Va va, man irgi įdomu dėl Small planetų - kažkas negerai, jei remiama ši kompanija
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Nes jie ne tik "atvažiavo į Vilnių, išskrido iš VNO, atskrido atgal", bet dar ir apsiprekino Vilniuje.Parašė udrius Rodyti pranešimąBeje, Minsk 3 politika visiškai netoliaregiška - yra keli klausimai - kodėl už LT mokėtojų pinigus remiami keliautojai iš Baltarusijos?
O kodėl buvo išleista daug pinigų sienos perėjimo punktams sienoje su Lenkija, nors visi žinojo kad anksčiau ar vėliau tie pastatai taps nereikalingi?Parašė udrius Rodyti pranešimąIr aišku ankščiau ar vėliau baltarusiai atidarys dangų , tad išmetę krūvą pinigų dabar baltarusiams vilioti po kelių metų turėsime barankos skylę
Comment
-
Žinojo.Parašė udrius Rodyti pranešimąniekas nieko nežinojo dėl tų punktų.
Perka ir Vilniuje.Parašė udrius Rodyti pranešimąO kas liečia BY, nieko jie beveik nebeperka - perka lenkuose viską.
Comment
-
kada ? 1993 jau žinojo ?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŽinojo.
Perka ir Vilniuje.
Užraukė pirkimo kromelį neseniai
taip kad Minsk 3 rėmimas jau miręs reikalas.
Comment
-
Valdžia sprendžia, kas ir iš kur skraido. Kaip ir dabar nusprendė, kad Ryanair skraidys iš Vilniaus, tokiu būdu eilinį kartą apiplėšdama Kauną.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąO prie ko čia valdžia?
Udrius, manau, viską geriausiai išdėstė.
Comment
-
Labai tikiuosi, kad tai ironijaParašė John Rodyti pranešimąValdžia sprendžia, kas ir iš kur skraido. Kaip ir dabar nusprendė, kad Ryanair skraidys iš Vilniaus, tokiu būdu eilinį kartą apiplėšdama Kauną.
Udrius, manau, viską geriausiai išdėstė.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Ar čia "šiaip linksma" tema? Kaunas nuolat kenčia nuo valdžiažmogių savivalės ir vieną dieną žmonių kantrybė baigsis. Akivaizdu, kad tokiais veiksmais valdžia bando sunaikinti Kauną.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąLabai tikiuosi, kad tai ironija
Comment
-
O bet tačiau, nenorint nieko įžeisti, kokia dalis skraidančių (ypač ne emigrantinėmis kryptimis) yra iš Vilniaus, o kiek iš "visos Lietuvos"?Parašė udrius Rodyti pranešimąreikia palikti tą, kuris būtų optimaliausias VISOS Lietuvos žmonėms, o ne Vilniui. Beje dar Ryanair pastaba
Pirmiausia D.O'Brienas sukritikavo Lietuvos oro uostų tinklo skatinimo priemones: „Lietuva sukūrė naują sistemą, kuria siekia skatinti augimą visuose oro uostuose, bet ji turi būti pertvarkyta, nes šiuo metu ji kur kas naudingesnė Vilniui, ir mes nejaučiame, kad mūsų pastangos Kaune atsipirktų.“
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...s-lietuvai.htm
Vo tep va
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Cia panasu i agurku augintojo is Karmelavos nora pasneketi apie lektuvu pilotavimo ypatybes. KAs is to gaunasi matome perskaite sita nesamoniu kratinyParašė udrius Rodyti pranešimąPakankamai geras ir logiškas straipsnis 15min ta tema
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...kus-500-597017
Comment
-
Ir tą Ryanair pavirkavimą reiktų išversti į žmonių kalbą: "mus šiek tiek paspaudė, turėsime šiek tiek daugiau išlaidų ir mažiau pelno; dėjom ant Lietuvos, blizgučiais atsipirkti nebeišeina, bet maržos neblogos..."Parašė deep'as Rodyti pranešimąCia panasu i agurku augintojo is Karmelavos nora pasneketi apie lektuvu pilotavimo ypatybes. KAs is to gaunasi matome perskaite sita nesamoniu kratiny
Comment
-
Nerandu forume nuorodos į šį straipsnį. Manau, bus į temą:
Vilniaus oro uostas – vienas seniausių be pertraukų veikiančių oro uostų pasaulyje
Comment
-
Iš aktyviai komerciškai ilgiausiai veikiančių oro uostų, ko gero, Vilniaus papuola į dešimtuką. Ir juo labiau tai patvirtina senojo terminalo išsaugotas (ir tebenaudojamas!) pastatas.
Didžiuosiuose miestuose buvo pastatyti nauji tarptautiniai oro uostai, o seni nugriauti, arba naudojami kitoms reikmėms. Pvz.: Le Bourget.
Gal reiktų tai reklamuoti mūsų oro uostą, kaip vieną iš tarptautinių "must see"?
Comment
-
Manau būtų nesėkmė. Pirmieji dėl to atvykę visiškai nusiviltų ir plačiai paskleistų tą žinią FB, Twiter ir pan.. Nėra nei muziejaus, nei kažko tokio. Koridoriai su įprastine apdaila išskyrus atvykimo salę. Ir tiek.Parašė Sula Rodyti pranešimąIš aktyviai komerciškai ilgiausiai veikiančių oro uostų, ko gero, Vilniaus papuola į dešimtuką. Ir juo labiau tai patvirtina senojo terminalo išsaugotas (ir tebenaudojamas!) pastatas.
Didžiuosiuose miestuose buvo pastatyti nauji tarptautiniai oro uostai, o seni nugriauti, arba naudojami kitoms reikmėms. Pvz.: Le Bourget.
Gal reiktų tai reklamuoti mūsų oro uostą, kaip vieną iš tarptautinių "must see"?
Comment
-
Be pasiruošimo - galbūt. Muziejaus su apžvalgos aikštele tikrai trūksta.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąManau būtų nesėkmė. Pirmieji dėl to atvykę visiškai nusiviltų ir plačiai paskleistų tą žinią FB, Twiter ir pan.. Nėra nei muziejaus, nei kažko tokio. Koridoriai su įprastine apdaila išskyrus atvykimo salę. Ir tiek.
Comment
-
Vien dėl to, gal ir ne. Bet ne iš vieno svečio girdėjau nusistebėjimą (pozityvia prasme) oro uosto terminalu.Parašė spirit Rodyti pranešimąKažin ar daug atsirastų skrendančių į miestą dėl jo oro uosto ypatumų
Kas stabdytų tokį projektą - tai, kad didžioji dalis veiklos laikotarpio susijusi su okupacijomis.
Comment

Comment