Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą


    1. Ar tikrai reikia mesti pinigus į mirštantį oro uostą?

    Vilniaus OO mirštantis?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Vilniaus OO mirštantis?
      Nekreipkit dėmesio į jo nusišnekėjimus. Jis gi bendrauja su paraleline visata.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė spirit Rodyti pranešimą

        Nekreipkit dėmesio į jo nusišnekėjimus. Jis gi bendrauja su paraleline visata.
        Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą

          Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.
          Iš kur Rygoj antras takas???
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą

            Iš kur Rygoj antras takas???
            O Minske kada atsirado???

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              O Minske kada atsirado???
              Minske statomas, matos iš google: https://www.google.lt/maps/@53.88941.../data=!3m1!1e3
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                Minske statomas, matos iš google: https://www.google.lt/maps/@53.88941.../data=!3m1!1e3
                Va čia tai geras, pustuščiame oro uoste...
                Batka pinigų nemėto

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą

                  Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.
                  VNO antras takas nereikalingas, tik papildomos nereikalingos išlaidos ir didesni mokesčiai oro linijoms. Tai vizija labai aiški kaip konkurencingo oro uosto, tam ir naujas terminalas statomas ir dar daug vietos palikta kitiems ateityje.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.
                    Liks daugiau pinigų KNO.

                    Comment


                      Minsko antras takas, labiau primena, parodomąsias statybas, nei realų poreikį. Minskas aptarnauja 3,5 mln. keleivių, maždaug 0,7 mln mažiau, nei VNO. Nebent vienas takas bus naudojams draugiškoms valstybėms, o kitas ne tiek draugiškom.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Minsko antras takas, labiau primena, parodomąsias statybas, nei realų poreikį. Minskas aptarnauja 3,5 mln. keleivių, maždaug 0,7 mln mažiau, nei VNO. Nebent vienas takas bus naudojams draugiškoms valstybėms, o kitas ne tiek draugiškom.
                        O gal jie turi viziją kaip padidinti keleivių srautą?

                        Comment


                          O Ryga antrą taką kur statys, nes iš dešinės nėra per daug galimybių, o kokia prasmė iš kairės tuomet dar vieną lipdyti?
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            O gal jie turi viziją kaip padidinti keleivių srautą?
                            Iki 20 mln.? Tai gal tegul pradeda nuo lėktuvų parko, terminalo, o kai jau bus pasiektas maksimumas, tegul tada galvoja apie antrą taką.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                              Iki 20 mln.? Tai gal tegul pradeda nuo lėktuvų parko, terminalo, o kai jau bus pasiektas maksimumas, tegul tada galvoja apie antrą taką.
                              “We expect the number of passengers the Minsk National Airport handles every year to rise to 4.1-4.2 million people by 2020. Once it reaches 4-4.5 million passengers per annum, we intend to start the pre-investment feasibility study for building a new terminal, he said.
                              Paskutinis taisė andyour; 2018.01.31, 13:41.

                              Comment


                                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                Tai gal vėliau bus ir terminalas. Nesu šioje srityje žinovas, bet jie ant durniaus nestato. Kažkokia priežastis yra.
                                Štai kodėl:
                                According to the official, the airport needs another runway because the first one is virtually past its endurance.
                                Šaltinis: http://belarusfeed.com/minsk-airport-second-runway/
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Tai kaip ir udriaus sapalionės paneigtos?

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Iki 20 mln.? Tai gal tegul pradeda nuo lėktuvų parko, terminalo, o kai jau bus pasiektas maksimumas, tegul tada galvoja apie antrą taką.
                                    Aš prieš rinkdamasis atostogų kryptis visada pirmą prioritetą teikiu ten kur daugiau pakilimo/nusileidimo takų. O jūs ką, ne?

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                      Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.
                                      Sunku suprasti ką tamsta savo komentarais nori pasakyti. Sąlyginai nedidelės investicijos į veikiantį oro uostą, kurios jam funkcionuoti yra būtinos ir kurios užtikrintų, kad problemų dešimtmetį nekils - pinigų tratinimas. O pavyzdžiai su nereikalingų antrų takų statyba kituose oro uostuose yra OK? Tai gal geriau vietoj 60 mln. "ištratinimo", ištratinti kokius 500 mln. ir pastatyti naują oro uostą su dviem KTT (kurių jam visai nereikia)?

                                      Vilniuje keleivių aptarnavimo srautus riboja tik terminalo dydis ir jo galimybės. Iki 15 mln. keleivių per metus srauto jokių problemų dėl KTT nekils. Labai nesunku pamatyti atsidarius tvarkaraštį, kad vidutiniškai lėktuvai kyla ir leidžiasi beveik kas 20-30 minučių. Kai tai vyks bent kas 5 min, tuomet bus galima ir pakalbėti apie antro KTT poreikį ir galimybes.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Sunku suprasti ką tamsta savo komentarais nori pasakyti. Sąlyginai nedidelės investicijos į veikiantį oro uostą, kurios jam funkcionuoti yra būtinos ir kurios užtikrintų, kad problemų dešimtmetį nekils - pinigų tratinimas. O pavyzdžiai su nereikalingų antrų takų statyba kituose oro uostuose yra OK? Tai gal geriau vietoj 60 mln. "ištratinimo", ištratinti kokius 500 mln. ir pastatyti naują oro uostą su dviem KTT (kurių jam visai nereikia)?

                                        Vilniuje keleivių aptarnavimo srautus riboja tik terminalo dydis ir jo galimybės. Iki 15 mln. keleivių per metus srauto jokių problemų dėl KTT nekils. Labai nesunku pamatyti atsidarius tvarkaraštį, kad vidutiniškai lėktuvai kyla ir leidžiasi beveik kas 20-30 minučių. Kai tai vyks bent kas 5 min, tuomet bus galima ir pakalbėti apie antro KTT poreikį ir galimybes.
                                        Gatwicko oro uostas aptarnauja 45 mln. su vienu taku.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          "Wizz Air" skrydžių Lietuvoje gali likti mažiau
                                          https://www.tv3.lt/naujiena/944463/w...i-likti-maziau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X