Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Skirtumas dar ir tas, kad tiek ankstyvais rytais, tiek vėlyvais vakarais išskris/atskris daugiausia ne taip vadinamų "emigracinių" krypčių lėktuvai, kurių keleivius dažniausiai kas nors palydi ar pasitinka. Kelis sykius mačiau, kad po Frankfurto reiso nusileidimo prisirinko maždaug pilnas autobusas. Panašiai bus ir su kitais daugiau turistiniais reisais. Tikrai ne kiekvieną paturistauti išvykusią porelę ar draugų kompaniją kažkas nuveš ar pasitiks, jau nekalbant apie užsieniečius.
    Kažką panašaus norėjau rašyt - nemažai naujų reisų neemgricinėmis kryptimis, galima tikėtis kur kas daugiau ryanfanu, groundhoperių ir panašių biudžetinių lankytojų, kurie šiaip neskristų, bet skrenda kad pigu ir nusiteikę skrydžiui, kelionei į oro uostą bei tolimesnius miestus išleisti kuo mažiau pinigų. Žinia VT ir labiau skirtas ne vietiniems o turistams.
    Dėl 29 tai juo ypač kančia važiuot iš oro uosto, nes jis dar ten link Jonavos pavažiuoja ir apsisukinėja, o be to 40 min iki Laisvės Alėjos, 45 iki stočių. 120 mikriuko oro uoste ir nė karto neteko matyti...
    Statyčiau už rėkiančiai apklijuotą (kas savaime būtų jo reklama), 15-20 vietų shuttle į stotį už 3-4 litus su pora sustojimų/keleivių surinkimo punktų, gal per visus Savanorius ir Donelaičio/Kęstučio gatves, važiuojantį lygiai kas pusvalandį, su kelių valandų pertraukom kai nėra lėktuvų. Galbūt naktį 1 kartą pravažiuojantį per miestą kažkaip ratu surinkt žmonių iš atokesnių rajonų į pirmus reisus.
    Paskutinis taisė zanaz; 2010.02.19, 03:22.
    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

    Comment


      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
      Statyčiau už rėkiančiai apklijuotą (kas savaime būtų jo reklama), 15-20 vietų shuttle į stotį už 3-4 litus su pora sustojimų/keleivių surinkimo punktų, gal per visus Savanorius ir Donelaičio/Kęstučio gatves, važiuojantį lygiai kas pusvalandį, su kelių valandų pertraukom kai nėra lėktuvų. Galbūt naktį 1 kartą pravažiuojantį per miestą kažkaip ratu surinkt žmonių iš atokesnių rajonų į pirmus reisus.
      Manau, kad tokiu atveju /\ nereiktų nieko klijuoti - reklama eitų iš lūpų į lūpas. Pirmiausia laimės mąstančios savivaldybės, kurios su oro uostu susitars dėl reguliaraus keleivių vežimo iš/į oro uostą (nors, veiklos pradžioje, tokia paslauga būtų ir nuostolinga), tačiau ir budget turistai atneša netiesioginių pajamų visur ir visiems, kur tik apsilanko.

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Tarptautinis, nes skrydžiai yra tarptautiniai. Kas čia neaiškaus?
        Tada siulau tokius pavadinimus, Tarptautinė Vilniaus geležinkelio stotis ir Tarptautinė Vilniaus autobusų stotis.
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Paskelbtas konkursas:

          Pavadinimas, kurį perkantysis subjektas suteikė sutarčiai
          Kauno aerouosto kilimo - tūpimo tako modernizavimo darbų pirkimas (II etapas)

          Trumpas sutarties ar pirkimo (-ų) aprašymas
          Kauno oro uosto kilimo tūpimo tako tarp piketų 7+46,77÷26+57,88 modernizavimo darbai. 1911,11 metrų Kauno oro uosto kilimo - tūpimo tako modernizavimo darbai.

          Terminas dokumentams priimti arba gauti: 2010-05-03

          Pasiūlymų ar prašymų leisti dalyvauti priėmimo terminas: 2010-05-11

          Comment


            Kad jau čia užsikūrė tokia diskusija apie susisiekimą su KUN, tai įterpsiu ir savo trigrašį...
            Į KUN viešuoju transportu važiuoju beveik kiekvieną dieną, galiu papasakoti pora (panašiu?) atsitikimu, kurie labai puikiai apibūdina esamą situaciją:
            1. Važiuoju 120 mikroautobusu šiek tiek po 8 valandų ryto. Karmėlavoje prašau vairuotojo užsukti i oro uostą, - varuotojas atsako "Eik nach...ui, ir peškom nueisi"...
            2. Važiuoju iš oro uosto 29 autobusu, kaip tik po Bremeno (jei neklystu) skrydžio, autobusas sausakimšas užsieniečių, kurių vienas priėjęs prie varuotojo klausia: "How much for the ride?" (ar kažka panašaus), vairuotojas jam atsako, - "Eik nach...ui, nieko nesuprantu"...

            Čia, aišku, visiškas offtopikas, bet, manau, labai puikiai apibūdina situacija...
            P.S.: Atisprašau už leksikoną, bet kaip sakoma iš dainos žodžių neišmesi

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              Tada siulau tokius pavadinimus, Tarptautinė Vilniaus geležinkelio stotis ir Tarptautinė Vilniaus autobusų stotis.
              Kadangi daug reisų iš tų stočių vykdoma ir vietinių. Netgi vietinių daugiau, dėl to žodis "tarptautinis" būtų netikslingas vartoti.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė numba Rodyti pranešimą
                Kad jau čia užsikūrė tokia diskusija apie susisiekimą su KUN, tai įterpsiu ir savo trigrašį...
                Į KUN viešuoju transportu važiuoju beveik kiekvieną dieną, galiu papasakoti pora (panašiu?) atsitikimu, kurie labai puikiai apibūdina esamą situaciją:
                1. Važiuoju 120 mikroautobusu šiek tiek po 8 valandų ryto. Karmėlavoje prašau vairuotojo užsukti i oro uostą, - varuotojas atsako "Eik nach...ui, ir peškom nueisi"...
                2. Važiuoju iš oro uosto 29 autobusu, kaip tik po Bremeno (jei neklystu) skrydžio, autobusas sausakimšas užsieniečių, kurių vienas priėjęs prie varuotojo klausia: "How much for the ride?" (ar kažka panašaus), vairuotojas jam atsako, - "Eik nach...ui, nieko nesuprantu"...

                Čia, aišku, visiškas offtopikas, bet, manau, labai puikiai apibūdina situacija...
                P.S.: Atisprašau už leksikoną, bet kaip sakoma iš dainos žodžių neišmesi
                Tokiems pasakyčiau "ir patys ten tuoj eisit" ir nepatingėčiau paskambinti jų viršininkams. Abejoju, ar "Kauno autobusuose" neatsirastų kokių 5-6 vairuotojų, mokančių angliškai? Daug kas yra padirbėjęs visokiose Anglijose ir tikrai kalbą moka. Čia jau administracijos nenuovoka. Kita vertus, net ir nesuprantantis neturi teisės siuntinėti, tai visiškas chamizmas.

                Comment


                  Nereikia jokiu anglakalbiu. Uztektu parasyti angliskus uzrasus, pakabinti stoteleje ir autobuse.

                  Comment


                    Parašė numba Rodyti pranešimą
                    Kad jau čia užsikūrė tokia diskusija apie susisiekimą su KUN, tai įterpsiu ir savo trigrašį...
                    Į KUN viešuoju transportu važiuoju beveik kiekvieną dieną, galiu papasakoti pora (panašiu?) atsitikimu, kurie labai puikiai apibūdina esamą situaciją:
                    1. Važiuoju 120 mikroautobusu šiek tiek po 8 valandų ryto. Karmėlavoje prašau vairuotojo užsukti i oro uostą, - varuotojas atsako "Eik nach...ui, ir peškom nueisi"...
                    2. Važiuoju iš oro uosto 29 autobusu, kaip tik po Bremeno (jei neklystu) skrydžio, autobusas sausakimšas užsieniečių, kurių vienas priėjęs prie varuotojo klausia: "How much for the ride?" (ar kažka panašaus), vairuotojas jam atsako, - "Eik nach...ui, nieko nesuprantu"...

                    Čia, aišku, visiškas offtopikas, bet, manau, labai puikiai apibūdina situacija...
                    P.S.: Atisprašau už leksikoną, bet kaip sakoma iš dainos žodžių neišmesi
                    Ok, apie tokius atvejus visada pranešk. Visi tikslūs 120 maršrutinio taksi reisai, kurie turi užsukti į oro uostą, paminėti tvarkaraštyje: http://www.marsrutai.lt/kaunoraj/lt/#Routes/,127,127

                    Jei maršrutinio taksi vairuotojas tuo laiku, kada turi užsukti, neužsuka, užsirašyk tikslią datą, laiką ir tos transporto priemonės valst. nr., labai praverstų ir kvitas. Informaciją užpildyk iš el. paštu išsiųsk Kauno rajono savivaldybės Kelių ir transporto skyriaus vedėjui Kęstučiui Povilaičiui transkeliai@krs.lt jis tikrai perskaitys ir jei neatrašys, tai nereiškia, kad neatsižvelgs. Per mėnesį po kelis tokius skundus ir pamatysi, kaip po pusės metų situacija pagerės. Reikia tik nepatingėti. Dar tuo pačiu laišką siūlau rašyti iš to paties skyriaus vyr. kontrolieriui, kuris kartais patikrina kaip maršrutiniai taksi ir autobusai važiuoja: transkeliai@krs.lt

                    Dėl miesto 29-ojo autobusų maršruto lygiai tas pats. Jei tik vairuotojas pasiunčia, tai iškart reikėtų rašyti laišką užpildant šią formą: http://transportas.kaunas.lt/index_lt.php?page=3200003

                    Paminėti tikslią datą, laiką, maršrutą, važiavimo kryptį, detalias įvykio aplinkybes, transporto priemonės valst. nr. ar bent jau garažinį nr. Jei neatrašys, tai tikrai nereiškia, kad neatsižvelgs.

                    Asmeniškai pažįstu abiejų skyrių vadovybes ir drąsiai sakau - jie labai džiaugiasi, kai iš keleivių sulaukia skundų, nes jiems tai padeda dirbti ir pasiekti geresnių rezultatų.

                    Svarbiausia rašyti be jokių emocijų, vien tik faktai, nes kur emocijos, tokių nė neskaito.
                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Tokiems pasakyčiau "ir patys ten tuoj eisit" ir nepatingėčiau paskambinti jų viršininkams. Abejoju, ar "Kauno autobusuose" neatsirastų kokių 5-6 vairuotojų, mokančių angliškai? Daug kas yra padirbėjęs visokiose Anglijose ir tikrai kalbą moka. Čia jau administracijos nenuovoka. Kita vertus, net ir nesuprantantis neturi teisės siuntinėti, tai visiškas chamizmas.
                    Atsižvelgsiu į tai.
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Nereikia jokiu anglakalbiu. Uztektu parasyti angliskus uzrasus, pakabinti stoteleje ir autobuse.
                    Problema ta, kad autobusai po maršrutus "mėtomi". Nėra reguliarių autobusų, kurie visada dirbtų tame maršrute, todėl reikėtų lipdukų visose transporto priemonėse. Manau tai būtų naudinga ne tik oro uosto keleiviams, bet ir kitiems atvykėliams, pvz. iš gel. ar aut. stočių. Atsižvelgsiu į tai
                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.19, 12:57.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      As puikiai suprantu, kad jei neinformuosi atitinkamu instanciju, situacija nei kiek nepasikeis... Konkreciu savo atveju - "pabariau" vairuotojus, bet savo pasiekiau (t.y. mikroautobuso vairuotojas uzsuko i oro uosta, autobuso vairuotojas pardave keleviui bilieta)... Taciau ka daryti uzsienieciui, kuris nezino nei kur kreiptis, nei kaip "pasibarti" su nemandagiu vairuotoju ....

                      Comment


                        Parašė numba Rodyti pranešimą
                        As puikiai suprantu, kad jei neinformuosi atitinkamu instanciju, situacija nei kiek nepasikeis... Konkreciu savo atveju - "pabariau" vairuotojus, bet savo pasiekiau (t.y. mikroautobuso vairuotojas uzsuko i oro uosta, autobuso vairuotojas pardave keleviui bilieta)... Taciau ka daryti uzsienieciui, kuris nezino nei kur kreiptis, nei kaip "pasibarti" su nemandagiu vairuotoju ....
                        Jam ir nereikia bartis, nereikia ir kreiptis. Jis turistas - atvyko čia ne tvarką daryti. Tai mes, čia gyvenantys keleiviai, galime šią situaciją pakeisti. Todėl ir sakau, kad reikia skųsti, o ne su vairuotojais kalbėtis. Aš vairuotojams niekad nieko nesakau, geriau civilizuotai pasielgiu - paskundžiu. Nes kai kurie vairuotojai dar ir į galvą gali duot, juk dauguma jų yra kvailiai, valdomi pykčio, o ne sugebantys išklausyti ir suprasti, kad daro blogai.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Problema ta, kad autobusai po maršrutus "mėtomi". Nėra reguliarių autobusų, kurie visada dirbtų tame maršrute, todėl reikėtų lipdukų visose transporto priemonėse. Manau tai būtų naudinga ne tik oro uosto keleiviams, bet ir kitiems atvykėliams, pvz. iš gel. ar aut. stočių. Atsižvelgsiu į tai
                          Manau, kad užtektų VT stotelėje oro uoste pakabinti didelį ir ryškų užrašą keliomis svarbesnėmis užsienio kalbomis, kad bilieto kaina 2lt ir būtų visiems aišku. Na ir VT schema būtinai turėtų būt (gal ir yra, nžn).
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            Manau, kad užtektų VT stotelėje oro uoste pakabinti didelį ir ryškų užrašą keliomis svarbesnėmis užsienio kalbomis, kad bilieto kaina 2lt ir būtų visiems aišku. Na ir VT schema būtinai turėtų būt (gal ir yra, nžn).
                            Kiek ten buvau, tai dar nesu matęs schemos, nėra net ir stiklinio paviljono, tačiau dėl jo reikėtų kalbėti su rajono savivaldybe.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Problema ta, kad autobusai po maršrutus "mėtomi". Nėra reguliarių autobusų, kurie visada dirbtų tame maršrute, todėl reikėtų lipdukų visose transporto priemonėse. Manau tai būtų naudinga ne tik oro uosto keleiviams, bet ir kitiems atvykėliams, pvz. iš gel. ar aut. stočių.
                              O ar nebūtų galima būtent 29-am maršrutui padaryti išimtį ir jame leisti vis tuos pačius autobusus ir tuos pačius vairuotojus?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                O ar nebūtų galima būtent 29-am maršrutui padaryti išimtį ir jame leisti vis tuos pačius autobusus ir tuos pačius vairuotojus?
                                Ne. Nes šiame maršrute yra per mažas grafikų skaičius, kad vairuotojams pakaktų lyginio darbo valandų skaičiaus. Vairuotojai vieną mėnesį gautų didesnę algą, kitą - keliais šimtais Lt mažesnę. Po maršrutus vairuotojai keičiami būtent dėl to, kad būtų išlaikytas panašus darbo valandų skaičius. Troleibusų parke vairuotojams keičiami tik grafikai, kad būtų išlyginamas darbo valandų skaičius. Su autobusais taip nėra, nes maršrutuose yra per mažai grafikų. Grafikų darbo laiko vienodo nebūna, nes jei būtų, tada autobusai kursuotų trumpiau. Manau esmę supratai vairuotojų "mėtymas" po maršrutus yra ne šiaip sau, bet tam, kad būtų visiems vairuotojams sukurtos lygios darbo valandų sąlygos.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Tada siulau tokius pavadinimus, Tarptautinė Vilniaus geležinkelio stotis ir Tarptautinė Vilniaus autobusų stotis.
                                  Ka cia bandai isradineti nesuprantu - visam pasaulyje priimta, kad oro uostai turintys tarpvalstybinius skrydzius vadinasi tarptautiniais.
                                  Tuo tarpu autobusu stociu taip lyg ir nepriimta vadinti visuotinai.
                                  Neturi ka veikt matau

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Ne. Nes šiame maršrute yra per mažas grafikų skaičius, kad vairuotojams pakaktų lyginio darbo valandų skaičiaus. Vairuotojai vieną mėnesį gautų didesnę algą, kitą - keliais šimtais Lt mažesnę. Po maršrutus vairuotojai keičiami būtent dėl to, kad būtų išlaikytas panašus darbo valandų skaičius. Troleibusų parke vairuotojams keičiami tik grafikai, kad būtų išlyginamas darbo valandų skaičius. Su autobusais taip nėra, nes maršrutuose yra per mažai grafikų. Grafikų darbo laiko vienodo nebūna, nes jei būtų, tada autobusai kursuotų trumpiau. Manau esmę supratai vairuotojų "mėtymas" po maršrutus yra ne šiaip sau, bet tam, kad būtų visiems vairuotojams sukurtos lygios darbo valandų sąlygos.
                                    bet jei atsirastu kokie 5 zmones mokantys angliskai tai turetu uztekti vien juos rotuot 29tam marsrute

                                    Comment


                                      Gal nereikia tu zaidimu ir lindimu uzsienieciams i viena vieta. Pakaks uzrasu angliskai. Susisneketi uzsienieciui svecioje salyje yra tik jo asmenine problema. Nereikia saves zeminti ir manyti, kad esame neisisilavinusi tauta, o vat ten, uzsienyje, visi sneka keliomis kalbomis. Taip nera. Ypac tokiame soc. sluoksnyje, kaip vairuotojai.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        bet jei atsirastu kokie 5 zmones mokantys angliskai tai turetu uztekti vien juos rotuot 29tam marsrute
                                        Bet tie vairuotojai negali nuolatos dirbti tame maršrute. Kodėl? Pasiskaityk aukščiau mano komentarą Be to, vairuotojas nėra gidas, jam nepriklauso suteikti informaciją, todėl pakaktų tik užrašų, kaip ir JAV. Ten su miesto VT vairuotoju kalbėtis draudžiama (daugumoje miestų).
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Gal nereikia tu zaidimu ir lindimu uzsienieciams i viena vieta. Pakaks uzrasu angliskai. Susisneketi uzsienieciui svecioje salyje yra tik jo asmenine problema. Nereikia saves zeminti ir manyti, kad esame neisisilavinusi tauta, o vat ten, uzsienyje, visi sneka keliomis kalbomis. Taip nera. Ypac tokiame soc. sluoksnyje, kaip vairuotojai.
                                        Pritariu.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Gerbiamieji

                                          Manau, kad reikia sukurti visai atskirą maršrutą Kauno autobusų stotis- Kauno tarptautinis oro uostas. Ir problema pasibaigtų, pelnas garantuotas, sau ramiai įsėdi stotyje ir tiesiai prie terminalo tave priveža, kas gali būti geriau. Ir vairuotojai mandagūs būtų, mokantys kelias kalbas, tvarkingai apsirengę, štai jum ir darbo vietos ir pan. Žinoma reikalingos investicijos, bet kitaip tikrai nieko nebus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X