Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    1939 m. navigacijos iš Kauno išvykstančių garlaivių tvarkaraštis
    Iš "Kauno keleivių traukinių, autobusų ir kitų susisiekimo priemonių tvarkaraštis", 1939 m.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nyksta Lietuvos kaimai...
    Įdomu, kaip iki Babtų nuplaukdavo garlaivis. Dabar pasižiūrėjus į Nevėžį tose vietose, atrodo, kad tik valtys gali plaukioti...

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    /\
    Gyventojų skaičius 1 (2001 m.)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas ta Karnavė? http://lt.wikipedia.org/wiki/Karnav%C4%97

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1936 m. navigacijos iš Kauno išvykstančių garlaivių tvarkaraštis
    Iš "Kauno keleivių traukinių, autobusų ir kitų susisiekimo priemonių tvarkaraštis", 1936 m.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Ar tikrai garlaivis??? Ar čia buvo tik švelni ironija?
    dyzelinis šilumlaivis, bet pagal visuomenėje įprastą vertinimą: baltas ir veža keleivius tai ir "garlaivis"

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Praeita savaite maciau barza plaukiancia tarp Kauno ir Jurbarko. Idomumo delei kaip dznai reisai vyksta? Ir i kur ta zvyra plukdo?

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Garlaivis Galvės ežere.
    Ar tikrai garlaivis??? Ar čia buvo tik švelni ironija?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Garlaivis Galvės ežere. Vaizdas nuo Užutrakio dvaro
    Foto 2011.07



    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    Kadangi vasara baigiasi kaip ir pramoginio plaukiojimo sezonas artėja į pabaigą norėtųsi pabrėžti šių 2011 metų vidaus vandenų direkcijos nuveiktus darbus Kauno rajone. Kaip suprantu ši įmonė yra valstybinė ir už gaunamas iš biudžeto pajamas rūpinasi vandens kelių priežiūra. Taigi šįmet įstaiga nuveikė:

    1) Nuplukdė šešias pontonines prieplaukėles ir pritvirtino senose vietose (Raudondvaris, Rumšiškės ir kt.)
    2) Prie Aleksoto tilto įtvirtino pramoginių laivų prieplaukėlę t.y. įkalė du kuolus į vandenį. (prieplauka „nuplaukė“ pasroviui po kelių savaičių)
    3) Užinkaravo kelias dešimtis senų neparuoštų sezonui plūdurų keliui nužymėti.
    4) viskas.

    Štai ir visi darbai atlikti per šiuos metus – privačiai tai atliekama už kokius keletą tūkstančių. Klausimas: kiek pinigų ši įstaiga išsiurbė ir kodėl taip abejingai žiūrima į miesto vandens kelius? Kam ji iš viso reikalinga jei miestui ji nieko neduoda?
    Miestas prie didžiojo Nemuno, o neturime nieko žemiau HEso – nei pramoginių laivų prieplaukėlės, nei prisišvartuoti prie krantų prieplaukėlių, nei kuro papildymo vietos nieko. Vienintelis slipas apleistas, užneštas dumblu, buteliais ir kit.atliekom, neturintis net plaustelio saugiam keleivių įlipimui. Jau dešimtmetis kaip praplaukti po geležinkelio tiltu neįmanoma ir pusė miesto atkirsta nuo laivybos. (užtektų kelių dienų žemsiurbės darbo).

    Palyginus, kaip tvarkosi pajūrio gyvenvietės galima tik pavydėt. Matyt vidaus vandenų direkcija vaikosi Europinių paramos milijonų, gal kapsto pakrančių smėlį kur nors Nemuno žemupyje, bet tai nepasiteisinimas. Kaunas yra miestas prie didžiųjų upių santakos ir bent minimalus rūpinimasis vandens keliais turi būti.
    Gal metas keisti vadovą, o gal visą įstaigą pertvarkyti, gal reikia kviestis iš Klaipėdos kokį jūreivystę baigusį specialistą- kuris mylėtų šį darbą ir dirbtų, o nesėdėtų lipdydamas pinigingus euro. projektus.




    Viešas laiškas skirtas ir G.Labanauskui, jei nesinori viešai tai bent privačiai atsakymo visada laukiu.
    Paskutinis taisė Ramūnas kns; 2011.08.20, 16:26.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kadangi registruojamas Vidaus vandenų registre, tai dedu čia:
    Du senus keičia vienas modernus laivas "Jūrinis"


    NAUJOKAS. Šią savaitę Klaipėdos uoste atsirado naujokas – nedidelis modernus laivas gražiu pavadinimu "Jūrinis". Jo ilgis – 20 m, grimzlė -1,35 m. Mažos grimzlės dėka jis galės dirbti ir Kuršių mariose.

    Naujajame laive, kuris patruliuos Baltijoje ir Kuršių mariose, sumontuo­ta moderni sistema naftos teršalams jūroje aptikti. Ji padės tokius ter­šalus nustatyti kelių kilometrų spinduliu ir pagal vietos meteorologines sąlygas sumodeliuoti galimą jų sklidimą. Kuršių mariose "Jūrinis" sau­gos gyvąją gamtą - žuvų neršto metu vykdys sustiprintą aplinkosau­gos kontrolę.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/du-s...ri-nis-618842/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kelionės laivu: Nevėžis ir Nemunas sutraukė daugybę turistų
    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/t...turistu-369469

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar Lietuva daug ką padarė infrastruktūros srityje su Baltarusija? Geležinkelius išardė, išskyrus tranzitines linijas... Yra toks "Euroregionas Nemumas". Buvo įkurtas plėtoti Lietuvos, Lenkijos, Baltarusijos ir Kaliningrado srities teritorijas. Jo planuose buvo daug įvairių iniciatyvių ir idėjų. Tame tarpe ir vandens kelių bei turizmo plėtra buvo.

    Baltarusiai su lenkais daug daugiau šioje srityje (vandens kelių) padarė, o Lietuva beveik nieko, išskyrus kelių prieplaukų Nemune pastatymą, kurios jau griūna, nes chaltūriškai pastatytos, be to ir nenaudojamos...
    Paskutinis taisė Al1; 2011.08.10, 17:28.

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    1936 m. didžiausia tuo metu laivybos bendrovė Lietuvos Lloydas kairiajame Nemuno krante, Kriūkuose pastatė laivų dirbtuves. Pokario laikais įmonė buvo išplėsta, joje statyti debarkaderiai, medinės dorės ir kt. išplito po visą sovietų sąjungą. Įmonei ilgą laiką vadovavo totorių tautybės inž. Konejevas. Augdama laivų statykla išaugino ir Kriūkų miestelį. Greičiausiai tai pirmoji motorinių žvejybinių laivų statykla Lietuvoje, galutinai „pribaigusi“ burinius žvejybos laivus. Nuotraukoje Nemuno pakrantė ties statykla.



    Remtasi R.Adomavičiaus, B.Kvyklio darbais.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dorė šįvakar Dangėje





    Kartų susitikimas. Dores pakeitė tokie metaliniai žvejybiniai laivai

    Paskutinis taisė digital; 2023.10.23, 00:15. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Dorė papildė Lietuvos jūrų muziejaus laivyną



    Penktadienį Danės krantinėje surengtos ceremonijos metu atstatytai motorinei žvejų valčiai dorei suteiktas "Kopgalio" vardas.

    Sovietmečio žvejų motorinė valtis dorė pastatyta pagal 1977 m. Neringos žuvininkystės ūkio muziejui padovanotą valtį.
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...aivyna-612470/

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vidaus vandenų keliai - be keleivių

    Kelių netrūksta

    Lietuvos vidaus vandens kelius prižiūri ir eksploatuoja valstybinė įmonė Vidaus vandens kelių direkcija. Šių kelių ilgis - 930,8 kilometrų. 827,8 km suteiktas valstybinės reikšmės statusas, 68 km tenkinasi vietinės reikšmės statusu, dar 35 km laikomi perspektyviniais keliais.

    Šiuo metu oficialiai eksploatuojama apie pusė vidaus vandens kelių, kuriais gabenami keleiviai ir įvairūs kroviniai.

    Kelias Nemuno upe nuo Kauno iki Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (278,3 km) įtrauktas į Europos svarbiausių vidaus vandenų tinklą ir priskirtas tarptautinės reikšmės maršrutui E41. O maršrutas E70 jungia Klaipėdą su Vakarų Europos vidaus vandenų kelių tinklu per Kaliningrado sritį.

    Šalies vidaus vandenyse yra beveik trys dešimtys uostų ir prieplaukų (kartu su mobiliosiomis).

    Laivyba juose užsiima tik dvi kompanijos - penkis keltus turinti AB „Smiltynės perkėla“ ir Vidaus vandens kelių direkcija. Pastarajai priklauso 20 vilkikų, viena savaeigė ir dvylika nesavaeigių baržų, dvi žemsiurbės, viena žemkasė, plaukiojantis kranas ir narų stotis.
    Kad vidaus vandenų kelių galimybės nėra tinkamai išnaudojamos, sutinka ir prieš porą metų įsteigtos Nacionalinės upių transporto plėtros asociacijos direktorius Jonas Ragauskas.

    „Bet koks vidaus vandenų kelių plėtojimas yra labai sveikintinas. Mums labiau rūpi kroviniai. Baržoms reikalingas gylis yra nuo pusantro iki daugiau nei dviejų metrų. Bet esu įsitikinęs, kad išgilinus iki tokio gylio, laimėtų ne tik krovinių gabentojai, bet ir plukdantys keleivius bei turistus. Juk plukdymas upėmis yra pats pigiausias ir ekologiškiausias transportas“, - teigė J.Ragauskas.
    http://www.respublika.lt/lt/naujieno...__be_keleiviu/

    Tai ar gabenami dar kroviniai? Jei taip tai kokiais maršrutais ir kokie?

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Laivų patikra – blefas?



    Ant seklumos Kuršių mariose užplaukusio kelto evakuacija visoje šalyje sukėlė virtinę emocijų. Jas pakurstė dar ir tai, kad tuo pat metu Rusijoje dėl nusikalstamo laivavedžių aplaidumo nuskendo daugybė žmonių. O ar mūsų laivai saugūs? Ar laivavedžiai visada blaivūs ir padaryta viskas, kad nelaimė neatsitiktų? Atsakymai į šiuos klausimus verčia sutrikti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2011 07 07

    Upinis tanklaivis ar barža prie "Klaipėdos naftos" krantinės. Naudojama laivų bunkeriavimui uoste. Iš kur jis parplukdytas?



    Paskutinis taisė digital; 2023.10.23, 00:11. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Upių seklumos – spąstai pramoginiams laivams
    Stacionarių ir mobilių prieplaukų tinklas Nemune tęsiasi iki Druskininkų. Tačiau aukščiau Kauno marių daugiau plaukioja tik baidarės arba labai maži laiveliai.

    „Nežinia, kiek dar galės dirbti netgi nedidelis keltas, perplukdantis žmones į kitą Nemuno krantą, – teigė Birštono turizmo informacijos centro direktorė Henrieta Miliauskienė. – Vis tenka keisti jo plaukimo vietą, nes sąnašų įvairiose vietose vis daugėja. Turime tik vieną nuo seno plaukiojantį didelį laivą „Vytenis“.

    Juo reikia atidžiai laviruoti dėl gausybės sąnašų. Šį pavasarį laivas su krikštynas šventusiais žmonėms įstrigo seklumoje. Buvo sulaužytas vairo mechanizmas, jį teko remontuoti viduryje upės, todėl iškyla truko dviem valandomis ilgiau nei buvo planuota.

    Nemuno seklumos neleidžia plėtoti laivybos ir Alytuje.

    „Dėl susiformavusių seklumų ir nevalomos vagos į mūsų prieplauką atplaukia tik plaustai ir baidarės, – pasakojo Alytaus turizmo informacijos centro direktorė Lena Valentaitė-Gudzinevičienė. – Vis dėlto rankų nenuleidžiame, sudarėme maršrutą plukdyti turistus po Nemuną vikingų tipo laivu, kuriam nereikia didelio gylio. Mūsų apylinkėse labai gražios vietos, daug piliakalnių.“
    http://verslas.delfi.lt/automoto/upi....d?id=47158643

    Komentuoti:

Working...
X