Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avia kompanijų naujienos Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Wizz Air“ skraidins iš Vilniaus į Santoriną

    Bilietus šiam skrydžiui galima įsigyti jau dabar bendrovės interneto svetainėje arba naudojantis „Wizz Air“ mobiliąja programėle. Pirmasis skrydis į poilsiautojų pamėgtą Graikijos salą numatomas birželio 12 d.

    Rinkdamiesi bilietus, keleiviai taip pat gali įsigyti papildomą „WIZZ Flex“ paslaugą. Ji leidžia nemokamai atšaukti skrydį, likus ne mažiau kaip 3 valandoms iki išvykimo, ir iškart atgauti visą sumokėtą mokestį oro linijų kreditais. Įsigijusieji paslaugą taip pat turi galimybę skrydžio datas ir kryptis keisti tiek kartų, kiek nori.

    Comment


      Ryanair launches sale and new summer holiday route from Liverpool
      The budget airline will now be able to travel from Liverpool to Kaunas, from June 4 2021, flying twice a week as part of Ryanair’s UK Summer 2021 schedule.

      To celebrate, Ryanair has launched a seat sale with fares available from just £21.43 (€24.99) for travel until the end of October 2021, which must be booked by midnight Sunday, March 21 on the Ryanair.com website.

      Comment


        Nuo balandžio 1 dienos oro bendrovė „SAS Scandinavian Airlines" atnaujins tiesioginį maršrutą tarp Vilniaus ir Stokholmo (Arlandos oro uostas)
        Šiuo maršrutu pirmieji skrydžiai vyks jau balandžio 1 ir 5 dieną, o nuo balandžio 12 dienos bus vykdomi du reguliarūs skrydžiai per savaitę (pirmadieniais ir penktadieniais).

        Anot oro bendrovės atstovų, artimoje ateityje galimi ir papildomi skrydžių dažniai šiuo maršrutu, tai priklausys nuo būsimų šalių reikalavimų arba apribojimų keliautojams bei paklausos lygio.

        Comment


          „TUI Baltics“ kartu su „airBaltic“ atnaujina skrydžius į Egiptą
          Šeštadienį Iš Vilniaus oro uosto į Egipto kurortą Hurgadą pakilo oro linijų bendrovės „airBaltic“ orlaivis, kuris žymi atnaujintų tiesioginių skrydžių į šią šalį pradžią. Juos vykdo kelionių organizatorius „TUI Baltics“ kartu su Latvijos avialinijomis „airBaltic“.

          „Po ilgos pertraukos ir griežtų karantino apribojimų kelionių poreikis vis labiau auga. Keliautojams iš Baltijos šalių Egiptas visada buvo populiariausia žiemos sezono kryptis. Iki gegužės mėnesio jau suplanuoti savaitiniai skrydžiai į Hurgados ir Šarm el Šeicho kurortus. Veiklos atnaujinimas ir bendradarbiavimas su mūsų nauju partneriu, vienu patikimiausių oro vežėjų Baltijos regione „airBaltic“, suteikia mums pozityvių ir optimistiškų ateities perspektyvų“, – sako Elja Aleksandrova, laikinai einanti „TUI Baltics“ generalinės direktorės pareigas.

          Taip pat primenama, kad norint patekti į Egiptą, reikalingas neigiamo Covid-19 testo rezultato pažymėjimas, kuris prisideda prie virusinių ligų prevencijos. Keliautojams naudinga žinoti ir tai, kad iki sezono pabaigos vizos į Egiptą yra nemokamos.

          Pasak „TUI Baltics“, jei epidemiologinė situacija ir sąlygos bus palankios, bendrovė planuoja keliautojams vasaros sezono metu pasiūlyti atostogas populiariuose Turkijos, Graikijos ir kitų šalių kurortuose.

          Comment


            Naujos lietuviškos avialinijos (registruotos Kipre įmonė) - veiklą pradės su dviem lėktuvais.


            Lithuanian planespotters nuotrauka.
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2021.03.23, 21:18.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Pirmąjį šių metų ketvirtį skrydžių buvo dvigubai mažiau negu pernai

              Pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginant su 2020 metų tuo pačiu laikotarpiu, kai pandemija dar tik buvo bepradedanti stabdyti aviacijos sektorių, bendras skrydžių skaičius mažėjo 52 proc., buvo aptarnauta 23,6 tūkst. skrydžių (tuo tarpu 2020 m. pirmąjį ketvirtį – 49,2 tūkst. skrydžių).

              „Kovo pabaigoje prasidėjęs aviacinės vasaros sezonas leidžia tikėtis didėjančių skrydžių srautų. Vis dėlto esame priklausomi nuo tranzitu skrendančių aviakompanijų ir jų skrydžių planavimo, kuris savo ruožtu remiasi į orų prognozes išvykimo ir atvykimo oro uostuose, orus maršrutuose ir kitus faktorius. Šiuo metu džiugina teigiamos vieno iš pagrindinių oro erdvės naudotojo „Lufthansa“ skrydžių pokyčių tendencijos. Sulaukus to paties iš „Finnair“ ir „Airbaltic“, tranzitinių skrydžių skaičius per Lietuvą gerokai paaugtų“,- teigia VĮ „Oro navigacija“ laikinoji generalinė direktorė Redvita Četkauskienė ir priduria, kad spartėjantys vakcinacijos tempai bei atsiradusios patogios galimybės greituosius testus atlikti oro uostų teritorijose leidžia tikėtis ir terminalinių skrydžių rinkos atsigavimo.

              Pirmąjį šių metų ketvirtį tranzitinių skrydžių per Lietuvą skaičius mažėjo 48 proc. ir siekė 19,1 tūkst. skrydžių. Tranzito rinkoje šį ketvirtį lyderiavo aviakompanijos „Aeroflot“ (1,4 tūkst. skrydžių), „Rossiya Airlines“ (901 skrydis), ir „Ural Airlines“ (878 skrydžiai).

              Sausio-kovo mėnesiais populiariausios skrydžių kryptis buvo Sankt Peterburgas – Kaliningradas, Kaliningradas – Maskva (Domodedovo oro uostas) ir Seulas – Frankfurtas.

              Šį ketvirtį terminalinių skrydžių rinkoje lyderių ketvertuką sudaro aviakompanijos „Airbaltic“ (453 skrydžiai), „LOT“ (369 skrydžiai), „Wizzair“ (320 skrydžių) ir „Ryanair“ (261 skrydis).

              Populiariausios ketvirčio kryptys buvo iš Vilniaus į Rygą (aptarnauti 165 skrydžiai), į Minską (153 skrydžiai) ir į Londoną (138 skrydžiai).

              Pirmąjį šių metų ketvirtį lėktuvai daugiausiai kilo ir leidosi Vilniaus oro uoste (čia skrydžių vadovai aptarnavo 3 tūkst. orlaivių arba 67 proc. mažiau nei pernai metais tuo pačiu metu. Kauno oro uoste aptarnauta 815 lėktuvų (61 proc. mažiau nei pernai), Palangos oro uoste - 184 lėktuvai (79 proc. mažiau nei pernai), o Šiauliuose – 555 (vos 6 proc. mažiau nei pernai).

              Comment


                Vėl susirūpinta Lietuvos pasiekiamumu oru: Vyriausybė blaškosi, o kaimynai siūlo dalintis „AirBaltic“ finansine našta
                Be nacionalinių oro linijų likusi Lietuva bando rinktis įvairius kelius. Naujoji vyriausybė viską pradėjo iš pradžių. Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas LRT RADIJUI pasakojo, kad šiais metais atrinkti konsultantai parengs modelį. Bet idėja jau aiški – atrinktos viena dvi kompanijos skraidins keleivius ten, kur Lietuva pareikalaus.

                Aviacijos rinkoje jau kalbama, kad į šį valstybės užsakymą taikosi lenkų avialinijos LOT ir latvių „Air Baltic“. Tačiau viceministras sako, kad bus skelbiamas konkursas. Ir kokios aviakompanijos laimės, tos ir taps baziniais vežėjais. Jie už dotacijas skraidins Lietuvos gyventojus.

                Skelbiama, kad tai turės būti stiprios aviakompanijos, kurios gebėtų laikytis Vyriausybės keliamų sąlygų. Tuo tarpu Lietuvos civilinės aviacijos asociacija (CAVIA) linkusi ginti buvusios valdžios siūlymą – virtualią oro bendrovę, kuomet valstybė perka paslaugas.Tokią lietuvių aviatorių poziciją suprasti nesunku – verslininkai norėtų, kad valstybė ir iš jų pirktų paslaugas. O jei susisiekimo ministerija dotuos lenkų LOT ar latvių „Air Baltic“, iš to lietuviškai aviacijai bus mažai naudos.

                Susisiekimo viceministras Julius Skačkauskas pasakoja, kad atrinkti konsultantai turės patarti, kaip elgtis geriausiai. Vis tik pripažįstama, kad investuoti į naujas aviakompanijas nėra svarstoma. Aviacijos rinkoje kalbama, kad „AirBaltic“ domisi galimybe parduoti dalį akcijų Lietuvai, tačiau valdantieji teigia, kad tai nerealu. Yra ir kita versija – Vyriausybė nori, vardan politiškai svarbios strateginės partnerystės su Lenkija, perleisti vietinių keleivių pervežimo rinkos dalį lenkų LOT’ui. Tačiau čia pat valdininkai ir vėl kartoja, kad viską lems konkursas.

                „Tikimės, kad bus rimti konsultantai, kurie turi patirties aviacijoje ir mums nubraižys tą modelį, su kuriuo būtų galima judėti toliau. Tačiau iš principo apie nacionalines avialinijas ar pirkimą kitos bendrovės dalį akcijų tikrai nėra svarstoma. Tai pareikalautų daug kaštų ir vargu ar būtų pats efektyviausias kelias šiuo metu“, – teigia J. Skačkauskas.
                Paskutinis taisė bato_usai; 2021.05.11, 15:30.

                Comment


                  Liepos mėnesį aptarnautų skrydžių skaičius augo – Baltijos šalių kontekste Lietuva pirmauja
                  Liepos mėnesį bendras VĮ „Oro navigacija” specialistų aptarnautų skrydžių skaičius, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, augo 1,8 karto ir sudarė 17,6 tūkst. skrydžių.

                  „Situacija aviacijos sektoriuje nuteikia optimistiškai. Lyginant su praėjusiais metais, kai fiksavome skrydžių srautų mažėjimą daugiau nei 60 proc., šiemet matome, kad iki sėkmingųjų 2019 metų trūksta 30–40 proc. skrydžių. Baltijos šalių kontekste Lietuva gerokai pirmauja“, – teigia VĮ „Oro navigacija“ generalinis direktorius Saulius Batavičius.

                  Liepos mėnesį tranzitiniai skrydžiai dvigubėjo ir sudarė 13,6 tūkst. skrydžių. Praėjusį mėnesį daugiausia kartų tranzitu per Lietuvą buvo skrendama į Rusijos Federaciją – skrydžių vadovai aptarnavo 5140 skrydžių. Antroje vietoje – Vokietija, aptarnauti 1369 skrydžiai, trečioje vietoje Latvija – aptarnauti 883 skrydžiai. Vertinant terminalinius skrydžius, liepos mėnesį iš Lietuvos daugiausia buvo skrendama į Jungtinę Karalystę (207 skrydžiai), Vokietiją (189 skrydžiai) ir Latviją (152 skrydžiai).

                  Liepos mėnesį daugiausia kartų lėktuvai kilo ir leidosi Vilniaus oro uoste – čia buvo aptarnauta 2,6 tūkst. orlaivių arba 43 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Kauno oro uoste aptarnauti 728 orlaiviai (15 proc. daugiau nei pernai). Palangoje aptarnauti 373 orlaiviai (23 proc. daugiau nei pernai), o Šiaulių oro uoste skrydžių vadovai aptarnavo 260 orlaivių (12 proc. mažiau nei pernai).

                  Šių metų liepos mėnesį daugiausia skrydžių Lietuvos oro erdve įvykdė „Air Baltic“ (1396 skrydžiai), „Ryanair“ (1227 skrydžiai), „Aeroflot“ (1053 skrydžiai), ir aviakompanija „Finnair“, kurios lėktuvai praėjusį mėnesį virš Lietuvos skrido 741 kartą.

                  Comment


                    JAV derinama galimybė į šią šalį skristi Lietuvoje registruotiems lėktuvams https://www.vz.lt/transportas-logist...iems-lektuvams
                    Jungtinėse Amerikos Valstijose viešintis susisiekimo ministras Marius Skuodis su JAV transporto departamentu, Federalinės aviacijos ir Transporto saugumo administracijomis aptarė planą iki 2023 m. sudaryti galimybę Lietuvoje registruotų oro bendrovių orlaiviams skristi į JAV iš bet kurios pasaulio šalies.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      JAV derinama galimybė į šią šalį skristi Lietuvoje registruotiems lėktuvams https://www.vz.lt/transportas-logist...iems-lektuvams
                      Turi mūsų kompanijos A330 prisipirkusios, šiuo metu minimum 4 priskaičiuoju. Tai reikia jiems precedentą sukurti. Naivu tikėtis, kad prasidės skrydžiai iš VNO.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Turi mūsų kompanijos A330 prisipirkusios, šiuo metu minimum 4 priskaičiuoju. Tai reikia jiems precedentą sukurti. Naivu tikėtis, kad prasidės skrydžiai iš VNO.
                        Su A330 gal ir neprasidės, bet su naujos kartus A320LR laisvai gali, ypač, jei dar bus valstybės parama kaip su skrydžiais į Londoną.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Su A330 gal ir neprasidės, bet su naujos kartus A320LR laisvai gali, ypač, jei dar bus valstybės parama kaip su skrydžiais į Londoną.
                          Jei sulauktume, kokio Icelnadair - būtų tobulas produktas. 4 h skrydžio pasivaikštai ir dar 4 val, jei visą rytinę pakrantę apima. Servisas geras, vietos užtenka, monitoriai.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                            Jei sulauktume, kokio Icelnadair - būtų tobulas produktas. 4 h skrydžio pasivaikštai ir dar 4 val, jei visą rytinę pakrantę apima. Servisas geras, vietos užtenka, monitoriai.
                            Kas per pasivaikščiojimas skrendant?

                            Comment


                              Į turizmo rinką įžengusi DAT planuoja atostogų skrydžius iš Lietuvos

                              Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz78X3ZU1wA

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Kas per pasivaikščiojimas skrendant?
                                Tarpiniame oro uoste laukiant kito skrydžio. Bet Stambulo oro uostas ir Turkish Airlines man asmeniškai vistiek bus Nr.1.

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Tarpiniame oro uoste laukiant kito skrydžio. Bet Stambulo oro uostas ir Turkish Airlines man asmeniškai vistiek bus Nr.1.
                                  Kablelio nepadėjimas suklaidino, dabar aišku.

                                  Comment


                                    New flight destinations launched at Lithuanian airports

                                    “This December, airlines will offer regular flights to as many as 78 destinations across the entire network of Lithuanian airports (compared to 88 destinations in December 2019). Perhaps the biggest leap in terms of the number of destinations has already been demonstrated by Kaunas Airport at the beginning of November, where as many as eight new direct destinations were launched. Vilnius Airport will offer direct access to cities such as Yerevan and Reykjavik from next month, while a number of previously existing routes will be renewed,” says Aurimas Stikliūnas, Head of Aviation Services at Lithuanian Airports.

                                    8 new destinations from Kaunas Airport

                                    On Saturday-Tuesday, 8 new regular routes were launched to and from Kaunas Airport. Flights to two Spanish cities - Madrid and Malaga, a popular resort in the south of the country, as well as Helsinki in Finland and Gothenburg in Sweden - started on 31 October. From Monday, a direct and regular flight from Kaunas Airport will take you to the UK city Manchester and Alborg (Denmark). Flights to two popular capitals Stockholm and Budapest started on Tuesday. All these routes are offered by “Ryanair”.

                                    What's new at Vilnius Airport?

                                    There will be no shortage of news at the capital’s airport, some of which has already started. Flights to Kharkiv, Ukraine, started on Saturday, flights to Tel Aviv, Israel, and to Birmingham, UK, started on Tuesday. These routes are organised by “Ryanair”, which has also launched a regular route to Eindhoven Airport (the Netherlands) from the beginning of November.

                                    Direct flights to Liverpool, Belfast and Lviv are scheduled to resume from mid-December. These routes will be operated by the airline “Wizz Air”.

                                    In addition to the routes to be renewed, the capital’s airport will offer new destinations. It is planned that from mid-December, “Wizz Air” passengers will be able to fly to Yerevan, the capital of Armenia and to Reykjavik. From the second half of this month, “Norwegian Air Shuttle” is expected to offer flights to the Norwegian city Bergen, which is relevant for Lithuanians.
                                    Nerandu einamuoju momentu tikslaus tokio pranešimo lietuviškai.

                                    Comment


                                      „Air Baltic“ šią vasarą siūlys 12 tiesioginių maršrutų iš Vilniaus

                                      Plačiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...us-637-1662210

                                      Comment


                                        Flickr

                                        Comment


                                          Paklausęs atsiminiau savo pastebėjimą Lietuvos pasiekiamumo reitingo 95 vietos:
                                          Irakas, Kuba 71-72 vietos...
                                          Net Uzbekistanas aukščiau

                                          Tačiau šiandien pastebėjau, kad
                                          Estonia 105
                                          Slovenia 115
                                          Slovakia 140
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                          Comment

                                          Working...
                                          X