Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Didėjanti konkurencija iš Easy jet, Vueling, Norweian, Germanwings, bei Wizz. Visų antrą, dabar gali gauti bilietų ir su BA, AF ar KLM už 30eur. į trumpo ar vidutinio nuotolio maršrutus.
Ir galiausiai, praeitais metais Europos rinkoje pradėjo ryškėti, kad žmonės ieško, bent šiek tiek geresnės kokybės, nei Ryanair. Dėl to jie ir bando tapti draugiškom avialinijom, kurios leidžia įsinešti du bagažo vienetus, vietos yra sužymėtos, atpiginti bagažo įkainiai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
„Ryanair“ leido lėktuvuose naudotis kompiuteriais ir telefonais http://vz.lt/article/2014/2/6/ryanai...-ir-telefonais
Comment
-
Nevisiškai naujiena, bet šiaip įdomus pasiskaitymas apie Singapūro Changi oro uostą ir kodėl jam turbūt neprilygsta joks kitas oro uostas
http://www.brenontheroad.com/singapo...action_ref_map
Comment
-
Įdomu, žinoma, nors galvoju, kad oro uosto paskirtis kiek kitokia, o čia jau labiau prekybos ir pramogų centras. Ir btw, man labai patinka Kauno oro uostas - atvykai, praėjai 200 m. ir tu automobilyje arba autobuse namoParašė John Rodyti pranešimąNevisiškai naujiena, bet šiaip įdomus pasiskaitymas apie Singapūro Changi oro uostą ir kodėl jam turbūt neprilygsta joks kitas oro uostas
http://www.brenontheroad.com/singapo...action_ref_map
Paskutinis taisė Nikas; 2014.02.20, 12:29.
Comment
-
Kaunas labai geras p2p keliautojams, kas be ko ir puikiai atitinka per jį keliaujančių poreikius. Skirtingai nei Changi, kuris veikia, kaip hub'as tokiems vėjams, kaip SilkAir, Jetstar ar Singapore Airlines, kurie kartu bendradarbiaudami, siekia pervežti, kuo daugiau žmonių.
Žmonės, laukdami transferio po 2-6h, mieško, kur prastumt laiką, nors dalis pramogų yra nemokamos oro uostas darosi didžiulį pelną iš "įkalintų" transferio zonoje
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Na tame bloge rašoma, be abejo, apie išvykimo erdves. Atvykimas ten užtrunka apie 5 minutes, kas yra visiškai nebūdinga tokio dydžio oro uostams. O kad tai didelis pramogų kompkeksas, tai tikrai taip. Užtat neša pelną ir yra nuolat reitinguojamas tarp geriausių jau kokius 30 metų. Čia, aišku, dar svarbiau ne tiek pati infrastruktūra ir pramogos, bet apskritai valdymas ir serviso kultūra, kur kiekvienas keleivis laikomas potencialiai pajamas nešančiu klijentu ir jis traktuojamas su pagarba.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Įdomu, žinoma, nors galvoju, kad oro uosto paskirtis kiek kitokia, o čia jau labiau prekybos ir pramogų centras. Ir btw, man labai patinka Kauno oro uostas - atvykai, praėjai 200 m. ir tu automobilyje arba autobuse namo
Paskutinis taisė John; 2014.02.20, 14:51.
Comment
-
SAS keleiviai turės daugiau galimybių pasiekti JAV
http://www.balsas.lt/naujiena/783855...u-pasiekti-jav
Daugiau skrydžių:
Stokholmas - Čikaga (kasdien, 6x žiemą)
Stokholmas - Niujorkas (skraidys dažniau)
Oslas - Niujorkas (kasdien, 6x žiemą)
Naujas reisas:
Stavangeris – Hiūstonas (6x).
Verta nepamiršti, jog Norwegian jau vykdo long haul skrydžius į Niujorką ir Los Andželą iš Stokholmo, Oslo ir Kopenhagos.Paskutinis taisė Silber418; 2014.04.13, 00:12.
Comment
-
Šitas kartais ne VIP-inis naftininkų reisas?Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Naujas reisas:
Stavangeris – Hiūstonas (6x).
Comment
-
Tas pats, skraidys su b737 ir berods tik biznio klasė.Parašė Sula Rodyti pranešimąŠitas kartais ne VIP-inis naftininkų reisas?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Ne BBJ skraidys kartais?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTas pats, skraidys su b737 ir berods tik biznio klasė.
Comment
-
Kilo toks vienas smalsumo vedinas klausimas su tarptautinaiis skrydžiais Azijoje.
Pradėjau dairytis skrydžių bilietų tarp Bankoko ir Honkongo ir paaiškėjo, kad pigiausias pasirinkimas yra visai ne AirAsia (t.y. puikiai žinomas low-cost operatorius, apraizgęs didelę dalį Azijos), bet... Emirates ir Cathay Pacific.
Gal aš kažko nesuprantu, bet kaip gali Emirates vykdyti tiesioginius skrydžius tarp Bankoko ir Honkongo ar apskritai bet kurių ne savo šalyje esančių miestų? Negana to, jie dar ir pigiausi, bei vykdomi A380.
Ar tai normalu? Tiesiog atrodo visiškai neįtikėtinai, kai tradiciniai operatoriai (virenas kurių dar ir iš kito pasaulio galo) skraidina pigiau, nei vietiniai low-cost'ai.Paskutinis taisė John; 2014.04.17, 15:02.
Comment
Comment