Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Perkant bilietą:
„Sutinku, kad Star1 Airlines rinktų, saugotų ir kitaip tvarkytų mano asmens duomenis vietų lėktuve rezervavimo, aviabilietų pardavimo ir tiesioginės rinkodaros tikslais pagal Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą. Sutinku, kad Star1 Airlines surinkti duomenys būtų perduoti tretiesiems asmenims, Star1 Airlines sutarčių su klientais vykdymo tikslais.“
Spamins nerealiai.
Comment
-
Star1 skraidys į Londoną Stanstedą 4 kartus per savaitę vakarais, į Dubliną 3 kartus per savaitę naktimis ir į Geroną (beveik Barseloną) 2 kartus per savaitę.
Star1 kainos nėra labai mažos. Bilietais po virš 500 Lt pirmyn-atgal gal ir pavyks užpildyti lėktuvus liepą ir rugpūtį (nors ir tai dar klausimas, atsižvelgiant su kokia reklamos kampanija Novaturas į Barseloną vien lėktuvo bilietus išpardavinėjo). Rugsėjį, tuo labiau spalį - jau gali būti sunku. Ypač kai Londono kryptimi konkurentai atsiras. O Star1 ir skrydžių laikai nėra labai patogūs.Parašė Edd Rodyti pranešimąKainos labai mažos, tik klausimas kiek ilgai jos tokios bus. Žiūrėsim kas čia išeis, flylal kopija, ar protingesnė kompanija.
Užtat nemokamas bagažas - sveikintinas privalumas.
Registracijos baigimas 40 min iki skrydžio - Stanstede to gal ir reikia, bet Vilniuje kam?kaip?
Comment
-
Ryanair momentaliai suregavo ir numete kainas iki 0 litu i Londona ,manau sitam kare laimetojas bus-keleivisParašė alm Rodyti pranešimąStar1 skraidys į Londoną Stanstedą 4 kartus per savaitę vakarais, į Dubliną 3 kartus per savaitę naktimis ir į Geroną (beveik Barseloną) 2 kartus per savaitę.
Star1 kainos nėra labai mažos. Bilietais po virš 500 Lt pirmyn-atgal gal ir pavyks užpildyti lėktuvus liepą ir rugpūtį (nors ir tai dar klausimas, atsižvelgiant su kokia reklamos kampanija Novaturas į Barseloną vien lėktuvo bilietus išpardavinėjo). Rugsėjį, tuo labiau spalį - jau gali būti sunku. Ypač kai Londono kryptimi konkurentai atsiras. O Star1 ir skrydžių laikai nėra labai patogūs.
Užtat nemokamas bagažas - sveikintinas privalumas.
Registracijos baigimas 40 min iki skrydžio - Stanstede to gal ir reikia, bet Vilniuje kam?
Comment
-
Ryanair pastoviai kainas didina mažina priklausomai kaip einasi pardavimai, nemanau kad reiktų eilinį pigesnių bilietų išmetimą į rinką su naujais konkurentais sieti (tų bilietų vos ne kas porą savaičių pigesnių pasirodo). O ir 0 litų plius mokesčiai dar pakankamai didelė kaina, bus ir pigiau. Ypač lapkritį, kai į Angliją iš Kauno bus 20 savaitinių Ryanair skrydžių, 7 Aer Lingus iš Vilniaus ir dar kažkiek Star1 skraidys. Tada bus Ryanair kainos ir po kelis litus jau su mokesčiais.Parašė NAVY Rodyti pranešimąRyanair momentaliai suregavo ir numete kainas iki 0 litu i Londona ,manau sitam kare laimetojas bus-keleiviskaip?
Comment
-
Vilniaus oro uostas atleidžia beveik 200 darbuotojų
Parašė ATN.ltTarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) valdybos pritarimu keičia struktūrą ir atsisako oro uostams nebūdingų veiklų. Planuojama, kad keičiant įmonės struktūrą, iki spalio 1 dienos bus atleista apie 180 darbuotojų iš 696 šiuo metu dirbančių.
Oro uostas vykdys tik pagrindines savo funkcijas, todėl sujungiami besidubliuojančias funkcijas atliekantys skyriai, kai kurie jų naikinami, dalis paslaugų bus perkamos rinkoje.
„Įgyvendiname mums keliamus tikslus - tapti modernia, lanksčia, efektyviai veikiančia įmone, - sako TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila. – Išanalizavę įmonės struktūrą, pamatėme, kad įmonė apaugo nereikalingomis bei nuostolingomis paslaugomis ir pareigybėmis, todėl jų atsisakoma. Turime tapti greiti, lankstūs.”
Pasak T. Vaišvilos, oro uostas turi atlikti pagrindines savo funkcijas – aptarnauti išvykstančius ir atvykstančius keleivius bei orlaivius.
Optimizavus veiklą, vien personalo išlaikymui per metus bus sutaupoma iki 12 mln. Lt. Taip pat sąnaudas planauojama mažinti efektyvinant energijos resursų valdymą.
Planuojama, kad keičiant įmonės struktūrą, iki spalio 1 dienos bus atleista apie 180 darbuotojų iš 696 šiuo metu dirbančių.
Comment
-
-
O kas čia blogo kad takas tik vienas? Ne takų skaičiuje gi esmė yraParašė Andrr Rodyti pranešimąGera nuotrauka! Vargingas tas Vilniaus orouostas, kažkaip nesmagu žiūrėti į vienišą taką.
Comment
-
Galimybių yra ir jau būtų prailgintas jei ne vietinių protestai ir buvusio oro uosto vadovo aplaidumas.Parašė spirit Rodyti pranešimąTai kad tam tiesiog nėra galimybių ir didelio poreikio. Nebent galima tiesti tą utopinį taką link Nemėžio.
Comment
-
per didele svajone, net Stansted'as su keliom desimtim milijonu keleiviu per metus apseina su vienu taku, o cia kai apie 2mln tikrai pilnai uztenka ir vieno tako.Parašė balietis Rodyti pranešimąKiekvienam lėktuvui - po pakilimo taką!
Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
Comment