Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Lettered, visai ne, noreciau, kad gautusi, net labai, bet perdaug gerai zinau Zuoka, kad zinot jo vidine virtuve ir kuom tai galiausiai baigsis
) Jei to imtusi ministerija ar betkas kitas apart jo, butu dar galima itart, kad tai vykdoma del realaus verslo modelio
Bent gerai, kad visgi naudos Embraerius, tokius lektuvus greiciausiai pavyks uzpildyt.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąTurejom valstybines. Kiek ten bilietas i Londona kainavo?
apie 300lt su Flylal, su Star 1, buvo galima ir uz 160 nusipirkt.(Cia i viena puse).Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Cia paskutiniais Flylal menesiais?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąapie 300lt su Flylal, su Star 1, buvo galima ir uz 160 nusipirkt.(Cia i viena puse).Show must go von!
Comment
-
Prieš 15 metų didžioji dalis bilietų Lietuvoje santykinai buvo brangūs. Valstybinių LH ir SK netgi brangesni.Parašė VNS Rodyti pranešimąTurejom valstybines. Kiek ten bilietas i Londona kainavo?
Comment
-
8 metus Lietuvoje valstybinės aviakompanijos nėra. Galime spręsti pagal aplinkinių šalių analogijas. Beje, iki 2004 m. LAL buvo gerokai pajėgesnės nei AirBaltic.Parašė pauliaK Rodyti pranešimąCvilinė aviacija tada ir dabar yra du visiškai skirtingi dalykai, daryti tokius palyginimus būtų mažų mažiausiai absurdiška.
Comment
-
Ir užtikrintai varė į minusą. Nebankrutavo tik todėl, kad buvo nuolat didinamas įstatinis kapitalas. Dabar galės Vilniaus miestas periodiškai stiprinti bendrovę, didindamas įstatinį kapitalą (kas jau ir vyksta: 0,5 mln. => 2,75 mln. => 7,75 mln., nežinau, gal ką praleidau). Ir tuo pat metu rėkti, kad Vilniaus miestui skiriama per maža pajamų mokesčio dalis.Parašė Sula Rodyti pranešimąBeje, iki 2004 m. LAL buvo gerokai pajėgesnės nei AirBaltic.
Didelėse privačiose korporacijose irgi vykdoma daugybė absurdiškų projektų. Iš esmės sekasi (skiriamais resursais) tiems projektams, kieno žmonės tuo metu arčiau valdžios. Uždaromi būna irgi ne tada, kai visiems tampa aišku, kad beviltiški, bet tada, kai po eilinės reorganizacijos pasikeičia vadovybė. Taip sukasi pasaulis, ir man tikrai nebūtų gaila, jeigu čia būtų privati bendrovė. Sukūrė verslo planą, investavo savo arba skolintas lėšas, dirba į minusą, bet sako, kad čia toks planas, o jau po poros metų tikrai tikrai pradės gauti pelno. Po to, jeigu pasiseks (tarkim, kažkokie tai reikšmingi rinkų pokyčiai, nu ir didelės avialinijos ima agresyviai plėstis, pirkdamos mažas), tai kam nors parduos, o jeigu ne, tai bankrutuos. Jauni ambicingi žmonės, gal jie genijai ir kažką žino/numatė, ko kiti dar nesupranta.
Bet šiuo atveju tai panašiau, kad jauni ambicingi žmonės paprasčiausiai melžia savivaldybės biudžetą. Faina daryti verslą, rizikuojant valdiškais pinigais. Nepasiseks su avialinijom, galės išbandyti save, kurdami televiziją ar programinės įrangos bendrove. Taigi vis tiek nieko nekainuoja.
Comment
-
Nekalbu apie a/k efetyvumą. Valstybinis valdymas buvo itin prastas, prisiminkime "investicijas" į B737-200, jau žinant, kad po kelių metų nebegalės skraidyti, "Jetstar" vojažus...Parašė balietis Rodyti pranešimąIr užtikrintai varė į minusą. Nebankrutavo tik todėl, kad buvo nuolat didinamas įstatinis kapitalas.
Kas be ko. Patys gi pripažįsta, kad patyrusių komercinės aviacijos specialistų Lietuvoje mažai, o užseniečiai - brangūs.Bet šiuo atveju tai panašiau, kad jauni ambicingi žmonės paprasčiausiai melžia savivaldybės biudžetą. Faina daryti verslą, rizikuojant valdiškais pinigais. Nepasiseks su avialinijom, galės išbandyti save, kurdami televiziją ar programinės įrangos bendrove. Taigi vis tiek nieko nekainuoja.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąCia paskutiniais Flylal menesiais?
taip likus porai men iki bamkrotoAviate, navigate, communicate
Comment
-
2004 m. žiemą skelbė akciją 500 Lt į abi puses be oro uosto mokesčių. Sorry, bet LAL valdyba neleido pirkti interneto pardavimo sistemos iki paskutiniųjų, nors buvo galimybė papigiai paimti tą pačią, kur Ryanair platforma veikia.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimątaip likus porai men iki bamkrotoPaskutinis taisė Sula; 2013.05.07, 22:22.
Comment
-
labai konservatyvus poziuris. Tik nezinia kokie motyvai, taupymas?samoningas zlugdymas ar tiesiog nenuovokumasParašė Sula Rodyti pranešimą2004 m. žiemą skelbė akciją 500 Lt į abi puses be oro uosto mokesčių. Sorry, bet LAL valdyba neleido pirkti interneto pardavimo sistemos iki paskutiniųjų, nors buvo galimybė papigiai paimti tą pačią, kur Ryanair platforma veikia.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Taip, buvo totalus taupymas (ten kur nereikia). Kažkas iš ministerijos net buvo pareiškęs, kad "visiems mokėti minimumą", jei nebus dirbama pelningai. Nors LAL atlyginimų dalis apyvartoje buvo ir taip rekordiškai maža. Kiek žinau, senų B737 pardavimui nebuvo pritariama tol kol jų vertė krito kelis kartus. Derybos su SAS dėl privatizavimo vyko nuo pat 1998 metų, bet pagrindinis akmuo buvo nesutikimas perduoti jiems realaus a/k valdymo (kaip tai buvo įgyvendinta OV ir BT).Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąlabai konservatyvus poziuris. Tik nezinia kokie motyvai, taupymas?samoningas zlugdymas ar tiesiog nenuovokumas
Comment
-
Apmaudu, nes siai dienai turetume dukterine SAS bendrove, bendra baltijos salims. Kryptis i pagrindinius oro uostus, nuolat butu generuojamos darbo vietos aviacijos personalui. Bet kvailumas ir gobsumas, kaip daznai Lietuvoje, prazude ne viena projekta.Parašė Sula Rodyti pranešimąTaip, buvo totalus taupymas (ten kur nereikia). Kažkas iš ministerijos net buvo pareiškęs, kad "visiems mokėti minimumą", jei nebus dirbama pelningai. Nors LAL atlyginimų dalis apyvartoje buvo ir taip rekordiškai maža. Kiek žinau, senų B737 pardavimui nebuvo pritariama tol kol jų vertė krito kelis kartus. Derybos su SAS dėl privatizavimo vyko nuo pat 1998 metų, bet pagrindinis akmuo buvo nesutikimas perduoti jiems realaus a/k valdymo (kaip tai buvo įgyvendinta OV ir BT).Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kas nesekat Simono blog'o komentarų paaiškėjo Air Lituanica kryptys:
Briuselis, Amsterdamas, Berlynas nuo liepos 1d. Vėliau Miunchenas, Praha, Maskva.
http://www.routesonline.com/news/29/...s-from-july-1/
Trečiadienį spaudos konferencija.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąKas nesekat Simono blog'o komentarų paaiškėjo Air Lituanica kryptys:
Briuselis, Amsterdamas, Berlynas nuo liepos 1d. Vėliau Miunchenas, Praha, Maskva.
http://www.routesonline.com/news/29/...s-from-july-1/
Trečiadienį spaudos konferencija.
Absurdas.. Berlynas, kiek atsimenu retais atvejais surinkdavo daugiau, nei puse lektuvo. Estonian Air bnade skriadyti sia kryptim is VNO, bet pamate, kad beviltiska.. dar vienas hub'as bendradarbiaujant su Air Berlin visiskai nereikalinga! Miunchenas... irgi labai abejociau.
Londonas ir Paryzius, kurie uzpildytu pilnus lektuvus, jei butu parinktas tinkamas laikas, neitraukti i sarasa.
Praha irgi kryptis, kuri pasmerkta mirciai, uztenka turimu Hub'u, juolab, kad prisijungs Amsterdamas.
Maskva- reikes atlaikyti Aerofloto ir Utair konkurencija. Nebent jie skraidys i Domodedovo ir tai kazkam bus aktualu.
Noriu buti optimistas, bet nesigauna, bent jau kol kas..Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Dėl Berlyno. Ar kartais TXL nėra apribojęs tranzito iki savo užsidarymo?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAbsurdas.. Berlynas, kiek atsimenu retais atvejais surinkdavo daugiau, nei puse lektuvo. Estonian Air bnade skriadyti sia kryptim is VNO, bet pamate, kad beviltiska.. dar vienas hub'as bendradarbiaujant su Air Berlin visiskai nereikalinga! Miunchenas... irgi labai abejociau.
Londonas ir Paryzius, kurie uzpildytu pilnus lektuvus, jei butu parinktas tinkamas laikas, neitraukti i sarasa.
Praha irgi kryptis, kuri pasmerkta mirciai, uztenka turimu Hub'u, juolab, kad prisijungs Amsterdamas.
Maskva- reikes atlaikyti Aerofloto ir Utair konkurencija. Nebent jie skraidys i Domodedovo ir tai kazkam bus aktualu.
Noriu buti optimistas, bet nesigauna, bent jau kol kas..
Dėl Maskvos beveik esu tikras, kad skris į DME.
Šios aviakompanijos likimas labai priklausys nuo galimų partnerių. Ne taip lengva su jais sutarti, ypač naujokei.
Comment
-
Juolabiau, manau jei transferiu nebus, tuomet krpytis tikrai pasmerkta.Parašė Sula Rodyti pranešimąDėl Berlyno. Ar kartais TXL nėra apribojęs tranzito iki savo užsidarymo?
Dėl Maskvos beveik esu tikras, kad skris į DME.
Šios aviakompanijos likimas labai priklausys nuo galimų partnerių. Ne taip lengva su jais sutarti, ypač naujokei.
Kaip ir Praha, CSA neveltui nutraukė skrydžius, nes kai jie pradėjo buvo vieni iš pirmųjų siūlę jungtis, kaip hub'as. Poto neatlaikė konkurencijos, kainos ir keliones trukmės prasme.
Į Domodedovo skraidė Transaero, bet irgi nutraukė skrydžius. Kaip rodo gerokai didesnių kompanijų patirtis ir tai atsispindi skaičiuose, kad tos kryptis buvo nekonkurencingos. Manau, kaip tuometinis oro uosto vadovas, jis puikiai turėtų tą žinoti.
Hub'ų rinką pilnai užpildo, Talinas, Ryga, Varšuva, Kopenhaga, Stokholmas, Helsinkis, Frankfurtas, 2X Maskva, Viena, Briuselis, Kijevas, Stambulas. Tad prisijungus Amsterdamui bus sočiai. (esu tikras jei tai būtų pelninga, KLM jau skraidytų).Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Lygtai dar skraido.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Į Domodedovo skraidė Transaero, bet irgi nutraukė skrydžius.
KLM turi kitokią strategiją, žinau. O Brussels skraido. Bet kuriuo atveju co-share bilietai didelio pelno nesuneš.Hub'ų rinką pilnai užpildo, Talinas, Ryga, Varšuva, Kopenhaga, Stokholmas, Helsinkis, Frankfurtas, 2X Maskva, Viena, Briuselis, Kijevas, Stambulas. Tad prisijungus Amsterdamui bus sočiai. (esu tikras jei tai būtų pelninga, KLM jau skraidytų).
Comment
Comment