Man tai va šitas „flyLAL“ valdybos pirmininko pasisakymas padarė įspūdį: "Iš tiesų mes šiek tiek atsiliekame nuo einamųjų mokėjimų už suteiktas paslaugas. Tačiau tai yra normalu, ypač krizės laikais". Nenorėčiau turėti reikalų su firma, kuri tvirtina, kad vėlavimas atsiskaityti yra normalu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Mano nuomone problema FlyLAL yra butent ne AirBaltic ir nesvari konkurencija, o pacios FlyLAL viduje. T.y. kokybiskos vadybos ir organizavimo trukumas. Arba tokia situacija yra naudinga "valdziai". Visu pirma, kol nesutvarkys ir ne paruos savo strategijos 10 metu, nera apie ka ir sneketi. Skridziu kaitaliojimas ir nauju atsiradimas parodo karstligiska paieska, ko tikrai nereikia. Visu pirma, neatsizvelgiama i vidine rinka, t.y. Palanga, sios krypties stiprinimas tikrai padetu konkuruojant. Visu pirma dabar be kovos atiduota Palanga SAS'ui. Kodel? Nes nepelninga? O skraidoma ir renkama keleiviu Rygoje ir Taline, manau apsurdas. Aisku Palangos apimtys ne tokios, bet reikejo gauti dominuojancia padieti Lietuvoje o tik po to varyti i kitas salis. Palangos SAS skrydziai yra velniskai brangus, bet Palangos reisai dauguma butent jureiviai ir verslo klientai. Jurininkui svarbu pasiekti namus, ir kaina ne svarbi. Galima ir per Vilniu nuskrysti
Toliau potencialas ir skrydziu kiekis leidzia ten ramiai isitelkti ir FlyLAL, plius manau Palangos noras tureti daugiau skrydziu o to pasekoje piginti kastus yra logiskas. Todel nenoras o gal blogas marketingas neleidzia tureti pakankamai logisku sprendimu. Iseitis ieskotis geresniu zhmoniu FlyLAL ir nebe begioti ir karstligyskai keisti skraidymo kryptis.
P.S. Dabar pvz kuris man parode FlyLAL "proteli": Barselona-Vilnius skrydziai. Dabar ziemos sezonas jau skraido. Bet tik likus menesiui buvo galima pradeti pirkti bilietus, ar tai normali praktika, kai bilietai uzsakomi pries 2 menesius nes keleiviai nori gauti pigiu bilietu, todel perka juo anksciau... As skrendu Vilnius-Ryga-Barselona. Nes pries 2 menesius galejau nupirkti tik toki
Paskutinis taisė jevgenijb; 2008.10.27, 10:03.
Comment
-
Butent, flyLAL dar nuo Aerofloto laiku neturejo tinkamos vadybos ir personalo efektyvumo strategijos. Daug suneliu ir dukryciu... etatai ispusti... mazai dirbanciu, daug vadovaujanciu...Parašė jevgenijb Rodyti pranešimąMano nuomone problema FlyLAL yra butent ne AirBaltic ir nesvari konkurencija, o pacios FlyLAL viduje. T.y. kokybiskos vadybos ir organizavimo trukumas....
Comment
-
Darbuotojų atleidinėjimas pats savaime nieko neparodo. Netgi priešingai - gali rodyti, kad įmonė iš anksto mato būsimus sunkumus ir jiems pasirengia (kas yra gerai).Parašė udrius Rodyti pranešimąFlylal turi labai rimtų problemų rodo ir "„flyLAL" atleidžia dalį darbuotojų" http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19000030
Didžiausoj skylė paprastai sėdi tos aviakompanijos, kurios nepajėgios imtis jokių veiksmų (pvz. Alitalia)Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.10.27, 11:04.
Comment
-
Tik jau nereikia čia skiesti apie prastą Flylal'o vadybą. Prieš kritikuodami pasidomėkit kaip laikėsi Lietuvos avialinijos iki privatizacijos ir kaip dirba Flylal'as dabar. O, kad Flylal'as neskraido iš kiekvieno "balbieriškio" nėra ko stebėtis, nes iš tenai niekas neskraido arba skraido tik vienu maršrutu du kartus per savaitę. Ir išviso, vadovaujantis jūsų logika, mano atveju, Flylal'as turėtų skraidyti ir iš Naujos Vilnios.
Paskutinis taisė Perfect; 2008.10.27, 14:30.
Comment
-
LAL buvo valstybinis, praktiškai valdomas "iš viršaus", su visomis įtakomis ir paspaudimais. Atitinkamai ir personalas buvo menkai motyvuotas. Dar 2005 pagrindiniai vadybininkai ten, kiek žinau, gaudavo max. 2000Lt "ant popieriaus".Parašė Perfect Rodyti pranešimąTik jau nereikia čia skiesti apie prastą Flylal'o vadybą. Prieš kritikuodami pasidomėkit kaip laikėsi Lietuvos avialinijos iki privatizacijos ir kaip dirba Flylal'as dabar.
Be to keletą metų laukta privatizacijos, todėl investicijų beveik nedaryta.
Comment
-
Sakyk ką nori, bet skrydžių atšaukinėjimas/atidarinėjimas staigus nėra solidus.Parašė Perfect Rodyti pranešimąTik jau nereikia čia skiesti apie prastą Flylal'o vadybą. Prieš kritikuodami pasidomėkit kaip laikėsi Lietuvos avialinijos iki privatizacijos ir kaip dirba Flylal'as dabar. O, kad Flylal'as neskraido iš kiekvieno "balbieriškio" nėra ko stebėtis, nes iš tenai niekas neskraido arba skraido tik vienu maršrutu du kartus per savaitę. Ir išviso, vadovaujantis jūsų logika, mano atveju, Flylal'as turėtų skraidyti ir iš Naujos Vilnios.
O Palanga yra tas vienintelis "balbieriškis" vertas dėmesio...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Jeigu flylalui iš anksto pranešus ir atidarius reisą į kokį Dubliną ar Briuselį, airbalticas iš karto atidaro lygiagretų reisą panašiu metu, tai flylal yra priversti ieškoti kitų krypčių, skelbti savo kryptis kuo vėliau, dažnai jas kaitalioti ir pan. Tai galbūt galėtų būti vienas iš paaiškinimų kodėl flylal taip keistai elgiasi, daugiau nieko nesugalvojau.
Comment
-
Na, čia tai kažką supainiojai - "FlyLAL" žiemos sezone neskraido į Barseloną.Parašė jevgenijb Rodyti pranešimąP.S. Dabar pvz kuris man parode FlyLAL "proteli": Barselona-Vilnius skrydziai. Dabar ziemos sezonas jau skraido. Bet tik likus menesiui buvo galima pradeti pirkti bilietus, ar tai normali praktika, kai bilietai uzsakomi pries 2 menesius nes keleiviai nori gauti pigiu bilietu, todel perka juo anksciau... As skrendu Vilnius-Ryga-Barselona. Nes pries 2 menesius galejau nupirkti tik toki
Bet strategijos trūkumas yra akivaizdi "FlyLAL" problema. Paskutiniai du mėtymaisi su Milano ir Tbilisio kryptimis yra akivaizdūs: pirmiausia paskelbiama, kad skrydžių žiemą nebus, paskui atsibundama ir į Milaną bei Tbilisį bus skraidoma net keturis kartus per savaitę. Kaip išeina - spalio 26 dieną skrydžiai atšaukiami, o gruodžio 2 dieną vėl pradedami ....
plačiau apie tai čia: http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...us-zemelapyje/
Comment
-
Rygoje sulaikytas „flyLAL“ lėktuvas grįžta į Vilnių
Rygos oro uoste sulaikytas Lietuvos oro linijų bendrovės „flyLAL“ lėktuvas Vilniaus oro uoste turėtų leistis apie 19 val., praneša Lietuvos radijas. „FlyLAL“ vadovų teigimu, jokios skolos nebuvo. Tiesa, bendrovės atstovai pripažino, jog lėktuvui leista kilti tik sumokėjus vėluojantį eilinį mokėjimą.
Ši suma siekė 200 tūkst. litų ir vėlavo apie 20 dienų. Toks vėlavimas, bendrovės teigimu, yra įprasta praktika oro linijų versle.
Sekmadienį Rygos tarptautinis oro uostas išplatino pranešimą, kuriame teigiama, kad „dėl neapmokėtų sąskaitų buvome priversti sulaikyti skrydžių bendrovės „flyLAL" lėktuvo skrydį į Vilnių”. „flyLAL“ situaciją siejo su ieškiniu „airBaltic" bendrovei ir Rygos oro uostui.
Rugsėjo pabaigoje Vilniaus apygardos teismas oro vežėjo „flyLAL" prašymu areštuota 199,83 mln. Lt Latvijos skrydžių bendrovės „airBaltic" filialo Lietuvoje ir Rygos oro uosto turto.
Konfliktas tarp bendrovių kilo, kai „flyLAL" apkaltino „airBaltic" dėl esą nesąžiningos konkurencijos Rygos oro uoste, nes esą „airBaltic" jame gauna iki 80 proc. dydžio nuolaidas.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=19036506
Comment
-
Edd jau paaiškino to priežastį - arši konkurencinė aplinka. Dabar kaip atsaką turėtų ką nors pasiūlyti Airbaltic'as... Kad ir penktą skrydį Vilnius - RygaParašė smb Rodyti pranešimąNa, čia tai kažką supainiojai - "FlyLAL" žiemos sezone neskraido į Barseloną.
Bet strategijos trūkumas yra akivaizdi "FlyLAL" problema. Paskutiniai du mėtymaisi su Milano ir Tbilisio kryptimis yra akivaizdūs: pirmiausia paskelbiama, kad skrydžių žiemą nebus, paskui atsibundama ir į Milaną bei Tbilisį bus skraidoma net keturis kartus per savaitę. Kaip išeina - spalio 26 dieną skrydžiai atšaukiami, o gruodžio 2 dieną vėl pradedami ....
plačiau apie tai čia: http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...us-zemelapyje/
Comment
-
Yra dar Oslo, bet cia jau Norwegian. Bet ir SAS nedidintu skrydziu iki 3 per diena jei tai nebutu naudinga. Nesakau, kad Palangoje butu labai daug keleiviu, kad eilese reiketu stoveti, bet Palangos oro uosto paskirtis daugumoje butent jureiviu gabenimas namo, cia logiska. O nelogiska nenaudotis tuo. Vis vien mokes ir moka. Na kaip jums SAS skrydis Palanga-Oslo apie 1000lt, o Norwegian Palanga-Oslo 300lt.Parašė kaskas Rodyti pranešimąPalangoje būtinai reiketų atidarinėti skrydžius, gi būtų puikios kryptys - Amsterdamas, Stolholmas. Kiti susiję su uostais miestai.
P.S. Kainos gali skirtis, cia apytiksliai. Skrydau visai neseniai siomis kryptimis, bei visus sios metus teko paskraidyti Palanga -Oslo. Nesu jureivis, o tik matau kiek ju skraido.
P.S.S. Pritariu del konkurencijos, gal ir reikia sleptis iki paskutinios minutes, bet keleiviu deja tai ne prideda. Gal vertetu pasinaudoti momentu (SAS AirBaltic skyriybos) ir su SAS sudaryti strategine bendradarbiavimo sutarti, ar dar ka nors pan. Eurobonus programoje dalyvauti, cia daugiau naudos bus
Comment
-
Cia as suklydau...Parašė smb Rodyti pranešimąNa, čia tai kažką supainiojai - "FlyLAL" žiemos sezone neskraido į Barseloną.
Bet strategijos trūkumas yra akivaizdi "FlyLAL" problema. Paskutiniai du mėtymaisi su Milano ir Tbilisio kryptimis yra akivaizdūs: pirmiausia paskelbiama, kad skrydžių žiemą nebus, paskui atsibundama ir į Milaną bei Tbilisį bus skraidoma net keturis kartus per savaitę. Kaip išeina - spalio 26 dieną skrydžiai atšaukiami, o gruodžio 2 dieną vėl pradedami ....
plačiau apie tai čia: http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...us-zemelapyje/
Comment
-
Tai kad penki skrydžiai ir yraParašė Perfect Rodyti pranešimąEdd jau paaiškino to priežastį - arši konkurencinė aplinka. Dabar kaip atsaką turėtų ką nors pasiūlyti Airbaltic'as... Kad ir penktą skrydį Vilnius - Ryga
Iš Vilniaus - 5:30, 8:55, 12:00, 15:35, 20:50.
Comment
-
Metų pradžioje juk buvo kalbama (žr, kovo 6 d. pačio Flylal pranešimą spaudai - http://www.flylal.com/en/bottom/news?id=109000 ) apie LAL prisijungimą prie "Skyteam" - kuriam priklauso KLM-Air France, ČSA, Alitalia, Aeroflot. KLM yra vienintelis LALo partneris, su kuriuo realiai veikia ir išnaudojamos tranzito galimybės.Parašė jevgenijb Rodyti pranešimąP.S.S. Pritariu del konkurencijos, gal ir reikia sleptis iki paskutinios minutes, bet keleiviu deja tai ne prideda. Gal vertetu pasinaudoti momentu (SAS AirBaltic skyriybos) ir su SAS sudaryti strategine bendradarbiavimo sutarti, ar dar ka nors pan. Eurobonus programoje dalyvauti, cia daugiau naudos bus
Deja, tos kalbos kažkaip nutilo.
Comment
-
"FlyLAL" pranešimuose spaudai nuskamba tiek nelogiškų pranešimų, kad net kartais sunku juos suvokti. Pastarojo pusmečio hit'ai:Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąMetų pradžioje juk buvo kalbama (žr, kovo 6 d. pačio Flylal pranešimą spaudai - http://www.flylal.com/en/bottom/news?id=109000 ) apie LAL prisijungimą prie "Skyteam" - kuriam priklauso KLM-Air France, ČSA, Alitalia, Aeroflot. KLM yra vienintelis LALo partneris, su kuriuo realiai veikia ir išnaudojamos tranzito galimybės.
Deja, tos kalbos kažkaip nutilo.
1. "FlyLAL" ketina geriau išnaudoti Palangos oro uostą;
2. "FlyLAL" tams "SkyTeam" nare;
3. "FlyLAL" codeshare'ins skrydžius su SAS.
Vėl išlenda blogasis "FlyLAL" bruožas - visiškas strategijos nebuvimas. Neaišku, ar jų siekis yra būti regionine kompanija, ar kažkokia nišine europine kompanija.
Aš manau, kad jeigu SAS sėkmė Palangoje neįkvėps "FlyLAL", tai įkvėps kitas užsienio kompanijas, kurios ims išsivežinėti masiškai keleivius į savo hub'us. Numeris vienas, aišku bus "airBaltic", kuri ims griebti vakarų Lietuvos gyventojus į Rygą (mano spėjimas - jie iki šiol to nedaro tik todėl, kad tokį reisą blokuoja SAS, nes Palanga-Ryga iš principo konkuruotų su Palanga-Kopenhaga). Netruks ir ČSA rinktis keleivių į Prahą, gal koks LOT'as į Varšuvą, "Austrian" į Vieną, "Finnair" į Helsinkį, "Lufthansa" į Frankfurtą ar Miuncheną, gal net KLM į Amsterdamą ...
Comment
-
Ir kiek visos tos kompanijos surinks keleivių per metus, 100000 max ?Parašė smb Rodyti pranešimą"FlyLAL" pranešimuose spaudai nuskamba tiek nelogiškų pranešimų, kad net kartais sunku juos suvokti. Pastarojo pusmečio hit'ai:
1. "FlyLAL" ketina geriau išnaudoti Palangos oro uostą;
2. "FlyLAL" tams "SkyTeam" nare;
3. "FlyLAL" codeshare'ins skrydžius su SAS.
Vėl išlenda blogasis "FlyLAL" bruožas - visiškas strategijos nebuvimas. Neaišku, ar jų siekis yra būti regionine kompanija, ar kažkokia nišine europine kompanija.
Aš manau, kad jeigu SAS sėkmė Palangoje neįkvėps "FlyLAL", tai įkvėps kitas užsienio kompanijas, kurios ims išsivežinėti masiškai keleivius į savo hub'us. Numeris vienas, aišku bus "airBaltic", kuri ims griebti vakarų Lietuvos gyventojus į Rygą (mano spėjimas - jie iki šiol to nedaro tik todėl, kad tokį reisą blokuoja SAS, nes Palanga-Ryga iš principo konkuruotų su Palanga-Kopenhaga). Netruks ir ČSA rinktis keleivių į Prahą, gal koks LOT'as į Varšuvą, "Austrian" į Vieną, "Finnair" į Helsinkį, "Lufthansa" į Frankfurtą ar Miuncheną, gal net KLM į Amsterdamą ...
P.s. tada Airbaltic'as atidarys 6-tą reisą į Rygą
Paskutinis taisė Perfect; 2008.10.29, 13:42.
Comment
-
Šiek tiek OT, šįryt bankrutavo dar vienos, neblogai Europoje žinomos avialinijos, Sterling.
www.sterling.com beliko tik graudus atsisveikinimo laiškas, žiauru
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
Comment