Parašė alm
Rodyti pranešimą
O vat štai po "nepavykusios" LAL privatizacijos 2003 metais, Air Baltic 2004 metais "boomina" iki 6 Boeingų (neturėjo nei vieno), 6 F50 ir nuosavos bazės VNO atidarymo.
Atminkim ką tuomet išdarinėjo Lietuvos Vyriausybė su lietuviška aviacija.
Jie gi 1995 metais buvo įkurti su gan juokingu startiniu kapitalu, o pirmus kelis mėnesius skraidė su vieninteliu propeleriniu 33 vietų SAAB 340.
Pagaliau jeigu AirBaltic buvo TVOU per brangus, kodėl vis dar skraidė į Rygą, Kopenhagą, Miuncheną ir t.t., o ne pasitraukė visiškai? Pagaliau kodėl nebandė tartis su TKOU dėl tiesioginių skrydžių į Vakarų Europą (tuos miestus, kur neskraidė Ryanair)? Kyla įtarimas, kad tokiu būdu AirBaltic darė spaudimą TVOU ir net visai Lietuvos aviacijai. Juk net buvo pasigirdę balsų, kad AirBaltic galėtų tapti ir Lietuvos nacionaliniu oro vežėju. Dar vienas neatsakytas klausimas: kodėl AirBaltic nutraukė skrydžius iš Vilniaus į Londoną? Kelis mėnesius šiuo maršrutu niekas neskraidė (nebent alternatyva buvo Kaunas-Londonas su Ryanair), o dabar per Kalėdas į britų salas skris Star1, Aurela, Aer Lingus,... dar kažką praleidau?
Beje, Lietuva jau 5 metai yra ES dalis.



Comment