Viena esminė priežastis nesugebėjimo net suplanuoti (nekalbant jau apie įgyvendinimą) kietų valstybinių projektų Lietuvoje yra ir kultūrinis atsilikimas. Net toje pačioje Lenkijoje (nekalbant apie kietas vakarų Europos šalis) sugebėjimas pasiūlyti didelę, kietą idėją yra laikoma drąsu ir cool, žmonės noriai apie tokias diskutuoja ir jas siūlo, o galiausiai jos būna įgyvendintos. Taip atsiranda jau patvirtinti Krokuvos LRT linija su 6km. tunelių, Solidarity Transport Hub ir pan. projektai. Lietuvoje vis dar labiausiai cool yra,net ir sėdint visiškame mėšle:
- sakyti, kad niekas neapsimoka
- siūlyti pirma padaryti kažką kitą, pvz. pensijas padidinti ar sutvarkyti kokį nors nesusijusį dalyką
- didesnius projektus vadinti Naujaisiais Vasiukais, cirkais ir nesąmonėmis, pačiam/pačiai nepasiūlant nieko kito (išskyrus gal kelių plėtrą ar kosmetinį remontą)
- prigalvoti durnų priežasčių ir pasiteisinimų kodėl nieko keisti nereikia
Yra žmonių, kurie net šiais metais visą savo politinę kampanija ant tokio požiūrio pastatė ir, panašu, kad, deja, tai labai neblogai šiame kaime 'sueis'. Visi paplos, pasijuoks iš pasiūlymų ir toliau maudysimės mėšle šių nevykėlių dėka.
- sakyti, kad niekas neapsimoka
- siūlyti pirma padaryti kažką kitą, pvz. pensijas padidinti ar sutvarkyti kokį nors nesusijusį dalyką
- didesnius projektus vadinti Naujaisiais Vasiukais, cirkais ir nesąmonėmis, pačiam/pačiai nepasiūlant nieko kito (išskyrus gal kelių plėtrą ar kosmetinį remontą)
- prigalvoti durnų priežasčių ir pasiteisinimų kodėl nieko keisti nereikia
Yra žmonių, kurie net šiais metais visą savo politinę kampanija ant tokio požiūrio pastatė ir, panašu, kad, deja, tai labai neblogai šiame kaime 'sueis'. Visi paplos, pasijuoks iš pasiūlymų ir toliau maudysimės mėšle šių nevykėlių dėka.
būtent, žiūriu kai kurie šitos diskusijos dalyviai sugeba tik emocinius argumentus pateikti, " trūks plyš noriu naujo oro uosto !!!". Nesuprantu, kodėl nesugebama įsisavinti argumento kad infrastruktūra keleivių srautų nekuria. Ok, pasistatysim naują modernų oro uostą kažkur viduryje laukų, kas juo skraidys ? Tie patys, kas dabar skraido iš VNO ? Tai kam tada tasai naujas oro uostas ? Norint generuoti naujas kryptis tokio dydžio šaliai kaip Lietuva reikia "prisidurti" srautų iš kažkur kitur - kaip kad pvz. mūsų kaimynai latviai atsiskraidina jungiamųjų keleivių iš Talino, Vilniaus ar mažesniųjų Suomijos miestų. Bėda ta, kad su oro linijų steigimų Lietuva jau pavėlavo, ir mūsų regionas jau ir taip padengtas oro susisiekimo hub'ais labiau negu reikia (Varšuva, Ryga, Kopenhaga)
Comment