Antrojoje perkėloje dirba keltai "Neringa", "Baltija" ir tik šiemet vasaros pradžioje iš Bulgarijos laivų statyklos parplukdytas keltas "Žalgiris" (fotografuota keliantis "Žalgiriu"). Senieji šios perkėlos keltai "Žalgiris", kurio vardu pavadintas naujasis, ir "Nemunas" stovi prie krantinių, jiems ieškoma pirkėjų.
Na, efektyvumas aišku svarbu, ir deja neliks jau tų nostalgiškų akimirkų, kai persikėlimas keltu buvo ne eilinis transportinis įvykis, o atrakcija keleiviui, kai keltą sekdavo pulkai paukščių, jiems mėtydavai batoną ir gėrėdavais, kaip jie kovoja tarpusavyje. Paskui naujus keltus jie jau nespėja, net neįdomu...
Šeštadienio rytą dirbti pradėjo dar vienas naujasis „Smiltynės perkėlos“ keltas „Žalgiris“. Bendrovės „Smiltynės perkėla“ direktorius Algirdas Žukauskas sako, kad nuo šeštadienio automobilius keliančioje Naujojoje perkėloje senąjį keltą bus galima pamatyti itin retai – dirbs tik trys naujieji. Jie per marias plaukia kone dvigubai greičiau nei senieji.
Naujausiasis „Žalgiris“ beveik nieko nesiskiria nuo anksčiau čia plaukioti pradėjusių, toje pačioje Bulgarijos laivų statykloje pastatytų keltų. Tik jo salone ir denyje padaryta daugiau vietos besikeliantiems su dviračiais, kurių skaičius, anot A. Žukausko, sparčiai auga.
Vieną iš karščiausių šį sezoną savaitgalių, kai Neringa skelbė vasaros sezono pradžią, keltais buvo perkelta apie 30 tūkstančių žmonių. Perkėlos vadovo teigimu, apie 80 proc. iš jų buvo su dviračiais.
Komentuoti: