Parašė Lettered
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na nereali funkcija, automatiškai užregistravo. Didžiulis patogumas palyginus su kitom linijom, kodėl kitos to nedaro?
 Tik atgaliniam skydžiui kažkodėl neužregistravo, nors atsiųstam laiške rašė, kad tą padarys. Likus 7 val pats užsiregistravau, labai patogiai su pora mygtukų. Palyginus su vargu registruojantis ryanair ir pan, tai labai malonu buvo.
 
 Paskutinį kartą UA skridau prieš 22 mėnėsius, nuo to laiko meni upabrango daugiau nei dvigubai. Pvz alus tada buvo lyg 1 er (ar 1,5), dabar 3 eur.
 Tada 5* 50ml nmiroff suvenyrinis kompletas kainavo 5 eur, dabar 1*50ml 4 eur.
 Maistas irgi analogiškai.
 
 Prarado tą išskirtinumą privalumą. Nenustebčiau, kad daug problemų su girtais turėdavo proie tokių kainų ir todėl pakėlė.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tu matai skirtumą tarp 1 mln vs 200 mln? Kiek metų mes taip galėtumėm "kišti milijonus" už vienų metų latvių nuostolius?Parašė Lettered Rodyti pranešimąLatviai irgi niekada tiek nekišo, o 7 paskutinius metus apskritai dirba pelningai, mes tuo tarpu kišam milijonus vien už pavienius maršrutus, o rezultate krypčių VNO vis tiek kelis kartus mažiau nei RIX.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ukrainiečiams buvusios kainos nėra mažos, dabartinės labai didelės. Galime palyginti Airbaltic ir LOT, kainų skirtumas ženklus. LOT beveik dvigubai mažesnės kainos vis dėl to BT, bent jau vizualiai girtų sutiksi dažniau.
 
 Sutinku, kai tokias kainas laiko Ryanai ar Wizz, kuomet tai sudaro ne mažą dalį jų pajamų. Ar SAS dėl didelių vidinių kaštų.
 
 Bet kai tą daro Airbaltic, UIA ar Tarom...Aviate, navigate, communicate
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tu matai skirtumą tarp 7 metus pelningai dirbančios kompanijos, kuri užtikrina gerą susisiekimą ir sukuria papildomai šimtus milijonų eurų BVP per aptarnaujančius versus ir mūsų situacijos, kai po 4 mln. mokam vien už vieną maršrutą ir rezultate turim vis tiek n kartų mažesnį susisiekimą? Siūlau paskaityti, kokį poveikį ekonomikai sukuria oro uostai su avialinijomis prieš rašant tokius teiginius neva airbaltic latviams neapsimokėjo išsaugoti.Parašė digital Rodyti pranešimąTu matai skirtumą tarp 1 mln vs 200 mln? Kiek metų mes taip galėtumėm "kišti milijonus" už vienų metų latvių nuostolius?
 
 https://www.ukessays.com/essays/tour...rism-essay.php
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.Parašė mr.NJ Rodyti pranešimąO realiai mes negaunam panašaus efekto net neturėdami savo oro linijų? .
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Ne, negaunam, palyginkite krypčių skaičių VNO ir RIX. Plius dalį krypčių mes toliau subsidijuojam, o latviams jau senai nebereikia.If a lion could speak, we could not understand him.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
 Na, VNO+KUN jau baigia pavyti Rygą pagal keleivių skaičių. Ir tam nereikia šimtamilijoninių mokesčių mokėtojų subsidijų.
 P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mes skraidom į kokį Ciurichą per Rygą, o galėjo būtų atvirkščiai....Parašė liutass Rodyti pranešimąO gal RIX del kitu priezasciu daugiau krypciu? Centrinis ir didziausias Baltijos miestas juk.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Na taip, mes turim daugiau gyventojų ir daugiau emigrantų, atostogautojų ir t.t. Tik įdomu, kodėl nepavijam RIX pagal krypčių skaičių? Tad iki "tokio paties rezultato" dar labai toli.
 P.S. Latviai į airbaltic nebekiša jau daug metų, o mes kišam į kryptis toliau, o tokio paties rezultato negaunam.
 
 Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.If a lion could speak, we could not understand him.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į Rygą per Ciurichą?Parašė Lettered Rodyti pranešimąMes skraidom į kokį Ciurichą per Rygą, o galėjo būtų atvirkščiai....
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
 Tokiais tempais, kokiais kišame dabar, pagal sukištus pinigus latvius pavysime tik už 200 metų.
 
 Na, o taip, Latvijos emigrantams ir atostogautojams yra platesnis kelionių spektras. Lietuvoje krypčių skaičius ne toks platus, nes nėra politinės valios (politinės korupcijos?) už šimtus milijonų mokesčių mokėtojų pinigų subsidijuoti papildomų krypčių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rygos oro uostą "remia" ir visa Šiaurės bei Vakarų Lietuva. Turbūt ir pietinė Estija. Iš Klaipėdos/Šiaulių Ryga arčiau nei Vilnius. O Panevėžys pusiaukelėje. Bet Rygoje daugiau skrydžių, tai turbūt didesnė tikimybė, kad ir panevėžietis rinksis Rygą. Šiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių .
							
						Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.25, 09:33. .
							
						Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.25, 09:33.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum. O dar grįždamas pakeliui ir pigesnio alaus sustot gali, bei kiti privalumaiParašė senasnamas Rodyti pranešimąŠiaurės Lietuvą iš Rygos galima atsikovoti nebent su stipriu Kauno oro uostu. Vilnius geografiškai nepatogus didžiajai daliai Lietuvos. Bet patogus daliai baltarusių . . 
 Iš Panevėžio ir jo apylinkių bet kokiu atveju patogiau į Vilnių, nes važiuoji automagistrale, kur kelionės laiką gali daug labiau prognozuoti, nei važiuojant kitokiais keliais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Latvių sukišti pinigai senai atsipirko. Apie susisiekimo naudą verslui turbūt irgi negirdėjote? Pagaliau išsiaiškinom, kad RIX vis tik krypčių skaičius gerokai didesnis ir "tokio paties" rezultato be savo avialinijų toli gražu nėra.If a lion could speak, we could not understand him.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei iš Kauno bus reikalingas tiesioginis skrydis, o iš Rygos - nebus, tada didesnis atstumas iki oro uosto nebus lemiamas veiksnys. Jei, tarkim, Vilniaus oro uosto šiuo metu išvis nebūtųŠiaurės Lietuvai vis vien bus patogiau į Rygą, kad ir kokį stiprų Kauno oro uostą išvystytum. , Kaunas būtų gerokai stambesnis oro uostas. , Kaunas būtų gerokai stambesnis oro uostas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į Menorcą plius dar 70 krypčių, tai įvertinus ekonominę naudą iš turizmo, verslo, aptarnaujančio verslo, senai tie 200 atsipirko per 10 metų. Bet turbūt būtų buvę naudingiau juos išleisti pašalpoms ar subsidijoms traukinių maršrutų į kaimus? Juk susisiekimas su Europos verslo centrais ar pritraukimas turistų reikalingas tik ponams, kokia iš to nauda paprastam kaimo žmogui.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
 Sakai už galimybę skristi ne tik į Mallorca, bet dar ir į Menorca verta išleisti 200 mln € mokesčių mokėtojų pinigų?
 
 https://www.airbaltic.com/en/destinationsPaskutinis taisė Lettered; 2019.06.25, 10:27.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neatsipirko, ir dar daug metų neatsipirks.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
 Į Menorcą plius dar 70 krypčių, tai įvertinus ekonominę naudą iš turizmo, verslo, aptarnaujančio verslo, senai tie 200 atsipirko per 10 metų. Bet turbūt būtų buvę naudingiau juos išleisti pašalpoms ar subsidijoms traukinių maršrutų į kaimus? Juk susisiekimas su Europos verslo centrais ar pritraukimas turistų reikalingas tik ponams, kokia iš to nauda paprastam kaimo žmogui.
 
 https://www.airbaltic.com/en/destinations
 
 Čia yra mažaraščio plikbajorio "onoras" turėti "savo" avialinijas, nors nėra jokios ekonominės logikos tą daryti.If a lion could speak, we could not understand him.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu jau taip giliau pažiūrėjus, tai kam tas checkin iš vis reikalingas, jeigu jis automatinis? Aš jau susiduręs ne kartą kiwi.com automatiškai registruoja, dar keletas sistemų. Aš galvoju, kad darai checkin tam, kad patvirtintum, jog tikrai skrisi, dabar gaunasi, kad sistema už tave patvirtina, nors ji tikrai nežino ar tu skrisi.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
 
 Comment









Comment