Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PLQ] Palangos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakarų Lietuva renkasi skrydžius į Londoną
    http://vz.lt/article/2014/11/13/vaka...#ixzz3LtHeY2aT

    Jau kitų metų pavasarį pigių skrydžių bendrovių žemėlapyje turėtų atsirasti ir Tarptautinis Palangos oro uostas. Septynios Klaipėdos regiono savivaldybės nutarė trejus metus kasmet investuoti po 400. 000 Lt į naujo maršruto Palanga–Londonas rinkodarą.

    Comment


      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
      Vakarų Lietuva renkasi skrydžius į Londoną
      http://vz.lt/article/2014/11/13/vaka...#ixzz3LtHeY2aT

      Jau kitų metų pavasarį pigių skrydžių bendrovių žemėlapyje turėtų atsirasti ir Tarptautinis Palangos oro uostas. Septynios Klaipėdos regiono savivaldybės nutarė trejus metus kasmet investuoti po 400. 000 Lt į naujo maršruto Palanga–Londonas rinkodarą.
      1,2mln. maršrutui, kuris manau ir pats iš savęs startuot su 300 000lt yra labai daug.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė vilnews Rodyti pranešimą
        Vakarų Lietuva renkasi skrydžius į Londoną
        http://vz.lt/article/2014/11/13/vaka...#ixzz3LtHeY2aT

        Jau kitų metų pavasarį pigių skrydžių bendrovių žemėlapyje turėtų atsirasti ir Tarptautinis Palangos oro uostas. Septynios Klaipėdos regiono savivaldybės nutarė trejus metus kasmet investuoti po 400. 000 Lt į naujo maršruto Palanga–Londonas rinkodarą.
        Ir skraidytų į kažkokius hub'us, kaip Frankfurtas arba Miunchenas, pagaliau tas išsvajotasis Hamburgas, o čia tokių sumų merkimas į emigrantų vežimą. Ar verta?

        Comment


          Skraido į vieną hub'ą ty CPH ir to pakanka šiai dienai, Hmburgas yra pervertinams dėl ex-Amber air, kuris ten skraidė. O ši kryptis bus pakankamai rentabili, su viltimi išaugti iki vieno bazuojamo lėktuvo PLQ. Man asmeniškai labai apmaudu tik, kad buvo pasirinkta ne LT.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Man asmeniškai labai apmaudu tik, kad buvo pasirinkta ne LT.
            Gal jau žinai kas pasirinkta ? Pagal tai, kas lankėsi Palangoj, didelė tikimybė kad Wizzair.

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              1,2mln. maršrutui, kuris manau ir pats iš savęs startuot su 300 000lt yra labai daug.
              7 savivaldybes mesis. Juokingi cia zlotai.
              Show must go von!

              Comment


                Oficialiai nėra paskayta, bet tu teisus. Tad ir kryptis, kaip ir aiški Palanga-Liutonas.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Taip. 99.99% Lutonas - Palanga su WizzAir. Įdomiausia kiek savaitinių skrydžių būtų vykdoma su tokią dotaciją.

                  Comment


                    Manau 1-2 kartus, poto galima tyliai tikėtis augimo, nuo rudens.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Oro linijas vilios lipdukai

                      Ir šiemet, greičiausiai nebus jokių naujų skrydžių iš Palangos.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Oro linijas vilios lipdukai

                        Klaipėdos regiono savivaldybės šiemet vėl puoselėja viltis, kad į Palangos oro uostą pavyks pritraukti naujų skrydžių.

                        ...

                        Comment


                          Koks skirtumas, ar bus Wizzair skrydis iš Lutono? Ten gi tik kuproti liumpenproletarai skraidys atostogoms. Todėl tas bendros situacijos su PLQ nepakeis. Vat kad kas nors iš rimtų avialinijų paleistų tikrą jungiamąjį skrydį (LO per Varšuvą, ar LH per Frankfurtą), tai butų absoliučiai super.
                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                          Comment


                            „Wizz Air“ neatsisako planų skraidinti iš Palangos

                            Vengrijos oro linijų bendrovė „Wizz Air“ neatsisako planų skraidinti ir iš Palangos oro uosto. Tai būtų antras bendrovės maršrutas Lietuvoje.

                            „Mus labai domina kažkada ateityje pradėti teikti paslaugas ir Palangoje. Diskutuojame apie tai su oro uosto bei Turizmo departamento atstovais, ar tai galėtų būti kaip galimybė 2016 metais. Šiuo metu mūsų planas yra likti Vilniuje ir kažkada ateityje išsiplėsti į Palangą“, - trečiadienį spaudos konferencijoje Vilniuje teigė „Wizz Air“ vykdomasis viceprezidentas Johnas Stephensonas (Džonas Stefensonas).

                            Pasak jo, Palanga bendrovei yra įdomi rinka ir per artimiausius 1-1,5 metų turėtų būti apsispręsta dėl plėtros.

                            Nuo 2011 metų iš Vilniaus skraidinanti Vengrijos bendrovė apie galimybes pradėti skrydžius iš Palangos kalbėjo dar 2013 metų kovą.

                            Pernai „Wizz Air“ iš Vilniaus oro uosto pervežė 724 tūkst. keleivių - 26 proc. daugiau nei 2013 metais. Šiuo metu bendrovė iš Vilniaus skraidina 18 krypčių.

                            Comment


                              Parašė nomad Rodyti pranešimą
                              Koks skirtumas, ar bus Wizzair skrydis iš Lutono? Ten gi tik kuproti liumpenproletarai skraidys atostogoms. Todėl tas bendros situacijos su PLQ nepakeis. Vat kad kas nors iš rimtų avialinijų paleistų tikrą jungiamąjį skrydį (LO per Varšuvą, ar LH per Frankfurtą), tai butų absoliučiai super.
                              Beveik visus PLQ poreikius tenkina SK.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                SK ar BT negali patenkinti normalių jungiamųjų skrydžių bado ...
                                There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                Comment


                                  WizzAir - pigių skrydžių bendrovė, o Palanga yra vienas pigiausių ES kurortų. Juos abu sudėjus gaunas labai geras kainos ir kokybės santykis turistams iš vakarų.

                                  Comment


                                    /\
                                    Bėda tik, kad Palanga beveik nežinomas niekam kurortas, bet tiesos yra, žinant, kad pigių skrydžių bendrovės pasižymi tuo jo srautus sugeba sukurti praktiškai iš niekur, Palanga, kaip ir visas pajūrio regionas tikrai stipriai išlošti galėtų čia. Tik matyt tie kas realiai gali priimti sprendimus sunkiai suvokia potencialią naudą visam regionui, dėl to ir tampomasi metų metus ir viskas kol kas tik kalbų lygyje.

                                    Comment


                                      Galim šiek tiek paspekuliuoti/pasvajoti... Wizz turės 4-ą orlaivį Vilniaus bazėje, su berods 14-16 laisvų rotacijų. Niekas netrukdo lėktuvą rotuoti VNO-LTN-PLQ-LTN-VNO 2-3 kartus per savaitę. Bet jau 3 metus iš eilės kalbama apie tai, bet darbų ar jų rezultatų nematyt..

                                      Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                      SK ar BT negali patenkinti normalių jungiamųjų skrydžių bado ...
                                      Tikra tiesa, bet kalbant ūkiškai, dėl 20 žmonių LH, kasdien nesiūs lėktuvo.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        „Wizzair“ laukia didesnės paramos

                                        Gediminas Almantas
                                        Bendrovės „Lietuvos oro uostai“ generalinis direktorius

                                        „Mes negalime aviakompanijų priversti skraidyti iš Palangos oro uosto. Viską lemia pasiūla ir paklausa. Tai, kad atsirado trys nauji „Wizzair“ maršrutai iš Vilniaus oro uosto, įrodo, kad sostinė šią skrydžių bendrovę domina labiau nei Palanga. Derybose dėl skrydžių iš Palangos oro uosto „Wizzair“ mums pateikė nemažai sąlygų, kurias įgyvendinti sudėtinga.

                                        Viena priežasčių, kodėl ši bendrovė nesusidomėjo Palangos oro uostu, yra ta, kad Klaipėdos regiono savivaldybių siūloma suma yra nepakankama, o naujiems skrydžiams skatinti Susisiekimo ministerijos numatytų 1,2 mln. eurų vis dar nėra.

                                        Kita vertus, „Wizzair“ nėra vienintelė bendrovė, kurią mes bandome sudominti Palangos oro uostu.“

                                        Comment

                                        Working...
                                        X