Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš pats oro uostuose vertinu ne tiek jų architektūrą, bet jaukumą ir patogumą. Architektūra geriausiu atveju trečioje, jeigu ne ketvirtoje, vietoje. EU yra naujų oro uostų, kurie ne tik beviltiškai morališkai pasenę, bet ir nemalonūs. Man pvz. Budapešto oro uostas yra vienas šlykstesnių ES. Rygos oro uostas taip pat nėra jaukus. Berlyno Brandenburgo oro uostas ant tiek morališkai pasenęs, kad net akį rėžia. O vat Kopenhagos oro uostą laikau jaukumo ir patogumo etalonu.

    Manau, kad daugumai keliautojų svarbiausia yra oro uosto pasiekiamumas ir patogumas. O pats pastatas gali būti ir angaro formos.
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.02.01, 20:15.

    Comment


      Kitas Džiugas yra visiškai teisus, neigiamos patirtys yra iš T2 ir T3, senasis terminalas ir dabar atlieka dvi funkcijas - fasado ir išėjimo durų.

      Pasų kontrolė atvykus - T3, tuneliai ir klystkeliai - T3, bagažo atsiėminas - T2, checkinas T2/T3.

      Senasis terminalas yra koridorius, su Narvesen kiosku.

      Stokholmas turi viešbutį oro uoste, why not?? Šoniniai flygeliai puikiai tinka kambariams, pirmas/antras aukštas, Centras reception.

      Šiaip siekiant pagerinti kokyvę, griauti reikia T2 ir T3.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Šiaip klausimas, ar pačiu paprasčiausiu atveju jis negali toliau atlikti tos pačios funkcijos – būti praėjimu atvykusiems keleiviams?

        Comment


          AA L.Vaitys:

          Atvykimas, žinoma problema, dėl tarsi ribotų senojo korpuso galimybių. Ar tikrai? Jeigu centrinis “A” blokas apkrautas 30-50 atvykstančių reisų per dieną, tai dešinysis blokas “C” 10-20 reisų, o kairysis blokas “B“, neveikia aplamai? Kad jus žinotumėt, kiek čia reikėjo pasukti galvą, kad išplėsti atvykstančių keleivių srautus, nepakeičiant esminio pastato kompozicinio sprendimo.
          https://www.vaitys.lt/architektura/lietuvos-oro-uostai/


          Sumažinus Vilniaus oro uosto apkrovimą iki kokio vieno milijono keleivių per metus, reikės apvalančios ir funkcinės rekonstrukcijos. Manau, kad galima bus apseiti ir be dviaukščių keleivių galerijų, kurios pagrįstai nervina atvykstančius. Dalį naujojo terminalo būtų galima skirti VIP reikmėms, nes dabartinis, tam skirtas korpusas, iš tikrųjų yra už architektūros ribų. Ir žinoma aikštė- pirmasis žingsnis atvykstant ir paskutinis išvykstant… Jos sprendiniai, atsižvelgiant į emocinę jos svarbą, buvo pateikti jau prieš daugiau nei dvidešimtmetį, su tvarkinga geometrija, su skaidriu- antruoju, senojo korpuso fasadu, ir su dekoratyvinu akcentu
          https://www.vaitys.lt/architektura/l...ostai-2-dalis/



          Comment


            Parašė Bartas1 Rodyti pranešimą
            AA L.Vaitys:

            Atvykimas, žinoma problema, dėl tarsi ribotų senojo korpuso galimybių. Ar tikrai? Jeigu centrinis “A” blokas apkrautas 30-50 atvykstančių reisų per dieną, tai dešinysis blokas “C” 10-20 reisų, o kairysis blokas “B“, neveikia aplamai? Kad jus žinotumėt, kiek čia reikėjo pasukti galvą, kad išplėsti atvykstančių keleivių srautus, nepakeičiant esminio pastato kompozicinio sprendimo.
            https://www.vaitys.lt/architektura/lietuvos-oro-uostai/
            Kažkokia dezinformacija, kai išlipat iš autobuso ir patenkat į terminalą, čia T3, bagažo rankovės, T2, į senąjį terminalą įžengi, kai pakyli rampą ir atsidaro durys.

            Tiesiogine ta žodžio prasme, T1 yra išėjimas, ir centrinis terminalas gali belenkiek asmenų praleisti pro tas duris, tiek pat, kiek tokios pačios durys Briuselyje, Kopenhahoje ar Heathrow, čia tik koridorius!!

            Nesvarbu kur paskirstysim bagažą arčiau A, B arba C, vienas koridorius trys durys. T1 terminalas yra mažiausiai kenksmingas VNO. Kartais atrodo, kad ne visi yra atskridę į VNO.

            Išskrendant, senasis terminalas neatlieka jokios funkcijos.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Išskrendant, senasis terminalas neatlieka jokios funkcijos.
              Tas pats koridorius atvykus viešuoju transportu. Smagiau eiti per T1, nei rampa su mašinomis.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                Tas pats koridorius atvykus viešuoju transportu. Smagiau eiti per T1, nei rampa su mašinomis.
                Visa laimė, jog su naujuoju projektu ši problema išsispręs.O antrasis etapas numato garsios rampos panaikinimą. ir į terminalą nebebus galima patekti pro T1.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Perskraidintas keleiviu skaičius 2022 metais :

                  PETERBURGAS--18.2 mln
                  HELSINKIS--------15.4 mln
                  VARŠUVA----------14.5mln
                  ------------------------------------------
                  1. RYGA -------------- 5.38 mln.
                  2. GDANSKAS-------4,6 mln
                  3. KARALIAUČIUS--4.0 mln
                  4. WILNIUS -----------3.9 mln
                  5.TALINAS ------------2.7 mln
                  6.KAUNAS ------------1.15 mln

                  Labai stebina Karaliaučiaus oro uosto rezultatai žinant situacija....ir liudina Wilniaus...3.9 mln su visais baltarusiais....
                  Paskutinis taisė KUBILISTANAS; 2023.02.02, 17:25.

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Visa laimė, jog su naujuoju projektu ši problema išsispręs.O antrasis etapas numato garsios rampos panaikinimą. ir į terminalą nebebus galima patekti pro T1.
                    spėju, kad pro T1 bus galima praeiti šiauriau į T4?

                    Comment


                      Užsisukus diskusijai apie ''griauti ar negriauti'', norėtųsi priminti savo seną postą. Ciurlionis visiškai teisus, sovietinis pastatas realiai vykdo fasado ir durų funkciją ir plėtrai pernelyg netrukdo. Asmeniškai - daug maloniau turėti oro uostą su idomesniu fasadu, o ne tiesiog angarine dėžę.

                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Asmeniškai, neaišku, kuo taip užkliuvo ta seniausia stalinstinė dalis (čia pažymėjau rožine spalva), jeigu ji tesudaro gal 10% viso oro uosto ploto. Netgi bagažo atsiėmimo lentos, kurias akcentavo Skuodis, yra 90-ųjų statytoje dalyje, kuri neturi jokios vertės. T.y. grubiai tariant, stalinistinė dalis yra tik keleivių pasitikimo patalpos. Labai norint, ten galima kad ir food court'ą įkurti, nes bent prieš karantiną ten buvo daugiausia visokie draudimų ir mašinų nuomos kabinetukai.Click image for larger version  Name:	Screenshot 2021-09-26 at 13-02-20 Maps lt.png Views:	1055 Size:	1,06 MB ID:	1915117
                      Žalia dalis - 90ųjų dalis, mėlyna - 2007 pastatyta dalis.
                      Negaliu sakyti, kad skraidau labai daug (maždaug po 1 abipusę kelionę per metus), bet labiausiai užknisa mėlynoji dalis, kur dešimt kartų tai kyli, tai nusileidi. Su sovietine dalimi - įeini į ją per automatines duris, praeini 10 metrų - ir išeini į lauką.
                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2023.02.02, 18:34.

                      Comment


                        Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
                        Perskraidintas keleiviu skaičius 2022 metais :

                        PETERBURGAS--18.2 mln
                        HELSINKIS--------15.4 mln
                        VARŠUVA----------14.5mln
                        ------------------------------------------
                        1. RYGA -------------- 5.38 mln.
                        2. GDANSKAS-------4,6 mln
                        3. KARALIAUČIUS--4.0 mln
                        4. WILNIUS -----------3.9 mln
                        5.TALINAS ------------2.7 mln
                        6.KAUNAS ------------1.15 mln

                        Labai stebina Karaliaučiaus oro uosto rezultatai žinant situacija....ir liudina Wilniaus...3.9 mln su visais baltarusiais....
                        Karaliaučius 3.7 mln https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...#cite_note-108 Paliksiu tau pačiam pasižiūrėti į chuilostano puslapį nuvedančias išnašas.

                        Naratyvo sukurti iš objektyvių duomenų nepavyko.

                        Comment


                          Karaliaučius yra viena iš nedaugelio krypčių, per kur rusai skraido, kai nori grįžti į RF iš Europos, t. y., susistato automobilius, kuriais važinėjo po Europą, Karaliaučiaus oro uoste ir skrenda į Maskvą, Piterį, dar kur nors į Rusijos gilumą, aplankyti mylimų giminių ir draugų.
                          ПТН ПНХ
                          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                          Comment


                            Parašė manometras Rodyti pranešimą
                            Karaliaučius yra viena iš nedaugelio krypčių, per kur rusai skraido, kai nori grįžti į RF iš Europos, t. y., susistato automobilius, kuriais važinėjo po Europą, Karaliaučiaus oro uoste ir skrenda į Maskvą, Piterį, dar kur nors į Rusijos gilumą, aplankyti mylimų giminių ir draugų.
                            Arba tiesiog su tais pačiais auto grįžta į Rusiją. Ribojimų kaip suprantu nėra, kasdien gatvėse matosi auto su ru numeriais.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Arba tiesiog su tais pačiais auto grįžta į Rusiją. Ribojimų kaip suprantu nėra, kasdien gatvėse matosi auto su ru numeriais.
                              Kažkokie ribojimai yra. Tuos auto per Lietuvą turi varyt Karaliaučiaus srity priregistruota arba artimų giminių turinti liaudis. Tai susiveikia rusai tą teisę.
                              ПТН ПНХ
                              «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                              Comment


                                BNS 2023.02.06
                                „Ryanair“ ir „Wizz Air“ teismui skundžia naujas Vilniaus oro uosto rinkliavas
                                Vilniaus apygardos administracinis teismas sausio 20 dieną priėmė nagrinėti bendrovių skundą – jos prašo panaikinti Lietuvos oro uostų (LTOU) direktoriaus 2022 metų liepos 22 dienos ir Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) vadovo 2022 metų gruodžio 15 dienos įsakymus, pranešė teismas.
                                Įmonių teigimu, LTOU direktoriaus įsakymas, kuriuo patvirtintos naujos Vilniaus oro uosto rinkliavos, ir LTSA direktoriaus įsakymas, kuriuo atmestas įmonių skundas dėl naujų rinkliavų, yra nepagrįsti. Teismas praėjusį penktadienį atmetė įmonių prašymą taikyti reikalavimo užtikrinimo priemones – iki teismo sprendimo įsiteisėjimo laikinai sustabdyti įsakymų galiojimą ir taikyti iki šių metų sausio galiojusias rinkliavas.

                                VŽ rašė, kad „Ryanair“ sausio pabaigoje pranešė, kad artėjančio vasaros sezono metu Vilniuje atsisakys dviejų maršrutų, o dar 11 maršrutų skraidys rečiau, taip reaguodama į Vilniaus oro uosto sprendimą nuo sausio 1 d. 28% padidinti mokesčius.

                                https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7scEoHIfp

                                Comment


                                  Nu va. Tai maršrutų nutraukimas pasirodo tikrai buvo spaudimo priemonė. Nesuveikė, tad dabar į teismą bando eit.

                                  Comment


                                    Naujo terminalo statybos, vakar:

                                    Comment


                                      Vilniaus oro uoste bus įrengtos dvi naujos ir modernizuotos esamos keleivių laipinimo galerijos

                                      https://structum.lt/vilniaus-oro-uos...imo-galerijos/

                                      Comment


                                        Įdomiausia tai:
                                        Šiandien Vilniaus oro uoste naudojamų galerijų ilgis jas visiškai išskleidus yra nuo 23 iki 27 metrų, o viena jų sveria apie 22 tonas. Oro bendrovei keleivių laipinimo galerija Vilniuje pasinaudoti kainuoja 33 eurus vienam orlaiviui aptarnauti.
                                        Tik tiek mažai???
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Įdomiausia tai:

                                          Tik tiek mažai???
                                          20 ct kokiam vidutiniam Ryanair/Wizz keleiviui ir vistiek geriau pasivaiksčioti gryname ore.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X