Viskas čia aišku. Skyways nepavyko pasirašyti bendro kodo sutarties su SAS savo CPH reisui, skirtingai nuo ARN. Todėl neprirenka keleivių. Ne tiek jų dau iš taško į tašką. Matyt SAS dar negali nutraukti saitų su Air Baltic.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Na ir patys Skyways nei piršto nepajudino, kad geriau būtų. Kainodara, pardavimo kanalai kaip jų regioninių reisų Švedijoje, kainos kaip į naujus reisus didelės, per agentūras parduodamų bilietų apskritai nerealios. Reklamos Lietuvoje dar nemačiau. Lietuviško puslapio ar bent jau angliško be klaidų neturi.
Po šito reisų atšaukinėjimo (jau antro beje - gi buvo ir į Amsterdamą ir Berlyną bilietų spėjusių nusipirkt) visai įvaizdis bilekoks bus.kaip?
Comment
-
„airBaltic“ svarsto galimybę grąžinti skrydžius Vilnius-Londonas
Į ištuštėjusį Tarptautinį Vilniaus oro uostą (TVOU) su naujais skrydžiais gali sugrįžti oro bendrovė „airBaltic“, maždaug prieš pusmetį gerokai sumažinusi jų skaičių. Šiuo metu į Rygą, Taliną ir Kopenhagą iš Vilniaus skraidinantis oro vežėjas svarsto galimybes nuo rudens sezono pradžios vėl tiesiogiai skraidinti į Londoną ir kitas Europos sostines.
delfi.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Gal Talino pigesni mokesciai, tai gal daryt proporcinga kaina kaip pvz., i Miunchena, bet del mazu mokesciu vis tiek daugiau uzdirbtu.
Arba cia gudrus ejimas: is pradziu beveik pasitraukia sumazindami skrydziu krypciu. Pasiliko kelias kryptis ir bando Vilniu prispaust iki tiek, kad jis veliau leistu ypac zemomis kainomis skraidyt is Vilniaus. Kitaip tariant - bandymas pagasdint VNO.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Man išvis labai keista ir nesuprantama bet kokios mažos šalies (taip pat ir Lietuvos) oro uostų siekis "užkalti kuo daugiau pinigo". Reikia tik džiaugtis, kad kažkas dar išvis pageidauja čia skristi, ypač tokiais maršrutais kaip Vilnius-Tbilisis, Vilnius-Talinas, Vilnius-Budapeštas ar Vilnius-Oslas. Mano įsitikinimu, jeigu konkrečiu maršrutu skraido tik viena aviakompanija (pvz Vilnius-Viena, arba Kaunas-Ryga), tai šio maršruto lėktuvams būtų taikomi tik baziniai mokesčiai; t.y. savikaina arba simbolinis + virš savikainos, o pelną "kalti" iš ypač populiarių maršrutų (kažkada Vilnius-Londonas skraidė net 3 aviakompanijos). Taip būtų skatinama maršrutų gausa, o turint itin plačią skydžių geografiją jau būtų galima rimtu veidu kalbėti apie tranzitinius keleivius. Čia galioja "sniego gniūžtės" efektas — daug keleivių pritraukia jų dar daugiau ir daug maršrutų skatina vis naujų atsiradimą.Parašė amiko Rodyti pranešimąGal Talino pigesni mokesciai, tai gal daryt proporcinga kaina kaip pvz., i Miunchena, bet del mazu mokesciu vis tiek daugiau uzdirbtu.
Arba cia gudrus ejimas: is pradziu beveik pasitraukia sumazindami skrydziu krypciu. Pasiliko kelias kryptis ir bando Vilniu prispaust iki tiek, kad jis veliau leistu ypac zemomis kainomis skraidyt is Vilniaus. Kitaip tariant - bandymas pagasdint VNO.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Žinoma gerai taip paskirstyti mokesčius pagal maršrutų aktyvumą. Bet manau geriau mokesčius mažus laikyti ir iš mokečių nebandyti uždirbti kruvos pinigų, o uždirbti nuo papildomų paslaugų, t.y. parkingų, kioskų ir parduotuvuų nuomos, reklamų.
Kaune labai daug reklamų atsirado per pastaruosius metus, Tik kaip eini pasiimti bagažo, jų yra gal 20 o gal 30. (Vienas reklaminis plotas kainuoja apie 700 lt per mėn.).Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Nuvalkiota ekonominė logika: daugiau maršrutų ir daugiau reisų už protingą kainą = daugiau keleivių > didesnė kavinių, restoranų, valiutos keityklų, suvenyrų/spaudos parduotuvių, taksi firmų apyvarta > didesnės pajamos iš nuomos ir reklamos. Kažkada kažkur netyčia radau Ryanair savininko viziją, kad vieną dieną skrydžiai (keleiviams) bus nemokami, už juos sumokės oro uostai, kurie suinteresuoti dideliais keleivių srautais dėl jau aukščiau minėtų priežasčių.Parašė kaskas Rodyti pranešimąŽinoma gerai taip paskirstyti mokesčius pagal maršrutų aktyvumą. Bet manau geriau mokesčius mažus laikyti ir iš mokečių nebandyti uždirbti kruvos pinigų, o uždirbti nuo papildomų paslaugų, t.y. parkingų, kioskų ir parduotuvuų nuomos, reklamų.
Kaune labai daug reklamų atsirado per pastaruosius metus, Tik kaip eini pasiimti bagažo, jų yra gal 20 o gal 30. (Vienas reklaminis plotas kainuoja apie 700 lt per mėn.).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Greičiau priešingai, jie kitus pabaidyti gali. Airbaltic gi čia kalbėjo, kad apie Londoną iš Vilniaus vėl galovoja - manau nebegalvos. Star1 irgi pagal gandus šiom dienom planavo bilietus į Londoną pradėt pardavinėt - bus matyt ką dabar darys (paskraidys nugriebdami grietinėlę vasarą, skraidys į Stanstedą ar visai neskraidys - nemanau, kad jie tieisiogiai konkuruot įstengtų).Parašė Sula Rodyti pranešimąSuper naujiena, AUDRingas
Kad tik jų nieks nepabaidytų...kaip?
Comment
-
Na, su šitais aš nerizikuočiau... Nei lėktuvų (vieno?!), nei jokio įdirbio, neaiškus saugumas ir aptarnavimas.Parašė alm Rodyti pranešimąStar1 irgi pagal gandus šiom dienom planavo bilietus į Londoną pradėt pardavinėt - bus matyt ką dabar darys
O BT reiso galėjo ir neuždarinėti iš vis - netikiu, kad nebūtų pririnkę 50-60% ir ne po 100EUR..Paskutinis taisė Sula; 2009.06.09, 13:36.
Comment
-
Dėl Star1. Star Holidays puslapyje yra jau jų skrydžių į Geroną ir kitur tvarkaraščiai. Reik manyt tuo vienu lėktuvu jau pasirūpinta.
Reik manyt jie daugiau uždirba, tuos keleivius per Rygą su 757 skraidindami.Parašė Sula Rodyti pranešimąO BT reiso galėjo ir neuždarinėti iš vis - netikiu, kad nebūtų pririnkę 50-60% ir ne po 100EUR..kaip?
Comment
-
Kubiliaus žodžiais patikėjo, kad krizė Lietuvoj baigsis birželio 21 dieną, tai ir galvoja apie skrydžių atnaujinimąParašė alm Rodyti pranešimąGreičiau priešingai, jie kitus pabaidyti gali. Airbaltic gi čia kalbėjo, kad apie Londoną iš Vilniaus vėl galovoja - manau nebegalvos.
Vilniuj būtų geriau, jei Airbalticas persigalvotų ir skrydžių į Londoną nebeplanuotų.
Comment
-
Geros naujienos, tik gaila, kad LGW-VNO skrydis taip anksti. Tektų iki Gatwicko važiuoti iš vakaro...Parašė AUDRingas Rodyti pranešimąAer Lingus žiemos sezonu (nuo spalio 25d.) skraidys 7 kartus per savaitę maršrutu Londonas (Gatwick) - Vilnius.
Iš Londono kyla 7.00, Vilniuje leidžiasi 11.35
Iš Vilniaus 12.35 - 13.15 Londone.
Skraidys su Airbus A320
Comment
-
Taigi ir yra kaip tik tinkantis tiesioginis National Express autobusas, iš Leads išvažiuoja 21:20 ir į Gatviką atvyksta 4:25 (na kampais biški važiuoja)Parašė Vaidas Rodyti pranešimąGeros naujienos, tik gaila, kad LGW-VNO skrydis taip anksti. Tektų iki Gatwicko važiuoti iš vakaro...
kaip?
Comment
-
Vistiek išsimiegot nepavyksParašė alm Rodyti pranešimąTaigi ir yra kaip tik tinkantis tiesioginis National Express autobusas, iš Leads išvažiuoja 21:20 ir į Gatviką atvyksta 4:25 (na kampais biški važiuoja)
Tokiu atveju gerokai patogiau (ir netgi pigiau) 3h važiuoti su traukiniu ir 6h praleisti oro uoste, negu 6h dardėti autobusu ir paskui vistiek 3h laukti skrydžio.
Comment
-
Manau airbaltic priešingai stengsis skraidyti. Kuo daugiau konkurencijos, tuo jiems labiau "apsimoka" skraidyti. O Star1 išvis labai jau neaiški kompanija, matysim kas iš jų gausis.Parašė alm Rodyti pranešimąGreičiau priešingai, jie kitus pabaidyti gali. Airbaltic gi čia kalbėjo, kad apie Londoną iš Vilniaus vėl galovoja - manau nebegalvos. Star1 irgi pagal gandus šiom dienom planavo bilietus į Londoną pradėt pardavinėt - bus matyt ką dabar darys (paskraidys nugriebdami grietinėlę vasarą, skraidys į Stanstedą ar visai neskraidys - nemanau, kad jie tieisiogiai konkuruot įstengtų).
Comment
Comment