Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
    šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
    tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

    Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
      šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
      tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

      Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
      Čia gal susiję su planuojamu lėktuvų parko didinimu?

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
        šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
        tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

        Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
        Viena pelningiausių? Šiaip yra visai priešingai. Nuo aviacijos sektoriaus dereguliacijos pradžios prieš kelis dešimtmečius pelno procentai stabiliai traukėsi. Kapitalo ir veiklos rizikos - žvėriškos. Paskutiniais metais viso sektoriaus pelningumas variuoja tarp 2,6-2,7 proc. (nemažai šaltinių internete yra). Nežinau kuris sektorius dar blogiau tuo klausimu stovi


        Comment


          Parašė vytgri Rodyti pranešimą

          Viena pelningiausių? Šiaip yra visai priešingai. Nuo aviacijos sektoriaus dereguliacijos pradžios prieš kelis dešimtmečius pelno procentai stabiliai traukėsi. Kapitalo ir veiklos rizikos - žvėriškos. Paskutiniais metais viso sektoriaus pelningumas variuoja tarp 2,6-2,7 proc. (nemažai šaltinių internete yra). Nežinau kuris sektorius dar blogiau tuo klausimu stovi
          Tik kodėl jokios rimtos avialinijos neužsidarė net per covidą, kai jokių pajamų nebuvo ir didžiuliai nuostoliai?
          Jeigu skaičiuotumėte bendrą ekonominę naudą šaliai, tai tada suprastumėt, kad avialijos netgi labai pelningos. Beje, kokia RB II niekada irgi nebus tiesiogiai pelninga ir padengianti milijardines investicijas. Bet niekam nekyla klausimų, kad gerą susisiekimą tarukiniais su Ryga ir Varšuva reikia ir naudinga turėti, bet dėl gero susisiekimo su pasauliniais ar bent Europos centrais kažkaip dar kai kam kyla klausimų.
          Paskutinis taisė Lettered; 2024.09.23, 08:58.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Tik kodėl jokios rimtos avialinijos neužsidarė net per covidą, kai jokių pajamų nebuvo ir didžiuliai nuostoliai?
            Jeigu skaičiuotumėte bendrą ekonominę naudą šaliai, tai tada suprastumėt, kad avialijos netgi labai pelningos. Beje, kokia RB II niekada irgi nebus tiesiogiai pelninga ir padengianti milijardines investicijas. Bet niekam nekyla klausimų, kad gerą susisiekimą tarukiniais su Ryga ir Varšuva reikia ir naudinga turėti, bet dėl gero susisiekimo su pasauliniais ar bent Europos centrais kažkaip dar kai kam kyla klausimų.
            Reikia nepamiršti, kad didžiosios, tokios kaip LH ar AF, gavo subsidijas iš valstybės, be kurių būtų kaput. Tokie kaip Ryanair, Wizz turi didžiules kapitalo atsargas, plius taikė agresyvias taupymo priemones ir to dėka išgyveno. Apie tai, kokią naudą ekonomikai ir šalims aviacija sukuria, niekas nesiginčija. Tik tos naudos didžioji dalis lieka ne aviakompanijų kišenėse

            Comment


              Užsakomieji skrydžiai iš PLQ į Šarmą nuo kitų metų spalio mėn: https://simonasbartkus.substack.com/...os-uzsakomieji

              Gal pagaliau pramuš Palangą ir pradės užsakomuosius į Turkiją, Graikiją ir kitur skraidyt..

              Comment


                Gautas leidimas skriadyti tarp Lietuvos ir Saudo Arabijos, Vilnius - Riadas?
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Įspūdingo tuštumo laida, padiskutavo kaip verslui nuolaidas teikia ir kaip FastTrack ir vietų pirkimas tapo norma verslui. Aišku, plės kryptis, jie irgi verslas ir jiems irgi norisi plėstis, bla bla bla.

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      "Antra, avialinijų verslas yra brangus ir retai kada pelningas"
                      šitas argumentas viską pasako,kad tiesiog yra grupės interesų, kurie nenori šitos investicijos ir BT stiprėjimo Lietuvos rinkoje, nes yra kitų interesantų.
                      tai yra viena pelningiausių ir labiausiai augančių industrijų.

                      Antras klausimas iš kur tie 2 mlrd.? tokių skaičių niekas nematęs ir nežino.
                      Pritariu, konkurencija tikrai skatins pasitempti ir nereikia klausyti lobistų pasakų

                      Comment


                        Užtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
                        2024 m. tarp Vilniaus ir Budapešto jungiamaisiais skrydžiais keliavo 13,5 tūkst. keleivių ir pagal šį rodiklį kryptis pateko į populiariausių tiesiogiai nepasiekiamų miestų penketuką. Iš Vilniaus į Budapeštą skrido mažiau keleivių nei į Čikagą, Prahą ar Madridą, bet daugiau nei į Ženevą, Bukareštą ar Belgradą.
                        “Wizz Air” skelbiasi, jog Vengrijos rinkoje užima net 50% rinkos dalį, o šiuo metu iš Budapešto oro uosto vykdo skrydžius 70 skirtingų maršrutų. Vilniaus oro uoste pirmą šių metų ketvirtį “Wizz” užėmė 14% rinkos dalį, o vasaros tvarkaraštyje numatyti 13 maršrutų.
                        “Wizz Air” skrydžius iš Budapešto į Vilnių vykdys Vengrijoje bazuojamu orlaiviu, tad šis maršrutas yra papildomas, išplečiantis aviakompanijos programą. Po šios plėtros “Wizz Air” yra numačiusi iš viso 38 išvykimus per savaitę iš Vilniaus.
                        Tai jau ketvirtas naujas maršrutas, kurį “Wizz Air” paskelbė šiai vasarai: aviakompanija gegužės 5 dieną atidarys skrydžius į Bergeną ir Kataniją, o liepos 3 d. pakeis “Ryanair” maršrute į Bilundą. Po didelės lėktuvų variklių trūkumo krizės “Wizz Air” auga Vilniuje vėl - be naujų maršrutų bazuojami orlaiviai pakeisti į 59 sėdynes daugiau turinčius “Airbus A321neo”. Kova dėl antro didžiausio vežėjo Vilniaus oro uoste tarp “airBaltic” ir “Wizz Air” gali būti įtempta.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Užtruko tik 14 metų: "Wizz Air" iš Budapešto skraidys į Vilnių https://simonasbartkus.substack.com/...r-is-budapesto
                          Ryanair iš Kauno 2021-2022 neišsilaikė. Teko skristi pačiu pirmuoju reisu.

                          Comment


                            Comment


                              Ryt (rugsėjo 12d) „Wizz Air“ pristatys naujienas, susijusias su Lietuva ir plėtros planais.
                              Įdomu ar bus naujų krypčių.

                              Comment


                                Statome 2026-uosius: "Wizz Air" taip pat atsiunčia trečią orlaivį į Vilnių bei grįžta į Palangą https://simonasbartkus.substack.com/...-wizz-air-taip
                                Naujos "Wizz Air" kryptys iš Vilniaus į Podgoricą, Nicą, Turku, Krokuvą, Tiraną ir Taliną, o taip pat bendrovė grįžta į Palangos oro uostą.
                                2025 m. vasarą savo žemėlapį iš Vilniaus papildžiusi naujomis kryptimis iš Vilniaus į Budapeštą, Bergeną, Kataniją ir Bilundą, “Wizz Air” tęsia plėtrą Lietuvoje atidarydama naujus maršrutus, o taip pat gruodžio pradžioje į bazę Vilniaus oro uoste atsiųsdama trečią “Airbus A321NEO” orlaivį. Šis 239-vietų lėktuvas yra papildoma bendrovės investicija Lietuvoje.
                                Būtent šį pavasarį aviakompanija iki tol laikytus “Airbus A320” lėktuvus pakeitė į “Airbus A321NEO”, o žymiai padidinusi pačius orlaivius dabar aviakompanija pasiryžo pusantro karto didinti pasiūlą Vilniuje atsiųsdama trečią lėktuvą. Pirmą kartą iš Vilniaus vyks tiesioginiai skrydžiai į Podgoricą - Lietuva vienintelė iš Šiaurės ir Baltijos šalių turės tiesioginį susiekimą su Juodkalnijos sostine.
                                Iš viso su dabartiniu tvarkaraščiu “Wizz Air” ateinančiais metais pasiūlys virš 1,5 mln. vietų skristi. Iš esmės “Wizz Air” grįžta į veiklos apimtis Lietuvoje, kurias turėjo dar 2018 m., o vėliau jas teko sumažinti pradžioje dėl pandemijos, o po to dėl didelių problemų su P&W varikliais jų lėktuvų parke. Būtent 2018 m. “Wizz Air” fiksavo rekordinį keleivių srautą Lietuvos oro uostuose (1,56 mln. keleivių) ir rekordinę rinkos dalį (28%).
                                Turiu pripažinti, jog kai kurių “Wizz Air” krypčių pasirinkimas iš esmės yra įdomus - bendrovė šiuo metu nusitaikiusi pasiūlyti trumpų skrydžių regione, kur savo ypatingai žemomis kainomis stimuliuotų paklausą ir vystytų turizmą į abi puses. Po labai sėkmingo Vilnius-Budapeštas starto šią vasarą “Wizz Air” eina į kitus skrydžius mažiau nei 1000km atstumu - prieš metus bendrovė neturėjo nė vieno tokio skrydžio Lietuvos rinkoje, o dabar turės penkis.
                                “Wizz Air” papildomą resursų impulsą gavo nusprendusi atsisakyti bendros bendrovės su valstybe Abu Dabyje: dabar ten buvę orlaiviai perkeliami į Centrinės Europos bazes - vieną iš jų gauna Vilnius.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  WizzAir bendrą lėktuvų talpą padidins 2x nuo 2 x 180 iki 3 x 239 nuo gruodžio
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    WizzAir bendrą lėktuvų talpą padidins 2x nuo 2 x 180 iki 3 x 239 nuo gruodžio
                                    Tai kad jau seniai VNO turi 2x239 (A321Neo), dabar tiesiog grąžina trečią lėktuvą, kurį buvo nuėmę dėl variklių problemų.
                                    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                    - Rusija su Amerika kariauja.
                                    - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                    - O amerikiečiai?
                                    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                    Comment


                                      Ilgainiui nieko gero, keturi dubliuojami maršrutai. Kai iš VNO nėra Madrido, Romos Fumicino, Ženevos, Alikantės, Bucharešto ir Valencijos.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                        Ilgainiui nieko gero, keturi dubliuojami maršrutai. Kai iš VNO nėra Madrido, Romos Fumicino, Ženevos, Alikantės, Bucharešto ir Valencijos.
                                        Ilgainiui vis tiek geryn eina be šimtų mln investicijų.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Ilgainiui vis tiek geryn eina be šimtų mln investicijų.
                                          Jei AirBaltic pasitrauks iš tų krypčių, geryn nenueisim. Nez Wizz keis jas ilgainiui, kaip jiems patogu.

                                          Puikus pavyzdys, kaip Ryanair ir Wizz konkuravo dėl Romos Fumicino, dabar nebeskraido nei vienas.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X