Parašė John
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Antrame take lektuvas gali laukti starto visiskai pasiruoses, kai tik kitame take nusileidzia lektuvas, arba manau nera jokiu kliuciu kilti i priesinga puse, jei kitam take is kitos puses, is uz nugaros leidziasi lektuvas, visa tai labai taupo laika.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
-
Nera ten ka ilginti,dabartinis takas neatitinka ICAO reikalavimu (visas kreivas sleivas),o jus dar apie ilginima kalbateParašė Recoiler Rodyti pranešimąAntrame take lektuvas gali laukti starto visiskai pasiruoses, kai tik kitame take nusileidzia lektuvas, arba manau nera jokiu kliuciu kilti i priesinga puse, jei kitam take is kitos puses, is uz nugaros leidziasi lektuvas, visa tai labai taupo laika.
Comment
-
Ką reiškia kreivas? Tiesus. Pažiūrėk į maps.lt ortofotonuotrauką. Ten netgi labai aiškiai matyti, kad taką galima ilginti į abi puses. Jei pietuose riboja gyvenamos teritorijos, tai šiaurėje galima taką ilginti apie 800 m. iki pat Žirnių gatvės, išgriaunant pramoninę teritoriją, kuri nėra intensyviai naudojama. Taip pat ir retai apgyvendinta, o namai - daugiausia senos lūšnos, vienas kitas poros aukštų daugiabutis.
Comment
-
-
Pasak NAVY, reikia suprasti, kad lėktuvai VNO išvis negali nei kilti, nei leistis ir jis turi itin slaptos informacijos kodėl, o pasak kitų, tuoj tarp VNO ir New York bus atidarytas tiesioginis reisas, arba Lietuva jau tuoj tuoj aptarnaus kokius 10+mln keleivių ir tokio tako ilgio neužteks. Vaikų darželis.
Comment
-
Ne kiek paaukstejimas ar pazemejimas, bet pats takas yra kaip lovelis "U" formos... Jeigu lygintumei pazemejima su siaurine dalimi ir tako viduriu jis tikrai bus uz normu, beje pietine dalis su viduriu irgi ant ribos, o gal net ir virsija, bet kai lygini tik tako galus tai viskas okParašė Sula Rodyti pranešimąVilniaus pakilimo takas iš tikrųjų yra su aukštėjimu šiaurinėje pusėje. Bendras nuolydis yra 0,64%. ICAO leidžiamas berods 2,5% ar 1,5%.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Neviršyja, apie 0,9% yra skirtumas tarp nuolydžių. Realios duobės ten nebėra, tik iliuzinė.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNe kiek paaukstejimas ar pazemejimas, bet pats takas yra kaip lovelis "U" formos... Jeigu lygintumei pazemejima su siaurine dalimi ir tako viduriu jis tikrai bus uz normu, beje pietine dalis su viduriu irgi ant ribos, o gal net ir virsija, bet kai lygini tik tako galus tai viskas ok
Kažkada Ivanauskas pataupė, o galima buvo nulyginti tą trampliną, dar iki tako rekonstrukcijos.
Comment
-
Kilt kyla, bet labai susiaureja tako eksplotavimo galimybes, neatkreipet demesio kiek reisu nukreipiama i kitus oro uostus del menkiausiu gamtos isdaigu, kai tuo tarpu KUN buvo uzsidsares tik tada kai chebra nespejo valyti sniego per puga...Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet lėktuvai kyla ir problemų nėra. Jei reikės, taką išlygins labiau.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
ICAO normatyvas isilginiam nuolydziui 4 klases aerodromui(kos yra Vilnius):Parašė Sula Rodyti pranešimąVilniaus pakilimo takas iš tikrųjų yra su aukštėjimu šiaurinėje pusėje. Bendras nuolydis yra 0,64%. ICAO leidžiamas berods 2,5% ar 1,5%.
1.25%-per visa ilgi
0.8% -pirmam ir paskutiniam ketvirciui.
Comment
-
EYVI aerodrome chart pakomentuokit kas geriau gaudotes, aisku jei cia teisingi duomenysParašė NAVY Rodyti pranešimąICAO normatyvas isilginiam nuolydziui 4 klases aerodromui(kos yra Vilnius):
1.25%-per visa ilgi
0.8% -pirmam ir paskutiniam ketvirciui.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Mokytas tai mokytas, bet koks priežastinis ryšys tarp šio tako įlinkimo (kuris atitinka keliamus viešus reikalavimus) ir lėktuvų nukreipimo į kitus oro uostus dėl neva menkiausių gamtos išdaigų?Parašė Recoiler Rodyti pranešimąKilt kyla, bet labai susiaureja tako eksplotavimo galimybes, neatkreipet demesio kiek reisu nukreipiama i kitus oro uostus del menkiausiu gamtos isdaigu, kai tuo tarpu KUN buvo uzsidsares tik tada kai chebra nespejo valyti sniego per puga...
Nepamirškim, kad TVOU sertifikuojas (ar jau apsisertifikavo?) antrai nusileidimo asistavimo kategorijai.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
"Aerodromo charte" pilotam "WARNING'as": 80m from threshold 20 towards ARP there are slopes 0.45-0.95%. Ir sis perspejimas siaip ant prikolo parasytas, jis yra niekinis ir nieko nenulemia ir tako eksplotaciniu galimybiu neapriboja?Parašė praetor Rodyti pranešimąMokytas tai mokytas, bet koks priežastinis ryšys tarp šio tako įlinkimo (kuris atitinka keliamus viešus reikalavimus) ir lėktuvų nukreipimo į kitus oro uostus dėl neva menkiausių gamtos išdaigų?
Nepamirškim, kad TVOU sertifikuojas (ar jau apsisertifikavo?) antrai nusileidimo asistavimo kategorijai.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Tu nors kartą esi girdėjęs iš lakūno/oro bendrovės/biurokratų, kad TVOU galimybės priimti orlaivius ribojamos tako išilginio nuolydžio? Aš tai apie rūkus esu girdėjęs tik.Parašė Recoiler Rodyti pranešimą"Aerodromo charte" pilotam "WARNING'as": 80m from threshold 20 towards ARP there are slopes 0.45-0.95%. Ir sis perspejimas siaip ant prikolo parasytas, jis yra niekinis ir nieko nenulemia ir tako eksplotaciniu galimybiu neapriboja?
Ir išvis, jei jis keltų pavojų, nieks jo neleistų eksploatuot.
P. Mørtã galėtų pakomentuot daug tiksliau šiuo klausimu, spėju.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Kilimo tupimo takas turi du galus, visada gali panaudoti antraji. Nesakau, kad takas netinkamas eksplotuoti, bet pilnai tikiu, kad siaurine dalis su savo nuolydziu + koks kitas gamtos veiksnys ir si kombinacija eksplotacines galimybes riboja, kai tuo tarpu tvaringesnis takas, ar kad ir ta pati pietine tako puse, nors ji irgi nestebuklinga + tas pats gamtos veiksnys eksplotacijai jokios itakos nepadarytu. Be to manau neveltui ILS veikia tik is pietu puses pagal tuos pacius "chart'us". O siaip jo, jei yra sios stichijos atstovu tai pirmyn, as tik internetu ir logika remiuosi...Parašė praetor Rodyti pranešimąTu nors kartą esi girdėjęs iš lakūno/oro bendrovės/biurokratų, kad TVOU galimybės priimti orlaivius ribojamos tako išilginio nuolydžio? Aš tai apie rūkus esu girdėjęs tik.
Ir išvis, jei jis keltų pavojų, nieks jo neleistų eksploatuot.
P. Mørtã galėtų pakomentuot daug tiksliau šiuo klausimu, spėju.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment

Comment