Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    "Pelnas garantuotas" - nejuokink tik! pagrįsk, kad būtų pelnas garantuotas. Iš kur gi jau tie keleiviai?
    Pačiam oro uosto puslapyje būtų informaciją kaip atvykti specialiu autobusu, tai pat čia jau ta firma kuri vežiotų turėtų pasirūpint, kad apie autobuso reisus būtų pakankamai informacijos, kada važiuoja? kaip iki ten atvykti iš kur nuveža? ir t.t.
    Visi keleiviai tvarkingai susirenka Kauno autobusų stotyje nurodytais laikais ir su tvarkingais ir gražiais autobusais kuriuos vairuoja gražiai ir tvarkingai apsirengę mandagūs vairuotojai važiuoja į oro uostą.

    Štai tau ir viskas kaip civilizuotam pasaulį, o ne su visokiom mikruškėm ir baisiais jų vairuotojais. O kalbant apie 29 maršrutą jis iki oro uosto taptu praktiškai nereikalingas.

    Žinoma prieš tai reikia padaryti skaičiavimus kas kaip?

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Viso labo apie tris reisus jau niekas nekalba. Ryanair planuoja atidaryti 9 naujas kryptis, tai reikės vos ne dvigubinti esamų 29-ojo autobuso reisų arba mąstyti ką nors apie ekspresinius, kaip jau kažkas siūlė šioje temoje... Žodžiu, kalbama apie kardinalias permainas, tik neaišku, kokiu mastu. Nesinori įklampinti "Kauno autobusus" į minusą vien dėl to, kad bus persistengta su 29-uoju. Manau ryt pamodeliuosiu galimus variantus.
      Manau, jei jau taikome 29, tai jį galima būtų trumpinti iki Gel. Stoties, o 43 leisti ne į Vičiūnus. Šio atvieju sumažės transporto Panemunėje ir Šančiuose.
      Arba
      Kurti naują 29A, kurio trasa trasa ne parodos kalnu, o pro centrą.
      PVZ1. Gel. stotis- Centras- Savanorių pr.- EYKA(Kauno oro uostas)
      PVZ2. Kauno pilis- Centras- Baršausko g.- Kovo 11-osios g.- EYKA

      Jeigu būtų kuriamas naujas maršrutas, jo nereiktų planuoti parados kalnu, kad jei būtų dideli strautai, maršrutą galėtų aptarnauti ilgas autobusas.

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Man reikia Jūsų visų pagalbos. Kadangi prabilome apie autobusų eismo gerinimą iš Kauno oro uosto į Kauną, tai reikėtų ir skaičiavimų.

        O esmė tokia.
        1. Išnagrinėti nuo gegužės mėn. įsigaliosiantį skrydžių tvarkaraštį http://www.kaunasair.lt/index.php?la...s_tvarkarastis

        Kai jau pasakysite, tada aš iš savo pusės galėsiu padaryti eismo tvarkaraštį, pamodeliuoti maršrutus iš Kauno oro uosto į Kauną. Pažiūrėčiau, kiek realu ką atlikti. Siūlyčiau suskubti ir parašyti šiandien ar rytoj šioje temoje.
        Mano nuomone idealu, jei preiš kiekvieną išvykimą būtų autobusas atvykstantis maždaug 2 val. prieš tiems, kam reikia priduoti bagažą ar kitų reikalų oro uoste turi ir maždaug 1 val. prieš kurie eina tiesiai skristi. Po nusileidimų autobusas po 20-30 min. nežioplinėjantiems ir kai lėktuvas nevėluoja, po kokios pusantros valandos tiems atvejams kai vėluoja ar kurie keleiviai dar oro uoste visokios informacijos renkasi. Bet, manau, dėl kelių panašiu metu atskrendančių lėktuvų atskirų autobusų reisų nereikia.

        Didžiausias procentas užsieniečių bus iš Tamperės, mažiausias Dublino ir Londono, kituose reisuose maždaug panašiai vidutiniškai, gal dar į Barseloną ir Milaną mažiau, bet ten bus daug mūsiškių turistų kuriems autobusai aktualu.
        kaip?

        Comment


          Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
          Pačiam oro uosto puslapyje būtų informaciją kaip atvykti specialiu autobusu, tai pat čia jau ta firma kuri vežiotų turėtų pasirūpint, kad apie autobuso reisus būtų pakankamai informacijos, kada važiuoja? kaip iki ten atvykti iš kur nuveža? ir t.t.
          Visi keleiviai tvarkingai susirenka Kauno autobusų stotyje nurodytais laikais ir su tvarkingais ir gražiais autobusais kuriuos vairuoja gražiai ir tvarkingai apsirengę mandagūs vairuotojai važiuoja į oro uostą.

          Štai tau ir viskas kaip civilizuotam pasaulį, o ne su visokiom mikruškėm ir baisiais jų vairuotojais. O kalbant apie 29 maršrutą jis iki oro uosto taptu praktiškai nereikalingas.

          Žinoma prieš tai reikia padaryti skaičiavimus kas kaip?
          Ideja grazi, tikrai. Bet visu pirma is autobusu stoties bent kol kas toks marsrutas nevaziuotu, nes egzistuoja toks autobusu stoties infrastrukturos islaikymo mokestis, taikomas vezejams, keliaujantiems is stoties. Turbut geriausia butu aptarnauti tokiu marsrutu: Kauno pilis - Karaliaus Mindaugo pr. - Karo ligonines g. - Vytauto pr. - K. Barsausko g. - Kovo 11-osios g. - Savanoriu pr. - Kauno oro uostas. Stoteles: Kauno pilis, aut. stotis, gelez. stotis, Girstutis, Kalnieciu polikl., Kauno oro uostas. Reiso trukme 25-35 min. Kaina pagal siuloma paslaugos kokybe turetu buti 3 ar 4 Lt, lengvatines nuolaidos realiai galetu buti tokios, kokios priklauso priemiestiniam marsrutui.
          Bet asmeniskai kiek buvau Dubline ir Londone, maciau, kad ten mazai apkrautiems marsrutams i oro uostus jie naudoja patogius mikroautobusus. Manau Kaune su tokiu pat auksto lygio aptarnarnavimu is Silainiu ir Eiguliu galetu kursuot tokie mikroautobusai + tas autobusas nuo pilies.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Man reikia Jūsų visų pagalbos. Kadangi prabilome apie autobusų eismo gerinimą iš Kauno oro uosto į Kauną, tai reikėtų ir skaičiavimų.
            Pradžiai reikia padaryti tai ko, visai nėra: miesto autobusą nuvežti keleivius į rytinius skrydžius ir parvežti iš paskutinių. Pradžiai po vieną reisą, jei neužteks- didinti, nes poreikis augs nuo gegužės menesio ne iškarto.
            Išnaudoti esamą struktūrą- 120, Kaunas-Jonava ir kitus autobusus.
            Jei jiems keleivių per daug, tuomet galima skelbti konkursą naujam maršrutui Oro uostas -PC "Savas", kuris būtų ypač reikalingas ryte ir vakare. Šis maršrutas leistų mieste naudotis VT ir įprastų, ne elitinių, taksi firmų paslaugomis, o į oro uostą važiuoti maršrutiniu autobusu.
            Vis tik kauniečiui VT keliaujant į oro uostą bus antroje ar trečioje vietoje. Pirmoje lieka nuosavas transportas kaip patikimiausias ir patogiausias, VT kaip rezervinis.

            O oro uosto puslapis neblogai atšviežintas, nemažai turistinės informacijos, kai ko trūksta anglų kalba, bet informacija kaip nusipirkti autobuso bilietą ir kiek jis kainuoja kaip tik turėtų būti anglų kalba.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Nelygink vairuotojo su pardavėju. Vairuotojo pagrindinė funkcija saugus vairavimas, atvykimas laiku, bilietų pardavimas ir tik po to mandagumas...< >...Kažkaip per daug įsijautei... Kol kas maršruto iš Kauno oro uosto populiarumas ir jo aptarnavimas yra toks pats, kaip ir bet kurio kito miesto maršruto ir čia nežadama įvesti papildomų priemonių, nes nėra tam galimybių. O jei manai, kad sukurtum ką nors geresnio - prašom - tikrai gautum leidimą ir vienu ar keliais mikroautobusais gali vežioti keleivius, gal ir pasiteisintų Ką noriu pasakyti - kol kas 29 maršrutas prilyginamas bet kokiam miesto maršrutui ir valdžia nelabai ką primąsto savo pasenusiomis smegenėlėmis... Bet jau esu rašęs, kad bandysiu judinti ledus ir šie pastebėjimai man tinka - panaudosiu
              Na, visų pirma, tai aš nekalbėjau apie 29 maršrutą, o kalbėjau apie mąstymą "Nereikia užsieniečiams lįsti į užpakalį", nes toks mąstymas yra užsilikęs iš sovietinių laikų kada pirkėjas pardavėjui turėdavo lįsti į užpakalį, o ne atvirkščiai, nes pardavėjui buvo nusispjaut parduos jis tas prekes ar ne. Tačiau dabar nebe tie laikai ir taisyklės galioja kitos, privatus verslas jau išmoko šitų naujų taisyklių, tačiau valstybinės įmonės dar stipriai atsilieka. Jeigu vairuotojo pagrindinė funkcija yra "saugus vairavimas, atvykimas laiku ir bilietų pardavimas", tai maksimos pardavėjos pagrindinė funkcija yra prekių pardavimas, jų išdėliojimas, galiojimo laiko stebėjimas, tačiau kažkodėl net ant maximos pardavėjos (kuri gauna dvigubai mažesnį atlyginimą nei tas autobuso vairuotojas) nugaros parašyta- "Klauskite- padėsiu". Taip yra, nes maxima yra suinteresuota suteikti informaciją, kad padidintų savo pardavimus, o valstybinės įstaigos kol kas mato tik tą pardavimo funkciją, nesistengiant tą pardavimą suintensyvinti padedant pirkėjui, suteikiant jam informaciją. Jeigu tas turistas išlips visiškai kitoje vietoje, tai tikėtina, kad kitą syki jisai naudosis kitu transportu, jeigu tam bus alternatyva. Savivaldybė turėtų būti suinteresuota pritraukti kuo daugiau turistų ir stengtis kad jiems kiltų kuo mažiau problemų. Kaip tai daryti? Kauno VT yra valstybinė įmonė ir netgi ne už tos įmonės, o mokesčių mokėtojų pinigus buvo nupirkti visi tie nauji troleibusai, taigi savivaldybė tiktrai turi teisę reikalauti savo įmonės, kad vairuotojai būtų mandagūs, o turistiniuose maršrutuose, tokiuose kaip oro uosto, dar ir mokantys angliškai, tikrai tam nereikia jokių investicijų, tereikia šiek tiek noro parduoti ne tik bilietus, bet ir paslaugą. Ir man tikrai nereikia kurti kažkokios transporto kompanijos, kad galėčiau apie tai kalbėti visgi tai yra valstybinė įmonė, o tai reiškias, kad yra visų žmonių, ypač tų, kurie moka mokesčius, dėl to turiu visas teises reikalauti šitos įmonės ataskaitų ir pan., ir tikrai turiu teisę kalbėti apie jos problemas ar neūkiškumą

              Tikrai ne kartą visi esą girdėję, kad va, "užsienyje prieik prie policininko ir ko nors paklausk- jisai nusišypsos ir mandagiai paaiškins, pagelbės kuom galės, o va Lietuvoje visi policininkai surūgę, prie jų net prieiti ko nors paklausti baisu". Nepaisant to, kad policininko pagrindinė funkcija tikrai nėra informacijos teikimas, tačiau jie tenais yra mokomi ir netgi jiems privaloma yra būti mandagiais. Tokie užsienyje buvusių draugų pastebėjimai mus labai pozityviai nuteikia vakarų valstybių atžvilgiu, nors galbūt ir nesame tenais buvę, tačiau žinome, kad tenais nuvažiavus ir iškilus kokiai problemai- mes tikrai sulauksime pagalbos ir apskritai kelionė bus be jokių nusivylimų ir atvirkčiai į kokią Baltarusiją mes bijome važiuoti, nes bijome, kad jeigu teks susidurti su policija ir iškils kokios kitos problemos- pagalbos galime ne tik kad nesulaukti, bet dar ir būti apšaukti ar kaip kitaip pažeminti.

              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tai yra vergo sindromas, nepilnavertiskumo komplesu kamuojamos visuomenes pozymis. Ir, butent, lindimas i uzpakali.

              Kas jau kas, bet autobusu vairuotojai nera nei informacijos tiekejai, nei turi moketi uzsienio kalba. Bendravimas su vairuotoju yra draudziamas beveik visose salyse, nes trukdo dirbti darba - vairuoti. Informacija anglu ar kita uzsienio kalba galima pateikti rastisku pavidalu.
              Tai yra ne vergo sindromas, o verslo supratimas Parodyk bent vieną normaliai dirbančią įmonę, kurioje pirkėjas nebūtų gerbiamas ir juo nebūtų rūpinamasi, vienintelės įstaigos, kurios man šauna į galvą, tai yra sovietinės krautuvės arba kokios valstybinės įstaigos, kur atėjęs bijai, kad tavęs neapšauktų. Tegul ta susiraukusi ir viskuom nepatenkinta pardavėja ir galvoja, jog jos nekamuoja nepilnavertiškumo kompleksas, tačiau kitoje gatvėje esanti pardavėja, kuri bus mandagi ir tinkamai aptarnaus- gaus dvigubai didesnį atlyginimą, nes parduos trigubai daugiau ne dėl to, kad prekės pigesnės ar geresnės, o todėl, kad aptarnavimas malonesnis.

              Comment


                Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
                Manau, jei jau taikome 29, tai jį galima būtų trumpinti iki Gel. Stoties, o 43 leisti ne į Vičiūnus. Šio atvieju sumažės transporto Panemunėje ir Šančiuose.
                Arba
                Kurti naują 29A, kurio trasa trasa ne parodos kalnu, o pro centrą.
                PVZ1. Gel. stotis- Centras- Savanorių pr.- EYKA(Kauno oro uostas)
                PVZ2. Kauno pilis- Centras- Baršausko g.- Kovo 11-osios g.- EYKA

                Jeigu būtų kuriamas naujas maršrutas, jo nereiktų planuoti parados kalnu, kad jei būtų dideli strautai, maršrutą galėtų aptarnauti ilgas autobusas.
                Gana drastiskas siulymas, bet privertes mane susimastyti... Gal ir gerai, kita vertus, neliktu tiesioginio autobuso is Onkolog. lig. i Klinikas, nes, kaip suprantu, 43 butu nukreipiamas i Viciunus. Tokios skyles kamsymu susirupintu mikroautobusai, o dabar kaip tik miestas eina ta linkme, kad mikroautobusu butu kuo maziau. Be to, sutrumpinus 29 iki stoties, kiltu problemu del aisksteles. Ten jau ir dabar ta aikstele kaip gumine, darbo diena per pietu pertrauka vos telpa autobusai. Manau tiktu 1 marsruto variantas, bet velgi problema del aiksteles prie gelez. stoties.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Ideja grazi, tikrai. Bet visu pirma is autobusu stoties bent kol kas toks marsrutas nevaziuotu, nes egzistuoja toks autobusu stoties infrastrukturos islaikymo mokestis, taikomas vezejams, keliaujantiems is stoties. Turbut geriausia butu aptarnauti tokiu marsrutu: Kauno pilis - Karaliaus Mindaugo pr. - Karo ligonines g. - Vytauto pr. - K. Barsausko g. - Kovo 11-osios g. - Savanoriu pr. - Kauno oro uostas. Stoteles: Kauno pilis, aut. stotis, gelez. stotis, Girstutis, Kalnieciu polikl., Kauno oro uostas. Reiso trukme 25-35 min. Kaina pagal siuloma paslaugos kokybe turetu buti 3 ar 4 Lt, lengvatines nuolaidos realiai galetu buti tokios, kokios priklauso priemiestiniam marsrutui.
                  Bet asmeniskai kiek buvau Dubline ir Londone, maciau, kad ten mazai apkrautiems marsrutams i oro uostus jie naudoja patogius mikroautobusus. Manau Kaune su tokiu pat auksto lygio aptarnarnavimu is Silainiu ir Eiguliu galetu kursuot tokie mikroautobusai + tas autobusas nuo pilies.
                  Jei važiuos Karaliaus Mindaugo pr., tai pralėks tiek "Kauno", tiek buvusį "Neries" viešbutį, todėl centro geriau nepraleisti.

                  Comment


                    Dekoju visiems uz mintis, idejas, pastabas ir siulymus. Kaip jau minejau, dali jusu siulymu panaudosiu naudingiems tikslams.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Na, visų pirma, tai aš nekalbėjau apie 29 maršrutą, o kalbėjau apie mąstymą "Nereikia užsieniečiams lįsti į užpakalį", nes toks mąstymas yra užsilikęs iš sovietinių laikų kada pirkėjas pardavėjui turėdavo lįsti į užpakalį, o ne atvirkščiai, nes pardavėjui buvo nusispjaut parduos jis tas prekes ar ne. Tačiau dabar nebe tie laikai ir taisyklės galioja kitos, privatus verslas jau išmoko šitų naujų taisyklių, tačiau valstybinės įmonės dar stipriai atsilieka. Jeigu vairuotojo pagrindinė funkcija yra "saugus vairavimas, atvykimas laiku ir bilietų pardavimas", tai maksimos pardavėjos pagrindinė funkcija yra prekių pardavimas, jų išdėliojimas, galiojimo laiko stebėjimas, tačiau kažkodėl net ant maximos pardavėjos (kuri gauna dvigubai mažesnį atlyginimą nei tas autobuso vairuotojas) nugaros parašyta- "Klauskite- padėsiu". Taip yra, nes maxima yra suinteresuota suteikti informaciją, kad padidintų savo pardavimus, o valstybinės įstaigos kol kas mato tik tą pardavimo funkciją, nesistengiant tą pardavimą suintensyvinti padedant pirkėjui, suteikiant jam informaciją. Jeigu tas turistas išlips visiškai kitoje vietoje, tai tikėtina, kad kitą syki jisai naudosis kitu transportu, jeigu tam bus alternatyva. Savivaldybė turėtų būti suinteresuota pritraukti kuo daugiau turistų ir stengtis kad jiems kiltų kuo mažiau problemų. Kaip tai daryti? Kauno VT yra valstybinė įmonė ir netgi ne už tos įmonės, o mokesčių mokėtojų pinigus buvo nupirkti visi tie nauji troleibusai, taigi savivaldybė tiktrai turi teisę reikalauti savo įmonės, kad vairuotojai būtų mandagūs, o turistiniuose maršrutuose, tokiuose kaip oro uosto, dar ir mokantys angliškai, tikrai tam nereikia jokių investicijų, tereikia šiek tiek noro parduoti ne tik bilietus, bet ir paslaugą. Ir man tikrai nereikia kurti kažkokios transporto kompanijos, kad galėčiau apie tai kalbėti visgi tai yra valstybinė įmonė, o tai reiškias, kad yra visų žmonių, ypač tų, kurie moka mokesčius, dėl to turiu visas teises reikalauti šitos įmonės ataskaitų ir pan., ir tikrai turiu teisę kalbėti apie jos problemas ar neūkiškumą

                      Tikrai ne kartą visi esą girdėję, kad va, "užsienyje prieik prie policininko ir ko nors paklausk- jisai nusišypsos ir mandagiai paaiškins, pagelbės kuom galės, o va Lietuvoje visi policininkai surūgę, prie jų net prieiti ko nors paklausti baisu". Nepaisant to, kad policininko pagrindinė funkcija tikrai nėra informacijos teikimas, tačiau jie tenais yra mokomi ir netgi jiems privaloma yra būti mandagiais. Tokie užsienyje buvusių draugų pastebėjimai mus labai pozityviai nuteikia vakarų valstybių atžvilgiu, nors galbūt ir nesame tenais buvę, tačiau žinome, kad tenais nuvažiavus ir iškilus kokiai problemai- mes tikrai sulauksime pagalbos ir apskritai kelionė bus be jokių nusivylimų ir atvirkčiai į kokią Baltarusiją mes bijome važiuoti, nes bijome, kad jeigu teks susidurti su policija ir iškils kokios kitos problemos- pagalbos galime ne tik kad nesulaukti, bet dar ir būti apšaukti ar kaip kitaip pažeminti.



                      Tai yra ne vergo sindromas, o verslo supratimas Parodyk bent vieną normaliai dirbančią įmonę, kurioje pirkėjas nebūtų gerbiamas ir juo nebūtų rūpinamasi, vienintelės įstaigos, kurios man šauna į galvą, tai yra sovietinės krautuvės arba kokios valstybinės įstaigos, kur atėjęs bijai, kad tavęs neapšauktų. Tegul ta susiraukusi ir viskuom nepatenkinta pardavėja ir galvoja, jog jos nekamuoja nepilnavertiškumo kompleksas, tačiau kitoje gatvėje esanti pardavėja, kuri bus mandagi ir tinkamai aptarnaus- gaus dvigubai didesnį atlyginimą, nes parduos trigubai daugiau ne dėl to, kad prekės pigesnės ar geresnės, o todėl, kad aptarnavimas malonesnis.

                      Parodyk nors viena "Maxima", kurioje specialia butu idarbinamos kasininkes, mokancios uzsienio (ne rusu ar lenku) kalba. Ar policininkai uzsienyje sneka keliomis kalbomis (tik nebaksnok i tas salis, kuriose yra kelios valstybines kalbos)? Ar oro uoste veikianciose kavinese pardavejos-padavejos kalba uzsienio kalba? Galiu patikinti, ne. Degalines ne isimtis. O juk visa tai privatus verslas. Kai kuris (degalines, pavyzdziui) priklauso uzsienio kompanijoms.
                      Taip, mandagus aptarnavimas yra butinas. Bet snekejimas uzsienio kalba su tuo niekaip nesusijes. Nereikia perlenkineti lazdos. Reikalavimas miesto autobusu vairuotojams moketi uzsienio kalba yra NEPAGRISTAS.

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Gana drastiskas siulymas, bet privertes mane susimastyti... Gal ir gerai, kita vertus, neliktu tiesioginio autobuso is Onkolog. lig. i Klinikas, nes, kaip suprantu, 43 butu nukreipiamas i Viciunus. Tokios skyles kamsymu susirupintu mikroautobusai, o dabar kaip tik miestas eina ta linkme, kad mikroautobusu butu kuo maziau. Be to, sutrumpinus 29 iki stoties, kiltu problemu del aisksteles. Ten jau ir dabar ta aikstele kaip gumine, darbo diena per pietu pertrauka vos telpa autobusai. Manau tiktu 1 marsruto variantas, bet velgi problema del aiksteles prie gelez. stoties.
                        Prie gel. stoties geriausia būtų mikroautobusų ir autobusų aikšteles sujungti į vieną plačią. Kitas dalykas reikia paieškot galimybių dalį autobusų palikt ne prie stoties, o prie Kauno pilies. Pavyzdžiui, iš keturių 23 du palikt Kauno pilies aikštelėje, po pietų juos nukreipti į Rokus, o du palikt Gel. stoties aikštelėje ir nukreipt į Domeikavą su tokiu transporto organizavimu nebūtų makalynės Gel. stotį, kai žmonės nesupranta kokia kriptymi autobusas važuos. Dar galima 15 autobuso organizuot 2 reisus iki Partizanų g., tada 1 autobusu sumažės prie stoties. Taip jau 3 autobusai stovėtų ne prie stoties ir vietos atsirastų. Paieškojus atsirastų ir daugiau variantų.

                        Comment


                          Eidvis gerai sako todel turizmas toks nustekentas Lietuvoje ir vakarieciams nepriimtinos dar nuo tarybu Lietuvos uzsilikusios bendravimo manieros. Todel netik reikia stengtis turista kazkaip atvezti iki vietos bet kad ir jis cia liktu kuo ilgiau bei noretu grizti (sviesa gatvese ijungti reiktu nuo geguzes 3 naktimis) nes blogi atsiliepimai visada greiciau sklinda nei geri, ir vel paskui liksim su Ryanair emigraciniais marsrutais. O del autobusu tai nepamirskit kad didele dalis vyresnio amziaus zmoniu bei labiau pasiturintys megsta keliauti ne tik su rankiniu bagazu o ir su dideliais lagaminais. Kur jusu manymu sukisit mikriuke lagaminus??? Ir kiek vietos bereikalingai uzims lagaminai miesto autobuse ??? Manau be patogaus tarpmiestinio autobuso uztikrint kokybiska pervezima nieko nesigaus.

                          Comment


                            Kadangi oro uostas jau "parupo" ir rajono valdziai http://www.krs.lt/go.php/lit/Kauno_r...rmelavos_/2455 ,manau reiketu ir jiems siulyti kaip gerinti susisiekima su oro uostu,kaip ir kitus pasiulymus gerinant Kauno regiono patraukluma turistiniu poziuriu.

                            Comment


                              Aš manau reikia ekspreso, maždaug tokio: Geležinkelio stotis - Autobusų stotis - Hyper Maxima - Savas - Aerouostas. Kaina 3-4 lt. Maršruto ilgis ~15km. Reikia kad važiotu kas 30-40 min. Prisidėti turėtu LG ir Kautra. Kautra turėtu būti labiausiai suinteresuota šio atveju.
                              Ryanair žada 120 skrydžiu per savaite. Taigi turim: 120 x 189(vietų lėktuve) x 0,81(ryanair lėktuvų užpildimo koeficientas Kaune) = 18370 potencialiu ekspreso klientų per savaite.
                              Kiek iš jų pasinaudotu šia paslauga neaišku. Aš manau galima butu pritraukt iki 30%. Dauguma jų atvyktu/išvyktu per Kautros valdoma AS.
                              Yra dar AirBaltic, bet jie manau šio atveju jokio srauto nesudaro.

                              Comment


                                Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                                Kadangi oro uostas jau "parupo" ir rajono valdziai http://www.krs.lt/go.php/lit/Kauno_r...rmelavos_/2455 ,manau reiketu ir jiems siulyti kaip gerinti susisiekima su oro uostu,kaip ir kitus pasiulymus gerinant Kauno regiono patraukluma turistiniu poziuriu.
                                Kauno rajonas susisiekimu nesirūpins.
                                Parašė eXtuning Rodyti pranešimą
                                Aš manau reikia ekspreso, maždaug tokio: Geležinkelio stotis - Autobusų stotis - Hyper Maxima - Savas - Aerouostas. Kaina 3-4 lt. Maršruto ilgis ~15km. Reikia kad važiotu kas 30-40 min. Prisidėti turėtu LG ir Kautra. Kautra turėtu būti labiausiai suinteresuota šio atveju.
                                Ryanair žada 120 skrydžiu per savaite. Taigi turim: 120 x 189(vietų lėktuve) x 0,81(ryanair lėktuvų užpildimo koeficientas Kaune) = 18370 potencialiu ekspreso klientų per savaite.
                                Kiek iš jų pasinaudotu šia paslauga neaišku. Aš manau galima butu pritraukt iki 30%. Dauguma jų atvyktu/išvyktu per Kautros valdoma AS.
                                Yra dar AirBaltic, bet jie manau šio atveju jokio srauto nesudaro.
                                Kas 30-40 min. per dažnai pagal prognozuojamus srautus. LG ir Kautra turėtų prisidėti tuo? Tikrai neprisidės Kuo Kautra suinteresuota?

                                ---
                                Šiaip idėjos daugumos labai vertingos ir geros, bet daug kur egzistuoja politiniai stabdžiai ar kitokie niuansai, todėl jei bent 50 proc. jūsų siūlymų įgautų realią materiją, tai jau būtų geras pasiekimas.
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.21, 12:28.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Kauno rajonas susisiekimu nesirūpins.
                                  As ir nesakau kad rajonas turi tiesiogiai rupintis autobusu i oro uosta,bet bent jau galetu jau prisideti prie Karmelavos aplinkelio projekto paspartinimo.

                                  Comment


                                    Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                                    As ir nesakau kad rajonas turi tiesiogiai rupintis autobusu i oro uosta,bet bent jau galetu jau prisideti prie Karmelavos aplinkelio projekto paspartinimo.
                                    Tai spartina, spartina. Per mėnesį kartą prisimena, ką nors iki pietų padaro
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Kautra suinteresuota tuo, kad esant tokiam susisiekimui, padidintu srautus per Kauno AS.

                                      Comment


                                        Parašė eXtuning Rodyti pranešimą
                                        Kautra suinteresuota tuo, kad esant tokiam susisiekimui, padidintu srautus per Kauno AS.
                                        Kad nelabai... Jau nuo Kauno oro uosto važiuoja mikroautobusas į Vilnių ir Klaipėdą, taigi apie 40-55 proc. tų miestų gyventojų, keliausiančių be mašinos, rinksis kelionę nuo oro uosto. Nelabai matau čia potencialo. Nors žiūrėsim, gal bus dar geriau, negu mąstome... Sunku pasakyti, kaip elgsis verslininkai. Kautra neseniai laimėjo konkursą aptarnauti Druskininkų miesto maršrutus, tai tikėtina, kad šįmet naujų didesnių projektų atsisakys, nes jau ir taip daug investuoja.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Kad nelabai... Jau nuo Kauno oro uosto važiuoja mikroautobusas į Vilnių ir Klaipėdą, taigi apie 40-55 proc. tų miestų gyventojų, keliausiančių be mašinos, rinksis kelionę nuo oro uosto. Nelabai matau čia potencialo. Nors žiūrėsim, gal bus dar geriau, negu mąstome... Sunku pasakyti, kaip elgsis verslininkai. Kautra neseniai laimėjo konkursą aptarnauti Druskininkų miesto maršrutus, tai tikėtina, kad šįmet naujų didesnių projektų atsisakys, nes jau ir taip daug investuoja.
                                          Be Vilniaus ir Klaipėdos yra dar Šiauliai, Panevėžys ir netgi Daugavpils bei Suwalki. O Vilniaus ir Klaipėdos srauto irgi apie puse iš Ollex nuneštu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X