Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Expansion - plėtra, jei gerai žinau.
    Pristatyt dėžutę prie esamo oro uosto bus pigiau nei, kaip minėjau, visą infrastruktūrą sukurt nuo nulio.
    Priminkit, už kiek Lenkijoj planuojama statyt naują oro uostą?
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą

      na Rygoje naujas takas kainavo berods pigiau nei Vilniaus tako rekonstrukcija, o už 60 mlj būtų naujas modernus terminalas tikrai .
      Rygoje tako rekonstrukcija ar naujo tako statyba, nes kiek žinau jie turi vienintelį taką, kurį rekonstravo? Ir gal galima šaltinį apie mažesnes išlaidas. Nes kiek randu, tai jų planai rekonstruoti taką ir privažiavimus (taxiways) buvo įvertinti ~60 mln. latų, kas yra daugiau nei 80 mln. eurų.

      Kitas dalykas, apie ką kalbama kai sakoma "nauja statyba"? Jeigu statyti pilnai naują terminalą kitoje oro uosto pusėje, tai vien susisiekimo komunikacijos ir inžineriniai tinklai turbūt kainuotu panašią sumą, neskaitant terminalo ir gretimų pastatų, bei aerodromo pertvarkos įrengiant lėktuvams stovėjimo vietas prie naujo terminalo.
      O jeigu išvis apie naujo oro uosto statybas, tai žiūrėk, kad tų 60 mln. pakaktų vien susisiekimo komunikacijoms: keliams/gatvėms.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Kitas dalykas, apie ką kalbama kai sakoma "nauja statyba"? Jeigu statyti pilnai naują terminalą kitoje oro uosto pusėje, tai vien susisiekimo komunikacijos ir inžineriniai tinklai turbūt kainuotu panašią sumą, neskaitant terminalo ir gretimų pastatų, bei aerodromo pertvarkos įrengiant lėktuvams stovėjimo vietas prie naujo terminalo.
        O jeigu išvis apie naujo oro uosto statybas, tai žiūrėk, kad tų 60 mln. pakaktų vien susisiekimo komunikacijoms: keliams/gatvėms.
        Apie tą ir kalbu!
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
          O nebuvo zadeta kazkokios info del tako ilginimo/antro tako? Ar cia maisau su kita studija?
          Nematau antro tako poreikio. Gatwick su vienu taku 2015 metais aptarnavo >40 mln
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Nematau antro tako poreikio. Gatwick su vienu taku 2015 metais aptarnavo >40 mln
            Pradžiai užtektų Šopeno oro uosto lygio (apie 15 mln.)
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              O kada griaus tą Stalino laikų šlykštynę? Ar tai tas neliečiamasis Europos G-taškas?
              Ta sovietinė šlykštynė pasirodo yra kultūros paveldas deja,nesuvokiama

              Comment


                Šiame straipsnyje yra detalesnės info.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Nematau antro tako poreikio. Gatwick su vienu taku 2015 metais aptarnavo >40 mln
                  Nes jo nėra, o ir būtinybės antram takui niekada nebus (nebent išnyktų traukiniai ir autobusai, o visur būtų skraidoma vien lėktuvais).

                  Juo labiau Lietuvos mastu žiūrint, tai už 100 km yra Kauno oro uostas, kuris gali kompensuoti bet kokį nepamatuotą VNO augimą. Šiai dienai ko Vilniui reikėtų, tai arba esminės esamo terminalo pertvarkos ir išplėtimo, arba naujo terminalo ir oro uosto plėtros klausimas būtų uždarytas labai ilgam laikui.

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                    Expansion - plėtra, jei gerai žinau.
                    Pristatyt dėžutę prie esamo oro uosto bus pigiau nei, kaip minėjau, visą infrastruktūrą sukurt nuo nulio.
                    Priminkit, už kiek Lenkijoj planuojama statyt naują oro uostą?
                    Beabejo pigiau, bet už 60 mln. Eur kaip matom išeina truputį daugiau nei tik Pociūnų aerodromas.

                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    Pradžiai užtektų Šopeno oro uosto lygio (apie 15 mln.)
                    Gal pradžiai užtektų ir Jono Pauliaus II oro uosto lygio?
                    Paskutinis taisė Lettered; 2018.01.30, 13:21.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Galys Rodyti pranešimą
                      Galėsit su kitais senienomis ir važinėti tais geležinkeliais
                      Tai va, tuščiai neleiskim pinigų naujom "senienų" statybom ar rekonstrukcijom.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Parašė lukass
                        Man?

                        P.S. Išskridom iš temos
                        Ne jums.

                        Grįžtant prie temos:

                        Šiandien VNO pristatė planą, kaip plės VNO 2018-2021 metais. Faktas, kad plėst reikia, bet man labai įdomu kaip čia bus ir vizualizacija daug klausimų sukelia.

                        Ką aš iš vizualizacijos perskaičiau:
                        1. nebelieka užvažiavimo ant rampos į departure;
                        2. pagrindinis departure bus statomas naujas, kairėje pusėje, vietoje dabartinio VIP terminalo - matosi koridorius pastatytas, kur sujungia dabartinį departure ir naująjį terminalą;
                        3. nebeliks vienos rankovės, 45, per dabartinius A1 vartus;
                        4. prie naujojo terminalo bus walking-parking positions lėktuvams.

                        Kas neaišku:
                        1. dabartinė perkrauta vieta yra arrival. naujam priestate, kiek matau, arrival nebus, tai reiškia bus išplėsta senam. Kaip atrodys?
                        2. privažiavimo automobiliais prie departures nebus. ar tikrai?
                        3. ar visi check-in ir security point bus naujam priestate? o tai kas bus toje erdvėje senajam?
                        4. kiek padidės bendras capacity ir kiek laiko jam užteks? kai baigsis šitas plėtros etapas, bus 2022 metai; aš statau, kad 2022 m. VNO bus 6 mln. keleivių. Ar užteks?


                        https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė lukass
                          P.S. Išskridom iš temos
                          Tai vat aš irgi panašiai norėjau paklausti. O prasidėjo nuo eilinio Udriaus kliedesio ant Vilniaus. Galėtų nors kartą jis pateikti argumentuotą ir skaičiais pagrįstą analizę, o ne vien š varyti. Bet tai ne jo jėgom ir ne toks jo tikslas.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Grįžtant prie temos:
                            ...
                            Ir man įdomu, kiek keleivių galės aptarnaut po rekonstrukcijos, nes iš 15min.lt straipsnio:
                            ...Būsimoji rekonstrukcija leis per dieną laisvai aptarnauti iki 20 tūkst. keleivių.
                            Šiuo metu oro uosto terminale per dieną laisvai aptarnaujami 9,5 tūkst...
                            esamos 3,5 mln. galimybės išeina (9,5 * 365 = 3 467,5 tūkst.), tai reiškia, kad rekonstruotas oro uostas galės aptarnaut 20 * 365 = 7 300 tūkst. keleivių?
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą

                              Ir man įdomu, kiek keleivių galės aptarnaut po rekonstrukcijos, nes iš 15min.lt straipsnio:


                              esamos 3,5 mln. galimybės išeina (9,5 * 365 = 3 467,5 tūkst.), tai reiškia, kad rekonstruotas oro uostas galės aptarnaut 20 * 365 = 7 300 tūkst. keleivių?
                              Teoriškai taip, bet esmė, kad diena dienai nelygu, kai kas prognozuoja, kad jau ir šiais metais vasarą gali būti pikinių dienų su 20k keleivių.
                              Flickr

                              Comment


                                Aš skaičiavau galimybes, ne faktinius skaičius .
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Mūsų oro uostas bus gyva istorija, apims 4 laikotarpius ir tą atspindės 4 terminalai

                                  Labai tikiuosi, kad uždarius privažiavimą į antrą lygį, ta zona bus sujungta su naujuoju terminalu, nes dabar žiūrint į vizualizaciją, nėr logikos, panaikinama rankovė, pastatant stiklinį perėjimą ir paliekant tuščią vidinę erdvę.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                    na Rygoje naujas takas kainavo berods pigiau nei Vilniaus tako rekonstrukcija, o už 60 mlj būtų naujas modernus terminalas tikrai .
                                    Taką už 18,7 mln. eurų atnaujina Latvijos „A.C.B.“ ir Kauno statybų bendrovė „Autokausta“.

                                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...kas-662-835384

                                    The project cost a total of EUR 23.5 million, of which EUR 16.5 million were allotted from the European Union Cohesion Funds.

                                    The reconstruction of the Riga Airport runway and the runway lighting system began last May, it had to be completed by October 30 this year.


                                    http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=6170

                                    Teko skaityti naujo Lietuvos oro uosto studiją, tai jis bene prieš dešimtmetį buvo vertinamas virš 1 mlrd. LTL ~ 300 mln. EUR
                                    Paskutinis taisė Sula; 2018.01.30, 20:02.

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Mūsų oro uostas bus gyva istorija, apims 4 laikotarpius ir tą atspindės 4 terminalai

                                      Labai tikiuosi, kad uždarius privažiavimą į antrą lygį, ta zona bus sujungta su naujuoju terminalu, nes dabar žiūrint į vizualizaciją, nėr logikos, panaikinama rankovė, pastatant stiklinį perėjimą ir paliekant tuščią vidinę erdvę.
                                      Įdomu, koks realus rankovių panaudojimas VNO? Bus kokie 20% skrydžių?

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Taką už 18,7 mln. eurų atnaujina Latvijos „A.C.B.“ ir Kauno statybų bendrovė „Autokausta“.

                                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...kas-662-835384

                                        The project cost a total of EUR 23.5 million, of which EUR 16.5 million were allotted from the European Union Cohesion Funds.

                                        The reconstruction of the Riga Airport runway and the runway lighting system began last May, it had to be completed by October 30 this year.


                                        http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=6170

                                        Teko skaityti naujo Lietuvos oro uosto studiją, tai jis bene prieš dešimtmetį buvo vertinamas virš 1 mlrd. LTL ~ 300 mln. EUR
                                        Na ne tiek daug ir suklydau. Vertinant tai, kad Latvija sugebėjo ir ES lėšas pritraukti, vadinasi valstybei reikėjo mažiau prisidėti. Taigi klausimai lieka atviri:

                                        1. Ar tikrai reikia mesti pinigus į mirštantį oro uostą?
                                        2. Jeigu bus skelbiama koncesija, kodėl reikia oro uostą rekonstruoti valstybės lėšomis, gal tai gali padaryti koncesininkas?

                                        Na bet gi arabų šeichų šalis, galime tratinti pinigus

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                          2. Jeigu bus skelbiama koncesija, kodėl reikia oro uostą rekonstruoti valstybės lėšomis, gal tai gali padaryti koncesininkas?
                                          Dėl to koncesininko man pačiam tikrai kyla labai daug klausimų.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X