Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Dugno prie Antrosios perkėlos krantinių Smiltynėje tvirtinimas.

    2012 05



    Bus prikrauta visokių akmenų ir betono nuolaužų. Apsauga nuo paplovimo sraigtais.
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 13:46. Priežastis: atkurtos foto

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdiečius gąsdina perkėlos tvora

    Žmonės, pastebėję, jog AB "Smiltynės perkėla" naujojoje perkėloje jau kokią savaitę tveriama tvora, sunerimo, kad miestiečiams bus atimta galimybė laisvai prieiti prie Kuršių marių. Bendrovės generalinis direktorius Darius Butvydas tikina, kad tai bus galima padaryti ir toliau, tačiau miesto politikai žada aiškintis, kas čia vyksta.

    D. Butvydas sako, jog tvoromis bendrovė tveriasi ne visai savo noru. Anot jo, miestiečiai turėtų žinoti, kad naujoji perkėla yra uosto teritorija.

    "Ta tvora neturėtų gąsdinti žmonių, ji tik įves šiek tiek daugiau tvarkos mūsų terminaliuke", - sako "Smiltynės perkėlos" vadovas.

    Anot jo, tvora tveriama dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia reikalavimus, susijusius su ISPS saugumo kodeksu laivams, uostams ir terminalams, kelia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Uosto režimo skyrius.
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-tvora-726965/

    Grynas idiotizmas biurokratinis. Kaip ta tvora gali nuo kažko apsaugoti, jei perkėla yra vieša vieta su miniomis žmonių.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Naujo laivo ir keleivių terminalo teks dar palaukti
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/nauj...laukti-706431/

    Vėl viešieji pirkimai...

    Stintos papildė keltų bendrovės kišenę
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/stin...kisene-707152/

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1962m.

    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.04, 09:08. Priežastis: Kopija iš temos "Klaipėda sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • dinama
    replied
    senojoje buvo : Nida ir Kintai, o naujojoje - Nemunas, Žalgiris ir Baltija.
    šiuo metu visi pakeisti, išskyrus Kintus, na bent dar vasarą kėle.

    Komentuoti:


  • WILD_WEST
    replied
    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
    Gal maišausi pavadinimuose, bet "Žalgiris" ir "Nemunas" nebuvo tarp senų keltų ?
    Buvo. Jie dirbo Naujojoje perkėloje.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Gal maišausi pavadinimuose, bet "Žalgiris" ir "Nemunas" nebuvo tarp senų keltų ?

    Komentuoti:


  • dinama
    replied
    o gal kas žino, kada +- nurašė senuosius "neringą" ir "palangą" ? nes pats senosios perkelos atsimenu tik du keltus (Nida ir Kintai)

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    "Nida" senoji ir "Kintai" greitesni ir manevringesni (net aparelė kelis kartus greičiau kilnojasi) už pirmuosius antrosios perkėlos keltus. O dabartiniai naujieji dar greitesni, tik aparelės lėtesnės, trosas kelis kartus per blokus (skriemulius) prakištas.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Teko tarybiniais laikais 1980-1987 kiekvienais metais liepos viduryje-gale keliauti į Nidą. Gaila, amžius tuo metu buvo ganėtinai jaunas ir prisimenu tik tam tikras detales. Kas liečia keltus - jie plaukdavo tik iš senosios perkėlos, buvo lėti, netalpūs. Ir nors automobilių tais laikais buvo žymiai mažiau, eilės susidarydavo ilgesnės, nei dabar, kai talpesni ir greitesni keltai. Dalinai prisidėdavo, kad, jei neklįstu, senoji perkėla tais laikais dirbdavo nuo 9 val ryto. Jau susidarydavo didelė eilė.

    Norint laiku užsiimti eilę, iš Vilniaus tekdavo išvažiuoti apie 4 val ryto. Prie to prisidėjo ir tai, kad beveik niekas su "Žiguliais" ir ant 100 vargiai ar važiuodavo, kiekvienais metais vis kažkas naujo būdavo Kaunas-Klaipėda magistralės tiesime, kartais tekdavo Žemaičių plentu važiuoti. Mašinų daug nesimatydavo, tačiau prie perkėlos būdavo didelė eilė, judėdavo lėtai, ir 2-3 valandas ten prastovėti - jokių problemų, įprastas atvejis. Kartais eilė stovėdavo ir per tiltą per Danę

    Komentuoti:


  • dinama
    replied
    Parašė adju Rodyti pranešimą
    Fotobus`e radau štai ką:
    Atvaizdas

    Gal kasnors galėtų daugiau papasakoti apie tarybiniais laikais plaukiojusius keltus tarp Klaipėdos ir Smiltynės?
    kiek žinau iš močiutės pasakojimų, jog kai dar nebuvo pastatyta antroji (naujoji) perkėla, senojoje buvo keturi keltai : "Neringa", "Nida" , "Palanga", "Kintai". visi buvo vienodo modelio, tokie kaip dar dabar esantis senukas "Kintai".

    dar pasakojo juokinga nutikimą, kai pirmąsykį kėlesi keltu (1967 metais , berods). ir kai atvyko į perkėlą nelipo į keltą pavadinimu "Palanga", nes galvojo, jog tas eina į Palangą. tai laukė kito, į Neringą. ką ten žinosi, žmogus, iš suvalkijos laukų atvykęs...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 13:41.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šįvakar. Senoji perkėla.
    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 13:36. Priežastis: atkurta foto

    Komentuoti:


  • RDA
    replied
    Keltai keleivius kels nuo Šiaurės rago
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...s-rago-589029/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2011-03-28, 11:23
    Teks rekonstruoti ir Šiaurinį ragą
    Naują keleivių aptarnavimo terminalą „Smiltynės perkėla“ ketina pradėti statyti metų pabaigoje. Užsimota Šiauriniame rage pastatyti naują administracinį pastatą, kuris ne tik tarnautų keltų keleivių reikmėms, bet ir taptų nauja miestiečių traukos vieta.

    Iš pateiktų keturių siūlymų pasirinktas variantas, kur ant keleivių aptarnavimo pastato stogo bus įrengta atvirą terasą. Tai bus vieta, iš kurios keleiviai galės grožėtis mariomis, praplaukiančiais laivais. Pastate bus įrengta ir nedidelė kavinukė.

    D.Butvydo teigimu, balandžio viduryje su architektais bus suderintas galutinis naujojo „Smiltynės perkėlos“ pastato projektas. Dabar kartoninis jo maketas yra pristatomas „Smiltynės perkėlos“ dispečerinėje, kad su juo galėtų susipažinti bendrovės darbuotojai ir pateiktų pastabas.
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...ni-raga-341200

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2011-03-23, 06:00
    Leista naudoti Šiaurės rage naujai pastatytą pirsą
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...a-pirsa-340202

    2011-03-23, 13:34
    Keltų įkurtuvės Šiaurės rage – po dviejų mėnesių
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...menesiu-340289

    Komentuoti:


  • ValdasJ
    replied
    Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
    O kur vaizdinė medžiaga?
    Geriau vėliau negu niekad :

    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 13:33. Priežastis: atkurta foto

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2011 03 10

    Krantinė prie Jūrų muziejaus pritaikyta švartuotis keltams


    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 13:32. Priežastis: atkurtos foto

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Parašė ValdasJ Rodyti pranešimą
    Šiandien buvau apsilankęs kruizinių laivų terminale. Pasirodo Šiaurinio Rago pirsas jau baigtas betonuoti, sudėti amortizatoriai, gale signalinis švyturiukas, kranų jau nebėr. Panašu kad ateinantį sezoną keltai jau galės naujoj vietoj švartuotis.
    O kur vaizdinė medžiaga?

    Komentuoti:


  • ValdasJ
    replied
    Šiandien buvau apsilankęs kruizinių laivų terminale. Pasirodo Šiaurinio Rago pirsas jau baigtas betonuoti, sudėti amortizatoriai, gale signalinis švyturiukas, kranų jau nebėr. Panašu kad ateinantį sezoną keltai jau galės naujoj vietoj švartuotis.

    Komentuoti:

Working...
X