Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Ryanair“ pikti: dėl išaugusių oro uosto rinkliavų Lietuvoje žada nulį naujų krypčių
    <...>Jei Lietuvos oro uostai sumažins rinkliavų dydį, „Ryanair“ žada Lietuvoje papildomai turėti dar 3 orlaivius (iš viso 5), padidinti pervežamų keleivių skaičių iki 2,8 mln. per metus, paskelbti 10 naujų krypčių.<...>

    <...>„Tai yra įprasta „Ryanair“ taktika, kurią jie naudoja visoje Europoje ir visur, kur tik jie skraido. Paskutinį kartą rinkliavos Vilniaus oro uoste keistos 2023 m. Esame pažadėję, kad rinkliavų nekeisime iki 2026 m. galo, nepaisant to, kad darome investicijas, statome naujus terminalus, didėja atlyginimai, brangsta paslaugos, elektra, vanduo, šildymas. Todėl sakyčiau, kad čia yra geras mūsų pasiekimas, kada galime išlaikyti tokį pat rinkliavų dydį, nes nemažai oro uostų tas rinkliavas didina“, – sako S. Bartkus.<...>
    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-nauju-krypciu

    Comment


      Kaip kad seniausiai būtų galėjęs pasakyti ten Danijos ar LT buvęs vadovas Gelžinis, ar nesenai viešai surašė AENA, ar kad ir čia forume rašyti, ar... gal netęsiu, FR modus operandi yra Visada labai garsiai šūkauti ir reikalauti įšaldyti įkainius dešimtmečiams neatsižvelgiant į nieką, jokias ten infliacijas ar augančius infrastruktūra besinaudojančių srautus.

      O realybėje čia jiems vis tiek pelninga rinka, priedo dar nebūna profsąjunginių streikų, ir čia gyventojų augančio vartojimo šalies neatidavinės niekaip konkurentams.
      If Spanish airports were to evolve to the tune of Ryanair's demands, whining, cajoling and unbearable extortionist strategies, they would cease to function well (as they do today) in the medium and long term, and would not be financially sustainable. Aena and its shareholders (the State, i.e. Spanish citizens, and private investors) deserve at least the same respect as Ryanair's shareholders.

      Comment


        Nieko, po kiek laiko paleis naujus maršrutus. O tiksliau tas naujas maršrutų paleidimas yra nepelningų uždarymas ir naujų atidarymas, neįskaitau tarp aielučių apie augimą, t.y. papildomas kryptis ar papildomai bazuojamą orlaivį.

        P.S. kai nepavyksta susitarti naujas maršrutas startuoja pvz. iš kokio Modilino į Vilnius, o ne iš Vilniaus į Modliną. O Stokholmas bus tyliai uždarytas.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment

        Working...
        X