
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Smiltynės perkėla
Collapse
X
-
O čia - jau šios dienos blyksnis, sutinkant ir palydint 'TOKS' bei 'Kautros' autobusus į Nidą.
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPlaukiant keltu labai smirda jo ismetamosios dujos, net nemalonu atidaryti masinos lango. Tilto priesininkams tai atrodo labai ekologiska.
Nerašinėkite šiame forume nesąmonių be argumentų apie nieką.
Komentuoti:
-
Plaukiant keltu labai smirda jo ismetamosios dujos, net nemalonu atidaryti masinos lango. Tilto priesininkams tai atrodo labai ekologiska.
Komentuoti:
-
Keltas „Baltija“ tapo meno kūriniu
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kuriniu-811485
Pagrindiniu Klaipėdos gatvės meno festivalio akcentu tapo bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltas „Baltija“, ant kurio iš Pietų Afrikos Respublikos atskridęs menininkas Ricky Lee Gordon sukūrė tapybišką meno darbą.
Įspūdingas laivas su pasakos „Eglė žalčių karalienė“ motyvais visuomenei bus pristatytas Laivų parado metu gegužės 20 d. Tądien įvyks ir oficialus festivalio EDIT Klaipėda Street Art atidarymas Smiltynės jachtklube.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMatosi auto perkėlimas priklauso nuo oro, 2016 gegužė ir birželis buvo žymiai gražesni nei 2015 m., tai ir augimas yra, o liepa su rugpjūčiu prastesni, tad ir mažėjimas iš kart.
Jei nori gero kainos kokybės santykio, turi bent prieš pusantro mėnesio užsisakyti. Oro tiek neatspėsi, o avanso niekas negrąžins.
Gera žinia, kad tilto nebus
PS dviračiai liepą augo.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąJau pateikta pilna 2013-2016 metų statistika: https://www.keltas.lt/lt/apie-mus/statistika/
Galėtų pradėti vesti ir perkeltų šunų statistiką. Panaikinus mokestį jų padaugėjo kartais, todėl dabar keliantis keltu dažnai tenka klausytis ne žuvėdrų klyksmų, bet šunų lojimo. Ir vaikščiojant miško takeliais negali atsipalaiduoti, vis reikia žiūrėti, kad į š. krūvą neįmintum.
Komentuoti:
-
Jau pateikta pilna 2013-2016 metų statistika: https://www.keltas.lt/lt/apie-mus/statistika/
Perkeltų transporto priemonių suvestinė į abi puses, neskaitant dviračių
Perkeltų keleivių į abi puses suvestinė
Perkeltų dviračių ir motociklų į abi puses suvestinė
Komentuoti:
-
2001, naujoji perkėla, senieji gerieji keltai...
placesofinterest, https://www.youtube.com/watch?v=4Jk8iKyUbTc
Komentuoti:
-
Keltų bilietai 2017-aisiais nebrangs
Gera žinia - AB "Smiltynės perkėla" generalinis direktorius Darius Butvydas sako, kad 2017-aisiais keltų bilietai nebrangs. Bloga - keltas kol kas neplauks į Lietuvos jūrų muziejų.
Komentuoti:
-
Kaip ir visad sudėtingom sąlygom eismą reguliuoja upeiviai
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNe dėl t.p. svorio, o dėl bangavimot.y. ar žioplas vairuotojas neišsigas, kai įvaža kilnojasi, o dar kažkas šalia važiuoja?
Komentuoti:
-
Ne dėl t.p. svorio, o dėl bangavimot.y. ar žioplas vairuotojas neišsigas, kai įvaža kilnojasi, o dar kažkas šalia važiuoja?
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNebus problemų dėl siūbavimo?
Naujoji perkėla bus visiškai kitokia
http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...tokia-1513175/
Komentuoti:
-
Planuojama į keltus ir iš jų judėti dviem eilėmis. Dėl to bus reikalinga pakeliamųjų tiltelių ir keltų aparelių rekonstrukcija.
Komentuoti:
-
Dėl krantinės rekonstrukcijos – laikini pokyčiai
...
Pradėjus rekonstruoti krantinę Smiltynėje, ties Lietuvos jūrų muziejumi, čia nebegali švartuotis keltas. Sukama galvas, ko imtis, kad lankytojai, paleisti Senojoje perkėloje, įstaigą pasiektų patogiau ir greičiau.
Keltai prie šios krantinės švartuodavosi prieš kiekvieną delfinų pasirodymą. Dabar norintiesiems čia apsilankyti reikia išlipti Smiltynės senojoje perkėloje ir eiti iki Lietuvos jūrų muziejaus - jau savaitę dėl statybos darbų nebeorganizuojami tiesioginiai reisai.
Iš pradžių galvota, kad keltas galės švartuotis netoli atnaujinamos krantinės, tačiau tokių planų teko atsisakyti.
Smiltynės perkėlos įmonės generalinis direktorius Darius Butvydas teigė, kad iš pradžių bandyta "prisišlieti" prie pasieniečių. Atlikti bandomieji plaukimai, tačiau konstatuota, kad čia išleisti keleivius būtų nesaugu.
"Gali priplaukti, išlaipinti 30–50 žmonių vieną kartą. Tada problemų nekiltų. Tačiau plaukti nuolat ir išleisti po kelis šimtus keleivių būtų nesaugu. Norint užtikrinti saugumą, reikėtų didelių investicijų į krantinių apsaugas. Kadangi nėra tinkamos vietos, nusprendėme nerizikuoti ir neorganizuoti tiesioginio reiso į Lietuvos jūrų muziejų. Taip bus tol, kol vyks krantinės rekonstrukcija", – komentavo vadovas.
...
Komentuoti:
-
Vandens autobusas kursuos ir kitąmet
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...kitamet-774920
Komentuoti:
-
Šių metų liepos mėnesį važiavo apie 26 tūkst. lengvųjų transporto priemonių – 8 tūkst. mašinų mažiau (vidutiniškai apie 200 per dieną mažiau) nei praėjusiais metais. Rugpjūčio mėnesio duomenimis, lengvųjų transporto priemonių per Alksnynės kontrolės postą važiavo apie 28 tūkst., ir tai yra apie 7 tūkst. transporto priemonių mažiau nei 2015-aisiais. Įdomu tai, kad mašinomis mažiau važiuota ir pasibaigus kurortinio sezono 20 eurų kainai (po rugpjūčio 20-osios), kai vėl galioja tik 5 eurų rinkliava. Šiemet – 8828, pernai – 11 464 automobiliai. Nors mašinų vyko mažiau, padidintas tarifas šiais metais leis surinkti į Neringos biudžetą daugiau pajamų: 2015-aisiais iki rugpjūčio 31 dienos už įvažiavimą gauta 1 mln. 256 tūkst. eurų, o šiemet tuo pačiu laikotarpiu – 1 mln. 721 tūkst. eurų. Verslininkai teigia, kad poilsiautojų įpročius labiausiai lemia orai.
1. Tilto nereikia.
2. Jūrų muziejų ar delfinariumą su mašina pigiau aplankyti iš Palangos nei iš Nidos.
3. Savivaldybė uždirbo daugiau pinigų, bet krito srautas, tad turėtų kelti iki 30 e.
Kiti klausimai:
Kiek mokesčio surinko Parkas ir kiek kainavo administravimas?
Kiek kainuoja per metus Alksnynės administravimas?
Komentuoti:
Komentuoti: