Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DKL
    replied
    Na ką. Gauso era AirBaltic baigėsi...

    https://www.sam.gov.lv/lv/jaunums/pa...ulces-lemumiem

    Komentuoti:


  • digital
    replied

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Rekordines „airBaltic“ pajamas lydi 118,9 mln. Eur nuostolis

    Iš trijų Baltijos valstybių skraidinanti Latvijos nacionalinė aviakompanija „airBaltic“ trečiadienį pranešė suskaičiavusi rekordines 2024 m. gautas pajamas, pasiekusias 747,6 mln. Eur. Tačiau šį rekordą lydi 118,2 mln. Eur nuostolis.

    Palyginti su 2023 metais, kai buvo uždirbta 33,7 mln. Eur grynojo pelno, pajamos išaugo 12%.

    Anot bendrovės, pagrindinės grynojo nuostolio pernai priežastys – spartesnis „Pratt & Whitney“ variklių nusidėvėjimas, valiutų santykių pokyčiai, įskaitant euro nuvertėjimą JAV dolerio atžvilgiu, išlaidos praėjusių metų gegužę išplatintai obligacijų emisijai.

    Suderintas pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) sumenko 3% iki 158 mln. Eur, o jo marža – nuo 24,5% iki 21,2%. Kritimą bendrovė paaiškino pirmiausiai veiklos sąnaudų padidėjimu bei išorės rinkos sąlygomis.

    „2024-ieji buvo ir augimo, ir išorinių iššūkių metai. Užfiksavome naujus keleivių skaičiaus ir pajamų rekordus, o reguliariaisiais skrydžiais buvome užimti kaip niekada anksčiau. Paklausa pasiekė naujas aukštumas, nustatydama naujus mūsų istorijos rodiklius. Tačiau finansinius rezultatus paveikė visoje pramonėje kilusios variklių techninės priežiūros problemos ir valiutų kursų svyravimai. Vis dėlto tai laikini sunkumai, kurie nekeičia mūsų ilgalaikės trajektorijos“, – pranešime cituojamas Martinas Gaussas, „airBaltic“ vadovas.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Visiems nemokamai (aka bilieto kainoje) ir turėtų būti pagal planą.

    Komentuoti:


  • Keliauninkas
    replied
    Tarp kitko ar kam teko prašyti iš AIRBALTIC kompensacijos už bagažo vėlavimą arba sugadintą bagažą, kaip gauti iš jų žalos padengimą ir kokia suma priklauso?
    Radau tik tokią info:
    https://ecc.lt/vartotoju-teises/velu...intas-bagazas/
    https://www.airbaltic.com/lt/pateikite-pretenzija

    Komentuoti:


  • Keliauninkas
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    Airbaltc: Free high-speed internet on board: https://www.airbaltic.com/en/extra-s...ernet-on-board

    Kas pirmas išbandys, parašykit įspūdžius.
    Sveiki, sekmadienį bandžiau skrendant AIRBALTIC į Rygą, tai prisijungimas paprastas (dėl saugumo ir X apribojimų dar vis yra abejonių), naršant veikia sklandžiai ir prisijungimas nemokamai (gal laikinai). Nors vienu metu naudojosi bent pusė lėktuvo... STARLINK

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Norwegian 2012 m. jau turėjo nemokamą WIfi. SAS turi mokamą, tad reali naujovė, kad tai Staelink.
    SAS ne tik mokamas, bet ir labai lėtas. Beje, dabar irgi diegs Starlink.

    SAS is introducing a totally new in-flight connectivity with the introduction of free, high-speed Wi-Fi. Engineered by SpaceX, Starlink is the world’s first and largest satellite constellation using a low Earth orbit that will provide SAS passengers in all travel classes high-speed, low-latency internet for free.
    https://www.sasgroup.net/newsroom/pr...-entire-fleet/

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Norwegian 2012 m. jau turėjo nemokamą WIfi. SAS turi mokamą, tad reali naujovė, kad tai Staelink.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nemokamas internetas skrydžio metu: „airBaltic“ įsirašė į Europos aviacijos istoriją https://www.15min.lt
    Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ oficialiai tapo pirmąja Europos oro linijų bendrove, kuri savo „Airbus A220-300“ lėktuvuose nemokamai įdiegė „SpaceX“ didelės spartos internetą „Starlink“. Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūra (EASA) suteikė sertifikatą, todėl šis svarbus įvykis žymi naują sklandaus ryšio skrydžio metu erą keleiviams visame oro linijų tinkle, rašoma „airBaltic“ pranešime žiniasklaidai.
    Manau tai realiai gali būti daliai keleivių, ypač verslo, svarbus argumentas renkantis avialinijas.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied

    Airbaltc: Free high-speed internet on board: https://www.airbaltic.com/en/extra-s...ernet-on-board

    Kas pirmas išbandys, parašykit įspūdžius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Šaunus lietuviškas žodis "tUlžinga", bet ne visai į temą. Jei jūsų argumentas yra tai kad Lietuva/Vilnius yra ekonomiškai stipresni, tai niekas to fakto neginčija.
    Grįžtant atgal prie temos, Ryga turi daugiau krypčių ir perveža daugiau keleivių. Nors ji yra mažiau turtinga. Kai/jeigu turtingoji Lietuva sugebės "atimti" tranzitą galima bus pasveikinti Lietuvos valdžią.
    Dėkui už pataisymą!
    Matau ginčijamės dėl nieko.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Atmetus tranzitą, Vilniaus oro uostas didesnis nei Schiphol’is. Ką ten kažkokia Ryga

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Iš kur tokia tūlžinga jūsų interpretacija?
    Čia net ne apie tai diskusija buvo.
    Šaunus lietuviškas žodis "tUlžinga", bet ne visai į temą. Jei jūsų argumentas yra tai kad Lietuva/Vilnius yra ekonomiškai stipresni, tai niekas to fakto neginčija.
    Grįžtant atgal prie temos, Ryga turi daugiau krypčių ir perveža daugiau keleivių. Nors ji yra mažiau turtinga. Kai/jeigu turtingoji Lietuva sugebės "atimti" tranzitą galima bus pasveikinti Lietuvos valdžią.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Ciurlionis
    Aš buvau įsitikinęs kad būtent tą statistiką ir pateiksite. Kai neturi ką parodyti tai eilinį kartą griebiasi šiaudo. Dar gali pridėti kad pas mus daugiau debesuotų dienų, va žiūrėk, vėl kažkuo lenkiam latvius!!!

    @Lettered
    Nutrūko valdžios ir vėl iš pradžios. Niekas nesiginčija kad Lietuvos ekonomika yra stipresnė. Tačiau va jums būtinai reikia "atmesti" tranzitinius ir šiaurinės bei vakarų Lietuvos keleivius kad tik tuomet būtų galima lygiuotis su Rygos oro uostu. Tai dar kartą: kas ir kada žada "atimti" ar "atmesti" tranzitinius, bei šiaurės ir vakarų Lietuvos keleivius? Iki kol jie nebus "atimti" ir "atmesti" Ryga pirmavo ir pirmaus keleivių pervežime.

    P.S.: Jūsų argumentai skamba daug maž taip: "jeigu bobutė būtų su kiaušiniais, tai ji būtų diedukas." Aš su jūsų argumentu pilnai sutinku. Tačiau bobutė yra be kiaušinių, nesvarbu kiek jūs ir aš benorėtumėm kad būtų kitaip.
    Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.06, 21:22.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Sula
    O tai pagal tamstos logiką turėtų skaičiuotis kažkaip kitaip?
    Iš kur tokia tūlžinga jūsų interpretacija?
    Čia net ne apie tai diskusija buvo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Sula
    @Ciurlionis
    Ir ką tai keičia? LTOU jau tuoj tuoj pralenks RIX? Ar čia dar vienas bandymas kažkaip juos menkinti? Duok tamsta nors vieną statistiką kuria lenkiame latvius. Keleivių skaičius? Skrydžių skaičius? Krypčių skaičius?
    Keleivių skaičius LTOU ir RIX labai panašus, bet įvertinus tranzitinius keleivius iš to pačio VNO ar keleivius atvažiuojančius iš visos šiaurinės ir vakarinės Lietuvos dalies, gaunasi, kad Latvijos keliautojų potencialas gerokai mažesnis nepaisant nacionalinių avialinijų, kurios turi daug krypčių. Net ir pats airBaltic CEO sakė, kad Vilniaus rinka gerokai stipresnė nei Rygos, tas net vizualiai matosi, kiek palyginus Rygoje mažai statybų, naujų ofisų, daugiabučių, net geriausiose senamiesčio vietose daug apleistų pastatų, tai logiška, kad Vilniuje tiek verslo tiek poilsio keliautojų didesnis potencialas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.02.06, 20:56.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    @Ciurlionis
    Ir ką tai keičia? LTOU jau tuoj tuoj pralenks RIX? Ar čia dar vienas bandymas kažkaip juos menkinti? Duok tamsta nors vieną statistiką kuria lenkiame latvius. Keleivių skaičius? Skrydžių skaičius? Krypčių skaičius?
    Kodėl tamsta toks įsitempęs šiuo klausimu?

    Ir apskrotai kurioje vietoje aš teigiau, kad mes stipresni avacijoje, grįžkite į pokalbio pradžą. Kalba prasidėjo nuo to, kad Vilniuje 10 keleivių įpirks bilietus po 299 €, Rygoje 8 keleiviai. T.y. Vilniaus vietinė rinka pajėgesnė sumokėti daugiau.

    Bet jei jau taip norisi yra vienas rodiklis, kuriuo lenkiame Rygos oro uostą - tai į VNO skraidančių aviakompanijų kiekis.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2025.02.07, 06:59.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Sula
    O tai pagal tamstos logiką turėtų skaičiuotis kažkaip kitaip? Tai gal ir Lietuvoje dalinam keleivių skaičių pusiau, nes dažniausiai tie patys žmonės ir atskrenda, ir išskrenda, tik ne tą pačią dieną. Juk realiai niekas pustuščių lėktuvų neskraidina, ir kuo daugiau "keleivių"(viena vieta vienam lėktuve), tuo daugiau skrydžių, tuo daugiau krypčių. Kažkoks vaikiškas juokingas oponento (Rygos) menkinimas. Kai mums tik pasvajoti apie jų skaičius.

    @Ciurlionis
    Ir ką tai keičia? LTOU jau tuoj tuoj pralenks RIX? Ar čia dar vienas bandymas kažkaip juos menkinti? Duok tamsta nors vieną statistiką kuria lenkiame latvius. Keleivių skaičius? Skrydžių skaičius? Krypčių skaičius?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą

    Papildomi tranzitiniai skrydžiai reiškia papildomas kryptis vietiniams ir didesnį šalies pasiekiamumą. Kokia čia diskusija tiksliai?
    Apie AirBaltic uždarytas kryptis šiai vasarai, lėktuvų nuoma LH grupei bei atsisakymą nuomotis lėktuvus patiems. Ir kad CEO dabartiniam gal metas keliauti namo.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dėl ekonominės tranzito naudos Latvijos ekonomikai galima tik diskutuoti.
    Papildomi tranzitiniai skrydžiai reiškia papildomas kryptis vietiniams ir didesnį šalies pasiekiamumą. Kokia čia diskusija tiksliai?
    Paskutinis taisė VLR; 2025.02.06, 08:37.

    Komentuoti:

Working...
X