Ironizuojate?
Vakarinis Frankfurtas, Helsinkis (jau netekome), Kopenhaga, Stokholmas - ar mintis jau aiški?
ne, neironizuoju. Prašyčiau skaičius kokios yra "verslo" kryptys, nes statistikos niekas nesugeba pateikti, net ir užklausus oficialiai. Komercinė paslaptis tipo.
ne, neironizuoju. Prašyčiau skaičius kokios yra "verslo" kryptys, nes statistikos niekas nesugeba pateikti, net ir užklausus oficialiai. Komercinė paslaptis tipo.
Buvo renkama statistika.
Talinas apskritai kai kurie reisai 100% keleivių verslo tikslais. Rašau kaip "insideris" beveik 20 metų.
Tiesa, po pandemijos kažkiek galėjo keistis. Jau aš to nežinau.
Buvo renkama statistika.
Talinas apskritai kai kurie reisai 100% keleivių verslo tikslais. Rašau kaip "insideris" beveik 20 metų.
Tiesa, po pandemijos kažkiek galėjo keistis. Jau aš to nežinau.
Kokio tipo verslai? Kažkaio retai girdžiu apie bet kokias verslo keliones į Taliną, gana neįprastai skamba, kad net visas lėktuvas pastoviai keliauja. Ir šiaip pvz Verslo žiniose irgi nelabai matau kažkokių straipsnių apie lietuvių verslavimus ten. Neneigiu, tieisog smalsu.
Kiek žinau, tokio klausimo apklausose nebuvo.
Tik prisimenu, kad 50-60% nelietuvių.
Nepaisant neretai nedidelio apkrovimo, tai pelningas reisas aviakompanijoms.
Savo laiku ir AIG skraidydavo.
Kokio tipo verslai? Kažkaio retai girdžiu apie bet kokias verslo keliones į Taliną, gana neįprastai skamba, kad net visas lėktuvas pastoviai keliauja. Ir šiaip pvz Verslo žiniose irgi nelabai matau kažkokių straipsnių apie lietuvių verslavimus ten. Neneigiu, tieisog smalsu.
Tarptautinės kompanijos, priskiriančios Baltijos šalis vienam struktūriniam vienetui, su centru Rygoje/Taline/Vilniuje ir pan.
Nors nuo vakar į Taliną pradėjo skraidyti ir Wizz Air, tai dabar bus rinkoje daug pigių bilietų, tai turbūt šis maršrutas iškris iš "verslo keliautojų" sąrašo
ne, neironizuoju. Prašyčiau skaičius kokios yra "verslo" kryptys, nes statistikos niekas nesugeba pateikti, net ir užklausus oficialiai. Komercinė paslaptis tipo.
Pagal definiciją verslo kryptimis laikomos visos, kurios nėra charter arba į poilsiautojus orientuotos. Apie kokią statistiką kalbame, kai aviaciniame žodynėlyje pasiklystame? Neeskaluokime tuščios diskusijos, fantazijomis.
ne, neironizuoju. Prašyčiau skaičius kokios yra "verslo" kryptys, nes statistikos niekas nesugeba pateikti, net ir užklausus oficialiai. Komercinė paslaptis tipo.
Statistiką pagal kelionės tikslus surinkti sudėtinga, nes tokia informacija tiesmukiškai tiesiog nėra renkama (ir neįsivaizduoju kaip ją reiktų surinkti). Aviacinio sektoriaus keleiviai iš esmės yra skirstomi į tris - keturias pagrindines kategorijas -> Verslas, VFR (Visiting Friends & Relatives), Leisure (šis srautas susideda iš čarterių ir reguliarių skrydžių). Tai šiek tiek logiškai pagalvojus ir padėliojus, nesunku išskirti ir VNO kryptis pagal srautus:
1) Verslas -> TLL, LCY, HAM, OSL, FRA, HEL, CPH, ARN, WAW. Dalis jų veža ir transferinį VFR/Leisure srauto.
2) VFR -> STN/LTN, DUB, OSL, BGO, DTM ir panašios vietos, kur LT emigrantų daug.
3) Leisure -> BCN, BGY, CIA, LIS, MLA, DXB, IST, NCE, CTA, KUT, AYT, HRG, SSH ir pan
Nemažoje dalyje krypčių srautas susidaro iš visų kategorijų (pvz AMS, CDG, IST, RIX), bet vaizdas manau vistiek aiškus. Manau niekas nesiginčys, kad smarkiausiai per mūsų šalies įvaizdį kerta trikdžiai atvykstantiems verslo ir leisure keleiviams (AKA turistams). Tuo tarpu skrydžiai iš LT - tai iš tos serijos "pakentėsit", nes tiesiog absoliučiai daugumai krypčių iš VNO nėra alternatyvų. Tenka kombinuotis skrydžius viduryje dienos, vietoje tiesioginio rinktis su persėdimu ir t.t..
Pagal definiciją verslo kryptimis laikomos visos, kurios nėra charter arba į poilsiautojus orientuotos. Apie kokią statistiką kalbame, kai aviaciniame žodynėlyje pasiklystame? Neeskaluokime tuščios diskusijos, fantazijomis.
Neįsižeisk, bet aviacija yra tik viena iš turizmo ekosistemos dalis. Ir dzin kaip Jūs ten ką vadinate, bet nebus klientų - nebus ir jūsų. O klientus generuojate ne jūs, o turizmas. Taip kad deja, situacija paprasta: išvykstamasis, atvykstamasis turizmas, emigrantai, viešasis sektorius ir verslas. Ir taip, statistikos nėra. Ir taip, Jūs neteisingai skirstote kryptis. Jei vokietis atskrenda iš FRA / MUC į Lietuvą į pažintinį turą, tai atsiprašant jis ir yra turistas , o ne joks VFR ar verslas.
Neįsižeisk, bet aviacija yra tik viena iš turizmo ekosistemos dalis. Ir dzin kaip Jūs ten ką vadinate, bet nebus klientų - nebus ir jūsų. O klientus generuojate ne jūs, o turizmas. Taip kad deja, situacija paprasta: išvykstamasis, atvykstamasis turizmas, emigrantai, viešasis sektorius ir verslas. Ir taip, statistikos nėra. Ir taip, Jūs neteisingai skirstote kryptis. Jei vokietis atskrenda iš FRA / MUC į Lietuvą į pažintinį turą, tai atsiprašant jis ir yra turistas , o ne joks VFR ar verslas.
Dovanokit kolega, bet čia emocijos kalba ne argumentai. Taip turizmas svarbu, bet vien dėl to mes nepradedame vadinti kriaušės obuoliu, ar sakyti, kad viename krepšyje negali būti ir kriaušės ir obuoliai.
Dovanokit kolega, bet čia emocijos kalba ne argumentai. Taip turizmas svarbu, bet vien dėl to mes nepradedame vadinti kriaušės obuoliu, ar sakyti, kad viename krepšyje negali būti ir kriaušės ir obuoliai.
su didžiausia pagarba švaistytis terminais apie aviacijos terminų nežinojimą yra kaip minimum nepagarba. Kaip ir sakiau - mane domina buka statistika: turizmas (išvykstamasis, atvykstamasis), emigrantai, viešasis sektorius (projektiniai) ir verslas. Jūs tokių skaičių negalite pasakyti, o nežinant šių skaičių niekaip negali daryti jokių sprendimų ir išvadų. Ir realiai man neįdomu kaip Jūs vadinate vienus ar kitus srautus, bet jie susidaro taip ir ne kitaip, kad ir kaip Jūs ten vadintumėte. Ir taip, nepatinka aviacijai su savo arogancija, bet turizmo srautai yra ne mažiau 60 proc LT.
su didžiausia pagarba švaistytis terminais apie aviacijos terminų nežinojimą yra kaip minimum nepagarba. Kaip ir sakiau - mane domina buka statistika: turizmas (išvykstamasis, atvykstamasis), emigrantai, viešasis sektorius (projektiniai) ir verslas. Jūs tokių skaičių negalite pasakyti, o nežinant šių skaičių niekaip negali daryti jokių sprendimų ir išvadų. Ir realiai man neįdomu kaip Jūs vadinate vienus ar kitus srautus, bet jie susidaro taip ir ne kitaip, kad ir kaip Jūs ten vadintumėte. Ir taip, nepatinka aviacijai su savo arogancija, bet turizmo srautai yra ne mažiau 60 proc LT.
Aš nuoširdžiai nesuprantu, kur veda ši diskusija. Ir koks jos tikslas? Pasakyti, kad be turizmo nebūtų aviacijos? Ir jei aš skrendu į konferenciją Palerme dieną prieš, kad pamatyčiau miestą aš turistas ar verslo keleivis?
Bilietus apmoka įmonė, bagažas darbinis, skrydžio laikai irgi darbiniai, gyvenu konferencijų centro viešbutyje.
atsakymas: taip, tai klasikinis konferencinis turizmas. Deja. Verslo kelionė - nuvykus dirbti, rengti susitikimus, derėtis ir pan.
Niekaip nesuprantu apie kokią čia statistiką kalbama, jeigu tokie verslo kelionės ir konferencinio turizmo kriterijai? Kas ir kokiu būdu gali surinkti statistiką, ar žmogus važiuodamas į verslo kelionę kartu apžiūrėjo miestą bei gal dar ir į barą vakare užsuko, ar ėjo mieste nesidairydamas ir tik dirbo palinkęs prie kompiuterio ir derėjosi, o vakare iškart ėjo viešbutin miegoti.
Comment