Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laivyba Kuršių mariose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Šturmai, uostelis Kuršių mariose, netoli Ventės rago

    Tolumoje Kuršių nerija


    Uostelis








    Su kreiserine jchta turbūt be šansų įplaukti dėl gylio?
    Paskutinis taisė digital; 2023.10.24, 00:41.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kuršių marios Klaipėdoje




    Paskutinis taisė digital; 2023.10.24, 00:37. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kurėnas Nidoje.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Šiandien.
    Keleivinis upinis laivas prie "Vakarų laivų gamyklos" krantinės
    Paskutinis taisė digital; 2023.10.24, 00:33.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Smeltalės (Smiltelės) upė Klaipėdoje, įteka į Kuršių marių Malkų įlanką.


    Paskutinis taisė digital; 2023.10.24, 00:33. Priežastis: atkurtos nuotraukos

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Toliau į uostą:

    Senasis uostas.




    Naujasis:


    Labai geri suolai - gultai:


    Link marių:


    Belieka išgilinti įplaukos kanalą. Beje rytiniame marių krante galima maudytis (taip sakė vietiniai).

    Komentuoti:


  • nepolitikas
    replied
    straipsnis ir foto skiriasi, kaip diena ir naktis. visai nemažai tų laivelių matosi, o esant normaliai prieplaukai ir infrastruktūtra, gilinimas ir farvaterio ženklinimas priklausys nuo poreikio. ko gero ten visą atkarpą nuo marių iki vilhelmo kanalo būtų sveika pravalyti

    Komentuoti:


  • Kovilas
    replied
    Su burine jachtele įplaukt į Dreverną yra tikras galvosūkis - pirma reik pataikyt į žiotis, pasislėpusias tarp meldų. Jei nors kelis kart esi ten buvęs, tai rasi pagal natūralius orientyrus. Dieną tai nedidelė problema, bet naktį - jokių šviesų. Kitas dalykas - įplaukimo kanalo gylis ir plotis. Bent porą metrų į šoną ir gali šokt į vandenį iki bambos ir stumtis )

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2010-08-02
    Drevernos prieplaukoje milijonai sumesti „į balą“
    http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...-i-bala-291346

    Komentuoti:


  • HSV
    replied

    "Ventainė" plaukia maršrutu Ventė - Nida - Ventė

    Pramoginė laivyba Minija (Mingėje)

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    Laivyba Kuršių mariose

    Drevernoje – naujos prieplaukos atidarymas

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...darymas-218268

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kaliningradiečiai jau plauks, dėl lietuvių - neaišku
    2009 m. Gegužės 15 d.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2009-04-29
    Rusijos prezidentas pritarė laivybai Kuršių mariose

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Rusijos Dūma ratifikavo susitarimą su Lietuva dėl laivybos vidaus vandenų keliais

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Atrodo darbai Drevernoje jau į pabaigą.

    Prie straipsnio "Vakarų Eksprese" pridėtas video ir 6 nuotraukos.

    Krantinė išdygo prie nepagilinto kanalo

    Komentuoti:


  • URBANISTAS
    replied
    visi darbai yra: http://www.architektams.lt/konkursai...&konk-darb=277

    Komentuoti:


  • Adiokas
    replied
    Lai stato tuos jacht klubus..

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Paskelbti konkursiniai darbai Juodkrantės jachtų uostelio projektui

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Atvers Kaliningrado srities vandenis

    Vidmantas Matutis

    Lietuva ir Rusija pasirašė laivybos sutartį. Jai įgyvendinti bus sukurta bendra abiejų šalių komisija. Susitarimą dėl laivybos Kuršių mariomis ir Lietuvos bei Kaliningrado srities vandens keliais antradienį Kaliningrado srities Svetlogorsko mieste pasirašė Lietuvos užsienio reikalų ministras Petras Vaitiekūnas ir Rusijos transporto ministras Igoris Levitinas.

    Susitarimas buvo rengiamas maždaug dešimtmetį. Lietuva jį suderino dar 2003-iaisiais, Rusija – šiemet. Jis leis privačių jachtų savininkams išplaukti į Rusijai priklausančius erdvesnius Kuršių marių vandenis, o verslininkams – plukdyti turistus.

    Susitarimas galios penkerius metus, o po to automatiškai gali būti pratęstas vieneriems metams. Jis nustatė keleivių ir krovinių gabenimo abiejų šalių vidaus vandenimis tvarką, taip pat vidaus vandens kelių naudojimo taisykles.

    Abi šalys įsipareigojo, kad sudarys sąlygas plaukioti jų vidaus vandenimis kitos šalies laivams - bus užtikrinti atitinkami gyliai ir pastatyti navigaciniai ženklai. Sutarta, kad įplaukiant į kitos šalies vidaus vandenis nebus imamos jokios rinkliavos. Šalys įsipareigojo sudaryti sąlygas atplaukti laivams į uostelius.

    Atplaukę į kitą šalį laivų savininkai privalės laikytis toje šalyje galiojančių įstatymų. Prasižengę jie atsakys pagal šalies, kurioje lankosi, įstatymus. Laivus galės tikrinti tos šalies laivybos priežiūros tarnybos.

    Sutartyje teigiama, kad tiek Rusijos, tiek Lietuvos laivai prieš įplaukdami į kitos šalies vandenis privalės pereiti pasienio ir muitinės kontrolę artimiausiame tos šalies praleidimo poste. Lietuvos pusė tokį postą įrengs Nidoje. Kad laivyba Kuršių mariose būtų laisva, Rybačio (Rasytės) gyvenvietėje turi būti įrengtas Rusijos pasienio postas, kur būtų registruojami iš Lietuvos atplaukiantys laivai.

    Pernai gruodį derybų grupės iš Rusijos pusės nariai tvirtino, jog postas gali būti įsteigtas ne anksčiau kaip 2010 metais. Rusija neturi didelio intereso skirti pinigų postui steigti, nes turistų srautai Kuršių mariose nebūtų dideli.

    Kaliningradiečiai minėjo ir technines kliūtis. Neaišku, kas aptarnaus vandens turizmo maršruto farvaterį. Neišspręsti ir aplinkosaugos reikalai. Todėl manoma, kad pasirašytas dokumentas tik leis gilinti Skirvytės upę ir ją naudoti laivybai abiejų šalių žvejams. Sienos kirtimo postas šioje upėje nebus įrengtas.

    Lietuvoje šio susitarimo laukiama su nekantrumu. Jau šiemet kelios laivybos kompanijos buvo planavusios atidaryti turistinius maršrutus Kuršių mariomis į Kaliningrado sritį. Tačiau nesant laivybos sutarties tų ketinimų teko atsisakyti. Iš Lietuvos turistiniams laivams naudinga būtų plaukioti į Poleską. Ten yra tinkamesni įplaukimo iš Kuršių marių gyliai. Tačiau kol kas nėra tinkamų krantinių didesniems laivams švartuoti. Patrauklus galėtų būti ir Zelenogradsko miestas. Tačiau prieplauka yra toliau nuo miesto, iki jos yra palyginti seklus laivybos kanalas.
    www.klaipeda.daily.lt

    Komentuoti:


  • tricky_kid
    replied
    Paieškojęs radau ir pora vaizdų su dabartiniu nuostabiu Nidos uostelio prieplauokos pastatu, kurį suprojektavo Alfredas Paulauskas bei vietomis, kuriose jis gali atsirasti Juodkrantėje. Tikiuosi autoriai neprieštarauja.

    Nidos uostelis ir prieplaukos pastatas:


    Iš Giedros70 temos apie pasiplaukiojimą po Lietvuos veneciją ir marias



    ir dar vienas apie nevykųsį remontą:



    Galėtų nugremžti visus tuos nelemtus dažus iki gryno betono kaip 2 nuotraukoj. Bet šiaip man labai patinka tas lenktas stogas, gaudantis ir įrėminantis marių ir kopų vaizdus. Ir tas bokštelis tikrai vykęs, bet pabrėžiu, kad reikia sugražinti tikrąjį veidą pastatui.

    Komentuoti:

Working...
X