"Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Na jie norėjo Thai airways prisivilioti, prašydami jų pinigų ir duodami jiems iki 49% įmonės akcijų.Parašė balietis Rodyti pranešimą"Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
O bankroto atveju viskas vėlgi guls ant miesto pečių. Žinant, kad tai daro Zuokas, toks variantas įmanomas.Parašė balietis Rodyti pranešimą"Lietuvos rytas" parašė, kad jokių investuotojų nerado, tai kompanija kuriama už valdiškus pinigus. Taip reikia suprasti, kad už Vilniaus miesto, kuriam, pasak Zuoko, taip žiauriai trūksta pinigų. Nerealiai.
Comment
-
Tas jų kvietimas buvo ne daugiau prasmingas negu jei būtų kvietę Dalai Lamą dirbti pilotu.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa jie norėjo Thai airways prisivilioti, prašydami jų pinigų ir duodami jiems iki 49% įmonės akcijų.Paskutinis taisė alm; 2013.02.15, 20:22.kaip?
Comment
-
Prezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013
24psl apie airLituanica. Kažkaip keista, matau šioje skaidrejė mažiau miestų nurodyta. Pvz. nėra Hamburgo, Palangos...
Comment
-
CHA CHA CHA...Parašė Resutas Rodyti pranešimąPrezentacija: http://www.slideshare.net/VilniausSa...rencijoje-2013
24psl apie airLituanica. Kažkaip keista, matau šioje skaidrejė mažiau miestų nurodyta. Pvz. nėra Hamburgo, Palangos...
CallCredit... sukurta 200 darbo vietų.... Vilniuje!
Bijočiau su tokiom avialinijom skristi, a vdruk jie taip ant benzino 4 kartus apsiskaičiuos ir dar vietoj langų plovimo skysčio supils.... patetiška.
Comment
-
Langų apiplovimo skystis... O atsarginio rato nelįstum po lėktuvo apačia ieškot prieš skrisdamas, kad baisu nebūtų?Parašė sauls Rodyti pranešimąCHA CHA CHA...
CallCredit... sukurta 200 darbo vietų.... Vilniuje!
Bijočiau su tokiom avialinijom skristi, a vdruk jie taip ant benzino 4 kartus apsiskaičiuos ir dar vietoj langų plovimo skysčio supils.... patetiška.
Comment
-
Ačiū dievui, viskas juda į priekį. Va jau žinoma Air Lituanica vadovo alga http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60701737
Buvau jau išsigandęs, kad vadovui teks dirbti vos ne labdaros pagrindu už kokius niekingus 10 k lt.Show must go von!
Comment
-
Aviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.Parašė VNS Rodyti pranešimąAčiū dievui, viskas juda į priekį. Va jau žinoma Air Lituanica vadovo alga http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60701737
Buvau jau išsigandęs, kad vadovui teks dirbti vos ne labdaros pagrindu už kokius niekingus 10 k lt.
Comment
-
Kai yra skraidoma/vezama, o ne belektuvines aviakompanijos vadovavimas... pinigu is oro gavimas.Parašė vytauc Rodyti pranešimąAviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Man atrodo, kad 99% procentai besipiktinančių net neįsivaizduoja kiek ir kokio masto darbų turi būti padaryta prieš lėktuvams pradedant skraidyti. Ir dar svarbiau - mažai kas supranta kiek pinigų kainuoja pradiniame etape padarytos klaidos. Būtent todėl reikia geriausių specialistų net neturint lėktuvų. O profesionalai kainuoja brangiai.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKai yra skraidoma/vezama, o ne belektuvines aviakompanijos vadovavimas... pinigu is oro gavimas.
Comment
-
Teisingai, tokie "profesionalai" kainuoja brangiai mokesciu moketojams.Parašė vytauc Rodyti pranešimą...O profesionalai kainuoja brangiai...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Gal jau būtų laikas Vilniui ir savo municipalinį banką steigti. Savivaldybei tai beveik nieko nekainuos, nes privatūs investuotojai ir kitos savivaldybės praktiškai eilėje stovi, kad galėtų prisidėti. Laisvų buvusių bankų vadovų šiuo metu tikrai netrūksta, kai kurie netgi niekur nepabėgo, vis dar Lietuvoje, atviri pasiūlymams. Alga būtų konkurencinga, įprasta bankiniam sektoriui. Pradžiai reiktų kokių 100 000 000 litų, bet nuo 2015 metų tai tikrai jau pradės eit į pliusą.
Comment
-
Dar būtų galima kurti municipalinį mažmeninės prekybos tinklą, tipo, "LT market". VP dešimtukas, skaičiau, tarpusavyje pykstasi, tai gal pavyktų gauti gerą vadovą už konkurencingą atlyginimą. Iš pradžių reikės nemažų pinigėlių, bet viską susigrąžinsime įsileidę privačius investuotojus bei kitas savivaldybes. O nuo 2015 pagal verslo planą jau dirbs pelningai.
Comment
-
Cia apie lutfhansas kalbame ar apie prasiskolinusios savivaldybes imone?Parašė vytauc Rodyti pranešimąAviacijos versle, tokio lygmens pareigoms, tai yra grašiai, o ne alga.Show must go von!
Comment
-
Ne, "prasiskolinosios savivaldybės įmonėje" visi užmokesčiai turi būti MMA lygio. Kol neduos pelnoParašė VNS Rodyti pranešimąCia apie lutfhansas kalbame ar apie prasiskolinusios savivaldybes imone?
Lufthansos CEO alga yra 10-20 kartų didesnė plius bonusai. Ten pilotas uždirba apie 10000 EUR.
Comment
-
Kas sako, kad MMA lygio? akcijos gi yra. Tegu ima akcijas, jei taip tiki ateitimi. Netiki? Tada kam reikalingas toks direktorius. Cia gi ne valstybes tarnautojas koks nors.
P.S. gal kur yra to AVIACIJOS PROFESIONALO direktoriaus CV? Butu idomu suzinoti kaip jam sekesi dirbti kitose imonese. Kaip toms imonems sekesi iki jo atejimo ir kaip sekesi jam dirbant ir kaip viskas pasibaige.Show must go von!
Comment
-
Taigi eilinis abonento biznis. Ir visiškai nesvarbu, kad ta aviakompanija net nuo žemės lėktuvo nepakels. O metus-kitus kai kas gerai penėsis. Atkreipkite dėmesį, kad mokesčių valstybei sumokės tik apie 16 procentų. Taigi, kas čia vis klykia, kad reikia mokesčių "lubų" ir mažinti mokesčius. Tie kas ir taip daug gaunas, nes jie sumoka proporcingai mažiau, nei tie, kas gauna vidutinės algos ar mažesnius atlyginimus.
Comment
-
verslas.delfi.ltŠiuo metu einantis UAB „Air Lituanica“ vadovo pareigas E. Zubrus buvo įmonės „Star Team Group“ akcijų valdytojas, o ši įmonė buvo lietuviškų pigių skrydžių bendrovės „Star1 Airlines” akcininkė. „Star1 Airlines” pradėjo savo veiklą 2009 m. ir po metų bendrovei panaikinta aviakompanijos veiklos licencija.
6
Star1 Airlines
Comment
-
Nu nėra taip blogai. Galbūt šis AVIACIJOS PROFESIONALAS yra neblogas bankroto administratorius?Parašė Zorro Rodyti pranešimąShow must go von!
Comment
Comment