Lietuva svarsto galimybę įsigyt AirBaltic akcijų: https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-667-2172608
Įdomu kiek reikia tų akcijų, kad turėtum svarų žodį ir galėtum kokius 4-5 lėktuvus pasistatyt LTOU.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Avia kompanijų naujienos Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Man tai argumentas, kad "tik 61 per diena i Chicago skrenda, todel pilno lektuvo nesurenkam" primena "Vilniuj statysim tramvaju, kai jau bus pilna tramvaju keleiviu". Visiem senai aisku, kad zmones maziau skrenda, jei nera patogiu tiesioginiu reisu, todel ir i Chicago ar New York, mes neturim kazkokio super-duper srauto, nes elementariai nera patogu i ten skristi.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
61 čia į abi puses per dieną, tai realiai sėdėtų apie 30 žmonių. Bet paties pateiktas konceptas teisingas, kad atsiradusi nauja krypyis generuoja, naujus srautus. Brt kritinės masės reikės palaukti dar iki kokių 2030. Tuomt gal ir gslėtume tikėtis atkreipti dėmesį.
Tik svarbu nepamiršti, kad atidarant naujas kryptis ir esame absoliučiai priklausomi nuo uždienio vežėjų.
Bet dabar labiau reikia skrydžių iš Vilniaus į Lisaboną, Romą, Madridą, Atėnus, Prahą, mieztus su kuriais Vilnius neturi susisiekimo (FR ar W6 2 kartus į savaitę nesiskaito).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Koks minusas ryanair, kad kažkas užsimeta maržą, bet pačiai ryanair vis tiek sumoka pilną kainą?
Pas mus visokie skrendu.lt užsimetantys nemažai irgi nesiūlys ryanair?
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąRyanair, Europe’s No.1 airline, today (7 Dec) welcomes the judgement of the Irish High Court granting a permanent injunction prohibiting screenscraper Flightbox from breaching the binding Terms of Use of the Ryanair website by using bot technology to unlawfully scrape Ryanair’s website for OTAs.
Ryanair said the sudden removal from what it claimed were online travel agent 'pirates' was 'welcome' {...} Ryanair added: 'In the meantime, Ryanair continues to make its fares available to honest/transparent OTA’s such as Google Flights, who do not add hidden mark ups to Ryanair prices and who direct passengers to make their bookings directly on the Ryanair.com website.'
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei 61 per aplinkui į Čikagą
Tik svarbu nepamiršti, kad atidarant naujas kryptis ir esame absoliučiai priklausomi nuo uždienio vežėjų.
Bet dabar labiau reikia skrydžių iš Vilniaus į Lisaboną, Romą, Madridą, Atėnus, Prahą, mieztus su kuriais Vilnius neturi susisiekimo (FR ar W6 2 kartus į savaitę nesiskaito).Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.01.03, 11:25.
Komentuoti:
-
Kliedesys kad lenkai skristų per VNO kai patys turi bilekiek linijų, net į US jei neklystu yra gavę teisę vykdyti išankstinę vykstančių į US kontrolę kas nėra suteikiama šiaip sau daug kam.
Komentuoti:
-
Apie lenkus prie to, kad būtų kas susigundytų išskristi ir iš VNO, gal kaina geresnė būtų, gal skrydžio laikas tinkamesnis.
Na baltarusus imkim dar tada, kurie nemažą dalį keleivių Luetuvoje sudaro
Lenkų iš VNO juk ir dabar yra skrendančių kryptimis, iš kurių ir Lenkijoj ne vienas reisas.
Ar tu galvoji, kad jei būtų toks skrydis iš VNO, tai kokie 95proc+ tik lietuvių skristų?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jei 61 per aplinkui į Čikagą, tai tieisoginis gal ir 150 vien lietuvių surinktų. Pridedam, kad tieisoginis daug patraukliau, tad susigundytų visi dažniau skraidyti nei per aplikui, pridedam, kad tiesioginiu šituo skristų ir žmonės į kitus JAV miestus dabar skrendantys, kurie neįeina į tą 61, nes tarkim su persėdimu skrenda į Detroitą. Bet susigundytų tiesiogiai skristi į Čikągą ir į detroitą nuvažiuot. Arba kiti gal pasirinktų ir tarkim Vilnius - Čikaga skristi ir skristi po to JAV į savo tolimesnį miestą, vietoj dabartinio Vilnius - EU - tas jo JAV miestas.
Tada dar pridedame latvius, lenkus (Čikagoje didžiulė diaspora lenkų) ir tt kas skristų. Gaunasi, kad praktiškai pilną užpildytume lėktuvą kasdien.
O jei padaryt kas antrą dieną skrydžius tai garantuotai pilni skristų.
A321XLR nuotolis 4700nm (patikslintas 4000nm), nuo VNO iki JFK - 3762nm, o iki ORD 4089nm kas greičiausiai neleis turėt tiesioginių į Čikagą išvis (nebent XLR skris bent 4500nm).
Gator - nelabai supratau apie lenkus ir latvius, prie ko jie čia? Lenkai ir taip turi tiesioginių skrydžių i JAV ir ne tik iš WAW, o dėl latvių - manau jie pirmieji turės tiesioginį skrydį vien dėl to, kad yra pagrindinis Baltijos šalių oro hub'as ir patys gali surinkt keleivius tiek iš VNO, tiek iš PLQ ar TLL tam (pvz su United codeshare).
Linkas į Bartkaus pamąstymus: https://simonasbartkus.substack.com/...s-tvarkarastis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...
Tada dar pridedame latvius, lenkus (Čikagoje didžiulė diaspora lenkų) ir tt kas skristų. Gaunasi, kad praktiškai pilną užpildytume lėktuvą kasdien.
O jei padaryt kas antrą dieną skrydžius tai garantuotai pilni skristų.Paskutinis taisė Gator; 2023.12.30, 17:56.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...
Padenkime pradžiai bent ES sostines tiesioginiais normaliais skrydžiais, o ne LCC kurie neparduoda jungiamųjų skrydžių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
LOU generalinis direktorius S. Bartkus šiandien pasidalino idomia info, kokie populiariausi netiesioginiai maršrutai iš Lietuvos pagal galutinę stotelę, tai iš long - haul populiariausia kryptis Čikaga, 61 keleivis per dieną. Tai panašu tiesioginiai reisai dėl per mažos paklausos dar negreit atsiras...Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 15:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Smalsu ar yra kas ten kiekvieną kelionę seka ir kaskart apklausinėja kitas agentųras, kad gautų galimą kompensaciją iš laimėjusios.
Ar kaip įprasta visi nė piršto dėl to nepajudina, nes tingi, ir laimėjusi agentūra drąsiai gali užsimetinėti padoriai
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Bet iš to pačio pirkimo, viena iš sąlygų yra kad agentūra turi kompensuoti jei kažkas kitas analogišką kelionę gali pasiūlyti už pigiau.
Ar kaip įprasta visi nė piršto dėl to nepajudina, nes tingi, ir laimėjusi agentūra drąsiai gali užsimetinėti padoriai
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
A, tai čia normalu jei kas kart prireikus bilieto vis kreipiasi į visas agentūras ir renkasi geriausią bilietą.
Buvau supratęs, kad padaro sutartį ilgesniam periodui ir per vienus tą periodą teperka.
Bet iš to pačio pirkimo, viena iš sąlygų yra kad agentūra turi kompensuoti jei kažkas kitas analogišką kelionę gali pasiūlyti už pigiau.
Komentuoti:
-
Parašė Suolas Rodyti pranešimą
Viešieji pirkimai yra tokie. Niekas nieko neperka šiaip sau. Pasakai žmogui, atsakingam už pirkimus kada kur skrisi, anas pateikia užklausą agentūroms ir laukia pasiūlymų per sutartą laiką. Gauni pasiūlymus, jei pigiausias pasiūlymas atitinką sąlygas, tai per sutartą laiką sumoka pinigus ir skrendi kai ateina laikas. Čia valstybinės istaigos, verslas nežinau kaip daro. Nors va, žmonos buvusi maža NVO irgi pirkdavo per agentūrą.
Buvau supratęs, kad padaro sutartį ilgesniam periodui ir per vienus tą periodą teperka.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Užeina į agregatą ir žiūri kokie bilietai geriausi/pigiausi jų reikiamai dienai.
Nežinojai apie sutartis, ten tipo susako kada skris metams į priekį ir avialinijos siūlo kainas?
Ar reikia konkrečias datas skrydžių susakyt, ar tiesiog tau paskaičiuoja, kad pvz duodam 100 eur kainą skrydžiui į Briuselį, o paskui bet kurią dieną skendi ir bet kuri diena kainuoja tą patį sutartą 100 eur?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Didžiosios tikiu, bet kai sako dauguma 10 žmonių įmonių turi sutartis su aviakompanijomis, tai garantuoju, kad nė 10 proc tokių įmonių neturi sutarčių su aviakompanijomis.
O dėl wedt express tai las čia per 1998 metai, kad įmonė nesugeba pati užsisakyt skrydžio bilietų ir reikia mokėt tarpininkams?
Juk atsidarai skyscanner ir matai visas opcijas, ką ten west express tau padarys geriau? Dar ir laiko sugaiši, jie pateiks pasiūlumus kol (vietoj iškarto matymo visko per skyscanner).
Ar kažko nesuprantu kokio velnio tas westexpress reikalingas?
Plius, nereikia nuvertint žmonių kvailumo, kad jie nesusiras kokių opcijų su 30 min. persėdimui, susižiūrės kokių dokumentų reikia ir pan. Tai tikrai papraščiau sumokėt tuos 15 eur už užsakymą, nei po to turėt probleminių situacijų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
jie kaip agentura gali pasiulyt ganetinai konkurencingas kainas. Kazkad anksciau esu lygines tiek skrydziu, tiek viesbuciu (situ tai pigiau pasiulo, nei visokie booking etc). Kas papildomai imonems geriau:
1. gauna visa ataskaita apie keliones
2. su saskaitoms zymiai patogiau, nes gauni viena saskaita, buhalterijai paprasciau viska tvarkyt
3. atsaukimu atveju viska tvarko jie, suranda skrydzius ir pan.
Buna siokiu tokiu benefits, kaip VIP kortele ir pan.
Komentuoti:
Komentuoti: