Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Rekonstravimas pristatant?
    Viskas priklauso nuo to kaip dokumentuose viskas suforminta. "priestatas" gali būti ir naujas statinys ir seno statinio rekonstrukcijos dalis.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Apie Vikingų g. tiesioginę jungtį (pratęsimą) su oro uostu jau užmiršta?
      Nepamiršta, bet jis atrodė ir atrodo taip. Suprantu, kad turės atsirasti baigus vystyti VNO verslo ir prekybos parką

      Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-08-10 215904.jpg
Views:	52
Size:	89,7 kB
ID:	1741265

      Comment


        maŽĖjantis keleiviŲ skaiČius vilniaus oro uoste. Ar verta panikuoti?

        vilniaus oro uoste du mėnesius iš eilės keleivių skaičius mažėja. Berods, tokios situacijos nebuvo bene nuo 2011 metų. Šį kartą paanalizuosiu tik dviejų mėnesių laikotarpį (birželį ir liepą): Toks trumpas laikotarpis ne visada leidžia įžvelgti ilgalaikes tendencijas, tačiau kai situacija tokia drastiškai pasikeitųsi, tikslas yra suprasti, kas vyksta ir ko laukti toliau.

        2019 m. Birželio mėnesį vilniaus oro uostas aptarnavo 470 712 keleivių, kai prieš metus tą patį mėnesį – 480 403. T. Y., šiemet keleivių pervežta 2% mažiau. Birželio mėnesį reguliariaisiais skrydžiais skridusių skaičius mažėjo 1,3%, o užsakomaisiais – 5%.

        2019 m. Liepos mėnesį vilniaus oro uostu pasinaudojo 448 545 keleiviai, kai prieš metus – 478 933 keleiviai. Aptarnautų klientų skaičius sumažėjo net 6,4%. Liepą reguliariaisiais skrydžiais keliautojų sumažėjo 4,7%, o užsakomaisiais – jau net 14,7%.

        Kas darosi? Ar tai beprasidenčios krizės pranašas?

        Aplinkiniuose oro uostuose keleivių skaičius auga. Kauno oro uoste pirmaisiais dviem vasaros mėnesiais keleivių srautas išaugo 13,3%. Rygos oro uoste – 9,6% (minsko ten apie 20%, bet atskira kalba).

        Ar keleivių srautas iš vilniaus oro uosto keliasi į kauno oro uostą? Iš dalies, tačiau suminis skaičius yra mažėjantis. Birželio-liepos mėnesiais kauno oro uosto keleivių srautas paaugo 25,6 tūkst. Keleivių, kai per tą laiką vilniaus oro uostas neteko 40 tūkst. Keleivių.

        Tai kas vyksta?

        Mano vertinimu, vilniaus oro uostas tapo dviejų išorinių rinkos veiksnių įkaitu – „wizz air“ sprendimo mažinti apsukas lietuvoje bei didžiųjų lietuvos kelionių organizatorių pasiūlos mažinimu.
        Flickr

        Comment


          Del Wizz tenka sutikti. Neliko reiso į Varšuvą, kuris pernai buvo kelis kartus per savaitę. Taip pat neliko jungčių su Švedija. Abiem kryptimis dalį srauto sudarė persėdimai.

          Comment


            Konkurencija: „Ryanair“ ir „Wizz Air“ tuo pačiu metu paskelbė apie naują kryptį iš Vilniaus

            Ketvirtadienį pigių skrydžių oro linijų bendrovė „Wizz Air“ paskelbė apie naują kryptį iš Vilniaus į Londono Southend oro uostą. Praėjus vos valandai tokią pat naujieną paskelbė ir kita pigių skrydžių oro linijų bendrovė „Ryanair“.

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1191790?copied
            Flickr

            Comment


              Čia labiau kanibalizacija nei konkurencija. Kai atsirado London City tai visi tie Southendai, Lutonai, Standstedai liko aktualus tik Londono pakrasčiuose gyvenantiems emigrantams, pagal savo pakraštį galintiems pasirinkti patogu oro uostą, visiems kitiems per juos skristi nepatogu ir brangu dėl važiavimo į tikrąjį Londoną. Tai Ryanair su Wizzair arba veliau mažins Lutono su Standstedu skrydžius arba ruošiasi naujai emigracijos bangai, nes naujų skraidovu tikrai neatsiras.

              Comment


                Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                Čia labiau kanibalizacija nei konkurencija. Kai atsirado London City tai visi tie Southendai, Lutonai, Standstedai liko aktualus tik Londono pakrasčiuose gyvenantiems emigrantams, pagal savo pakraštį galintiems pasirinkti patogu oro uostą, visiems kitiems per juos skristi nepatogu ir brangu dėl važiavimo į tikrąjį Londoną. Tai Ryanair su Wizzair arba veliau mažins Lutono su Standstedu skrydžius arba ruošiasi naujai emigracijos bangai, nes naujų skraidovu tikrai neatsiras.
                Tai, kad skrydžiai į LCY pasmerkti, avialinijos skraido su didžiuliu nuostoliu, o užpildymas tik 70%, pakėlus kainas, užpildymas dar labiau sumažės.

                https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                Flickr

                Comment


                  Jokio nuostolio aviakompanijai, kompensuoja valstybė priklausomai nuo užpildymo.

                  Comment


                    Jokio nuostolio aviakompanijai, kompensuoja valstybė priklausomai nuo užpildymo.
                    Tokiu atveju bendrovei apsimoka didinti kainą, kad būtų kuo mažiau skrendančių .

                    Comment


                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                      Jokio nuostolio aviakompanijai, kompensuoja valstybė priklausomai nuo užpildymo.
                      Ne visus, yra maksimali suma, R. Masiulis minėjo, jog prie maksimalaus užpildymo kompensacijos apskritai nereiks mokėti. Plius subsidija pagal ES taisykles gali būti mokama tik laikinai.

                      „Bus numatyta maksimali suma. Pavyzdžiui, jeigu lėktuvai skraidys tušti, bus skiriama maksimali suma. Kuo labiau užsipildys lėktuvai, tuo mažiau reikės kompensuoti. Jeigu jie užsipildys, tai išvis nereikės kompensuoti“, – sakė R. Masiulis.

                      Ūkio ministro duomenimis, maksimali suma per metus neviršys 3 mln. eurų.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.08.23, 10:29.
                      Flickr

                      Comment


                        Na ką dėdė Udrius vėl buvo teisus - pigiom aviakompanijom sotus nebūsi... Ir apie kažkokius 5 mlj keleivių Vilniuje tik svajoti.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Na ką dėdė Udrius vėl buvo teisus - pigiom aviakompanijom sotus nebūsi...
                          Bet KUN auga (nors ten yra beveik vien pigios aviakompanijos).

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Bet KUN auga (nors ten yra beveik vien pigios aviakompanijos).
                            OK kad auga, bet gal gana svaigti apie 3 oro uostus? Akivaizdu, kad mūsų šaliai tai so much.

                            Comment


                              Joks politikas niekada nesutiks uždaryti KUN ar PLQ, tad naivu tikėtis kad dabartinė oro uostų situacija Lietuvoje keisis...

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Joks politikas niekada nesutiks uždaryti KUN ar PLQ, tad naivu tikėtis kad dabartinė oro uostų situacija Lietuvoje keisis...
                                Bet, kaip matom, daugelis plos, jei bus uždarytas VNO.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  OK kad auga, bet gal gana svaigti apie 3 oro uostus? Akivaizdu, kad mūsų šaliai tai so much.
                                  Teisingai sakai - KUN yra nereikalingas balastas.

                                  Comment


                                    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
                                    Čia labiau kanibalizacija nei konkurencija. Kai atsirado London City tai visi tie Southendai, Lutonai, Standstedai liko aktualus tik Londono pakrasčiuose gyvenantiems emigrantams, pagal savo pakraštį galintiems pasirinkti patogu oro uostą, visiems kitiems per juos skristi nepatogu ir brangu dėl važiavimo į tikrąjį Londoną. Tai Ryanair su Wizzair arba veliau mažins Lutono su Standstedu skrydžius arba ruošiasi naujai emigracijos bangai, nes naujų skraidovu tikrai neatsiras.
                                    Aišku, skraidyti į įvairius oro uostus yra gerai, bet, mano nuomone, didžiulis trūkumas susisiekimo su Londonu prasme - skrydžio į Heathrow ar Gatwicko oro uostus nebuvimas. Visgi Londonas - tai ne tik verslininkų ar emigrantų kryptis, tai ir svarbus persėdimų taškas, o, neturint skrydžių į didžiausius UK oro uostus, jungiąmųjų kelionių potencialas neišnaudojamas.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė neamos Rodyti pranešimą
                                      Įdomu, ar kas nors skaitė tą susisiekimo ministerijos gautą nepriklausomą studiją, kurią pristatė Masiulis, kurioje rekomenduojama po 10 metų vis dėlto statyti naują oro uostą prie Žiežmarių ir uždaryti VNO/KUN?
                                      Jo mintis buvo, kad 2022m, matysim tikresni apkrovos vaizda ir tuomet bus ieskomas planas B. Esme - planui B but pasiruosiam. Bet apie jokius sprendimus nejo net kalba.

                                      Comment


                                        DUB, kaip emigrantinė kryptis savo piką jau senokai praėjo ir po truputį krenta toliau.

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                                          Aišku, skraidyti į įvairius oro uostus yra gerai, bet, mano nuomone, didžiulis trūkumas susisiekimo su Londonu prasme - skrydžio į Heathrow ar Gatwicko oro uostus nebuvimas. Visgi Londonas - tai ne tik verslininkų ar emigrantų kryptis, tai ir svarbus persėdimų taškas, o, neturint skrydžių į didžiausius UK oro uostus, jungiąmųjų kelionių potencialas neišnaudojamas.
                                          Apskritai su UK susisiekimas tragiškas apart Luton ir Stansted, reikėtų dar tiesioginio į Mančesterį.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X