Na Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Mūsų nesutiko dėl to kad latviai norėjo kad centras butu Rygoj.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Kažkada buvo svarstymai ir apie bendrą valstybę, bet nesutarė kur bus sostinėParašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa Latviu vyriausybe kviete prisijungti Lietuvos vyriausybe ir tureti bendras avialinijas, abiem salim. Kiek teko girdeti, toks dalykas net nebuvo svarstytas musu vyriausybes ir pasiulymas iskart atmestas.
O šiaip, jau keletą metų tęsiasi nacionalinių vežėjų saulėlydis. Ar tendencijos pasikeis, parodys laikas. Aš manau, kad pilnai privatizavusi "Lietuvos avialinijas" Lietuva nieko labai neprarado, o tik sutaupė biudžeto lėšų. Jeigu bus poreikis, atsiras privatus vežėjas.
Comment
-
Mane visada žavi sunkūs, ambicingi ir dideli darbai, nors kartais ir nesisekaParašė Perfect Rodyti pranešimąKai pradės, tada ir bus galima žavėtis. Tik klausimas ar kada nors tai bus.
Bet tik taip galima kažką pasiekti ir turėti apčiuopiamą naudą ateityje.
Comment
-
Pasakyk tą Suomijos vyriausybei, kad iš Finnairo nieko gero ir geriau tegul skaido kitų šalių privačios avialinijos (tik aišku tuomet tektų pamiršti daugumą skrydžių krypčių).Parašė Perfect Rodyti pranešimąKažkada buvo svarstymai ir apie bendrą valstybę, bet nesutarė kur bus sostinė
O šiaip, jau keletą metų tęsiasi nacionalinių vežėjų saulėlydis. Ar tendencijos pasikeis, parodys laikas. Aš manau, kad pilnai privatizavusi "Lietuvos avialinijas" Lietuva nieko labai neprarado, o tik sutaupė biudžeto lėšų. Jeigu bus poreikis, atsiras privatus vežėjas.
Comment
-
Finnair'as irgi ne aukso puodas. Ypač kai aštrėja konkurencinė kova ir labai ambicingus planus plėtoja kaimynai, t.y. NorwegianParašė Lettered Rodyti pranešimąPasakyk tą Suomijos vyriausybei, kad iš Finnairo nieko gero, geriau tegul skaido kitų šalių privačios avialinijos.
Na ir pačio Finnair CEO įžvalgos apie Europos sąjungos skrydžių rinką:
Finnair CEO forecasts gloom for Estonian AirPaskutinis taisė Perfect; 2013.04.25, 16:12.
Comment
-
Reikia į tokį verslą žiūrėti šiek tiek plačiau nei per įmonės buhalterio akinius. Jeigu bendrovė patiria kažkokį nuostolį, tai ją panaikinus, automatiškai visos pajamos nukeliauja kitų šalių oro bendrovėms ir bendrai ekonomikai žala žymiai didesnė nei turėti kurį laiką nuostolingai dirbančią įmonę, tiek airbaltic, tiek Finnair pajamų/nuostolio santykis yra labai didelis. Šiaip ir bet kuriam kitam netgi privačiam verslui tas galioja, dažnai kurį laiką tenka padirbti nuostolingai ar padempinguoti kainas, norint išlaikyti rinką, nes ją praradus ją susigražinti arba kaip Finnairo atveju sukurti pritraukiant keleivius iš kitų šalių, labai sunku.Parašė Perfect Rodyti pranešimąFinnair'as irgi ne aukso puodas. Ypač kai aštrėja konkurencinė kova ir labai ambicingus planus plėtoja kaimynai, t.y. Norwegian
Comment
-
Lietuva gali imtis ne vieno ne mažiau ambicingo ir gerokai reikalingesnio projekto nei nacionalinės avialinijos. Atominė elektrinė, suskystintų dujų terminalas, Rail Baltica, elektros jungtys - pick your favourite taip sakant. Šiaip suprasčiau mintis apie valstybinį vežėją jei oro susisiekimas su Lietuva būtų labai sudėtingas, bet dabar, kai mušami keleivių rekordai, pinigų kišimas (su labai miglota perspektyva juos atgaut) būtent į šitą sritį neatrodo racionalus sprendimas.Parašė Lettered Rodyti pranešimąMane visada žavi sunkūs, ambicingi ir dideli darbai, nors kartais ir nesiseka
Bet tik taip galima kažką pasiekti ir turėti apčiuopiamą naudą ateityje.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Esmė ta, kad kai kurios valstybės į aviacijos rinką žiūri inertiškai. Klausimas kiek ilgai išgyvens ir pats Finnairas. Tradiciniams vežėjams, kokios yra nacionalinės aviakompanijos, konkuruoti su daug lankstesniais LCC yra per sudėtinga.Parašė Lettered Rodyti pranešimąReikia į tokį verslą žiūrėti šiek tiek plačiau nei per įmonės buhalterio akinius. Jeigu bendrovė patiria kažkokį nuostolį, tai ją panaikinus, automatiškai visos pajamos nukeliauja kitų šalių oro bendrovėms ir bendrai ekonomikai žala žymiai didesnė nei turėti kurį laiką nuostolingai dirbančią įmonę, tiek airbaltic, tiek Finnair pajamų/nuostolio santykis yra labai didelis. Šiaip ir bet kuriam kitam netgi privačiam verslui tas galioja, dažnai kurį laiką tenka padirbti nuostolingai ar padempinguoti kainas, norint išlaikyti rinką, nes ją praradus ją susigražinti arba kaip Finnairo atveju sukurti pritraukiant keleivius iš kitų šalių, labai sunku.
Noriu pasakyti, kad valstybės kontroliuojamo nacionalinio vežėjo idėja yra pasenusi ir neadekvati šiandieninei aviacijos verslo aplinkai.
Šiandien Lietuva neturėdama nacionalinio vežėjo yra pasiekiama geriau nei bet kada istorijoje.
Comment
-
Klausimas buvo ar verta Lietuvai kurti valstybinį nacionalinį vežėją, kuris užtikrintų susisiekimą pagrindinėmis kryptimis, ir Finnairas buvo pateiktas kaip pavyzdys. Lietuviškam vežėjui long-haul nepasiekiama.Parašė John Rodyti pranešimąFinnair, kaip suprantu, turi stiprias pozicijas long haul rinkoje, kur LCC praktiškai neegzistuoja (nors bandymų buvo ne vienas).
Tačiau, neaišku kaip pasikeis Finnairo situacija long haul rinkoje, kai Norwegian gaus savo 787 užsakymą, o tai bus jau greitai.
Comment
-
Tol kol egzistuoja tradiciniai (valstybiniai) vežėjai, tol Low coastai gali vaidinti verslo didvyrius. Jei tik neliktų valstybinių kompanijų, low costai užkeltų kainas ir nutrauktų nuostolingus skrydžius. Elementarus ekonomikos dėsnis - rinka visada juda monopolio link, jei nėra reguliuojama.Parašė Perfect Rodyti pranešimąEsmė ta, kad kai kurios valstybės į aviacijos rinką žiūri inertiškai. Klausimas kiek ilgai išgyvens ir pats Finnairas. Tradiciniams vežėjams, kokios yra nacionalinės aviakompanijos, konkuruoti su daug lankstesniais LCC yra per sudėtinga.
Noriu pasakyti, kad valstybės kontroliuojamo nacionalinio vežėjo idėja yra pasenusi ir neadekvati šiandieninei aviacijos verslo aplinkai.
Šiandien Lietuva neturėdama nacionalinio vežėjo yra pasiekiama geriau nei bet kada istorijoje.
Comment
-
Čia labiau smūgis SAS'ui bus.Parašė Perfect Rodyti pranešimąTačiau, neaišku kaip pasikeis Finnairo situacija long haul rinkoje, kai Norwegian gaus savo 787 užsakymą, o tai bus jau greitai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElementarus ekonomikos dėsnis - rinka visada juda monopolio link, jei nėra reguliuojama.
Būtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.
Comment
-
O dėl ko smūgis? Dėl geresnės 787 ekonomijos (=pigesnių bilietų... Bent teoriškai)?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Čia labiau smūgis SAS'ui bus.
Comment
-
Norwegian, kol kas su long haul yra orentuotas į Norvegijos ir Švedijos rinkas. Žinoma, kai atkeliausi visi 8 dreamlineriai, tada bus prijungta tiek Danija, Suomija, bei naujasis hub'as Londonas.Parašė John Rodyti pranešimąO dėl ko smūgis? Dėl geresnės 787 ekonomijos (=pigesnių bilietų... Bent teoriškai)?
Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikytiAviate, navigate, communicate
Comment
-
Aišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.
Comment
-
Norwegian yra užsisakiusi ir 100 vnt. Airbus 320 Neo, bei 100 vnt. Boeing Max8.Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąAišku klausimas, kiek ilgai Norwegian išsilaikys Long haul rinkoje, nes toks produktas be tranzito yra praktiškai neįmanomas, tuo labiau, kad jie vykdys po berods tris savaitinius skrydžius, kad yra visiškai nekonkurencinga. Air Aisia X bandė skraidyt iš Kuala Lumpuro į LGW ar STN ir į CDG, jeigu neklystu.
Comment
-
Jau dabar nemažai žmonių pasirenka skrydžius "Norwegian". Tačiau "SAS" neturi rimtos konkurencijos vietos (domestic) skrydžių sektoriuje (bent Švedijoje).Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNorwegian, kol kas su long haul yra orentuotas į Norvegijos ir Švedijos rinkas. Žinoma, kai atkeliausi visi 8 dreamlineriai, tada bus prijungta tiek Danija, Suomija, bei naujasis hub'as Londonas.
Dalis SAS klientų pereis i Norwegian, bet daugumą, bent kurį laiką SAS turėtų išlaikyti
Arlanda taip pat yra "Norwegian" hub'as.Paskutinis taisė Silber418; 2013.04.25, 19:26.
Comment
-
Taigi Lenino raštų 35 tomai, ar kiek ten jų.Parašė tajus Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyti nors vieną mokslinį darbą, kuris pateikia tokią išvadą.
Comment
Comment