Airbaltic'as naikina skrydžius iš VNO į Dubliną, Londoną, Romą ir Paryžių. Kas turi bilietus vėl turės progą pasivažinėti per Rygą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
/\
AirBaltic nekuria pasitikėjimo? Negali būti...
Man tai visiško nepasitikėjimo sinonimu jau yra tapęs jų įmonės pavadinimas. Ir manau nėra labai daug nustebusių čia, tokiu jų poelgiu. Taip jau jie dirba...
P.S. Vilniaus oro uosto rekonstrukcijai – 27 mln. litų ES valstybės paramos
Comment
-
Turizmo departamentas baiminasi pigių oro linijų monopolio Lietuvoje
Airijos pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ ir Vengrijos aviakompanijos "Wizz Air" atėjimas į Vilniaus oro uostą gali atnešti daugiau žalos nei naudos, grėsmę įžvelgia Raimonda Balnienė, Valstybinio turizmo departamento vadovė.
Ji interviu portalui 15min.lt pirmadienį sakė, jog atėjus naujoms rinkos žaidėjoms krypčių iš Vilniaus beveik nepadaugės, nes bendrovės dubliuoja jau siūlomus maršrutus, taip naujokės gali ne tik išstumti tradicines oro linijas - latviško kapitalo "airBaltic" jau atšaukė keturias kryptis, bet ir pakenkti pačios sau.
"Wizz air“ atėjimas buvo gera žinia vien dėl to, kad kažkas ateina. „Ryanair“ rezultatai Kaune – labai neblogi. Kaunas džiaugiasi, oro uostas atgimė. Šiuo atveju aš labai sveikinu „Ryanair“ ir manau, kad tai yra puiku. Tačiau tai, kad „Ryanair“ ateina į Vilnių, nemanau, jog yra gerai", - sako p. Balnienė. ...
Comment
-
Na visiškai nesunku suprasti šį jų sprendimą. Tai pelno siekianti kompanija, o apie kokį pelną galima kalbėti Vilniuje ir dar skraidant ten pat kur Ryanair ir WizzAir. Reikia mums susitaikyti, kad Vilnius - ne Ryga (kur, pavyzdžiui, maršrute Ryga - Oslas konkuruoja airBaltic, Ryanair, WizzAir ir Norwegian).Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
AirBaltic nekuria pasitikėjimo? Negali būti...
Man tai visiško nepasitikėjimo sinonimu jau yra tapęs jų įmonės pavadinimas. Ir manau nėra labai daug nustebusių čia, tokiu jų poelgiu. Taip jau jie dirba...
Comment
-
Kaune Ryanair monopolija tebunie, nes be Ryanair ten isvis nieko nebutu, na o del Vilniaus kita kalba ir Balnienes zodziuose yra dalis tiesos. Puikus pavyzdys yra Bratislavos oro uostas, kurio infrastruktura zymei geresne nei VNO, turi du pakilimo takus (vienas 2,9 km, kitas 3,2 km), kurie pritaikyti visom vejo kryptim, taciau be Ryanair nera jokiu kitu stambesniu vezeju, tik keli pavieniai reisai...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Kas ten skraidys kai už 70 kilometrų yra Vienos oro uostas su beveik 20 mln. keleivių ir tiesioginiais skrydžiais po visą pasaulį.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąKaune Ryanair monopolija tebunie, nes be Ryanair ten isvis nieko nebutu, na o del Vilniaus kita kalba ir Balnienes zodziuose yra dalis tiesos. Puikus pavyzdys yra Bratislavos oro uostas, kurio infrastruktura zymei geresne nei VNO, turi du pakilimo takus (vienas 2,9 km, kitas 3,2 km), kurie pritaikyti visom vejo kryptim, taciau be Ryanair nera jokiu kitu stambesniu vezeju, tik keli pavieniai reisai...
Comment
-
Na Viena aišku turi tam didelę įtaką, tačiau reikia nepamiršti, kad Bratislava yra vienos iš ES narių sostinė, plius ganėtinai gražus miestas ir nebuvimas reisų į pagrindinius Europos hubus kaip Londoną, Amsterdamą, Paryžių, Kopenhagą, Stokholmą ar Frankfurtą, kuriuos aptarnautų "tradiciniai" vežėjai nėra ne be pagrindo, viską ozurpavęs Ryanair. Tikiu, kad jeigu Ryanair'as butu buvęs įkurdintas kur kitame Slovakijos oro uoste, panašiai kaip Lietuvoje yra Kaunas tai ir Bratislavoje būtų visai kita situacija. O lyginant Bratislavos ir Vilniaus istorijas, jose galima rasti panašumu, Bratislavoje bankrutavo pagrindinės firmos aptarnaujančios šį oro usotą, o kaip gelbėjimo šiaudo buvo griebtasi Ryanair. Na kaip matome Vilnius kartoja Bratislavos istoriją iš dalies ir "gelbėja" save pigiais skrydžiais. Tikrai norėtųsi, kad Vilnius nebūtų Bratislavos kopija.Parašė ACC Rodyti pranešimąKas ten skraidys kai už 70 kilometrų yra Vienos oro uostas su beveik 20 mln. keleivių ir tiesioginiais skrydžiais po visą pasaulį.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Panašumu galima rasti, bet esminis skirtumas yra tai, kad šalia Vilniaus nėra tokio didelio ir išvystyto oro uosto kaip Vienos. Konkuruoti su tokiu oro uostu Bratislavai nėra jokių šansų. Jei nebūtų Ryanair situacija matyt būtų kiek kitokia, bet keleivių ir krypčių skaičius, spėju, būtų dar mažesnis nei yra dabar. Be to reikia nepamiršti, kad yra srautas skrendančių su Ryanair į Vieną per Bratislavą, Bratislava kartu yra ir Vienos pigių skrydžių oro uostas.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNa Viena aišku turi tam didelę įtaką, tačiau reikia nepamiršti, kad Bratislava yra vienos iš ES narių sostinė, plius ganėtinai gražus miestas ir nebuvimas reisų į pagrindinius Europos hubus kaip Londoną, Amsterdamą, Paryžių, Kopenhagą, Stokholmą ar Frankfurtą, kuriuos aptarnautų "tradiciniai" vežėjai nėra ne be pagrindo, viską ozurpavęs Ryanair. Tikiu, kad jeigu Ryanair'as butu buvęs įkurdintas kur kitame Slovakijos oro uoste, panašiai kaip Lietuvoje yra Kaunas tai ir Bratislavoje būtų visai kita situacija. O lyginant Bratislavos ir Vilniaus istorijas, jose galima rasti panašumu, Bratislavoje bankrutavo pagrindinės firmos aptarnaujančios šį oro usotą, o kaip gelbėjimo šiaudo buvo griebtasi Ryanair. Na kaip matome Vilnius kartoja Bratislavos istoriją iš dalies ir "gelbėja" save pigiais skrydžiais. Tikrai norėtųsi, kad Vilnius nebūtų Bratislavos kopija.
Vienos-Bratislavos modelis yra analogiškas Stokholmo-Skavstos modeliui. Tik, problema, šitas modelis negali veikti VNO-KUN atveju, nes VNO nėra stipraus bazinio vežėjo ir tranzito. Todėl ir matom, kad išaugus pigių skrydžių pasiūlai KUN, VNO prasidėjo stagnacija. Vadinasi kažką reikia keisti. O be pigių skrydžių įsileidimo į VNO nelabai ką ir prigalvosi, nebent bandyti gaivinti nacionalinį vežėją.
Comment
-
Norėčiau dar pridurti, jog yra shuttle autobusai iš Bratislavos į Schwechat nuolatos kursuoja, Schwechat (kur yra oro uostas) yra na jei ne tarpukelėje, tai gerokai nuo Vienos LINK Bratislavos, taigi atstumas ten yra visai nedidelis, turbūt kokie 50km. Taigi tie, kas prisimena Vasiukų planus statyti oro uostą Elektrėnuose galite įsivaizduoti, jog Bratislavai oro uostas yra panašiu atstumu. Dar daugiau, nuo pat oro uosto iki Bratislavos eina platus ir patogus greitkelis, kuriuo kelionė tikrai netrunka ilgiau pusvaladžio. Beje, panašiai laiko užtrunka reguliarusis traukinys iš Wien Mitte (vienos pagrindinių stočių Vienoje) iki oro uosto. Taigi apibrendrinant šiuos argumentus Vienos oro uostas yra itin patogiai pasiekiamas Bratislavos gyventojams ir atsižvelgiant į pasaulinę praktiką kiek toli būna nutolęs oro uostas nuo miesto centro Bratislavos atveju Vienos oro uostas tikrai nėra nutolęs neįprastai toli.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąKaune Ryanair monopolija tebunie, nes be Ryanair ten isvis nieko nebutu, na o del Vilniaus kita kalba ir Balnienes zodziuose yra dalis tiesos. Puikus pavyzdys yra Bratislavos oro uostas, kurio infrastruktura zymei geresne nei VNO, turi du pakilimo takus (vienas 2,9 km, kitas 3,2 km), kurie pritaikyti visom vejo kryptim, taciau be Ryanair nera jokiu kitu stambesniu vezeju, tik keli pavieniai reisai...
Comment
-
Puiki reklama puikiu metu. Iš tiesų, Baltarusijoje pigių skrydžių avialinijų nėra ir greitu metu nebus dėl politinių priežasčių, tad Vilniui, kuris turi neblogą susisiekimą su Minsku, yra puiki galimybė pritraukti daugiau pigesnių kelionių ieškančių baltarusių. Ypač gerai būtų jei būtų panaikintos vizos Baltarusijos piliečiams į ES.Parašė John
Jeigu sugebėtume į Vilnių pritraukti pakankamai nemažą pastovų baltarusių srautą, sustiprintume Vilniaus oro uosto pozicijas ir padarytume jį patrauklesnį tiek esančioms, tiek naujoms oro linijoms.
Comment
-
Tos pačios kampanijos lietuviški variantai:
Plakatas:

Daugiau info: http://simonas.bartkus.lt/blog/2011/...-baltarusijai/Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
O nusileidus ant žemės nebesimatė? O gal debesuota buvo.Parašė praetor Rodyti pranešimąNe visai į temą, bet vakar skrendant lėktuvu virš Lietuvos teritorijos ir leidžiantis Vilniuj apie vienuoliktą valandą visą laiką matėsi šiaurės pašvaistė
Comment
-
Buvo tada debesuota. Vakar irgi padūmavęs dangus, reik toli už miesto nusigaut, tada gal.Parašė Smauglys Rodyti pranešimąO nusileidus ant žemės nebesimatė? O gal debesuota buvo.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
„Ryanair“ atidaro maršrutą iš Vilniaus į Brėmeną
Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” plečia veiklą Vilniaus oro uoste ir nuo gegužės 22 dienos atidaro skrydžius iš Vokietijos šiaurinės bazės – Brėmeno, praneša Susisiekimo ministerija.
Skrydžiai tarp Vilniaus ir Brėmeno bus vykdomi 4 kartus per savaitę – pirmadieniais, trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais.
Atidarius šį naują maršrutą Vilniaus oro uostas turės susisiekimą su trimis Vokietijos miestais. Nuo kovo pabaigos „Lufthansa” didina skrydžių į Frankfurtą skaičių iki 14 skrydžių per savaitę, o nuo gegužės 1 dienos „Estonian Air” skraidys į Berlyną.
Gegužę į Vilnių ateinanti pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ iš Vilniaus skris tomis pačiomis kryptimis kaip ir iš Kauno - į Londoną ir Dubliną. Į Didžiosios Britanijos sostinę skrydžiai vyks kasdien, į Airijos - tris kartus per savaitę. Po tris kartus skraidys ir į Milaną, Barseloną bei Romą.
Comment

Comment