Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PLQ] Palangos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts


    Palangos oro uostas rengiasi atnaujinti kilimo taką

    Palangos oro uostas rengiasi rekonstrukcijai. Bendrovei „Sweco Lietuva“ patikėta už 160 tūkst. eurų parengti projektą, pagal kurį bus atnaujintas orlaivių kilimo ir tūpimo takas, riedėjimo takai, viso oro uosto danga.

    Kad galėtume tinkamai pasiruošti šiai rekonstrukcijai, pasirašėme sutartį su „Sweco Lietuva“, ji atliks nemažai pasirengimo darbų, pavyzdžiui, oro uosto infrastruktūros situacijos vertinimą, tyrinėjimus, statinių gyvavimo trukmės vertinimą, parengs priešprojektinius siūlymus, taip pat techninius projektus“, – BNS teigė Palangos oro uosto direktorius Andrius Daujotas.

    Pasak jo, darbus oro uoste planuojama pradėti 2020–2021 metais.

    „Po rekonstrukcijos Palangos oro uostas iš esmės nesikeis – mūsų tikslas yra atnaujinti infrastruktūrą, nes nuo jos geros būklės priklauso skrydžių ir keleivių saugumas“, – sakė A. Daujotas.

    Valstybės valdoma bendrovė Lietuvos oro uostai trejų metų trukmės sutartį su „Sweco Lietuva“ pasirašė sausio 14 dieną, nurodoma centriniame viešųjų pirkimų portale.

    Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas pastarąjį kartą rekonstruotas 2007 metais, o peronas –1996 – 1997 metais.

    Praėjusių metų vasarą Lietuvos oro uostų vadovas Marius Gelžinis BNS teigė, kad atnaujinus taką, Palangos oro uostas galėtų aptarnauti daugiau skrydžių.

    Šiuo metu iš Palangos galima pasiekti Rygą, Oslą, Kopenhagą ir Londoną, o vasarą – Minską, Varšuvą, Kijevą, Sankt Peterburgą, Maskvą ir Glazgą.

    Oro uostas pernai aptarnavo beveik 5 tūkst. skrydžių.

    Comment


      Nuo spalio startuos skrydžiai iš Palangos į Bergeną
      Nuo spalio iš Palangos bus galima nuskristi į antrą pagal dydį Norvegijos miestą Bergeną. Skrydžius vykdys aviakompanija „Norwegian Air Shuttle“, skelbia valstybės valdomi Lietuvos oro uostai.

      Anot pranešimo, skrydžiai bus vykdomi nuo spalio mėnesio du kartus per savaitę – trečiadieniais ir šeštadieniais...
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Puikios naujienos Palangai!!
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Palangos oro uostas, nors laikomas trečiuoju broliu, nėra blogas, sako jo vadovas Andrius Daujotas. Pernai oro uostas pasiekė didžiausią įmanomą keleivių pralaidumą ir dabar planuoja plėtrą, tikrina kilimo ir tūpimo tako kokybę.

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1182430?copied

          Comment


            Dėl naujų skrydžių Palangoje verslas nekrykštauja

            Nors šįmet Palangos oro uostas daugelį nudžiugino pranešęs apie dvi naujas kryptis - Dortmundo (Vokietija) ir Bergeno (Norvegija) - dalies Vakarų Lietuvos verslo atstovų tokie skrydžiai nedžiugina.

            Pastaraisiais metais verslininkai kone maldavo tiesioginio skrydžio į Hamburgą. Tarp prioritetinių skrydžių buvo priskirtos kryptys į Frankfurtą, Diuseldorfą ir Amsterdamą. Tačiau, panašu, bent artimiausiu metu verslo norai su realybe nesutaps.

            Esamos kryptys - išliks

            Šiuo metu Palangos oro uoste yra 8 kryptys: Ryga (Latvija), Oslas (Norvegija), Kopenhaga (Danija), Londonas (Jungtinė Karalystė), Dortmundas (Vokietija), Varšuva (Lenkija) ir Minskas (Baltarusija). Tačiau skrydžiai į Lenkiją ir Baltarusiją vykdomi tik vasaros sezonu.

            Lietuvos oro uostų atstovas spaudai Tadas Vasiliauskas priminė, kad nuo rudens lėktuvai iš Palangos skraidins ir į kitą Norvegijos miestą Bergeną.

            „Labai džiaugiamės, kad pavyko šiame oro uoste išlaikyti puikų susisiekimą su Europos miestais. Šiuo metu apie jokius planuojamus krypčių nutraukimus neturime žinių.

            Vyksta intensyvios derybos su įvairiomis oro bendrovėmis dėl maršrutų plėtros ir būtinai pasidalinsime naujienomis, kai tik turėsime konkrečios informacijos apie naujas kryptis arba esamų maršrutų dažnio keitimą„, - „Vakarų ekspresui“ sakė T. Vasiliauskas.

            Nauji skrydžiai širdies nepaglostė

            Pasak Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų direktoriaus pavaduotojos Vidos Kažuro, pastaraisiais metais organizuotose verslo apklausose Dortmundo ir Bergeno miestų tarp prioritetinių krypčių nebuvo.

            Priminta, kad verslininkai norėjo naujų krypčių į kitus Vokietijos miestus - Hamburgą, Frankfurtą arba Diuseldorfą. Tarp prioritetų buvo ir Amsterdamas.

            „Dortmundas ir Bergenas nėra verslo kryptys. Dortmundas, be abejo, palengvino susisiekimą su Nyderlandais. Kas nori apsilankyti Vokietijoje, Dortmundas - viena iš išeičių. Pagal verslo norus kryptys turėjo būti šiek tiek kitos. Viena tokių - Hamburgas, kas jau kai kam galbūt kelia alergiją. Turėti skrydį į Frankfurtą - didelė ir sunki užduotis.

            Praėjusiais metais Vilniuje vykusiame susitikime vietos valdžios atstovų mums buvo kone pasakyta, ko dar norime... Jie turi skrydžius į Milaną, Veneciją, Madagaskarą. Mes apie tai nei svajojame, nei planuojame. Galima suprasti taip, kad kurios kryptys lieka Palangai, tas ir priimame“, - situaciją komentavo V. Kažuro.

            Jos teigimu, tai, ko nepavyksta pritraukti Palangai, pavyksta pritraukti Kaunui. Tačiau sakyti, kad Klaipėdos regionas yra visiškai nepatrauklus verslui, būtų neteisinga.

            „Mums sakoma, kad nėra čia daug gyventojų ir nesugebame sutvarkyti keleivių srauto, kuris reikalingas skrydžiams. Be abejo, palyginti su gyventojų skaičiumi Vilniuje ar Kaune, skrydžių skaičius galbūt atrodo proporcingas. Bet esamos kryptys Palangos oro uoste tikrai nėra tos, kurių labai reikėtų.

            Po skrydžio į Dortmundą atsiradimo kol kas didesnio investuotojų iš Vokietijos susidomėjimo nesulaukėme. Bandome tai išnaudoti kaip galimybę. Per skrydį pavyko pritraukti į savo renginį dalyvių iš Vokietijos rūmų, esančių netoli Dortmundo. Jeigu skrydis išliks, planuojame verslo misiją į Vokietiją. Pavasarį ketiname apsilankyti parodoje Dortmunde. Bet tik tiek“, - nusivylimo neslėpė V. Kažuro.

            Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų direktoriaus pavaduotoja akcentavo ir būtinybę Palangos oro uostui atsinaujinti, mat verslo klasės keleiviai ilgą laiką susiduria su nepatogumais - mažai vietos, prasta ventiliacijos sistema, ne itin patogus skrydžių tvarkaraštis.

            ...

            Comment


              Bus dar viena nauja kryptis nuo kitos vasaros sezono

              Ryanair announces new routes from Dublin

              The new routes are to Marseille in France, Palanga in Lithuania, Podgorica in Montenegro and Verona in Italy.


              Comment


                Emygerinė, bet geriau nei nieko.

                Comment


                  “Norwegian” toliau sėkmingai plečiasi Palangos oro uoste - atidaromi 2 nauji maršrutai į Stokholmą ir Kopenhagą:

                  https://norwegian-se.mynewsdesk.com/...navien-2941577

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    “Norwegian” toliau sėkmingai plečiasi Palangos oro uoste - atidaromi 2 nauji maršrutai į Stokholmą ir Kopenhagą:

                    https://norwegian-se.mynewsdesk.com/...navien-2941577
                    Verta paminėti, kad nuo 2020 kovo galo, balandžio pradžios.
                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                    Comment


                      Palangos oro uoste – naujas ugniagesių automobilis: tokią techniką naudoja didieji pasaulio oro vartai



                      https://www.15min.lt/m/id/verslas/tr...ai-667-1272146

                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.02.08, 15:42.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Galėtų tokie ir miestuose važinėt. Atrodo kietai

                        Comment


                          Tikrai super kietai atrodo. Man regis VNO su KUN irgi po tokį gauti turi.

                          Comment


                            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                            Tikrai super kietai atrodo. Man regis VNO su KUN irgi po tokį gauti turi.
                            Tikiuosi nedarys dubliuojančių investicijų, tik tam, kad atnaujinti, nes jau turi po superinę gaisrinę:



                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Tikiuosi, kad blogai išgirdęs tada būsiu.

                              Comment


                                Per LRT ir aš girdėjau, kad kiti oro uostai irgi gaus. Gal atsargai, vienos gali neužtekt didesniam gaisrui?

                                Comment


                                  Atrodo nerealiai tokie sunkvezimiai tikrai.Bet idomu vieno tokio ar uztektu ivykus nelaimei?

                                  Comment


                                    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                    Atrodo nerealiai tokie sunkvezimiai tikrai.Bet idomu vieno tokio ar uztektu ivykus nelaimei?
                                    Žinoma saugumas visada prioritetas ir bet kokios papildomos priemonės prisideda prie didesnio saugumo.

                                    Bet jei pagrindinis argumentas yra didesni srautai KUN ir VNO, tada man kyla abejonių. Kiek nelaimių gali nutikti vienu metu? Tad kuo tada skiriasi KUN nuo PLQ.

                                    Nesu aviacijos saugumo ekspertas, bet klausimas ar tikrai mums reikia naujų gaisrinių.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Atnaujins dar daugiau skrydžių – kelionėms atidaro ir Palangos oro uostą

                                      Trečiadienio Vyriausybės posėdyje pritarta užsienio reikalų ministro Lino Linkevičiaus siūlymui atnaujinti reguliariuosius skrydžius į Prancūziją, Suomiją ir Daniją.

                                      Iš Vilniaus į Paryžių Prancūzijoje skraidins „airBaltic“, skrydžių bendrovė „Wizz Air“ gavo teisę skraidinti iš Vilniaus į Nicą (Prancūzija), taip pat iš Vilniaus į Bilundą Danijoje.

                                      Iš Kauno numatyti „Wizz Air“ skrydžiai į Turku Suomijoje, o SAS iš Palangos ir Vilniaus oro uostų skraidins į Kopenhagą Danijoje.

                                      Nuo birželio 1 dienos Lietuva atsivėrė kai kurių Europos šalių piliečiams, ne visiems jiems bus taikoma privaloma 14 dienų izoliacija.

                                      Jei užsienio valstybėje per pastarąsias 14 dienų susirgusiųjų koronaviruso infekcija skaičius 100 tūkst. gyventojų bus nuo 15 iki 25, tokios šalies piliečiams bus leista atvykti į Lietuvą, tačiau jiems bus privaloma 14 dienų izoliacija. Jei susirgimų skaičius neviršys 15 atvejų 100 tūkst. gyventojų, tokių šalių piliečiams bus ne tik leidžiama atvykti, bet jiems nereikės ir izoliacijos.

                                      Lietuvos piliečiams leidžiama atvykti iš bet kurios šalies, tačiau jiems reikės 14 dienų izoliuotis tuo atveju, jei šalyje, iš kurios jie atvyksta, 100 tūkst. gyventojų teks daugiau nei 15 COVID-19 ligos atvejų per pastarąsias 14 dienų.

                                      Comment


                                        Atnaujinami skrydžiai tarp Vilniaus ir Palangos

                                        Aviacijos verslo grupės „Avia Solutions Group“ įmonės penktadienį pranešė, kad nuo birželio 26 dienos pradeda skrydžius iš Vilniaus į Palangą.

                                        „Avia Solutions Group“ atstovė Vilma Vaitiekūnaitė BNS sakė, kad skrydžiai planuojami kartą per savaitę – penktadienį vakare lėktuvas skris iš sostinės į Palangą, o sekmadienio vakarą – iš pajūrio atgal į Vilnių.

                                        Skrydžius organizuos kelionių organizatorius „Kidy Tour“ kartu su orlaivių operatore „Avion Express“.

                                        „Kidy Tour“ generalinis direktorius Gvidas Aukštuolis teigė, kad po daugiau kaip 20 metų skrydžiai iš Vilniaus į Palangą atnaujinami dėl išaugusio keliautojų susidomėjimo trumpomis savaitgalio kelionėmis.

                                        Organizatorių teigimu, bilieto kaina į vieną pusę su įskaičiuotu bagažu kainuos nuo 45 eurų keliautojui, skrydis trunka apie 50 min.

                                        Comment


                                          Puikios naujienos, galėtų dar ir į Nidą skraidyti. Aišku, Greta dabar verks kamputyje.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2020.06.19, 15:50.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X