VNO besiparkuojantys taksi skirti ne Vilniečiams, o plėšti atvykstančius turistus. Vilniečiai sėkmingai gali išsikviesti taksi į VNO telefonu ir tada mokės normalų tarifą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
O į VNO skraidinančios aviakompanijos neteikia paslaugos kaip taxi iškvietimas besileidžiant lėktuvui? Ar tai tarifų keleiviui neįtakoja?Parašė Perfect Rodyti pranešimąVNO besiparkuojantys taksi skirti ne Vilniečiams, o plėšti atvykstančius turistus. Vilniečiai sėkmingai gali išsikviesti taksi į VNO telefonu ir tada mokės normalų tarifą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Nuo kada cia tokie saziningi tarifai, paskutini karta kiek domejaus tai isedimas apie 3Lt, kilometras irgi nedaugiau 3Lt. Cia tie tavo ivardinti kaip tik nesaziningi tarifai nebentParašė Edvard Rodyti pranešimąVenas mono pražystamas taksistas nuo antradienio eina dirbti į Vilniaus oro uosta ir jam buvo pasakyta kad jeigu jisai dirbs sąžiningai be torpedos, veš pagal tarifus (įsėdimas 10 Lt., 1km. 6 Lt.) tai jam nusuks galva. Pats girdėjau.
Comment
-
“Aerosvit” iš Vilniaus tiesiogiai skraidys į Odesą
http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...aidys-i-odesa/
Comment
-
Kuo labiausiai Wizzair patinka, tai tuo, kad ne tik parduoda bilietus už nedidelę kainą, bet ir žmoniškas sąlygas keleiviui siūlo- pavyzdžiui, galimybę nemokamai vežtis 32 kg registruojamo ir 10 kg rankinio bagažo. Man atrodo, netgi airBaltic tiek neleidžia, o apie Ryanair juokingą bagažo kiekį išvis nekalbuParašė JohnWizzair gerulis... išbandžiau online bilietų sistemą (bilieto neužsisakiau, bet padarysiu tai artimiausiu metu). Jau dabar galima užsisakyti skrydžių ir Lutono į Vilnių ir atgal už 34GBP. Kažkas, ko laaaabai trūko Vilniui.

Žinoma, man gaila, kad Wizzair į Vakarų Vokietiją neskraidys. Bet visgi linkiu jiems geriausios kloties
Comment
-
Kur čia radai tokią informaciją apie nemokamus 32 kg? Kažką supainiojai matyt... 32 kg yra apskritai maksimalus vienos tašės svoris kokį jie priima į lėktuvą, o už registruojamą bagažą ima 15 eurų (jei užsisakai pirkdamas bilietą).Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKuo labiausiai Wizzair patinka, tai tuo, kad ne tik parduoda bilietus už nedidelę kainą, bet ir žmoniškas sąlygas keleiviui siūlo- pavyzdžiui, galimybę nemokamai vežtis 32 kg registruojamo ir 10 kg rankinio bagažo. Man atrodo, netgi airBaltic tiek neleidžia, o apie Ryanair juokingą bagažo kiekį išvis nekalbu
Žinoma, man gaila, kad Wizzair į Vakarų Vokietiją neskraidys. Bet visgi linkiu jiems geriausios kloties
Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Štai čia https://wizzair.com/useful_information/baggage/Parašė Jay-M Rodyti pranešimąKur čia radai tokią informaciją apie nemokamus 32 kg? Kažką supainiojai matyt... 32 kg yra apskritai maksimalus vienos tašės svoris kokį jie priima į lėktuvą, o už registruojamą bagažą ima 15 eurų (jei užsisakai pirkdamas bilietą).
Cituoju (rusiškai):Na gal už registruojamą bagažą jie ir ima kažkokį mokestį, tik apie tai nieko neparašyta.
Каждому пассажиру разрешается провозить:
одно место ручной клади размером не более 55x40x20 см и весом не более 10 кг бесплатно
и
до 6 мест регистрируемого багажа, перевозимого в багажном отсеке, весом не более 32 кг каждое.
Vet 10 kg rankinio bagažo tikrai nemokami.
Comment
-
mano pranesimas is kauno oro uosto temos
ar normalu kad Ryanair'as neparduoda bilietu balandziui jokiomis kryptimis is kauno?
siandien vienas su aviacija susijes zmogus pakuzdejo toki dalyka kad ryanair'as ruosiasi i vilniu persiklet ar bent didele dali veiklos vilniuje koncentruot. Priezastis kad kauno turistu pritraukimo potencialas labai silpnas ir visiskai nepateisina vilciu - skraido tik lietuviai, o tai nesukuria prielaidu plesti veiklos.
Comment
-
Registruojamas bagažas pas Wizz Air kainuoja į vieną pusę už lagaminą 15 eur internetu/30 eur oro uoste/60 eur lipant į lėktuvą (kainininkas), galima jo vežt iki 32 kg.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠtai čia https://wizzair.com/useful_information/baggage/
Na gal už registruojamą bagažą jie ir ima kažkokį mokestį, tik apie tai nieko neparašyta.
Vet 10 kg rankinio bagažo tikrai nemokami.kaip?
Comment
-
Tamstos kazkokio paskalu pranesimo skleidimas per ivairias temas gali buti buti vertinamas kaip provokacija. Ar nebandete ieskoti 2020 metu tvarkarascio is Vilniaus oro uosto, man atrodo, kad ne vieno skrydzio nebebus.Parašė JlL Rodyti pranešimąmano pranesimas is kauno oro uosto temos
Comment
-
Globalistai ;] Ką tik startavo žiemos sezonas, o jūs jau dramatizuojat, kad vasaros sezonui nėr bilietų. Tokia praktika jau yra n metų, pilnas vasaros tvarkaraštis ir prekyba bilietais prasideda apie lapkričio vidurį - antrą pusę. Čia jums ne tradicinės kompanijos - tai, kad Wizz pradėjo prekybą bilietais, laikyt reikėtų malonia išimtim. Aišku, lemia dar tai, kad paskelbė apie bazės atidarymą ir stengiasi užbėgti už akių galimiem AirBaltic akibrokštam...
Comment
-
„Estonian Air“ pradeda skraidyti tarp Vilniaus ir Stokholmo (papildyta)
http://www.alfa.lt/straipsnis/104191...10-11-02_15-17
Comment
-
Žiemos sezonu iš Vilniaus bus skraidoma 19 krypčių
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=38155707
Comment
-
Tikrai nenurasau Vilniaus oro uosto ir nemanau, kad jis tuoj pasieks savo galimybiu ribas. Kas liecia keleivius, manau abu oro uostai vystysis tolygiai, bet Kaunas dar turi krovinius. Ziurint i perspektyvas, manau Palangos oro uostas bent vasaros sezono metu bus vis labiau ir labiau uzimtas. Laikas parodysParašė Al1 Rodyti pranešimąKą ta Palanga aptarnauja? Juokingi srautai ir kol kas joklių perspektyvų. Vilnius plėstis turi galimybių taip pat. Pakilimo tako užtenka ir vieno (priešingai, nei teigiama, jog dėl to uostas greit pesieks galimybių ribą; daug daugiau lėktuvų aptarnaujantys oro uostai pasaulyje turi po vieną taką ir išsiverčia), o visokiems terminalams vietos pakankamai.
Comment
-
Pats laikas butu prasikrapstyti akelesParašė JohnŠiaip įdomumo dėlei, Londono Gatwick oro uostas su vienu taku aptranauja daugiau, kaip 30 milijonų keleivių.
Vienintelė priežastis, galinti stabdyti VNO plėtrą yra neadekvatus terminalas. O tako užteks bent artimiausiems 50 metų.
Paraleliai yra trumpesnis antras takas, jis gal ir nenaudojamas, o gal labai retai naudojamas, bet yra ir tas "atsarginis takas" tokio ilgumo daugmaz kaip pas mus Vilniuje, o pagrindinis kur kas ilgesnis. O ir jei dar atkreipsi demesi is pagrindinio tako yra 12 isvaziavimu, tad lektuvas ji labai greitai atlaisvina, tuo tarpu Vilniuje kiek zinau kolkas 3-4 isvaziavimai, Kaune - 2.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Na isvaziavimam taip, bet pagrindinis VNO minusas, kad takas tik 2,5 km ir nelabai yra kur ilginti, na gal dar iseitu kaip nors iki 3 km bent isspaust, arba dali sodu nupirkt ir iki 3,3 km, kad kaip ir Kaune ar tam paciam Gatwick'e..Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Tako ilgumas neesminis dalykas. Kol kas tokios masės ir kitų parametrų orlaiviai, kuriems reikalaujama ilgesnio tako, Vilniuje nesileidžia. O ir perspektyvoje busim europinių krypčių oro uostas.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNa isvaziavimam taip, bet pagrindinis VNO minusas, kad takas tik 2,5 km ir nelabai yra kur ilginti, na gal dar iseitu kaip nors iki 3 km bent isspaust, arba dali sodu nupirkt ir iki 3,3 km, kad kaip ir Kaune ar tam paciam Gatwick'e..Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Čia ne VNO poblema, o strateginio mąstymo stygius valstybės mastu. Mąstyti turi ir kitos atsakingos už aviaciją institucijos. O dabar yra problema, nes buvo leista "įsisavinti" žemes aplink oro uostą. Nepaisant to, dabartiniu metu tai nei kiek nekliudo oro uostui. Tačiau turėtų būti užkirstas bet koks kelias tolimesniam įsisavinimui ir statyboms netgi jau kažkieno turimuose sklypuose.Parašė JohnKol kas nereikia, bet niekas nežino, kas bu ateityje. Šioks toks strategiškas požiūris ir vizija yra reikalingi. VNO jau pasimokė, ką reiškia, neturėti jokios ateities vizijos... tai apskritai Lietuvos problema. 3000m takas yra reikalingas bet kokiu atveju.Paskutinis taisė Al1; 2010.11.06, 16:57.
Comment
Comment