Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Ryanair“ pikti: dėl išaugusių oro uosto rinkliavų Lietuvoje žada nulį naujų krypčių
    <...>Jei Lietuvos oro uostai sumažins rinkliavų dydį, „Ryanair“ žada Lietuvoje papildomai turėti dar 3 orlaivius (iš viso 5), padidinti pervežamų keleivių skaičių iki 2,8 mln. per metus, paskelbti 10 naujų krypčių.<...>

    <...>„Tai yra įprasta „Ryanair“ taktika, kurią jie naudoja visoje Europoje ir visur, kur tik jie skraido. Paskutinį kartą rinkliavos Vilniaus oro uoste keistos 2023 m. Esame pažadėję, kad rinkliavų nekeisime iki 2026 m. galo, nepaisant to, kad darome investicijas, statome naujus terminalus, didėja atlyginimai, brangsta paslaugos, elektra, vanduo, šildymas. Todėl sakyčiau, kad čia yra geras mūsų pasiekimas, kada galime išlaikyti tokį pat rinkliavų dydį, nes nemažai oro uostų tas rinkliavas didina“, – sako S. Bartkus.<...>
    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-nauju-krypciu

    Comment


      Kaip kad seniausiai būtų galėjęs pasakyti ten Danijos ar LT buvęs vadovas Gelžinis, ar nesenai viešai surašė AENA, ar kad ir čia forume rašyti, ar... gal netęsiu, FR modus operandi yra Visada labai garsiai šūkauti ir reikalauti įšaldyti įkainius dešimtmečiams neatsižvelgiant į nieką, jokias ten infliacijas ar augančius infrastruktūra besinaudojančių srautus.

      O realybėje čia jiems vis tiek pelninga rinka, priedo dar nebūna profsąjunginių streikų, ir čia gyventojų augančio vartojimo šalies neatidavinės niekaip konkurentams.
      If Spanish airports were to evolve to the tune of Ryanair's demands, whining, cajoling and unbearable extortionist strategies, they would cease to function well (as they do today) in the medium and long term, and would not be financially sustainable. Aena and its shareholders (the State, i.e. Spanish citizens, and private investors) deserve at least the same respect as Ryanair's shareholders.

      Comment


        Nieko, po kiek laiko paleis naujus maršrutus. O tiksliau tas naujas maršrutų paleidimas yra nepelningų uždarymas ir naujų atidarymas, neįskaitau tarp aielučių apie augimą, t.y. papildomas kryptis ar papildomai bazuojamą orlaivį.

        P.S. kai nepavyksta susitarti naujas maršrutas startuoja pvz. iš kokio Modilino į Vilnius, o ne iš Vilniaus į Modliną. O Stokholmas bus tyliai uždarytas.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          .
          P.S. kai nepavyksta susitarti naujas maršrutas startuoja pvz. iš kokio Modilino į Vilnius, o ne iš Vilniaus į Modliną.
          Čia dėl principo, kad neva neatidarėm maršruto iš Vilniaus? Nes mokesčius abiem atvejais ir Modline, ir vno mokėtų.

          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          .
          . O Stokholmas bus tyliai uždarytas.
          Iš Kauno ir Vilniaus abu?
          Kodėl nesurenka keleivių ten?

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Čia dėl principo, kad neva neatidarėm maršruto iš Vilniaus? Nes mokesčius abiem atvejais ir Modline, ir vno mokėtų.
            Galėtum kartais ir patylėt.
            Paskutinis taisė digital; Vakar, 09:30.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Galėtum kartais ir patylėt.
              Tikrai kartais parašau ir galvoju, kad galėjau ir nerašyti. Šis pranešimas visiškai ne tas atvejis. Ir net neturiu užuominos, kuris iš trijų klausimų tokios reakcijos sulaukė. Tai irgi išskirtinis atvejis, nes beveik visada suprantu dėl ko gaunu kritiką kai ją gaunu.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Čia dėl principo, kad neva neatidarėm maršruto iš Vilniaus? Nes mokesčius abiem atvejais ir Modline, ir vno mokėtų.


                Iš Kauno ir Vilniaus abu?
                Kodėl nesurenka keleivių ten?
                Kalba apie Vilnių, nors nežinau, kiek gyvas yra Stokholmas iš KUN.

                O čia teorinis pavyzdys, kaip veikia Ryanair, "stabdoma plėtra" reiškias, kad kol kas naujų krypčių nekelbs, o jei yra kažką suplanavę - pamatysim pasikeitusiame tvarakaratyje. Pvz. į Vilnių tyliai nebegrįž skrydis į Varną.
                Paskutinis taisė Ciurlionis; Vakar, 13:51.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Tikrai kartais parašau ir galvoju, kad galėjau ir nerašyti. Šis pranešimas visiškai ne tas atvejis. Ir net neturiu užuominos, kuris iš trijų klausimų tokios reakcijos sulaukė.
                  Atsiprašau, pridėjau citatą - pirmas. Tiesiog Ciurlionis gerai atsakė, o tu dar bandai savo logikos aiškinimąsi pridėti.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Atsiprašau, pridėjau citatą - pirmas. Tiesiog Ciurlionis gerai atsakė, o tu dar bandai savo logikos aiškinimąsi pridėti.
                    Čia ne prie ko logika, aš tiesiog nesupratau minties. Tiksliau galimai supratau, bet norėjau pasitikslinti. Nes mokesčiai abiem atvejais jiems kainuos tiek pat.

                    Comment


                      OK, sorry už prisiknisimą.

                      Comment

                      Working...
                      X