Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ramūnas kns
    replied
    Balandžio 9 d. Kauno marių prieplaukos baigia išsivaduoti iš ledo. Vienas kitas laivavedys jau tvarko savo laivą. Vanduo skaidrus.







    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tinkamesnės temos kolkas nėra.

    Žvejų prieplaukos vizija tolsta

    Jei šiemet nebus pradėta statyti žvejų prieplauka Rikinės žiotyse, šiaurinėje Karklės dalyje, gali "nuplaukti" šiam projektui skirti 10 mln. litų. O kol kas dar net nėra detaliojo plano.

    Projekto "Mažų žvejybos prieplaukų statyba Baltijos jūros priekrantėje" įgyvendinimu besirūpinančios Lietuvos žuvininkystės produktų gamintojų asociacijos (ŽPGA) pirmininkas Alfonsas Bargaila apgailestauja, kad Klaipėdos rajonas gali lengva ranka nubraukti net kelerių metų triūsą. "Kuo ilgiau rajono politikai ir valdininkai dels, tuo didesnė tikimybė, kad Žemės ūkio ministerija mums rezervuotus pinigus skirs kokiam nors kitam
    projektui", - piktinasi žvejų atstovas.
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/zvej...tolsta-706417/

    Komentuoti:


  • Ramūnas kns
    replied
    2012 m. vasario 25 d. Kauno marių prieplauka. Vėjuota. Šalta. Žiema.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Tarpukaryje.





    KAVB.
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2017.03.04, 08:59.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Va čia tai tikrai smagiai atrodo, jeigu iki vasaros tas laivas pradėtu plaukiot, reikės būtinai išbandyt

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied

    Kaune baigiamas statyti pirmasis Lietuvoje upinis kruizinis laivas „Perlas“.
    Buvusį upinį vilkiką rekonstruodami į poilsinį pramoginį laivą Vidaus vandens kelių direkcijos specialistai užtruko beveik ketverius metus.
    Anot įmonės vadovo, tai pirmasis Lietuvoje pastatytas kruizinis laivas, plauksiantis tik upėmis. Į vandenį jį ketinama nuleisti po kelių mėnesių.
    „Laivas tikrai yra unikalus. Šiais laikais tokiais laivais gali plaukioti tik Egipte, kruizais Nilu. Aš norėčiau, kad tų kruizų būtų Nemune, plaukiant iš Kauno į Klaipėdą, Nidą, Juodkrantę, o ne Nilu“, — kalbėjo VĮ Vidaus vandens kelių direkcija generalinis direktorius Gintautas Labanauskas.
    Laive „Perlas“ gali sutilpti apie pusšimtis keleivių. Jame — kajutės trylikai žmonių, poilsio kambarys, dušai, nedidelė virtuvė.
    (...)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir nelaimingų atsitikimų bus daugiau...

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Vidaus vandenų laivais bus plukdoma paprasčiau
    http://www.ve.lt/naujienos/jura/vida...asciau-674983/

    Komentuoti:


  • ViR2
    replied
    Tas uostas apskritai apsurdas vien del fakto, jog jau yra uostas vilijampolej, kuom jisai netinka?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent kad netiesiogiai, o aplink. Tačiau uostą statyti vien tik dėl smėlio irgi absurdas. Matyt labai jau riebus kąsnis nusimato. Blogiausia, kad pas mus nėra mąstoma, o tik puolama daryti. Prieplaukų pristatė. Ir kas? Daug jomis kas naudojasi? Laivybos Nemune nėra. Ir ne nuo uosto reikia pradėti. Dabar Kaune yra uostas, yra krantinė. Tereikia pagilinti vagą ir galima gabenti smėlį. Yra net uosto ekskavatorius ir geležinkelis. Apie kokius jie ten krovinius kliedi, kuriems reikėtų naujos infrastruktūros, kuriai sena netinkama?

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Gal būtų galima plačiau... Kas gali domėtis, dėl kokių krovinių.

    Sunku patikėti, kad gali atsirasti poreikis tokiai logistinei schemai kur iš geležinkelio, naudojamo kroviniams pervežti dideliais atstumais, reikėtų už papildomus kaštus perkrauti krovinį į baržas kad gabenti jį kur... į Klaipėda, kurią galima pasiekti geležinkeliais tiesiogiai.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    /\ pradžioje žvyras, vėliau kažkas kiti ims domėtis, atsiras paklausa, atsiras ir geležinkelis, atrodo jau ne kartą diskutuota, kad nėra kažkoks kosmodromo statymas iki ten atšaką atvesti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir tik dėl žvyro reikia uostą statyti?

    Komentuoti:


  • darijusk
    replied
    Kam žvyrui plukdomam iš Jurbarko į Kaune ir aplink jį vykstančias statybas reikalingas geležinkelis? Į statybų aikštelę jo vistiek geležinkeliu nenuveši. Šiuo metu žvyras yra vienintelis vidaus vandens keliais plukdomas krovinys.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Uostas, kuriame nėra geležinkelio ir nenumatomas, nieko vertas.
    pritariu 100 proc. tik kodėl valdininkams tas yra dzin? su kuria vieta jie galvoja

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Uostas, kuriame nėra geležinkelio ir nenumatomas, nieko vertas.

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    Marvelėje rengiasi statyti krovinių uostą

    „Statybą planuojame pradėti 2012 metais. Tam jau beveik pasirengta. Šiemet bus baigta techninė dokumentacija. Kitas žingsnis - projekto įgyvendinimas. Viso projekto kaina – 9,5 mln. litų“, - „Kauno dienai“ sakė G. Labanauskas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    1939 m. navigacijos iš Kauno išvykstančių garlaivių tvarkaraštis
    Iš "Kauno keleivių traukinių, autobusų ir kitų susisiekimo priemonių tvarkaraštis", 1939 m.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nyksta Lietuvos kaimai...
    Įdomu, kaip iki Babtų nuplaukdavo garlaivis. Dabar pasižiūrėjus į Nevėžį tose vietose, atrodo, kad tik valtys gali plaukioti...

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    /\
    Gyventojų skaičius 1 (2001 m.)

    Komentuoti:

Working...
X