Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arunasx
    replied
    Jei Lietuva nusipirktų kokią nors neesminę dalį akcijų, tai tas nieko nepakeistų, jei net LV nesugeba užtikrinti parduotų bilietų įvykdymo, tai yra kad nebūtų skrydžių atšaukimo dėl LH ar kokio Urugvajaus reikmių.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    "Lufthansa has acquired a 10% stake in airBaltic for €14 million ($14.6 million), securing a board seat and expanding their wet-lease partnership. The deal aligns with Lufthansa’s European expansion, following its 41% stake in ITA Airways.
    airBaltic will provide 21 Airbus A220-300s for Lufthansa Group airlines, boosting capacity and flexibility. The transaction closes in Q2 2025, pending antitrust approval."

    Už 14 mln. eurų keliems metams gausi 21 lėktuvą, kuomet lėktuvų rinkoje ypatingai trūksta. Lėktuvus per kokius 5 metus gerai utilizuosi (padroši), tuomet atsisakysi tų 10 proc., juos parduodamas LV valstybei už 24 mln. eurų.

    BT įdomų žaidimą žaidžia su tokiomis investicijomis, prioritetu laikydama wet-lease, o ne namų rinkas. Diversifikuoti pajamas yra gerai, bet ne tokiu mastu.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.02.03, 22:32.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Todėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą.
    Manau buvo labai pigus variantas kompensuotis, ar kaip čia, SAS išėjimą, tą ir padarė, kad minusas būtų mažesnis. Gausas atiduodamas seat'ą išsaugo saviškį su mažiau akcijų, kiek suprantu. O vat ar Latvija gerai pasvėrė visus už ir prieš yra klausimėlis, ir kaip tai paveiks lanksčiuosius codeshare'us – antras? SkyT žymiai gardesnis variantas, bet kaip jau ir užimtas pernai.

    Truputi gaila latvių, kad planai sutampa su TAP ir panašu nesulaukia tiek jau dėmesio verto susidomėjimo.
    Paskutinis taisė bato_usai; 2025.01.30, 07:46.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    LH nežinau ar privati kompanija, bet veikianti kaip pelno siekianti bendrovė tai tikrai. Todėl ir srautai, ir optimizavimas, ir rinkų kontrolė. O LT vyriausybė kaip investuotojas? Neduok dieve.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Todėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą.
    Tai mes ne dėl įtiklinimo, o tam, kad garantuoti ir generuoti srautus, LH vistiek būtų pirkę, mes turėtume daugisu svertų dėl krypčių. Argumentas, kad centras Rygoje, keistokas turint vos 20 proc. akcijų.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.01.30, 04:44.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Todėl kad mes ne Lufthansa, savo tinklo neturim. Yra variantų, kai kompanija perka kitą kompaniją vien tik tam, kad tam tikroje rinkoje neliktų kad ir mažo, bet konkurento, kad galėtum iš vidaus valdyti buvusį konkurentą.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Žiūrėsim, kur link pasuks ši veikla. Savo tinklo maitinimu (Frankfurtas ir Miunchenas, Briuselis, Viena, Ciurichas), didesnėmis investicijomis, krypčių optimizavimo(mažinimo), didesnėmis investicijomis, Star alliance.

    Kaip bebūtų, nerandu tvarių argumentų, kodėl 20 proc. mums atmestinas variantas, kai LH tikrai pasidarė namų darbus ir mato prasmę.

    Dabsrtinės BT skolos panašu susijusios tik dėl verslo modelio perdėliojimo, bet ta sukuriama pridėtinė vertė pasiekiamumo ir žinomumo - neįkainojama.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Lufthansa Group has signed an agreement to receive a convertible share representing a 10 per cent stake of the Latvian state airline airBaltic which will be issued at a subscription price of 14 million euros. Additionally, Lufthansa Group will receive a seat in the airBaltic Supervisory Board.
    https://newsroom.lufthansagroup.com/...ith-airbaltic/

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Išnuomoti „Air Baltic“ lėktuvai bus panaudoti naujoms nacionalinėms oro linijoms kurti https://www.vz.lt
    Oro linijos „Air Baltic“ prisidės prie naujo vežėjo steigimo kitoje planetos pusėje naujai kuriamos Urugvajaus nacionalinės oro linijos pirmuoju etapu planuoja skraidyti su šešiais iš latvių bendrovės išsinuomotais „Airbus A220-300“.Nauja Urugvajaus nacionalinė oro transporto bendrovė vadinsis „Sociedad Uruguaya de Aviacion“ (SUA), ji aptarnaus tarptautinius skrydžius iš bazės sostinėje Montevidėjuje į kitas Pietų Amerikos šalis.
    Pranešama, kad iš pradžių orlaivių parką su įgula sudarytų šeši iš „Air Baltic“ išsinuomoti „Airbus A220-300“ orlaiviai, kurie bus pristatyti per 18 mėnesių. Per kitus trejus metus planuojama išplėsti SUA parką iki dešimties orlaivių.
    „Air Baltic“ iš viso turi 49 lėktuvus, tačiau iki 2029 m. nuosekliai planuoja jį plėsti iki 100. Iš turimų lėktuvų šiais metais piko metu klientams planuojama nuomoti 21 orlaivį.
    Latvijos ekonomikos ministras Viktoras Valainis pažymėjo, kad „Air Baltic“ vadovybė prieš išnuomodama bendrovės orlaivius kitoms aviakompanijoms privalėjo užtikrinti, kad jos naudojamų lėktuvų parkas būtų veikiantis ir pakankamas.
    2024 m. rugsėjį buvo pranešta, kad Vokietijos ir Latvijos bendrovės pasirašė iki 2027 m. pabaigos galiosiančią sutartį, leisiančią „Lufthansai“ išsinuomoti iki 21 lėktuvo vasaros sezonu ir 5 lėktuvus žiemos. Kalbėdamas su tiek su Latvijos, tiek su Lietuvos nacionaliniais transliuotojais, M. Gaussas nurodė, kad jau išnuomotų lėktuvų panaudojimas savoms reikmėms nutraukiant sutartis užtrauktų dideles baudas.
    „Atsakymas labai paprastas – mūsų verslo modelis turi 2 dalis: reguliarius skrydžius ir orlaivių nuomą. Mes nuomojame orlaivius kitoms aviakompanijoms pagal ilgalaikes sutartis. Pasiimti lėktuvų negalime, nes sutartyje numatytos baudos. Baudos yra gana didelės, ypač mūsų atveju, kai lėktuvo nuoma siekia trejus metus“, – interviu LRT nurodė jis.
    Tuo tarpu Latvijos nacionaliniam transliuotojui jis sakė, kad „vien tik skraidymas į Rygą ir iš jos „2025 m. neveikia“, bei prisiminė bankrutavusias Lietuvos ir Estijos oro linijas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
    SUA has disclosed that it aims to launch operations with Airbus A220 aircraft wet-leased from airBaltic. The airline’s business plan calls for a fleet of six A220s within the first 18 months of operation.

    https://www.aerotime.aero/articles/u...from-airbaltic
    Kažkur nesuėjo galai airBaltic išnuomojant savo lėktuvus Lufthansai ir Urugvajui bei tuo pat matu išsinuomojant trūkstamus lėktuvus iš Carpatair...
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.26, 21:24.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Pokyčiai „Air Baltic“: traukiasi visi stebėtojų tarybos nariai, išskyrus smulkųjį akcininką
    https://www.vz.lt/logistika-ir-trans...cininka-562593

    Kaip skelbia Latvijos žiniasklaida, iš tarybos pasitrauks dabartinis „Air Baltic“ Stebėtojų tarybos pirmininkas Klavas Vaskas ir jos nariai Kasparas Ozolinis bei Andris Liepiņis. Joje liks ketvirtasis tarybos narys, 2,03% „Air Baltic“ akcijų turinčios įmonės „Aircraft Leasing 1“ savininkas Larsas Thuesenas, kuris taryboje darbuojasi nuo 2017 m.
    Uruguay may soon have a new national airline with A220s wet-leased from airBaltic
    https://www.aerotime.aero/articles/u...from-airbaltic

    Uruguay has lacked a national carrier since 2013, when historical flag carrier Pluna was liquidated. [...]While most details about the planned operation will be disclosed on January 28, 2025, at an event that will take place at Carrasco International Airport (MVD), in Montevideo, SUA has disclosed that it aims to launch operations with Airbus A220 aircraft wet-leased from airBaltic. [...]The airline’s business plan calls for a fleet of six A220s within the first 18 months of operation.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MasterLT Rodyti pranešimą

    Tai manau niekas ir nesako kad visi 100 lėktuvų bus nuomojami, bet ir dabar matome, kad nuoma airBalticą labiau domina nei reguliarūs skrydžiai. Juk tikrai didelė dalis tų lėktuvų bus nuomojamų, nejaugi su visai 100 jie aptarnaus tris Baltijos šalis su reguliariais skrydžiais??
    Vis labiau pereis man skambėjo kaip vietoj keleivių imsis nuomos. Suprask mažins pervežamų keleivių skaičių.
    Jei turėta omenyje, kad nemažina keleivių (gal ir didina), bet papildomai didins apsukas nuomoje, tada viskas gerai.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.
    BT perka lėktuvus su problemomis, kurios kuria rinką ASG. Kai jos bus išspręstos, ta rinka irgi atrodys kitaip. Ir pilnai neprivatizavus BT, Latvijos vyriausybė neleis kituose žemynose skraidyti, kad galėtų dirbti tokioje srityje.

    Komentuoti:


  • MasterLT
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Čia ne privataus vežėjas, kuris tik sau pelno nori, o valstybinis, kuriam aktuali milijonus keleivių į savo šalį skraidinti.
    Tai manau niekas ir nesako kad visi 100 lėktuvų bus nuomojami, bet ir dabar matome, kad nuoma airBalticą labiau domina nei reguliarūs skrydžiai. Juk tikrai didelė dalis tų lėktuvų bus nuomojamų, nejaugi su visai 100 jie aptarnaus tris Baltijos šalis su reguliariais skrydžiais??

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.
    Čia ne privataus vežėjas, kuris tik sau pelno nori, o valstybinis, kuriam aktuali milijonus keleivių į savo šalį skraidinti.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Visai gali būti, kad AirBaltic vis labiau pereis prie lėktuvų subnuomos biznio, kaip dabar daro ASG, kuri papildomai perka dešimtis naujų Boeing. “Baltų lėktuvų” biznis pelningiau ir rizika mažesnė nei reguliarių reisų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MasterLT Rodyti pranešimą

    Bet ar verta 100 proc. tikėti nežinau, interviu duotas Lietuvos žurnalistam - tai aišku, reikia juos pamalonint ir pagirt, kad Vilnius auga, VNO labai fainas ir čia bazuosim tiek lėktuvų, kad nežinia ar tilps net visi Plius dar ir dabartinė vieša kiek neigiamas nuomonė apie airBaltic dėl atšauktų skrydžių irgi prisideda prie to, kad reikia lietuviam gražių pasakų pripasakot...



    Kažkiek Vilniuj atiteks tai faktas, bet nežinau ar kokie 11 papildomų ?? Be to, turėdamas 100 lėktuvų, kiek jų airBaltic vėl nuomos šveicaram ar kitiem? Kolkas labai viskas po klaustukais bent jau man. Aišku, kolkas labai gražiai skamba, bet realybėj jaučiu bus špyga galutiniam etape
    Jeigu Lietuva būtų akcininkė, tai manau tiek ir būtų, bet dabar laikys tik dėl pačių pelningiausių krypčių, bet kadangi Vilniaus ekonomika žymiai geriau atrodo nei Rygos, tai manau bet kokiu atveju augimas bus.

    Komentuoti:


  • MasterLT
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Gal, bet nebūtinai, nes sako "Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus"
    Bet ar verta 100 proc. tikėti nežinau, interviu duotas Lietuvos žurnalistam - tai aišku, reikia juos pamalonint ir pagirt, kad Vilnius auga, VNO labai fainas ir čia bazuosim tiek lėktuvų, kad nežinia ar tilps net visi Plius dar ir dabartinė vieša kiek neigiamas nuomonė apie airBaltic dėl atšauktų skrydžių irgi prisideda prie to, kad reikia lietuviam gražių pasakų pripasakot...

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Iki 2030 airBaltic turės 100 lėktuvų, tai visai nekeista, kad tiek bus VNO, ypač įvertinus, kad Vilnius labiau auga nei Ryga."
    Kažkiek Vilniuj atiteks tai faktas, bet nežinau ar kokie 11 papildomų ?? Be to, turėdamas 100 lėktuvų, kiek jų airBaltic vėl nuomos šveicaram ar kitiem? Kolkas labai viskas po klaustukais bent jau man. Aišku, kolkas labai gražiai skamba, bet realybėj jaučiu bus špyga galutiniam etape

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Vienas du rezerve - vadinasi 13 operuojami. Imkime vidurkį jog mažiausiai 3-3,5 rotacijos lėktuvui. Tai 39 išvykimai 39 atvykimai, kiekvieną dieną, savaitgaliais mažiau po 30. Per savaitę 250-260 skrydžių išvykstamųjų, tiek pat atvykstamijų. 500 skrydžių per savaitę, su vidutiniškai 128 leleivių skrydyje. Įspūdinga ir čia jau 2029 m.

    P.s. tie kas sakė, kad AirLituanica LT rinkoje neturi perspektyvų, alivaizdu, kad labai klydo.
    Iki 2030 airBaltic turės 100 lėktuvų, tai visai nekeista, kad tiek bus VNO, ypač įvertinus, kad Vilnius labiau auga nei Ryga.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Tai kad Lietuvai tik 2-3 papildomi orlaiviai tektų, remiantis interviu.
    Gal, bet nebūtinai, nes sako "Pasak jo, Lietuvos sostinę „Air Baltic“ laiko stipresne rinka nei Rygą ir Taliną dėl geresnės ekonominės padėties, didesnio gyventojų skaičiaus"

    Komentuoti:

Working...
X