui ir pan., kuriuos pažeidus, įmonė grįžtų į valstybės rankas. Apribojimus reglamentuoja įstatymai, bet labiausiai, privatizacijos metu pasirašytos sutartys. Žinoma, jei tokių sutarčių sąlygos labai jau palankios prikėjui, kuris mažai kuo įsipareigoja, kyla įtarimai, kad tai padaryta sąmoningai.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar ir kaip turėtų bausti (nors, realiai, tai tik pokazūcha). Ir nacionalizuoti viską buvusį privatizuoto LAL'o turtą, nesvarbu, kieno rankose jis dabar yra. Nes į jas jis pateko neteisėtai.
    Ar tikrai tas turtas pateko neteisėtai, t.y. ne pagal tuo metu galiojusius įstatymus? Nes jeigu privatizavimas 2005m. atitiko kiekvieną to meto įstatymo raidę... Tada prokurorai tegali tik iškelti bylą dėl 100mln. Lt skolų TVOU nesumokėjimo ir teisėtų klientų lūkesčių nerealizavimo (žmonės nusipirko bilietus, paslauga nesuteikta ir sumokėti pinigai negrąžinti). Visa kita tebūtų tik vėjas laukuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
    Minimos kontoros VIZJA:
    "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
    Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
    Dar ir kaip turėtų bausti (nors, realiai, tai tik pokazūcha). Ir nacionalizuoti viską buvusį privatizuoto LAL'o turtą, nesvarbu, kieno rankose jis dabar yra. Nes į jas jis pateko neteisėtai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Rasa Lukaitytė, www.DELFI.lt 2010 liepos mėn. 23 d. 10:05
    „flyLAL Charters“ vardą keičia pirmiausiai bėgdama nuo praeities

    Bendrovė „flyLAL Charters“, valdoma tų pačių akcininkų, kaip ir bankrutuojanti „flyLAL-Lithuanian Airlines“ („flyLAL“), naują vardą rinkosi pirmiausiai siekdama pabėgti nuo besidriekiančio praeities šleifo. Tokios nuomonės laikosi DELFI kalbinti marketingo specialistai. Pati bendrovė skelbia „Small Planet Airlines“ tapusi dėl plėtros ir strateginės verslo krypties suformavimo.

    „Tikslas akivaizdus – pabėgti nuo „flyLAL“ pavadinimo, nuo to blogo šleifo, kuris driekiasi paskui. Ilguoju laikotarpiu, jeigu daugiau nedarys kažkokių klaidų, pavyks tai padaryti“, – savo nuomonę DELFI išsakė marketingo strategijos ir pozicionavimo konsultantas
    (...)
    Senasis prekės ženklas nebeatitiko tarptautinės plėtros krypties, todėl buvo nuspręsta jį keisti“, – pranešime spaudai cituojamas teigia „Small Planet Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris, anksčiau vadovavęs bankrutuojančiai „flyLAL“.
    (...)
    „flyLAL Charters“ pakeitus pavadinimą „Avia Solutions Group“, kuri, beje, taip pat anksčiau vadinosi „flyLAL Group Services“, nebeliko nė vienos įmonės, savo pavadinime turinčios žodį „flyLAL“.
    Naujausiais Registrų centro duomenimis, 45 proc. bendrovės „Avia Solutions Group“ akcijų valdo bendrovė „Žia Valda,“ 30 proc. – „Indeco: Investment and Development“, 25 proc. – bendra Lietuvos-JAV įmonė Kauno „Sanitex“.
    Valstybinė įmonė „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuota 2005 m., vėliau ji pervadinta į „flyLAL“, jos veiklos išskaidytos į skirtingas bendroves.

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34755001

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied

    Bendrovės „flyLAL–Lithuanian Airlines“ savininkų valdoma užsakomųjų skrydžių bendrovė „flyLAL Charters“ ketvirtadienį ryte paskelbė keičianti pavadinimą į „Small Planet Airlines“. Įmonės atstovė Rūta Apeikytė tvirtina, kad tai nėra noras išsiskalbti įvairiomis neigiamomis sąsajomis suteptą mundurą.
    „Sąsajų yra, bet „flyLAL Charters“ akcininkai nuo pat bendrovės įsteigimo 2008 metais yra „Avia Solution Group“, tuo tarpu Lietuvos oro linijų akcininkai yra šiek tiek kiti“, – sakė R.Apeikytė.
    Ji aiškino, kad „flyLAL–Lithuanian Airlines“ ir „flyLAL Charters“ yra dvi skirtingos bendrovės.
    „Viena bendrovė, labai gaila, sustabdė veiklą 2009 metų pradžioje. Kita bendrovė išgyveno tą sunkųjį laikotarpį, sugebėjo išvystyti veiklą ir dabar plečiasi į užsienio valstybes“, – aiškino „Small Planet Airlines“ atstovė.
    Anot jos, tolesnę plėtrą „Small Planet Airlines“ sieja tik su užsakomaisiais skrydžiais užsienio valstybėse. Esą todėl reikėjo pavadinimo, kuris nebūtų siejamas tik su Lietuva – reikėjo prekės ženklo, kuris būtų suprantamas ir naudojamas visoje Europoje.
    R.Apeikytės teigimu, viena iš užsienio valstybių, su kuriomis siejama bendrovės plėtra, – Italija. Ten iki metų pabaigos bendrovė tikisi turėti daugiau orlaivių nei Lietuvoje. „Iki metų pabaigos Italijoje tikimės turėti tris orlaivius ir tai jau bus daugiau negu Lietuvoje. Lietuvoje šiuo metu yra du orlaiviai, kurie skraidina turistus“, – sakė „Small Planet Airlines“ atstovė.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
    Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
    Oficialiai niekas "FlyLAL Charters" veiklos gi netrukdo.
    Kad bankrutavusios "FlyLAL" veikla tiriama - nieko nuostabaus (nors nieko rimto iš to neišeis, manyčiau). Tai, kad šios bendrovės buvo susijusios yra akivaizdu - ar tai nori paneigti?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė zajcik Rodyti pranešimą
    Straipsnyje trūksta konkretumo ir prie ko "flyLAL sugrįžta"?

    Juk Avia Solutions Group priklauso:
    flyLAL Charter Eesti AS is a charter company and provides the passenger carrying and freight transportation services by carrying out flights from Estonia to various regions of Europe, Asia and Africa.
    flyLAL charters UAB is a charter company and provides charter flights and ACMI-type aircraft leasing services for EU market.
    flyLAL chartes PL Sp.z.o.o. is a charter company and plans to start charter flights for the Polish Tour Operators from summer 2010.

    Minimos kontoros VIZJA:
    "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
    Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?
    Nesu aviacijos specas, todėl parašysiu kaip aš suprantu, t.y. savo nuomonę
    Prokurorų tikslas — rasti būdą, kaip valstybės įmonei TVOU susigrąžinti FlyLAL nesumokėtus 100 mln. Lt ir iš principo apgautiems keleiviams negrąžintų pinigų, kai šie 2008m. pabaigoje ir 2009m. sausio pirmoje pusėje įsigijo bilietus, tačiau paslauga nebuvo suteikta.
    Beje, kodėl FlyLAL Charters (ar kitą FlyLAL grupės aviakompaniją) vadini pigių skrydžių kompanija? Jeigu dabar Star1 skelbiasi esantys lietuviškos kilmės pigių skrydžių aviakompanija, tai kodėl rašai „vėl bazuosis“?

    Komentuoti:


  • zajcik
    replied
    Straipsnyje trūksta konkretumo ir prie ko "flyLAL sugrįžta"?

    Juk Avia Solutions Group priklauso:
    flyLAL Charter Eesti AS is a charter company and provides the passenger carrying and freight transportation services by carrying out flights from Estonia to various regions of Europe, Asia and Africa.
    flyLAL charters UAB is a charter company and provides charter flights and ACMI-type aircraft leasing services for EU market.
    flyLAL chartes PL Sp.z.o.o. is a charter company and plans to start charter flights for the Polish Tour Operators from summer 2010.

    Minimos kontoros VIZJA:
    "Lyderiaujanti užsakomųjų skrydžių kompanija Europoje iki 2012 m.".
    Galėtų prokurorai nežlugdyti, o rasti abipusiai naudingą sprendimą. Tegul žmonės dirba, gal Vilniaus oro uoste vėl bazuosis lietuviškos kilmės pigių skrydžių kontora?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
    Žiemelis: „flyLAL“ skraidys, laimėjus bylą prieš „airBaltic“

    http://www.alfa.lt/straipsnis/102792...09-06-26_15-44
    Skraidys ir nelaimėjusi jokios bylos:


    Antrinė bankrutavusios nacionalinių avialinijų įmonės „flyLAL“ bendrovė „flyLAL Charters“, prieš kelias dienas pradėjusi reguliarius skrydžius, šią savaitę paskelbs naują savo vardą. Tuo metu Generalinėje prokuratūroje vis dar atliekamas ikiteisminis tyrimas dėl galimų ekonominių nusikaltimų, kai po avialinijų privatizavimo jų turtas perėjo kitoms įmonėms, o pagrindinės veiklą nutraukusios bendrovės įsiskolinimų kupra liko Vilniaus oro uostui ir klientams.
    Parlamentaro Vidmanto Žiemelio sūnaus Gedimino bendrovė „Lietuvos avialinijas“ privatizavo 2005 metais. Paskui bendrovė buvo pervadinta į „flyLAL“. Ilgainiui įsigytas avialinijų turtas perėjo antrinėms avialinijų įmonėms, įskaitant pavadinimą pakeitusiajai „flyLAL Charters“.
    „Kai „Lietuvos avialinijos“ buvo privatizuojamos, jos buvo skolingos Vilniaus oro uostui. Pirkėjai tą skolą žinojo ir priėmė įsipareigojimą ją sumokėti. Tačiau staiga dalis turto buvo perleista kitoms susijusioms įmonėms“, – priminė „flyLAL“ bankroto procedūrą tyrusios darbo grupės vadovas, susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
    Anot jo, nekilnojamasis „Lietuvos avialinijų“ turtas, turėjęs būti šios bendrovės pajėgumo garantu, perėjo kitoms įmonėms. Tuomet, A. Štaro pastebėjimu, „flyLAL“, vykdydama rizikingą veiklą, galiausiai palūžo. „Avialinijoms turto beveik neliko. Kas gali paneigti, kad turto atskyrimui ir perdavimui nebuvo specialiai pasiruošta, o maždaug 20 mln. litų avialinijų skola liko“, – apibendrino susisiekimo viceministras.
    A. Štaro manymu, negalima atmesti, kad „flyLAL“, nutraukdama reguliarius skrydžius ir paskelbdama bankrotą, tiesiog sumaniai atsikratė skolų, o reguliarius skrydžius atnaujina jau su kitu bendrovės pavadinimu. „Tos kitos įmonės, kaip „flyLAL Charters“, nebuvo skolingos. Bet nemanyčiau, kad jie taip atsikrato skolų – galbūt atsikrato nemalonaus pavadinimo ir tarytum nori iš naujo pradėti gyvenimą“, – svarstė A. Štaras.
    Pavadinimą keičianti bendrovė šį mėnesį, kaip anuomet pagrindinė bendrovė „flyLAL“, vėl pradėjo iš Vilniaus į kai kuriuos miestus skraidinti reguliariai. Sulaukusi Vilniaus oro uosto nuolaidų, „flyLAL charters“ leidimą vykdyti reguliariuosius skrydžius iš Susisiekimo ministerijos gavo šių metų gegužę.
    „Kol kas nekomentuojame jokios informacijos dėl vardo keitimo“, – Alfa.lt sakė bendrovės „flyLAL charters“ atstovė Rūta Apeikytė.
    Pasak jos, pavadinimą keičianti įmonė netaps tradicinėmis reguliarių reisų avialinijomis – liks užsakomųjų skrydžių bendrove. „Esminis skirtumas tas, kad užsakomųjų skrydžių bendrovės pačios nesirūpina lėktuvų užpildymu ir neparduoda bilietų“, – pabrėžė R. Apeikytė. Pati bendrovė žada naujų skrydžių neinicijuoti – tai darys jos reisus užsakančios kelionių agentūros.
    Nuo ketvirtadienio ši buvusių „Lietuvos avialinijų“ verslo dalis turėtų įgyti pavadinimą „Small Planet Airlines“.
    Apie 100 mln. Lt skolų turėjusiai „flyLAL“ bankroto byla iškelta prieš pusantrų metų. Ikiteisminiam tyrimui dėl galimai nusikalstamos G. Žiemelio verslo veiklos vadovauja Generalinės prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo departamento prokuroras Saulius Verseckas, kuravęs ir rezonansinę Darbo partijos „juodosios buhalterijos“ bylą bei kitas.

    Komentuoti:

Working...
X