Parašė praetor
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Nera cia ko komentuoti, tu visiskai teisus, aerodromas turi tinkamumo pazymejima isduota CAA, ekspoataciniu apribojimu nera.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Pridedu paveiksliuka (sumazintas), tiems, kam nuolydziai neduoda ramybes:
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nuotrauka, kurią pateikė Recoiler daryta su didžiuliu pritraukimu, kas iškraipo perspektyvą, įdomu kaip atrodytų taip nufotografuoti kai kurių kitų oro uostų takai.
Bet kokiu atveju, VNO dabar didžiausia problema tikrai ne tako trumpumas (tolimiems tiesioginiams skrydžiams, kurie net neplanuojami), tako nelygumas, takų skaičius ar dar kažkokios visai neaišku iš kur atsirandančios "kliūtys" ar "trūkumai". Didžiausia problema yra ta, kad nėra patikimo bazinio vežėjo ir vargu ar jis atimiausiu metu bus. Wizz air, Estonian air, airbaltic, kurie atseit turi/turės savo bazes VNO nesiskaito, nors tai ir geriau nei nieko.
Comment
-
Nesutinku. Pagrindinė problema net ne bazinis vežėjas, o tai, jog yra labai labai mažai žmonių tiek Vilniuje, tiek visoje Lietuvoje, kurie norėtų ir galėtų leisti keliauti, kuriems reikėtų keliauti, ir kurie mokėtų daugiau nei 200-300 Lt už grįžtantį bilietą. Būtų keleivių daugiau - būtų ir avialinijos, ir tas pats airBalticas skraidytų, ir BA iš Londono, ir KLM, ir AF, ir turkai, ir visi kiti, kurių nėra dabar Vilniuje.Parašė Edd Rodyti pranešimąNuotrauka, kurią pateikė Recoiler daryta su didžiuliu pritraukimu, kas iškraipo perspektyvą, įdomu kaip atrodytų taip nufotografuoti kai kurių kitų oro uostų takai.
Bet kokiu atveju, VNO dabar didžiausia problema tikrai ne tako trumpumas (tolimiems tiesioginiams skrydžiams, kurie net neplanuojami), tako nelygumas, takų skaičius ar dar kažkokios visai neaišku iš kur atsirandančios "kliūtys" ar "trūkumai". Didžiausia problema yra ta, kad nėra patikimo bazinio vežėjo ir vargu ar jis atimiausiu metu bus. Wizz air, Estonian air, airbaltic, kurie atseit turi/turės savo bazes VNO nesiskaito, nors tai ir geriau nei nieko.
Comment
-
Taip tai irgi problema, tačiau nematau ko čia nesutikti su mano pateikta nuomone. Gal paimk Latviją, Estiją ir padalink pervežtų keleivių skaičių iš gyventojų skaičiaus, tada palygink su Lietuva. Vargu ar Latvijoje žmonės turtingesni ir labiau linkę keliauti, bei linkę daugiau mokėti už bilietus. Plius normalus bazinis vežėjas skraidina ne vien vietinius žmones į kažkokį tašką ir atgal, yra ir tranzitiniai keleiviai. Taip pat nereiktų pamiršti ir turistų. Aišku, dar kartą pabrėžiu žodį "normalus".Parašė Meier Rodyti pranešimąNesutinku. Pagrindinė problema net ne bazinis vežėjas, o tai, jog yra labai labai mažai žmonių tiek Vilniuje, tiek visoje Lietuvoje, kurie norėtų ir galėtų leisti keliauti, kuriems reikėtų keliauti, ir kurie mokėtų daugiau nei 200-300 Lt už grįžtantį bilietą. Būtų keleivių daugiau - būtų ir avialinijos, ir tas pats airBalticas skraidytų, ir BA iš Londono, ir KLM, ir AF, ir turkai, ir visi kiti, kurių nėra dabar Vilniuje.
Jei kalbam apie turistus, čia aišku labiau padeda pigios avialinijos (kaip matom turistų žymiai padaugėjo netgi Kaune, kai atsirado ryanair).
Comment
-
Nea, pagrindine problema kad neskrenda pas mus nei biznio, nei laisvalaikio turistai, nera cia jiems ka veikti. Visai kita situacija Rygoje ir Taline. O patys tik papigiaja su RyanAir galim sau leisti.Parašė Meier Rodyti pranešimąNesutinku. Pagrindinė problema net ne bazinis vežėjas, o tai, jog yra labai labai mažai žmonių tiek Vilniuje, tiek visoje Lietuvoje...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Gerai, biski paaiskinsiu.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąjei yra sios stichijos atstovu tai pirmyn, as tik internetu ir logika remiuosi...
Teisingiau sakyti "du takai" o ne vienas su dviems galais. Vilniaus aerodromas (EYVI (ICAO kodas)) dabar turi du takus RWY02 ir RWY20 (RWY sutrumpinimas nuo angl. Runway). Tako numeris yra magnetinis tupimo kursas, skaiciuojant dešimtimis ir apvalinant iki artimiausio. Trumpiau, vieno tako magnetinis tupimo kursas 016° - tako numeris - 02, kito - 196°, jo numeris 20. Vienu metu aktyvus tik vienas takas (angl. Runway-in-use). Taip kad tupti galima tik i ji, o ne i betkoki, cia yra laaaabai svarbu skrydziu saugai. Didziausia pasaulyje katastrofa buvo ir del to, kad vienam leido kilti nuo vieno tako, kai kitas lektuvas dar neatlaisvino kito (prišingo).Parašė Recoiler Rodyti pranešimąKilimo tupimo takas turi du galus, visada gali panaudoti antraji.
Cia negaliu net komentuoti, pilnas aerodromu veiklos proceduru nesupratimas.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNesakau, kad takas netinkamas eksplotuoti, bet pilnai tikiu, kad siaurine dalis su savo nuolydziu + koks kitas gamtos veiksnys ir si kombinacija eksplotacines galimybes riboja, kai tuo tarpu tvaringesnis takas, ar kad ir ta pati pietine tako puse, nors ji irgi nestebuklinga + tas pats gamtos veiksnys eksplotacijai jokios itakos nepadarytu.
Nea, vienam takui ILSas is pietu, kitam siaures.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąBe to manau neveltui ILS veikia tik is pietu puses pagal tuos pacius "chart'us".
eina sau, prirasiau...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Labai sena "tavo" aerodromo schema, nauja galima pasiziureti vį Oro Navigacija tinklapyje.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąEYVI aerodrome chart pakomentuokit kas geriau gaudotes, aisku jei cia teisingi duomenys
Nuo 2009-08-27 EYVI aerodrome chart turi nauja/paskutine redakcija.
Del idomumo galima jas sulyginti ir įvertinti progresa. Kas suras skirtumus?
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Vilniuje turėjęs nusileisti lėktuvas iš Briuselio nusileido Varšuvoje avariniu būdu
DELFI kalbintas Civilinės aviacijos administracijos (CAA) direktorius Kęstutis Auryla paaiškino, kad "sugedo lėktuvo sparno mechanizacija ir leistis Vilniaus oro uoste būtų buvę nesaugu, nes yra per trumpas nusileidimo takas. Tad lėktuvo pilotai priėmė sprendimą leistis Varšuvoje, kur pakilimo takas yra ilgesnis. Šiuo metu lėktuvas saugiai nusileido Varšuvos oro uoste."
Savo tapatybės nepanorėjusio atskleisti Vilniaus oro uosto darbuotojo teigimu, "Orlaivis buvo pasirengęs nusileisti, tačiau įgula pastebėjo, jog nepilnai veikia užsparniai, todėl apsuko ratą aplink Vilnių, bandydami pakartotinai išskleisti užsparnius. Nepavykus, įgula nusprendė pasirinkti ilgiausią taką, koks yra įmanomas aplink Vilnių, tai būtų Varšuvos oro uosto takas. Orlaiviui nepavykus išskleisti užsparnių, leidimosi greitis būna itin didelis - daugiau nei 300km/h, todėl ir stabdymo kelio reikia perpus ilgesnio. Varšuvoje vieno iš takų ilgis yra 3.6 kilometro, o tai visu kilometru ilgesnis nei Vilniuje."
Comment
-
Galbūt irgi būtų buvęs per trumpas.Parašė DSaulius Rodyti pranešimąO kuo Kaunas netiko idomu ?
Comment
-
Tiesiog šiaip įdomu: kas yra paprastai daroma su keleiviais tokiu atveju? Na, šįkart jie išlaipinti Varšuvoje. Kas toliau? Lauks kito lėktuvo, bus vežami autobusu į Vilnių ar kelionė tuo ir baigiasi — važiuok patys kur jums reikia?Parašė DSaulius Rodyti pranešimąO kuo Kaunas netiko idomu ?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šiuo atveju oro vežėjas privalo keleivius pristatyti iki galutinio jų kelionės tikslo, t.y. Vilniaus. O kokiu būdu tas daroma, manau, yra oro linijos valia.Parašė Wycka Rodyti pranešimąTiesiog šiaip įdomu: kas yra paprastai daroma su keleiviais tokiu atveju? Na, šįkart jie išlaipinti Varšuvoje. Kas toliau? Lauks kito lėktuvo, bus vežami autobusu į Vilnių ar kelionė tuo ir baigiasi — važiuok patys kur jums reikia?
Comment
-
Jauciu tuom, kad nera lektuvu remonto dirbtviu ar kazko panasaus.Parašė DSaulius Rodyti pranešimąO kuo Kaunas netiko idomu ?Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
WAW taip pat nėra tokio tipo orlaivių mechanikų. KUN takas 3250m, WAW 3690m. Matyt tai ir lėmė orlaivio vado pasirinkimą. Leidžiantis su neišleistais užsparniais tako ilgis labai svarbus....Parašė Recoiler Rodyti pranešimąJauciu tuom, kad nera lektuvu remonto dirbtviu ar kazko panasaus.
http://www.avherald.com/h?article=433b9465&opt=0
Comment
-
Iš esmės, tai nieko labai nekeičia, vasaromis juk paskutinius kelerius metus būdavo po 2 Lufthansos reisus. Čia tik laiko perstumdymas, gal kažkuriuos keleivius perims iš kitų kompanijų.Parašė JohnPuiki naujiena
Iš S.Bartkaus blogo:
“LUFTHANSA” LĖKTUVAS “NAKVOS” VILNIUJE – 2 KASDIENIAI SKRYDŽIAI TARP VILNIAUS IR FRANKFURTO
http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...ir-frankfurto/
Comment
-
Padidės skaičius krypčių pasiekiamų su vienu persėdimu.Parašė Linas Rodyti pranešimąIš esmės, tai nieko labai nekeičia, vasaromis juk paskutinius kelerius metus būdavo po 2 Lufthansos reisus. Čia tik laiko perstumdymas, gal kažkuriuos keleivius perims iš kitų kompanijų.kaip?
Comment
-
40 proc. visų populiariausių lietuvių skrydžių krypčių šiuo metu sudaro tarpinės stotelės – tai yra oro uostai, iš kurių toliau skrendama į kitus pasaulio miestus. Daugiausiai lietuvių šiandien skrenda į Rygą, Kopenhagą, Frankfurtą, Helsinkį. Londonas pagal populiarumą šiemet – tik šeštas, nors ankstesniais metais tai buvo populiariausia kryptis.
Tarptautinio Vilniaus oro uosto Komercijos skyriaus direktoriaus Simono Bartkaus komentaras
“Keleivių srautai didėja keliomis pagrindinėmis kryptimis – visų pirma tai Europos skrydžių centrai, iš kurių su persėdimu keleiviai vyksta kur nors toliau. Kalbant apie galutinių vietų kryptis, vis dar labai populiarios emigracijos šalys – Didžioji Britanija, Airija, Norvegija. Laisvalaikiui dažniausiai vykstama į Romą, Paryžių, Milaną, o verslo skrydžiai sutampa su ekonominių santykių geografija – tai Skandinavijos šalių sostinės, Vokietija, Maskva ir Kijevas”.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Po Star'u bankroto isviso nebera nei vieno tesioginio reiso i LondonaParašė Wycka Rodyti pranešimąLondonas pagal populiarumą šiemet – tik šeštas, nors ankstesniais metais tai buvo populiariausia kryptis.
Tai tik ir 6
Apskritai tas Bartkus statistika tik ir uzsiimenja, o ne dirba. O statistika tigi viena is melo rusiu, kad ir paskaicius jo ta pati bloga, tai visur ten keleiviu srautai tik auga, procentai irgi auga lektuvu uzpildymo, taciau kai pasiziuri i realius skaicius tai nieko gero, negana to, kad Vilnius su Kaunu susilygino pagal regulairiu reisu keleivius... Bet visitek Vilniuje keleiviu srautai kaip augo ir toliau tebeauga
Nezinau kiek cia laiko tie jaunikliai, Vaisvila su Bartkum vadovauja, bet nekaip jiem sekasi ir manau susisiekimo ministerija turetu kazka daryti... Pastangos grazu, bet rezultatas svarbiau.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
Comment