Rašo apie prieplaukos pastato išpirkimą, muitinės įkurimą ir pritaikymą uosto naudotojų reikmėms Nidoje. Tiesa, burių skalbimas skamba juokingai. Jasaitis prizus per Kuršių Marių Regatą įteikinėja, bet apie bures nelabai supranta..
gaivins-vandens-turizma-kursiu-mariose
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laivyba Kuršių mariose
Collapse
X
-
Ventės rage – restauruotas švyturys
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...2#.VHuA-RGOeq0
Skelbia, kad ateityje atliks savo pirminę funkciją.
Komentuoti:
-
Parašė tricky_kid Rodyti pranešimąLabai geri suolai - gultai:
Atvaizdas
Vaizdas į marių pusę
Drevernos upė-kanalas
Norisi vėl esant progai nuvažiuoti į Dreverną
Komentuoti:
-
Drevernos naujasis uostas
Foto 2014.09
Vėtrungės su Drevernos (balta-raudona-balta) ir Svencelės (raudona-balta-raudona) ženklais
Tas statomas kurėnas turėjo būti pabaigtas per porą savaičių
Garsiosios Drevernos gulyklos. Patogus daiktas meditacijai
Komentuoti:
-
Dreverna - 2014
Foto 2014.09
Senasis Drevernos uostas
Laivo šeimininkas skundėsi, kad Drevenoje labai seklu
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
na gylis gal ir tikrai per mažas, bet manau, tokio reiso kaina būtų tikrai tokia didelė, jog žmonės rinktųsi persikelti sąsiaury ir toliau vėl važiuot keliu.
be to reiktų įrengti krovininiui keltui krantines nerijos pusėje ir dar nemažai infrastruktūros.
Komentuoti:
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąAr neįmanoma paleisti krovininio kelto, kuris keltų ir automobilius, Klaipėda -- Nida? Sumažėtų eismas keliu Smiltynė -- Nida ir gal netgi pagerėtų susisiekimas Neringos gyventojams, tada ir tiltas būtų mažiau reikalingas.
Komentuoti:
-
Ar neįmanoma paleisti krovininio kelto, kuris keltų ir automobilius, Klaipėda -- Nida? Sumažėtų eismas keliu Smiltynė -- Nida ir gal netgi pagerėtų susisiekimas Neringos gyventojams, tada ir tiltas būtų mažiau reikalingas.
Komentuoti:
-
Iš Šilutės rajono keli metai yra 2 reguliarūs laivai į Nidą. Vienas iš Mingės kaimo, kitas iš Ventės. Abu kursuoja du kartus per dieną. Tiesa gabena žmones ir dviračius, mašinas reik palikt šitame krante.
http://www.siluteinfo.lt/reisai-i-nida/
Komentuoti:
-
Į marias išplauks laivas, prilygstantis penkių aukštų namui
Klaipėdos rajone - istorinė akimirka. Drevernos uoste laivadirbiai stato būtent šiame krašte naudotą senovinį krovininį burlaivį. Tokiu laivu kadaise buvo gabenami grūdai, žuvi, o kroviniai nukeliaudavo net iki Gdansko. Senovinį laivą pagal išlikusius brėžinius statantys laivadirbiai tikina, kad burlaivis bus pastatytas toks, koks buvo ir naudojant tik autentišką statybos technologiją.
http://tv.lrytas.lt/?id=13963624221395724974
Komentuoti:
-
įdomu koks gintaro įlankos likimas. nemanau kad statant šį uostą atsirastų lėšų gintaro įlankos uosto įrengimui, kuris galėtų tapti puikiu žiemos uostu. aisku investicijų reikia, manau, žymiai daugiau, nei paruošti krantines centre, mano nuomone tai tinkamesnė vieta laivų taisymui, kėlimui į krantą, laikymui žiemą, tuo pačiu pagyvėtų ir būtų sutvarkyta ši miestelio dalis.
jachtų stiebai darkys kraštovaizdį ? nesąmonė. kurėnų stiebai netrukdė, žvejybinių botų stiebai irgi ne. stiebai netrukdo vietovėms , kurios stirpiai susijusios su vandenimis.
Komentuoti:
-
Juodrantės uostas
Beje, siūlau pakeisti skilties pavadinimą iš "Jūrų bei oro transportas" į "Vandens ir oro transportas", nes ne tik apie jūrą kalbam, o, kaip šitoj temoj, ir apie vidaus vandenis. Ir pats pavadinimas "vandens transportas" yra logiškesnis.
Komentuoti:
-
Kintai
Keliaujame marių link. Uosto gatve važiuoti draudžiama, tad tenka tolokai paeiti.
Pakeliui miškai su dominuojančiom pušim. Gamta čia graži. Gal kokią dieną miestelis pajėgs tapti kurortu, bet iki tol dar daug namų darbų reikia atlikti.
Įrenginėjama prieplauka.
Špuntas jau sukaltas.
Paskutinis taisė digital; 2023.10.24, 00:52. Priežastis: atkurtos nuotraukos; Kopija iš temos "Kintai, miestelis Šilutės r."
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Į Nidą?
Jei neiškils trukdžių, vasaros pradžioje kauniečiai galės kartoti ir sparnuotą a. a. Vytauto Kernagio frazę – „Benai, plaukiam į Nidą“, mat vienas VVKD tikslų - atnaujinti reguliarų maršrutą Kaunas–Nida–Kaunas. Pastangos atnaujinti maršrutą buvo dedamos jau senai, tačiau dabartinio susisiekimo viceministro Sauliaus Girdausko dėka projektas įgavo visai kitas perspektyvas. Šiuo metu atlikta galimybių analizė su išsamiais skaičiavimais jau pateikta Susisiekimo ministerijai. Numatyta, kad maršruto operatoriais bus VVKD kartu su AB „Smiltynės perkėla“.
http://www.liwa.lt/lt/news/show/221
Komentuoti:
Komentuoti: