Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Smiltynės perkėla

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Depeche
    replied
    Gal ir nieko, koks įdomu bus galutinis variantas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2011-02-02, 10:52
    Architektai už gyvybingą Šiaurinį ragą
    Uostamiesčio architektai-ekspertai teigiamai įvertino bendrovės „Smiltynės perkėla“ užmojį Šiauriniame rage pastatyti naują administracinį pastatą, kuris ne tik tarnautų keltų keleivių reikmėms, bet ir taptų nauja miestiečių traukos vieta.
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...ni-raga-330054

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiek tiek įdomos informacijos ir naujienų:
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...a-328059/psl-2

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Parašė artexs Rodyti pranešimą
    Kažin kokią dalį persikeliančių sudaro užsieniečiai ypač sezono metu? Jei pakankamai didelę tai, manau, kaip tik nereiktų mažinti kainų, geriau pelnas iš užsieniečių tegu sugrįžta į biudžetą.
    O ar ne geriau, kad miestiečiai turėtų galimybe daugiau lankytis Smiltynėje, kur galima pavaikščioti, važinėti dviračiu ir išsimaudyti malonesnėj aplinkoj.

    Įdomu kiek ten tų užsieniečių būna sausakimšuose vasaros keltuose..

    Ir šiaip labai įdomu, kad plaukimo atstumas sumažėjo 1/3, bet bilietų kainos išliko tos pačios.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Smiltynės perkėla mokės...reikia tikėtis, kad tai pardavus pastatą. Nes kitu atveju tegul kainas mažina.
    Kažin kokią dalį persikeliančių sudaro užsieniečiai ypač sezono metu? Jei pakankamai didelę tai, manau, kaip tik nereiktų mažinti kainų, geriau pelnas iš užsieniečių tegu sugrįžta į biudžetą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Smiltynės perkėla mokės...reikia tikėtis, kad tai pardavus pastatą. Nes kitu atveju tegul kainas mažina.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied

    Vyriausybei paspaudus, didžiausias valstybės įmones valdančios Susisiekimo ir Energetikos ministerijos jau mato galimybių kitų metų biudžetui surasti šimtus milijonų litų. Tiesa, į biudžeto pajamas tokios sumos neįtrauktos.
    Didžiausios valstybės valdomos įmonės kitąmet turi surasti ir į biudžetą sumokėti 300 mln. litų daugiau, nei planavo iki šiol. Taip vakar nurodė ministrų kabinetas.
    Susisiekimo ministerija jau pateikė planą, kaip iš jų valdomų įmonių sumokėti 150 mln. litų.
    (...)
    Susisiekimo ministerijos įmonės biudžetui kitais metais sumokės 95 mln. litų.
    Iš jų daugiausia — 80 mln. litų — skirs „Lietuvos geležinkeliai”.
    Dar 55 mln. litų bus išmokėta pardavus „Lietuvos geležinkelių” turtą. Tai patvirtino susisiekimo viceministras Arūnas Štaras.
    „Visada, gerai pasikrapščius, gali surasti nelabai reikalingų daiktų, kuriuos galima perduoti Valstybės turto fondui parduoti”, — aptakiai parduoti numatytą turtą apibūdino A.Štaras.
    Viceministro teigimu, ministerijos įmonės anksčiau tokių sumų biudžetui neskyrė, nes to nebuvo pareikalavusi Vyriausybė.
    „Geležinkelininkams bus sunku, bet tai jų pečiams pakeliama suma”, — sakė A.Štaras. Dividendus taip pat mokės „Smiltynės perkėla”, Lietuvos radijo ir televizijos centras, įvairios kitos įmonės.
    (...)

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Perkėla parduoda senąjį pastatą Žvejų gatvėje
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...atveje-513647/

    Buvusi upių prieplauka. Šalia švartuodavosi ir Raketos iš Kauno.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiandien.

    Pirso statyba:




    Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 13:29. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Apie dokinį remontą tik matau. Be to klasės patvirtinimo dokumentai jau išduoti, o Klaipėdoj juk nieko neatliko esminio.
    Paskutinis taisė Eimantas; 2010.09.13, 11:06.

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    "Žalgiris" plukdys avis per Lamanšą

    http://www.ve.lt/naujienos/jura/zalg...amansa-477525/

    Keista...ar tikrai jis tinkamas jūrai.
    Na juk straipsnyje rašoma, kad keltas bus pritaikytas plaukimams per atvirą jūrą.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    "Žalgiris" plukdys avis per Lamanšą
    Vakar iš Klaipėdos uosto išplukdytas senasis AB "Smiltynės perkėla" priklausęs keltas "Žalgiris". Jis parduotas anglams, jo pavadinimas dabar - "Joline". Laive dabar plevėsuoja Latvijos vėliava. Po dokinio remonto Nyderlanduose buvęs Lietuvos laivas Lamanšo sąsiauriu plukdys avis.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/zalg...amansa-477525/

    Keista...ar tikrai jis tinkamas jūrai.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-09-01, 05:00
    Pirsą keltams pastatys po trijų mėnesių
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...menesiu-296575

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Kaip nenuskendo nuo šito autobuso

    Komentuoti:


  • adju
    replied
    Fotobus`e radau štai ką:

    Gal kasnors galėtų daugiau papasakoti apie tarybiniais laikais plaukiojusius keltus tarp Klaipėdos ir Smiltynės?

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Pora nuotraukų iš automobilių kelto, nevietinio akimis :
    Iš vidaus:


    Prasilenkiant su kitu keltu:

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Nauja prieplauka keltams į Smiltynę - kitam sezonui

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=34389117

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-05-24
    Perkėlos pirsą pakviesta statyti 12 rangovų
    http://jura.diena.lt/lt/naujienos/uo...rangovu-279913

    Komentuoti:


  • Bandit_romis
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Laisvo priėjimo prie marių dabar ne ką daugiau nei gūdžiais laikais, o valdžia vis giriasi... Koks ten laivas?
    Lenkų "Sczeczin Marine Academy" Navigator XXI.


    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Laisvo priėjimo prie marių dabar ne ką daugiau nei gūdžiais laikais, o valdžia vis giriasi... Koks ten laivas?

    Komentuoti:

Working...
X