Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Teisiškai taip; o kas keičiasi iš esmės? Abi įmonės 100proc. priklauso valstybei. Kodėl viena transporto šaka gali siekti pelno, o kita negali?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Džiugu. Ženkliai sumažintos oro uosto išlaidos irgi didelis pasiekimas.Parašė Perfect Rodyti pranešimąkaip?
Comment
-
Žmogus čia išsakydamas mintis, kurios nieko neįžeidžia ir nesikeikia, neprivalo atsakyti už savo mintis. Tai jo nuomonė, nesvarbu - drąsi ji ar ne. O tavo pastabas yra:Parašė praetor Rodyti pranešimąPrieš skelbdamas drąsias mintis pasitikslink, bent jau apie LG.
1. Bandymas užčiaupti.
2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.
Išsirink variantą
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Pagal tave tai nesvarbu ka pasakai, svarbu netyleti. Tai jei niekas nebus atsakingas uz savo zodzius, tai galiu sakyti ka tik noriu, kad ir tave pasiusti ant triju raidziu, bet man nieko nebus?Parašė amiko Rodyti pranešimąŽmogus čia išsakydamas mintis, kurios nieko neįžeidžia ir nesikeikia, neprivalo atsakyti už savo mintis. Tai jo nuomonė, nesvarbu - drąsi ji ar ne. O tavo pastabas yra:
1. Bandymas užčiaupti.
2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.
Išsirink variantą
考纳斯, 立陶宛
Comment
-
Pastabos
Nebūtina cituoti ir komentuoti to, kas nesusiję su temos pavadinimuParašė amiko Rodyti pranešimąŽmogus čia išsakydamas mintis, kurios nieko neįžeidžia ir nesikeikia, neprivalo atsakyti už savo mintis. Tai jo nuomonė, nesvarbu - drąsi ji ar ne. O tavo pastabas yra:
1. Bandymas užčiaupti.
2. Rodymas, kad su nuomone kažkokiu būdu susitapatinai ir įsižeidei.
Išsirink variantą
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
įsipainiosiu į diskusiją:
iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB )
ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB ).
taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?Paskutinis taisė aesde; 2009.11.09, 22:25. Priežastis: pataisiau tuos simbolius, kuriuos matote šio pranešimo citatose. adminai užsiimkit problemaSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
A|1 pageidautų, kad visi svarbiausi Lietuvos (o gal net visos EU) infrastruktūros objektai ir įmonės priklausytų tik valstybei (tarp jų ir TVOU). Nenoriu perlenkti lazdos, bet man regis kad šiam forumiečiui Baltarusija ir Šiaurės Korėja yra sektini pavyzdžiaiParašė aesde Rodyti pranešimąįsipainiosiu į diskusiją:
iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB)
ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB).
taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai va, tokia ta ir istorija. Ji juk net saite geležinkelio aprašyta.Parašė aesde Rodyti pranešimąįsipainiosiu į diskusiją:
iki kokių 1996 m. LG buvo Valstybinė įmonė (VĮ)
po to iki kokių 2000 m. buvo specialios paskirties akcinė bendrovė (SPAB)
ir jau tik po to tapo akcinė bendrovė (AB).
taip kad...... apie ką čia mes diskutuojam?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąPer paskutinius kelis metus išvykimo mokestis buvo 50 Lt, dar prie Ivanausko buvo sumažintas iki 45 Lt. Prie Vaišvilos oro uosto mokesčiai dar nekito (bet žada dar truputį sumažinti).
Bet be keleivio išvykimo mokesčio yra ir kitų mokesčių. Kurie ir dar Vilniaus oro uostą santykinai brangų (oro uosto mokesčiai).Papildau:Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) oro linijų bendrovėms pristatė naują kainodarą, kuri skatins naujus skrydžius iš Vilniaus. Šiemet TVOU jau kartą buvo sumažinusi oro linijų bendrovių mokamą keleivio mokestį, kuris buvo 40 Lt.
„Lyginant su kaimyniniais oro uostais, tai buvo aukšta kaina. Todėl dabar, kai oro linijų bendrovės skaičiuoja kiekvieną litą, tokia kaina tampa rimtu barjeru naujiems skrydžiams atsirasti“, – sakė TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila.
Įdiegus naująją TVOU kainodarą, naujiems reguliariesiems maršrutams keleivio mokestis bus 4 Lt
TVOU sumažino mokesčius oro bendrovėms ir už keleivius, skrendančius dabar esančiais maršrutais.
„airBaltic“ labai palaiko Vilniaus oro uosto sprendimą mažinti oro uosto mokesčius aviakompanijoms ir svarstys galimybę atnaujinti kai kurias prioritetines skrydžių kryptis iš Vilniaus. Šis Vilniaus oro uosto ir Susisiekimo ministerijos sprendimas yra ilgai lauktas ir sveikintinas“, – rašoma oro linijų pranešime spaudai.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pasvarstys, ir nuspręs, kad neverta - geriau skraidyti į Rygą. Nes jie ir taip turi nuolaidų iš VNO. Bet kokiu atveju, oro uosto mokestis nėra aviakompanijos pajamos ir išlaidos, ir yra tik papildomas veiksnys pritraukti keleivį.Parašė Wycka Rodyti pranešimą„airBaltic“ labai palaiko Vilniaus oro uosto sprendimą mažinti oro uosto mokesčius aviakompanijoms ir svarstys galimybę atnaujinti kai kurias prioritetines skrydžių kryptis iš Vilniaus. Šis Vilniaus oro uosto ir Susisiekimo ministerijos sprendimas yra ilgai lauktas ir sveikintinas“, – rašoma oro linijų pranešime spaudai.
Comment
-
Oro uosto mokestis gali sudaryti labai esminį skirtumą. Imkime Ryanair - per pusmetį keleivių (tiksliau - parduotų bilietų) - 36,4 mln., pajamos (įskaitant visas įmanomas papildomas, kaip už reklamą) - 1767 mln. eur. Gaunasi 168 Lt/bilietui. Ten pat jų skelbiama vidutine bilieto kaina 135 Lt - dar mažesnė. Prie tokių sumų oro uostui realiai sumokamo keleivio mokesčio dydis - 4, 45 ar 80 litų - yra labai esminis ir lemia ar bus dirbama į pliusą (kaip kad dabar sekasi Ryanairui) ar į minusą.Parašė Sula Rodyti pranešimąPasvarstys, ir nuspręs, kad neverta - geriau skraidyti į Rygą. Nes jie ir taip turi nuolaidų iš VNO. Bet kokiu atveju, oro uosto mokestis nėra aviakompanijos pajamos ir išlaidos, ir yra tik papildomas veiksnys pritraukti keleivį.kaip?
Comment
-
Gali būt, jog tuoj viskas bus geriau:
http://vz.lt/rss/straipsnis/2009/11/...krypciu_PAPILD
AMS, CDG, TXL, FCO, MUC žadami gana rimta intonacija iš airbaltic pusės.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Kuriu sąmokslo teoriją
AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Star1, Aurela - lyginant su AirBaltic - juokingo dydžio kompanijos (dar labiau pagal įdirbį). AirBaltic - IATA narė - ir bilietus per pasaulines platinimo sistemas parduoda, ir su kitom aviakompanijom sutartis dėl jungtinių skrydžių turi. Sakyti, kad AirBaltic labai įtakojama mūsų naujų lietuviškų vežėjų - beveik tas pats kas aiškinti, jog tuoj tuoj Šakių autobusų parkas nukonkuruos Kautrą.Parašė Wycka Rodyti pranešimąKuriu sąmokslo teoriją
AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.kaip?
Comment
-
Tai yra esminė mintis interviu su naujuoju oro uosto direktoriumi. Kol valstybines įmones valdys visi tie sovietinio mentaliteto žmonės, tol Lietuvoje greitos pažangos nebus. Tas pats yra su LG, ir daugeliu kitų įmonių. Labai džiaugiuosi tokiu veikliu naujuoju oro uosto direktoriumi, o jo amžius tik parodo, kad jaunas vadovas dabartinėje Lietuvos situacijoje yra žymiai geriau nei patyręs senas (problema ta, kad ta "patirtis" yra sovietinė ir visiškai nereikšminga rinkos ekonomikoje).- Pačią pirmą darbo dieną metėte gana įžūlų iššūkį – tikinote, kad ilgainiui TVOU galės lygiuotis į Kopenhagos, Londono oro uostus. Dar nenusviro rankos?
- Nenusviro. Tuomet turėjau galvoje, kad oro uostas taptų europinio lygio. O tai sudaro daugelis elementų – aptarnavimo paslaugos, darbuotojai, personalo motyvacija.
Tai, ką radau atėjęs, buvo kitos epochos bendrovė
Itin reiktų pasidžiaugti AirBaltic atnaujinamais skrydžiais, kurie ir vėl sujungs Vilnių su pagrindiniais Europos miestais ir galėsime nebesivadinti juodąja Europos dėme.
Didelė pagarba naujajam vadovui! Nereiktų pamiršti ir to, kad šis vadovas buvo paskirtas liberalų sąjūdžio deleguoto ministro. Manau tai tik vienas iš permainingos vyriausybės darbo pavyzdžių. Aišku, ši vyriausybė yra labai nepopuliari, tačiau darbai, kuriuos ji įvykdė per vienerius metus yra tiesiog neįtikėtini, palyginus su visom socdemų vyriausybėm (prisiminkim aukštojo mokslo reformą, puikų ūkio ministrą, atvedusį į Lietuvą Barclays, LEO LT išardymą ir daugelį kitų dalykų).
Comment
-
Kam čia tos sąmokslo teorijos? AirBaltic, visų pirma, yra verslo, o ne labdaros organizacija. Bankrutavo Flylal, Lietuvos ekonomikos perspektyvos buvo labai blankios, oro uosto mokesčiai žvėriški, jokio suinteresuotumo iš oro uosto ką nors keisti. Klausimas: kokia nauda pelno siekiančiai organizacijai yra tęsti skrydžius tokiomis sąlygomis iš Vilniaus?Parašė Wycka Rodyti pranešimąKuriu sąmokslo teoriją
AirBaltic grįžta (nors iki galo ir nebuvo pasitraukę) į Vilnių ne šiaip sau. Sunerimo, kad Vilniuje atsiradus naujai nacionalinei kompanijai Star1, taip pat kelioms kompanijoms iš užsienio (Belgijos, Airijos, Rusijos), dar ir Aurelai pabandžius reguliariuosius skrydžius, latvių aviakompanija praras rinkos dalį Lietuvoje ir net skrydžiai į Rygą bus nebepatrauklūs keliaujant į Vakarų ar Pietų Europą. Juk kam skristi į Rygą, jeigu yra siūlomas tiesioginis reisas į tą patį miestą? O vat Vilniuje jau įsitvirtinusios naujos aviakompanijos, tad AirBaltic tegali pasiūlyti tik skrydžius į Latviją (Ryga, Venstspilis ir Liepoja). Tada belieka tik Latvijos keliautojai ir (nebelikus lietuvių) nedidelis skaičius persėdančių Rygoje keleivių. Taigi latviai ateina dabar, kol dar ne per vėlu. Kita vertus — puikus pretekstas, o visa kita — tik šaltakraujiškas apsimetinėjimas ir pėdsakų mėtymas:
Tadas Vizgirda, „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius, pabrėžia, jog skrydžių bendrovė pradėjo svarstyti galimybes atnaujinti skrydžius iš Vilniaus tik dėl naujų kainų Vilniaus oro uoste.
Juk kare svarbiausias dalykas yra pretekstas
Jeigu galite argumentuotai paneigti mano išsakytas mintis — labai prašom. Nekantriai laukiu.
Dabar, kai oro uosto kainodara tapo patraukli, o situacija Latvijoje tik blogėja (galima daryti prielaidą, kad skrendančių latvių mažėja), visiškai protingas žingsnis atnaujinti (o AirBaltic akimis, matyt, perkelti iš Rygos į Vilnių) dalį skrydžių .
Comment
-
Koks skirtumas, jei visa ta suma renkama (nesvarbu ar 4Lt ar 104Lt) perduodama oro uostui.Parašė alm Rodyti pranešimąPrie tokių sumų oro uostui realiai sumokamo keleivio mokesčio dydis - 4, 45 ar 80 litų - yra labai esminis ir lemia ar bus dirbama į pliusą (kaip kad dabar sekasi Ryanairui) ar į minusą.Paskutinis taisė Sula; 2009.11.10, 16:50.
Comment
-
Tiesą sakant, AirBaltic atsirado iš niekurParašė JohnNa jie tiesiog mąsto strategiškai. Šiandien aišku, kad joks Star1 ar Aurela nėra AirBaltic konkurentai. Bet kaip bus po 5-10 metų? AirBaltic irgi neatsirado iš niekur. Yra galimybė priimti tam tikrus strateginius sprendimus, ką jie tikriausiai ir daro, jei tikėtume Vyckos teorija (kuri, šiaip jau, skamba labai įtikinamai).
Jie gi 1995 metais buvo įkurti su gan juokingu startiniu kapitalu, o pirmus kelis mėnesius skraidė su vieninteliu propeleriniu 33 vietų SAAB 340.
Kad kažkiek įtakoja sąmokslavimo galimybės jų sprendimus sutinku. Bet mano nuomone, jų sprendimus vis dar galima laikyti pelno maksimizavimu trumpu laikotarpiu.kaip?
Comment
-
Nesutinku. Lėktuvo bilietas yra tokia pati prekė kaip ir visos kitos, ir keleiviui realiai kainos sudėtinės dalys visai neįdomios ir neįtakoja sprendimo pirkti arba ne - tą daro galutinė kaina. Jei sumokama daugiau oro uostui, tai mažiau lieka aviakompanijai.Parašė Sula Rodyti pranešimąKoks skirtumas, jei visa ta suma renkama (nesvarbu ar 4Lt ar 104Lt) perduodama oro uostui.kaip?
Comment

Comment