Parašė Emigraves
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Karmėlava tokia pat baisi kaip ir Naujininkai, bet KUN terminalas tikrai geresnis, bet dėl to, kad yra naujas.Parašė andyour Rodyti pranešimąMan pvz. padarė įspūdi Kauno oro uosto pastatas. Atrodo labai moderniai, palyginus su Vilniaus daržine. Aplink nėra čigonų, pašiūrių, baisių daugiabučių.
Comment
-
Na, išvykimo zona atrodo tikrai visai gerai, bet registracijos salės senąją dalį reikia tvarkyt. Jinai yra morališkai ir fiziškai pasenus.Parašė andyour Rodyti pranešimąVilniaus daržine
Comment
-
Tik tas "modernumas" pasibaigia tuo, kad Šengeno dalyje vieno išskrendančio lektuvo keleiviai užima beveik visą terminalo plotą.Parašė andyour Rodyti pranešimąMan pvz. padarė įspūdi Kauno oro uosto pastatas. Atrodo labai moderniai, palyginus su Vilniaus daržine.
Naujininkai yra gražiausia Vilniaus miesto dalis.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKarmėlava tokia pat baisi kaip ir Naujininkai
Comment
-
Tiesioginių skrydžių iš Lietuvos plėtrai - dar vienas paramos paketas
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34353336
Comment
-
Emigraves, net nevarg, gali rašyti kokius nori argumentus, vis viena bus atsakyta - vilnius rulez, ir visi kiti melagei. Tarkime kaip teiginys - Utenos ir Panevėžio apkritys - žmonės geriau skristi iš Vilniaus. Klystate ponai, Panevėžiui iš vis px iš kur skristi - Ryga, Kaunas ar Vilnius - atstumas vienodas. Utenai irgi beveik vienodai - Vilnius 100 km, Kaunas 120 km. Taip kad Vilniaus oro uostas dirba ne Lietuvai, o reali situacija lokacijos situacija - vietinis regioninis oro uostas, dalinai aptarnaujantis Baltarusijos gyventojus ir dėl to vadinamas Minsk3.
Comment
-
Reali situacija yra ta, kad kaip tik VNO dirba Lietuvai, o KUN yra vietinis regioninis oro uostas.Parašė udrius Rodyti pranešimąTaip kad Vilniaus oro uostas dirba ne Lietuvai, o reali situacija lokacijos situacija - vietinis regioninis oro uostas, dalinai aptarnaujantis Baltarusijos gyventojus ir dėl to vadinamas Minsk3.
Comment
-
Tik kartu sudėjus reguliariai skraidančių Utenos ir Panevėžio gyventojų skaičių, jų bus kelis (keliolika?) kartus mažiau nei skraidančių Vilniečių, jau neskaičiuojant skraidančių į Vilnių.Parašė udrius Rodyti pranešimąEmigraves, net nevarg, gali rašyti kokius nori argumentus, vis viena bus atsakyta - vilnius rulez, ir visi kiti melagei. Tarkime kaip teiginys - Utenos ir Panevėžio apkritys - žmonės geriau skristi iš Vilniaus. Klystate ponai, Panevėžiui iš vis px iš kur skristi - Ryga, Kaunas ar Vilnius - atstumas vienodas. Utenai irgi beveik vienodai - Vilnius 100 km, Kaunas 120 km. Taip kad Vilniaus oro uostas dirba ne Lietuvai, o reali situacija lokacijos situacija - vietinis regioninis oro uostas, dalinai aptarnaujantis Baltarusijos gyventojus ir dėl to vadinamas Minsk3.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kažkaip negirdėjau, kad būtų nutiesta autostrada iš Panevėžio į Kauną ar tuo labiau į Rygą. Į Vilnių yra.Parašė udrius Rodyti pranešimąEmigraves, net nevarg, gali rašyti kokius nori argumentus, vis viena bus atsakyta - vilnius rulez, ir visi kiti melagei. Tarkime kaip teiginys - Utenos ir Panevėžio apkritys - žmonės geriau skristi iš Vilniaus. Klystate ponai, Panevėžiui iš vis px iš kur skristi - Ryga, Kaunas ar Vilnius - atstumas vienodas. Utenai irgi beveik vienodai - Vilnius 100 km, Kaunas 120 km. Taip kad Vilniaus oro uostas dirba ne Lietuvai, o reali situacija lokacijos situacija - vietinis regioninis oro uostas, dalinai aptarnaujantis Baltarusijos gyventojus ir dėl to vadinamas Minsk3.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tai "Minsk3" aptarnauja daugiau keleiviu negu Minsk1+Minsk2. Aptarnauja daugiau krypciu negu (Minsk1+Minsk2)*3 Ir todel yra tarptautinis o Minsk1 ir Minsk2 yra vietiniai kolchoziniai aeradromikaiParašė udrius Rodyti pranešimą... Taip kad Vilniaus oro uostas dirba ne Lietuvai, o reali situacija lokacijos situacija - vietinis regioninis oro uostas, dalinai aptarnaujantis Baltarusijos gyventojus ir dėl to vadinamas Minsk3.
Comment
-
naaa ... sakyčiau politika netoliaregiška, investuoti Lietuvos žmonių pinigus, kad iš Vilniaus skraidytu bielorusai. Be to kiek tai tęsis ? Tarkime Vadas nusprendžia (o jis tai gali), kad į Minsk 2 privalo ateiti daug daug skrydžių, o bielorusai privalo skraidyti tik iš Minsko . Ir ką ? sėdi lietuviai ant ledo? Bet kokiu atveju tai užsirauks po 5 max po 10 metų.Parašė evvt Rodyti pranešimąTai "Minsk3" aptarnauja daugiau keleiviu negu Minsk1+Minsk2. Aptarnauja daugiau krypciu negu (Minsk1+Minsk2)*3 Ir todel yra tarptautinis o Minsk1 ir Minsk2 yra vietiniai kolchoziniai aeradromikai
Sakote daugiausiai atskrenda į Vilnių ? Ghmmm statistika rodo , kad vilniujė nusėda tik 50 proc turistų (pagal nakvynių skaičių). Taigi, tikrai Jūs neklystate ?
Comment
-
Visa tai emocinė "Kaunas - Lietuvos širdis" išraiška. Džiaugiuosi, kad jūs esate iki kaulų smegenų savo miesto patriotas.Parašė udrius Rodyti pranešimąEmigraves, net nevarg, gali rašyti kokius nori argumentus, vis viena bus atsakyta - vilnius rulez, ir visi kiti melagei. Tarkime kaip teiginys - Utenos ir Panevėžio apkritys - žmonės geriau skristi iš Vilniaus. Klystate ponai, Panevėžiui iš vis px iš kur skristi - Ryga, Kaunas ar Vilnius - atstumas vienodas. Utenai irgi beveik vienodai - Vilnius 100 km, Kaunas 120 km. Taip kad Vilniaus oro uostas dirba ne Lietuvai, o reali situacija lokacijos situacija - vietinis regioninis oro uostas, dalinai aptarnaujantis Baltarusijos gyventojus ir dėl to vadinamas Minsk3.
P.S. 10 kartą visi čia kartoja, kad niekas nieko asmeniško (gal nebent John
) prieš Kauną neturi.
Comment
-
Ne, man skauda galvą dėl mano, tavo ir visų kitų mokamų mokesčių ir jų racionalaus panaudojimo. Sutikite , kad 3 oro uostai, tokiai šaliai kaip Lietuva, yra visiška prabanga. Sutikime, kad Vilniaus oro uosto lokacija naudinga tik Vilniui, bet ne Lietuvai. Sutikime, kad dabar parama skrydžiams remia ne LT naudas, bet ką tik nori. Sutikime , kad nėra ilgalaikės aviacijos strategijos , o gyvenama šia diena. Va tokia ta mano nuomonė.
Comment
-
VNO lokacija naudinga visai Lietuvai, nes čia daugiausia verslo krypčių ir keliautojų, Vilnius visą likusią Lietuvą subsidijuoja.Parašė udrius Rodyti pranešimąNe, man skauda galvą dėl mano, tavo ir visų kitų mokamų mokesčių ir jų racionalaus panaudojimo. Sutikite , kad 3 oro uostai, tokiai šaliai kaip Lietuva, yra visiška prabanga. Sutikime, kad Vilniaus oro uosto lokacija naudinga tik Vilniui, bet ne Lietuvai. Sutikime, kad dabar parama skrydžiams remia ne LT naudas, bet ką tik nori. Sutikime , kad nėra ilgalaikės aviacijos strategijos , o gyvenama šia diena. Va tokia ta mano nuomonė.
Comment
-
Pažiūrėk kokios avialinijos skraido į VNO ir kokios į KUN, viskas bus aišku, kur sukoncentruotas skraidančių potencialas.Parašė udrius Rodyti pranešimąVyrai, baikite Zuoko vertas basnias
senai legendos paneigtos 
Comment
-
Na tai tamsta pasigirkite ką tokio naudingo padarėte kad sukurt "strategiją" ir pritraukt kuo daugiau avialinijų į KaunąParašė udrius Rodyti pranešimątai rodo tik viena - ne potencialas, o strategijos nebuvimas ir mokesčių mokėtojų pinigų tratinimas
Comment
Comment