Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo lapkričio Wizzair siūlys skrydžius į dar vieną Maroko kurortą - Marakešą. Kadangi pagal tvarkaraštį Agadyras taip pat lieka, tai turėsime net du maršrutus į Maroką.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Išmani Vilniaus oro uosto naujovė – automatinė pasienio patikra

      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...ienio-patikra/

      Comment


        Atrodo naujas terminalo priestatas buvo tikrai reikalingas.

        Čia yra Vilniaus non-Schengen pasų patikra dabar.

        Čia new JFK ir ne Atlanta. Čia Vilnius.

        Net rusai, jau seniai, beje, susitvarkė, Maskvoje nėra tokių bardakų.

        Mes negalime sau leisti, kad kažkas pas mus būtų blogiau, nei pas rusus. Tiesiog negalima.

        Reikalauju nubausti mirties bausme kokius penkis už šią gėdą atsakingus valdininkus, kenkiančius šalies įvaizdžiui. Tada kiti greit, nemykdami ir neieškodami excuses sutvarkys.

        Ai, nėra mirties bausmės valdininkams ir biurokratams, excusu ieškotojams ir nedarytojams? Tai tada nera vilties.


        https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
        Paskutinis taisė Lettered; 2018.06.29, 10:37.
        Flickr

        Comment


          As nesuprantu kodel uzrasas parasytas "EU Citizens" o ne "Schengen Passports". Schengen area turi pora valstyju kurios nera EU bet vistiek taikomos tos pacios kelioniu lengvatos.

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Grenoblis- hmmm, neturiu komentaro, Ciurichas yra labiau reikalingas.
            Grenoblis yra/buvo žiemą slidinėjimo maršrutas, kaip supratau. Vasarą kalnuose irgi yra ką veikti, bet matyt, neatsipirkdavo.


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Atėnai - yra skaudulys, su šeima mėgstame graikų salas ir ypač star alliance, vis dėl to AEGEAN sugrįžimo vargu bau ar galima tikėtis.
            O čia vienintelis kelias pasiekti graikų salas?

            Comment


              Parašė andyour Rodyti pranešimą

              Grenoblis yra/buvo žiemą slidinėjimo maršrutas, kaip supratau. Vasarą kalnuose irgi yra ką veikti, bet matyt, neatsipirkdavo.




              O čia vienintelis kelias pasiekti graikų salas?
              Na kolega, o koks optimaliausias būdas pasiekti: Mykonos, Paros, Samos, Skiathos, Zakynthos. Gal siūlote skristi į Atėnus su Wizz, tada važiuoti į Salonikus ir galiausiai keltis keltu?
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Na kolega, o koks optimaliausias būdas pasiekti: Mykonos, Paros, Samos, Skiathos, Zakynthos. Gal siūlote skristi į Atėnus su Wizz, tada važiuoti į Salonikus ir galiausiai keltis keltu?
                O su persėdimu iš kitų miestų? Nes tu vis tiek darai persėdimą Atėnuose, neplauki su keltu?
                Paskutinis taisė andyour; 2018.07.11, 10:23.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                  O su persėdimu iš kitų miestų? Nes tu vis tiek darai persėdimą Atėnuose, neplauki su keltu?
                  Skristi su Olympic Air į vieną pusę iš Atėnų, kaina gali išaugti iki 400 eur, į vieną pusę. 600 eur į abi puses, jau brangi kelionė gaunasi. Kai su Aegean, tarkim iš Rygos 359 eur pirmyn atgal.


                  Dėl kelto, iš Atėnų oro uosto iki Salonikų yra geros 7-8 valandos kelio, tada dar keltu 3-4 valandos. Per tą laiką aš ir Tailande galiu atsidurti, Be to nepavadinčiau tokio "trip'o" gera atostogų pradžia
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.07.11, 10:30.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    Skristi su Olympic Air į vieną pusę iš Atėnų, kaina gali išaugti iki 400 eur, į vieną pusę. 600 eur į abi puses,jau brangi kelionė gaunasi. Iš Atėnų oro uosto iki Salonikų yra geros 7-8 valandos kelio, tada dar keltu 3-4 valandos. Per tą laiką aš ir Tailande galiu atsidurti, Be to nepavadinčiau tokio "trip'o" gera atostogų pradžia
                    Ryanair ir Wizz tave tiesiogiai nuskraidina iki Atėnų. Dabar netenki vieno tiesioginio Wizz skrydžio. Tačiau iki Atėnų gali nuskristi per kitus Europos miestus. Su Ryanair gali pasiekti 3 tavo minėtas salas iš Atėnų. Tu taip parašei pirmynę žinutę, tarsi nebegalėsi ten nukeliauti.
                    Paskutinis taisė andyour; 2018.07.11, 10:34.

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                      Ryanair ir Wizz tave tiesiogiai nuskraidina iki Atėnų. Dabar netenki vieno tiesioginio Wizz skrydžio. Tačiau iki Atėnų gali nuskristi per kitus Europos miestus. Su Ryanair gali pasiekti 3 tavo minėtas salas iš Atėnų.
                      Jokios įtakos neturi ar 10 Ryanair skrydžių bus per dieną ar 1. Daryti jungimą pačiam per Atėnus yra be galo brangu.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        Ryanair ir Wizz tave tiesiogiai nuskraidina iki Atėnų. Dabar netenki vieno tiesioginio Wizz skrydžio. Tačiau iki Atėnų gali nuskristi per kitus Europos miestus. Su Ryanair gali pasiekti 3 tavo minėtas salas iš Atėnų. Tu taip parašei pirmynę žinutę, tarsi nebegalėsi ten nukeliauti.
                        P.S. mano žiniomis Rayanair skrenda tik į Mykonos, jei turite daugiau info pasidalinkite
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          P.S. mano žiniomis Rayanair skrenda tik į Mykonos, jei turite daugiau info pasidalinkite
                          Iš tavo minėtų taip, bet apskritai tai į 3. Pradžioje įvardinai bendrai - graikų salos. Šiaip, sumažėja vienu tiesioginiu Wizz skrydžiu iš VNO į Atėnus apskritai ir kažin ar jungiamieji per Londoną ar Frankfurtą tokie brangūs ir neįmanomi.

                          Comment


                            Aš tiesiog sakau, kad turinti tiesioginį skrydį su AEGEAN būtų pigiau ir patogiau, nėra kalbos apie jokius Ryanair ar Wizz.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Na Vilniaus oro uostas ir toliau auga kaip ant mielių.

                              VLN 2018 m. Sausis - Birželis viso 2 329 197 keleivių (+16,58% arba +331 271 keleivių).

                              KNS 2018 m. Sausis - Birželis viso 473 384 keleivių (+13,22% arba + 55 293 keleivių).

                              Kiečiausiai atrodo tai, kad VLN vien Birželio mėn. aptarnavo 480 573 keleivių ir tai yra daugiau nei KNS per pirmus šešis mėnesius sumoje.

                              Tai kam iš viso ta KNS daržinė reikalinga?

                              Labai tikėtina, kad VLN šiais metais pasieks 5 mln. keleivių.

                              Comment


                                Parašė Mantinis Rodyti pranešimą
                                Tai kam iš viso ta KNS daržinė reikalinga?
                                Tam, kad sutalpinti tuos, kurie netilptų į VNO. KNS terminalas atrodo daug šiuolaikiškiau. VNO daržinės pojūtis atsiranda jau pirmą kartą ten patekus.

                                Comment


                                  A - nei KUN, nei VNO nėra daržinės.
                                  B - dar nėra buvę, kad VNO kažkas netilptų.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment




                                    Dėja, bet turizmui Kauno oro uostas nėra tolygu Vilniaus oro uostui ir tas puikiai pasimatė praeitais metais, kai mėnesiui perkėlus skrydžius iš Vilniaus į Kauną turizmas smarkiai nukentėjo. Turistui ne esmė, į kokią daržinę jis atskrendą, jam esmė, į kokį miestą atskrenda ir nei Kaunas, nei Vilnius nėra kažkokios savaitės trukmės atostogos, kur atstumai nuo oro uosto turėtų mažą reikšmę. Kaunas Europos turistui yra išvis mažai žinomas, o Vilnius tėra kelionė savaitgaliui, o kai tu vyksti tik savaitgaliui, tai nėra jokio noro skristi į kažkokį kitą miestą ir po to keliauti autobusais iki pagrindinio taško. Kauno oro uostas niekada neatstos Vilniaus oro uosto, kad ir koks geresnis jis būtų, nes ne oro uosto kokybėje esmė, o tame, į kokį miestą yra skrendama. Kartu Kauno oro uosto ir nereikėtų uždaryti. Ko nereikėtų daryti, tai to, kad jeigu jisai dirba nuostolingai, tai tuos nuostuolius perkelti ant Vilniaus oro uosto. Jeigu Kaunui reikia dotacijų - jos turi būti skiriamos iš valstybės biudžeto, o ne VNO konkurencingumo praradimo dėka. Kauno oro uostas, nors ir ne sostinė, bet turi tam tikro potencialo, jis yra Lietuvos vidury - dėl to gali pritraukti daugiau keliaujančių emigrantų. Kaune yra didžiausias automobilių turgus, į kurį vyksta nežmoniškas skaičius ukrainiečių, dėl to matau prasmę ir skrydžiui į Ukrainą. Potencialo Kaunui yra, tačiau tas potencialas turi eiti iš Kauno ir geografinės padėties, o ne iš to, kad 'prispausim Vilnių ir tada nori nenori tam tikras srautas nutekės ir į Kauną'. Vilniui reikia konkuruoti ne su Kaunu, o su Ryga, Minsku ir Varšuva, dėl to jis neturėtų būti dirbtinai varžomas.

                                    Comment


                                      Pasaulis keičiasi... Ir Eidvis kitaip pradėjo kalbėti

                                      O šiaip Juokinga Gyvybiškai svarbi kryptis


                                      Valstybė finansuos „gyvybiškai svarbų“ maršrutą į Londono Sitį

                                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-667-1000214

                                      Comment


                                        Labai teisingas žingsnis ir jei Udrius putojasi eilinį kartą prieš Vilnių, reiškia teisingas, nes sulaukti objektyvumo iš jo šiuo klausimu yra tokia pati tikimybė, kaip iš Putino Ukrainos klausimu.
                                        „Kaip žinia, darbo vietos keliasi iš Londono į žemyninę Europą, Lietuva galėtų pretenduoti į dalies tų darbo vietų perkėlimą pas mus. Manau, kad tau tikrai prasminga“, – sakė verslo atstovas. Jo manymu, ilgainiui Londone dirbantys finansų specialistai galėtų persikelti į Lietuvą. „Tam, kad jie persikeltų į Lietuvą ir steigtų čia savo biurus, reikia su jais palaikyti ryšį, reikia su jais bendrauti. Tam ir reikalingi skrydžiai. Ilgainiui jau bus matyt, ar tie centrai persikels čia. Manau, kad dalis vis tiek liks Londone, dalis persikels į žemyninę Europą.
                                        Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius taip pat apsidžiaugė Susisiekimo ministerijos sprendimu ir pranešė, kad pinigų maršrutui skirs ir Vilniaus savivaldybė. Per trejus metus skirs 2,1 mln. eurų. „Viena esminių sąlygų, kad Vilniuje rastųsi dar daugiau gerų darbo vietų ir tarptautinių įmonių – geras miesto pasiekiamumas oro maršrutais, ypač svarbus patogus tiesioginis susisiekimas su Londonu“, – savo feisbuko paskyroje rašo sostinės meras. https://www.15min.lt/verslas/naujien...ti-667-1000214
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                        Comment


                                          Na jau na jau kokios UK finansinės institucijos Vilniuje jau įsikūrę ? Bajeristai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X