Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na del tu Blowjobu ir transatlantiniu skrydziu tai viskas yra surista nes Boeing laiku nepagamino 787 nors jau pas juos puslapyje buvo paskelbtas Ryanair uzsakymas 20 lektuvu, bet tikekimes kai jau 787 realiai skreda Ryanair sutars su Boeing ir gal net is Kauno turesim transatlantini skrydi.

    Comment


      Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
      Na del tu Blowjobu ir transatlantiniu skrydziu tai viskas yra surista nes Boeing laiku nepagamino 787 nors jau pas juos puslapyje buvo paskelbtas Ryanair uzsakymas 20 lektuvu, bet tikekimes kai jau 787 realiai skreda Ryanair sutars su Boeing ir gal net is Kauno turesim transatlantini skrydi.
      Nereikia rašinėti nesąmonių. Ryanair niekada nebuvo užsakę jokių 787 ar kitų didelių lėktuvų. O kai kalbėjo apie tai, kad galbūt kurtų tolimų skrydžių vežėją, irgi 787 neminėjo tarp galimų lėktuvų.
      kaip?

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Nereikia rašinėti nesąmonių. Ryanair niekada nebuvo užsakę jokių 787 ar kitų didelių lėktuvų. O kai kalbėjo apie tai, kad galbūt kurtų tolimų skrydžių vežėją, irgi 787 neminėjo tarp galimų lėktuvų.
        Tai kodel rasote nesamones ? Ryanair visa laika buvo tarp pirmuju kandidatu i 787 savininkus iki tol kol Boeing nukele pardavimus, todel visi atsauke 787 uzsakymus ir siuo metu ju labai mazai lyginant pradzioje, atsauke uzsakyma ir lenku LOT kurie butu tape 1 rytu europoje isigijusiais 787, be to jau netgi buvo pirmas galimas Ryanair marsrutas paskelbtas London-Stansted - New York. Siuo metu RyanAtlantic atlantic skrydziai atideti iki kol gaus 787 arba A350 gerom kainom. Ryanair niekad ir neminejo kito orlaivio o tik 787 del mazo degalu vartojimo.

        Comment


          Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
          Tai kodel rasote nesamones ? Ryanair visa laika buvo tarp pirmuju kandidatu i 787 savininkus iki tol kol Boeing nukele pardavimus, todel visi atsauke 787 uzsakymus ir siuo metu ju labai mazai lyginant pradzioje, atsauke uzsakyma ir lenku LOT kurie butu tape 1 rytu europoje isigijusiais 787, be to jau netgi buvo pirmas galimas Ryanair marsrutas paskelbtas London-Stansted - New York. Siuo metu RyanAtlantic atlantic skrydziai atideti iki kol gaus 787 arba A350 gerom kainom. Ryanair niekad ir neminejo kito orlaivio o tik 787 del mazo degalu vartojimo.
          Nusišneki. Apie RyanAtlantic ir šnekėt nėra ką (be svaičiojimų internete jokių rimtų šaltinių apie realius darbus nėra). O iš konkrečių dalykų - LOT 787-ų neatšauktus užsakymus galima rast Boeing puslapyje
          kaip?

          Comment


            Ryanair dėl ugnikalnio atšaukia visus skrydžius į Lietuvą iki pirmadienio pietų:
            http://www.ryanair.com/en/news/ryana...ns-to-continue
            kaip?

            Comment


              Londone tai visi skrydžiai atšaukti iki trečiadienio .Draugai turi grįžt šiandien,bet gaus ilgiau užsibūt tenais. Dabar atsidariau VNO orlaivių eismą ore ir išmetė skrydžių tvarkaraštį. Tai kaip matau lėktuvai iš Vilniaus į Maskvą skrenda
              2010 04 18 06:00 14:00 Maskva VKO, Rusija UT 704 UTair Aviation Vėluojama

              Comment


                Nuo rytojaus Ryanair jau pirmasis lektuvas is Kauno turi skraidyti... Gal jis jau atskrides i EYKA.?
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                  Nuo rytojaus Ryanair jau pirmasis lektuvas is Kauno turi skraidyti... Gal jis jau atskrides i EYKA.?
                  Kiek teko skaityti paprastai dieną prieš vakare atskrenda. Ir bus iškart 2 lėktuvai.

                  Tuo tarpu nuo šiandien skraidoma į Bristolį.
                  kaip?

                  Comment


                    Kun

                    Na štai, atrodo vis gražiau ir gražiau

                    Labai atsiprašau, jei mano įkelta foto nėra ryški.
                    Attached Files
                    o buvo taip...

                    Comment




                      „Ryanair“ atidarė bazę Kauno oro uoste

                      Tarptautinis Kauno oro uostas atvertė naują puslapį - nuo šiol jame veikia oficiali didžiausios Europoje pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ bazė, iš kurios keleiviai skraidinami 18 krypčių.

                      Nurungė konkurentus

                      Dėl aviakompanijos „Ryanair“ pagrindinio oro uosto statuso Centrinėje Europoje varžėsi kelios dešimtys aerodromų, tačiau juos nurungti ir geresnes sąlygas naujam vežėjui pasiūlyti pavyko tarptautiniam Kauno oro uostui. Dar praėjusių metų pabaigoje „Ryanair“ neslėpė, kad derybas dėl tokios bazės veda su keturiais kitais oro uostais.

                      „Skrydžių geografija įspūdinga, ši diena oro uostui istorinė. Malonu, kad ilgai vykęs dialogas ir derybos baigėsi būtent tokios bazės atidarymu, - per šventinę ceremoniją kalbėjo tarptautinio oro uosto direktorius Arijandas Šliupas. - Dabar viskas priklausys nuo mūsų kūrybingumo ir komercinės išmonės“.

                      Jis įsitikinęs, kad naujoji bazė aviakompanijai „Ryanair“ taps ne mažiau auksinė negu skrydžiai tarp Kauno ir Londono - šia kryptimi skrendantys lėktuvai visuomet būna pilni.

                      Pasak A.Šliupo, nuo šiol oro uostas išnaudos visus pajėgumus. Vien „Ryanair“ per savaitę vykdys daugiau kaip 120 skrydžių. Iki šiol keleivius skraidinusi devyniomis kryptimis, bendrovė atidarė dar devynis naujus maršrutus.

                      Šventėje dalyvavęs Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas palinkėjo ramaus oro ir kuo mažiau ugnikalnių įsiveržimų, kurie suparalyžiuoja aviakompanijų darbą. Kauno apskrities viršininkė Ona Balžekienė atkreipė dėmesį, kad pagerėjus tarptautiniam susisiekimui mūsų miestą pasieks daugiau turistų, o smulkieji verslininkai turės daugiau galimybių užsidirbti.

                      Ženklas visai Europai

                      Bazės atidarymo šventėje dalyvavęs Susisiekimo ministerijos Kelių ir civilinės aviacijos departamento direktorius Šarūnas Baublys leido sau pasvarstyti, kad šiuo metu tikriausiai visa Rytų Europa pavydi Kauno regionui, kuriame atidaryta įspūdinga „Ryanair“ bazė.

                      „Planavome ir ruošėmės tokiam žingsniui ilgai, o paskui buvo sudėtingas derybų procesas, - pasakojo Š.Baublys. - Labai malonu, kad tuos planus mums pavyko įgyvendinti“.

                      Jis pridūrė, kad dabar Kauno verslininkams atsivėrė didelių galimybių, kuriomis jie nesunkiai galės pasinaudoti.

                      „Kaunas ir visa Lietuva nėra užkampis, mes turime puikų susisiekimą ir pigius skrydžius“, - džiaugėsi Š.Baublys.

                      Iki šiol „Ryanair“ skraidė į Birmingemą, Brėmeną, Bristolį, Dubliną, Frankfurtą, Liverpulį ir du Londono oro uostus: Lutoną bei Stanstedą. Nuo gegužės atidaromi nauji maršrutai į Barseloną, Berlyną, Diuseldorfą, Edinburgą, Milaną, Oslą, Paryžių, Temperę ir Londono Getviko oro uostą.

                      Tiki, kad pateisins viltis

                      Aviakompanijos „Ryanair“ atstovė Maria Macken įsitikinusi, kad bendrovė priėmė teisingą sprendimą savo 40-osios bazės vieta išsirinkusi tarptautinį Kauno oro uostą.

                      „Tai pirmoji mūsų bazė Centrinėje Europoje ir neabejojame, kad ji dirbs sėkmingai. Sveikinu Kauno regioną šią puikią dieną“, - kalbėjo specialiai į šventę atvykusi M.Macken.

                      Ji skaičiuoja, kad iki šių metų pabaigos per Kauno oro uostą su „Ryanair“ keliaus ne mažiau kaip 11 mln. keleivių. M.Macken pabrėžė, kad gegužę iš Kauno atidaryti nauji maršrutai yra tik pradžia. Esą jeigu bazė dirbs sėkmingai, bus galima galvoti apie dar didesnę skrydžių geografiją.

                      Nuo šiol „Ryanair“ Kaune saugos du lėktuvus, kuriuos aptarnaus ir prižiūrės vietos specialistai. Skaičiuojama, kad investicijos į bazę siekia 140 mln. JAV dolerių, o dėl aviakompanijos plėtros regione bus sukurta apie tūkstantis naujų darbo vietų.

                      Vasarį apie sprendimą Kauną paversti pagrindiniu oro uostu Centrinėje Europoje pranešęs “Ryanair” vadovas Michael O'Leary neabejojo, kad keleivių nepritrūks.

                      „Pasirinkdami “Ryanair” siūlomus bilietus žemiausiomis kainomis, be jokių kuro mokesčių, visais aštuoniolika maršrutų į Europą iš Kauno oro uosto, tarp kurių bus skrydžiai į Italiją, Ispaniją, Vokietiją ir daugelį kitų šalių, keleiviai turi galimybę duoti atkirtį ekonominei krizei ir išvengti aukštų “airBaltic” kainų”, - tuomet kalbėjo M.O'Leary.

                      “Ryanair” skrydžių maršrutai iš Kauno oro uosto nuo 2010-ųjų gegužės mėn.

                      Nauji

                      Barselona

                      Berlynas

                      Diuseldorfas

                      Edinburgas

                      Londonas (Getvikas)

                      Milanas

                      Oslas

                      Paryžius

                      Tamperė

                      Dabartiniai

                      Birmingemas

                      Bremenas

                      Bristolis

                      Briuselis (Šarlerua)

                      Dublinas

                      Frankfurtas (Hanas)

                      Liverpulis

                      Londonas (Lutonas)

                      Londonas (Stanstedas)


                      daugiau nuotraukų


                      Labai džiaugiuosi, kad priklausau Kauno regionui, ir įsigijau liepą bilietus į Milaną (taip pildęs ryanair keleivių skaičių , iš tikrųjų, tai tikiuosi, kad pasiteisins šios bazės veikla Sėkmės Lietuvai neapvilti Ryanair kompanijos ! )
                      Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                      Comment


                        2010-05-04
                        A.Šliupas: skrydžiai iš Kauno į JAV - abejotina perspektyva (papildyta)
                        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/e...pildyta-276463
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Belieka tik daug daug keleiviu palinketi ir dar didesnes pletros
                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                          Comment


                            Parašė MgssEY Rodyti pranešimą
                            Atvaizdas



                            Ji skaičiuoja, kad iki šių metų pabaigos per Kauno oro uostą su „Ryanair“ keliaus ne mažiau kaip 11 mln. keleivių.
                            niekaip nesuprantu kas cia per skaicius ?
                            Studentas

                            Comment


                              Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
                              niekaip nesuprantu kas cia per skaicius ?
                              arba 1 du kartus nusispaude arba kableli pamirso tarp skaiciu...
                              Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                              Comment


                                Jei kalbėti apie tą milijoną keleivių, tai arba suklydo Ryanair atstovė sakydama, arba versdami - nes šiaip visada savo PR Ryanair skelbia kiek keleivių planuoja per metus nuo naujų maršrutų ar bazės atidarymo - t.y. šiuo atveju būtų tas vienas milijonas keleivių iki 2011 m. gegužės. 11 - apskritai klaida.
                                kaip?

                                Comment


                                  Tikiusi kad jie susiprotes padaryt skrydi i Stambula.Ta spraga atsirado po Fly lal bankroto.Is vilniaus air baltic neapsimoka nes is Rygos skraido kasdien ir visi lietyviai vaziuoja i ryga.O is vilniaus budavo pilni lektuvai.Aisku skraide saab,bet vistiek jau pries savaite vietu nebudavo.

                                  Comment


                                    Parašė Vilis Rodyti pranešimą
                                    Tikiusi kad jie susiprotes padaryt skrydi i Stambula.Ta spraga atsirado po Fly lal bankroto.Is vilniaus air baltic neapsimoka nes is Rygos skraido kasdien ir visi lietyviai vaziuoja i ryga.O is vilniaus budavo pilni lektuvai.Aisku skraide saab,bet vistiek jau pries savaite vietu nebudavo.
                                    Ryanair (kaip Airijos aviakompanija) į Turkiją iš Lietuvos skraidyti negali. Ir nemanau, kad artimiausiais metais būtų pasirašyta atitinkama sutartis tarp Turkijos ir ES, kad galėtų. Gali tik tikėtis, kad Turkų avialinijos artimiausiais metais pradės skraidyti į Vilnių - jie yra kalbėję apie tokius planus (bet kol kas tik abstrakčiai).
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Tai, kad nelabai Ryanair'as skraido apskritai i Turkija. Cia nebent kita kokia kompanija tai padarytu, kad ir Star1. Man tik keista, kodel SAS neatidaro is Kauno i Kopenhaga reiso, kai turi net po keleta reisu i diena tiek is Palangos (2 reisai per diena), tiek is Vilniaus (3 reisai per diena).
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        O tai kodel air baltic gali,o Rynair ne.Gal as cia kazko nesuprantu.O del kopenhagos tai todel ir nedaro kad perpildyta reisu ir is palangos ir is vilniaus.

                                        Comment


                                          Parašė Vilis Rodyti pranešimą
                                          O tai kodel air baltic gali,o Rynair ne.
                                          Airbaltic, kaip Latvijos aviakompanija, gali tik iš Rygos. Čia aišku bendru atveju - būna visokių išimčių, kažkada jie porą lėktuvų Lietuvoje įregistravo, kad iš Vilniaus į Kišiniovą (Moldovoje) gautų leidimą skraidyti.
                                          Dėl to Ryanair skrydžių iš Kauno į rytų pusę tikėtis nereikia.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X