Tai kam tada tos Air Lituanica linijos reikalingos? Pinigų plovykla / įsisavinykla?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio aviacijos naujienos
Collapse
X
-
Reikia suprasti, kad čia toks "dėl šventos ramybės" planas pradžiai, nes tikėtina, kad bus kaišiojami pagaliai į ratus, kas, tikėtina, šiuo metu ir vyksta. Yra ne vienas suinteresuotas veikėjas, norintis, kad projektas žlugtų (dėl Zuoko). Visgi, panašu, kad AL irgi ne moliai sėdi. O šiaip Bartkaus bloge daug įdomių komentarų.Parašė LBP Rodyti pranešimąTai kam tada tos Air Lituanica linijos reikalingos? Pinigų plovykla / įsisavinykla?
Comment
-
Koks planas, koks Bartkus? 5 millijonų išplovimui rasi galimybes bet ką parašyti, bile tik pateisinti.Parašė John Rodyti pranešimąReikia suprasti, kad čia toks "dėl šventos ramybės" planas pradžiai, nes tikėtina, kad bus kaišiojami pagaliai į ratus, kas, tikėtina, šiuo metu ir vyksta. Yra ne vienas suinteresuotas veikėjas, norintis, kad projektas žlugtų (dėl Zuoko). Visgi, panašu, kad AL irgi ne moliai sėdi. O šiaip Bartkaus bloge daug įdomių komentarų.
John, tu negali paneigti nei vienos mano minties. Ir nešnekėk apie kažkokius mitinius "trukdžius". Licenzija yra arba ne. Nei vienos licenzinos nėra, vadinasi viskas kas buvo skiedžiama, daroma neteisėtai ir be reikalo.
Comment
-
Duskit pavidolei, taip sakant.Parašė udrius Rodyti pranešimąKoks planas, koks Bartkus? 5 millijonų išplovimui rasi galimybes bet ką parašyti, bile tik pateisinti.
John, tu negali paneigti nei vienos mano minties. Ir nešnekėk apie kažkokius mitinius "trukdžius". Licenzija yra arba ne. Nei vienos licenzinos nėra, vadinasi viskas kas buvo skiedžiama, daroma neteisėtai ir be reikalo.
Comment
-
O kurioje čia vietoje kompanija, neturinti licenzijos, pardavinėja bilietus? Juk bilietus parduoda Estonian Air į skrydį su savo numeriu. Jie turi teisę tą daryti, o iškilus kažkokiu kliūčių su AL, prisiims visą atsakomybę, nes bilietus pardavė tai jie.Parašė udrius Rodyti pranešimąKadangi man neleidžia diskutuoti kitose temose, savo nuomonę apie "Air Lituanica" pasakysiu čia. Tikiuosi moderatoriai perkels ten kur reikia. Nuomonė paprasta - pradėti pardavinėti bilietus neturint licenzijų (šiuo metu ši įmonė neturi abiejų būtinų licenzijų) - tai yra sukčiavimas stambiu mastu bei vertimasis ūkinei veikla , neturint licenzijos. Abi pozicijos įtrauktos baudžiamąjame kodekse.
Be toki , kaip vienas straipsnio komentatorius parašė :
Kaip keista, skrydžiai tai Estaoniai air nurodomi ir Briuselio oro uoste ir Vilniaus: "Flight Estonian Air OV5005" Prie ko čia Zuokas, milijonai skirti "Air Lituanikai" (iš mūsų mokesčių) ir Estai?
http://verslas.delfi.lt/transportas/...#ixzz2VVBHOdmd
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO kurioje čia vietoje kompanija, neturinti licenzijos, pardavinėja bilietus? Juk bilietus parduoda Estonian Air į skrydį su savo numeriu. Jie turi teisę tą daryti, o iškilus kažkokiu kliūčių su AL, prisiims visą atsakomybę, nes bilietus pardavė tai jie.
Labai normalu, nes jie nėra tikri ar galės pakelti savo lėktuvus tą dieną iš VNO į Briuselį, dėl ilgai laukiamos licenzijos. Nesekmės atveju kompensuotų pinigus ar skrydį vykdytų būtent Estonian. Labai būtų įdomu paskaityti CAA sprendimą, kol kas nesuteikti licenzijos.
O dėl bendravimo su Estonian aš įžvelgiu tik privalumus, būnant nykštukams aviacijoje labai svarbu būti vieningiems. Dabar turbūt pirmą kartą per
20m. visos baltijos šalių aviakompanijos kontroliuojamos vyriausybių. Būtų idealu jei Air Baltic pakeistų savo poziciją ir įsijungtų į EA ir AL flirtą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tikrai taip, mano kalida, tiesiog turėjau omeny, kad ne privatiems asmenims, o vladžios struktūroms.Parašė vilnews Rodyti pranešimąJokiu būdu nereikia painioti vyriausybių su Savivaldybe
Air Lituanica akcinis paketas priklauso Vilniaus m. Savivaldybei.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.06.08, 14:41.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tai nafik tada reikalinga ta Air lituanica ? Už 1 mlj litų bet kuri kompanija visus metus gal ir daugiau skraidytų visom pageidaujamom kryptymis.Parašė sleader Rodyti pranešimąO kurioje čia vietoje kompanija, neturinti licenzijos, pardavinėja bilietus? Juk bilietus parduoda Estonian Air į skrydį su savo numeriu. Jie turi teisę tą daryti, o iškilus kažkokiu kliūčių su AL, prisiims visą atsakomybę, nes bilietus pardavė tai jie.
Comment
-
Mano komentaras buvo apie tamstos išsakytą poziciją, kad Air Lituanica parduodama bilietus (kurių iš tikro ji neparduoda, ką pats savo komentare ir parašėt) daro baudžiamajame kodekse numatytas veikas: sukčiavimas stambiu mastu ir vertimasis ūkine veikla be licenzijos.Parašė udrius Rodyti pranešimąTai nafik tada reikalinga ta Air lituanica ? Už 1 mlj litų bet kuri kompanija visus metus gal ir daugiau skraidytų visom pageidaujamom kryptymis.
O iš fakto, kad bilietai parduodami per partnerius, nematau galimybės padaryti išvados apie avialinijų reikalingumą ar nereikalingumą. Juo labiau man mažai įtikinamas teiginys, kad už 1 mln. (ar mlrd.?) bet kuri kompanija skaidytu visomis pageidaujamomis kryptimis. O kodėl 1 mln., galbūt užtektų 500 tūkst. Lt ar netgi 200 tūkst. Lt ?
Comment
-
Galime tada vadinti daiktus savo vardais - skraido ne Air Lithuanica, bet Estonian Air, 5 milijonai buvo skirti paremti Estonian air ir savo šaikos pamaitinimui. Lėktuvai skirs maršrutu Talinas - Vilnius - pageidaujam kryptis ir jokia Air lituanica nekvepiaParašė sleader Rodyti pranešimąMano komentaras buvo apie tamstos išsakytą poziciją, kad Air Lituanica parduodama bilietus (kurių iš tikro ji neparduoda, ką pats savo komentare ir parašėt) daro baudžiamajame kodekse numatytas veikas: sukčiavimas stambiu mastu ir vertimasis ūkine veikla be licenzijos.
O iš fakto, kad bilietai parduodami per partnerius, nematau galimybės padaryti išvados apie avialinijų reikalingumą ar nereikalingumą. Juo labiau man mažai įtikinamas teiginys, kad už 1 mln. (ar mlrd.?) bet kuri kompanija skaidytu visomis pageidaujamomis kryptimis. O kodėl 1 mln., galbūt užtektų 500 tūkst. Lt ar netgi 200 tūkst. Lt ?
Comment
-
Kur skris lektuvai, buvo aiškiai parašyta.Parašė udrius Rodyti pranešimą
Galime tada vadinti daiktus savo vardais - skraido ne Air Lithuanica, bet Estonian Air, 5 milijonai buvo skirti paremti Estonian air ir savo šaikos pamaitinimui. Lėktuvai skirs maršrutu Talinas - Vilnius - pageidaujam kryptis ir jokia Air lituanica nekvepia
Comment
-
Na taip, skrydyje bus 6 valandas. O kur likusias 18 ? Galiu iš karto pasakyti - Taline ir dar suskraidys vieną reisą iš talino. Galvokite vieną kartą troliai, galvokite ir ne apatine kūno dalimi, o galva.Parašė John Rodyti pranešimąKur skris lektuvai, buvo aiškiai parašyta.
Comment
-

Man atrodo, kolega udrius nelabai supranta to termino šiuolaikinės reikšmės ir painioja ją su ta reikšme, kuri buvo žinoma kažkada seniai (trolis-mumis ar kaip ten?). Tuomet kolega tikriausiai ir galėjo kam nors ką nors "išaiškinti" prie butelio, nes gi niekas nepatikrins teiginių teisingumo. Juk nebuvo internetų, Gūglių ir Vikipedijų. Bet laikai pasikeitė. Tik nepasikeitė kai kieno mąstysena.
Comment
-
Nesekmes atveju Estonian arba grazins pinigus arba pati vykdis skrydzius marsrutu tiesiogiai is Vilniaus. Kad bus nukreipiamas srautas per Talina tikimybe labao nedidele.Parašė udrius Rodyti pranešimąGalime tada vadinti daiktus savo vardais - skraido ne Air Lithuanica, bet Estonian Air, 5 milijonai buvo skirti paremti Estonian air ir savo šaikos pamaitinimui. Lėktuvai skirs maršrutu Talinas - Vilnius - pageidaujam kryptis ir jokia Air lituanica nekvepia
Bet palaukim bent jau Birzelio 29d.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Digitan, Jonh Pauliak ir kiti - aš suprantu Jus - jūs norite būti visais ekspretais, tačiau vertinant Jūsū pokalbių temas, argumentus ir visa kita - nepykite, bet ponų loginė dalis "išjungta". Vieną kartą pradėkite uždavinėti sau klausimus - o gal būt nėra taip, kaip skelbiama, o gal būt yra visai kas kita. Jau ne kartą Jūsų "ekspertinės " mintys buvo sumaltos vėliau sekusių faktų. Todėl nepykte, Jus gali vadinti tik troliais, kurie tiki "šviesia" atetitimi.Parašė John Rodyti pranešimą
Man atrodo, kolega udrius nelabai supranta to termino šiuolaikinės reikšmės ir painioja ją su ta reikšme, kuri buvo žinoma kažkada seniai (trolis-mumis ar kaip ten?). Tuomet kolega tikriausiai ir galėjo kam nors ką nors "išaiškinti" prie butelio, nes gi niekas nepatikrins teiginių teisingumo. Juk nebuvo internetų, Gūglių ir Vikipedijų. Bet laikai pasikeitė. Tik nepasikeitė kai kieno mąstysena.
Iš tiesų, turiu sutikti su Čiurliono nuomone, taip palaukime birželio 29. Tada ir bus matyt kas teisus kas ne.
Comment
-
Šioje temoje tikrai nesu ekspertas (o ir nenoriu būti), tiesiog kartais negaliu nereaguoti į briedą. O tavo, Udriau, rašliavose briedo tikrai daug (sorry už asmeniškumus, moderatoriai tegul ištrina).
Tai kad visada atvirkščiai - paskutinį gerą pavyzdį iš kitos temos pamenu su Darbo partijos byla - tu rėkei, kad tai susidorojimas, aš pateikiau visą bylos chronologiją, tada paėmei papeistinai pauzes byloje, aš vėl papeistinau dėl ko jos buvo (dėl neatimto neliečiamumo), tada kaip ir nutilai, bet vis tiek pabambėjai, kad nėra teisinės valstybės. Galėtum bent jau nustoti naudoti žodį "trolis" kitų atžvilgiu, nes tavęs niekas taip nebevadina (visi ir taip supranta, kad toks esi).Jau ne kartą Jūsų "ekspertinės " mintys buvo sumaltos vėliau sekusių faktų.
Comment
Comment