Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal nereikia tu zaidimu ir lindimu uzsienieciams i viena vieta. Pakaks uzrasu angliskai. Susisneketi uzsienieciui svecioje salyje yra tik jo asmenine problema. Nereikia saves zeminti ir manyti, kad esame neisisilavinusi tauta, o vat ten, uzsienyje, visi sneka keliomis kalbomis. Taip nera. Ypac tokiame soc. sluoksnyje, kaip vairuotojai.
    Na, jeigu norime pradėti gyventi geriau, visgi reikėtų žaisti tuos žaidimus, nes jie neatsiejami nuo laisvos rinkos ekonomikos. Pirkėjas šiais laikas perka ne tik prekę, bet ir būdą kaip ją parduoda- dėl to pardavėjos turi sveikintis ir šypsotis, dėl to pardavėjos nebegali su klientais piktai kalbėti, kad ir kokių durnų klausimų jie klaustu ir taip yra visame ne turgaus lygio versle- nes tai veikia. Geras pavyzdys būtų Klaipėda, kai pasitikdavo visus didesniu kruizinius laivus orkestru- tai išties pasiteisino ir Klaipėda dėl to pritraukė daug kruizu su daug turistų, kurie išleido daug pinigų ir daug klaipėdiečių dėl to pradėjo geriau gyventi. Aš nesakau, kad kruizai į Klaipėdą pradėjo plaukti orkestro pasiklausyti, tačiau Klaipėda tikrai negalėjo jiems pasiūlyti tiek paslaugų/pramogų/lankytinų vietų kiek Talinas ar Ryga, dėl to turėjo atrasti kaip kitaip juos privilioti. Ir kiekviena valstybė, jeigu nori, kad turistas jaustųsi gerai ir čia sugrįžtu, turi stengtis, kad jam neiškiltų problemų, o iškilus problemai- jisai gautų reikiamą informaciją ar pagalbą, arba ir toliau liksim užkampis, į kurį atvažiuoja tik tie, kurie jau visą Europą apkeliavo ir nbeturi ką daugiau pamatyti.
    Paskutinis taisė Eidvis; 2010.02.20, 10:20.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Gal nereikia tu zaidimu ir lindimu uzsienieciams i viena vieta. Pakaks uzrasu angliskai. Susisneketi uzsienieciui svecioje salyje yra tik jo asmenine problema. Nereikia saves zeminti ir manyti, kad esame neisisilavinusi tauta, o vat ten, uzsienyje, visi sneka keliomis kalbomis. Taip nera. Ypac tokiame soc. sluoksnyje, kaip vairuotojai.
      Su tokia logika tai tik Balbieriškyje kaimo turizmu užsiiminėti, o gal ir tam suvokimas per menkas, nes šiandien labiau progresyvių kaimo turizmo sodybų šeimininkai kaip tik ir stengiasi parodyti, kad jie gali aptarnauti svečius įvairiomis kalbomis.

      Tad prie ko čia lindimas į užpakalį? Tai yra elementarus aptarnavimas ir kuo jis geresnis ir paprastesnis tuo geresnis įvaizdis, kuo geresnis įvaizdis tuo daugiau turistų.

      Comment


        Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
        Gerbiamieji

        Manau, kad reikia sukurti visai atskirą maršrutą Kauno autobusų stotis- Kauno tarptautinis oro uostas. Ir problema pasibaigtų, pelnas garantuotas, sau ramiai įsėdi stotyje ir tiesiai prie terminalo tave priveža, kas gali būti geriau. Ir vairuotojai mandagūs būtų, mokantys kelias kalbas, tvarkingai apsirengę, štai jum ir darbo vietos ir pan. Žinoma reikalingos investicijos, bet kitaip tikrai nieko nebus.
        "Pelnas garantuotas" - nejuokink tik! pagrįsk, kad būtų pelnas garantuotas. Iš kur gi jau tie keleiviai?
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Na, jeigu norime pradėti gyventi geriau, visgi reikėtų žaisti tuos žaidimus, nes jie neatsiejami nuo laisvos rinkos ekonomikos. Pirkėjas šiais laikas perka ne tik prekę, bet ir būdą kaip ją parduoda- dėl to pardavėjos turi sveikintis ir šypsotis, dėl to pardavėjos nebegali su klientais piktai kalbėti, kad ir kokių durnų klausimų jie klaustu ir taip yra visame ne turgaus lygio versle- nes tai veikia. Geras pavyzdys būtų Klaipėda, kai pasitikdavo visus didesniu kruizinius laivus orkestru- tai išties pasiteisino ir Klaipėda dėl to pritraukė daug kruizu su daug turistų, kurie išleido daug pinigų ir daug klaipėdiečių dėl to pradėjo geriau gyventi. Aš nesakau, kad kruizai į Klaipėdą pradėjo plaukti orkestro pasiklausyti, tačiau Klaipėda tikrai negalėjo jiems pasiūlyti tiek paslaugų/pramogų/lankytinų vietų kiek Talinas ar Ryga, dėl to turėjo atrasti kaip kitaip juos privilioti. Ir kiekviena valstybė, jeigu nori, kad turistas jaustųsi gerai ir čia sugrįžtu, turi stengtis, kad jam neiškiltų problemų, o iškilus problemai- jisai gautų reikiamą informaciją ar pagalbą, arba ir toliau liksim užkampis, į kurį atvažiuoja tik tie, kurie jau visą Europą apkeliavo ir nbeturi ką daugiau pamatyti.
          Nelygink vairuotojo su pardavėju. Vairuotojo pagrindinė funkcija saugus vairavimas, atvykimas laiku, bilietų pardavimas ir tik po to mandagumas. Kiek esu stebėjęs, apie 70 proc. Kauno VT vairuotojų yra pakankamai kultūringi ir mandagūs. Tik dažnai pavargę dėl įtempto darbo ir sunkių sąlygų, dar ir patys keleiviai gerai nervus patampo. Manau procentas labai neblogas, o keleiviai turėtų jaustis ne ponais, kuriuos veža taksi, bet eiliniai nesusireikšminusiais keleiviais. Jei tu nusišypsosi, tai nusišypsos ir tai, tik nereikia vaidinti viršesnio. Manau Kauno VT situacija yra pakankamai gera, žinoma, tobulėti yra dar kur, bet juk ir tobulėjama Kažkaip per daug įsijautei... Kol kas maršruto iš Kauno oro uosto populiarumas ir jo aptarnavimas yra toks pats, kaip ir bet kurio kito miesto maršruto ir čia nežadama įvesti papildomų priemonių, nes nėra tam galimybių. O jei manai, kad sukurtum ką nors geresnio - prašom - tikrai gautum leidimą ir vienu ar keliais mikroautobusais gali vežioti keleivius, gal ir pasiteisintų Ką noriu pasakyti - kol kas 29 maršrutas prilyginamas bet kokiam miesto maršrutui ir valdžia nelabai ką primąsto savo pasenusiomis smegenėlėmis... Bet jau esu rašęs, kad bandysiu judinti ledus ir šie pastebėjimai man tinka - panaudosiu
          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 17:38.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Yra dar viena problema - lėktuvų bilietai į naujus reisus jau parduodami. Ir turistai jau prieš juos pirkdami pasižiūri kaip čia galima miestą pasiekti. Dabar pasižiūri ir nusprendžia neskristi.

            O Ryanair naujus maršrutus vertina pirmus pusę metų, jei per tą laiką nepasiteisina - jų nelieka. Ir kaip rašė sensacijų ieškantys žurnalistai - šimtamilijoninės investicijos bet kada gali išskristi.
            kaip?

            Comment


              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Yra dar viena problema - lėktuvų bilietai į naujus reisus jau parduodami. Ir turistai jau prieš juos pirkdami pasižiūri kaip čia galima miestą pasiekti. Dabar pasižiūri ir nusprendžia neskristi.

              O Ryanair naujus maršrutus vertina pirmus pusę metų, jei per tą laiką nepasiteisina - jų nelieka. Ir kaip rašė sensacijų ieškantys žurnalistai - šimtamilijoninės investicijos bet kada gali išskristi.
              Ok, tvirtas argumentas, priimu Manau ir man nėra ko delsti, kitą savaitę turbūt jau meras skaitys mūsų patarimus.
              Labai jau tingiu rašyt, bet turbūt teks pasiryžti... Kol viską parengsiu pagal reikalavimus ir tvarkingai išdėstysiu mintis, tai užtruksiu apie 3 val.
              Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 18:25.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Manau, tokios diskusijos net nekiltų, jei pvz. specialiai turistams (nors naudotis galėtų visi asmenys) būtų sukurtas "Kauno bilietas", pagal daugelio Vakarų šalių pavyzdį, su kuriuo būtų galima, tarkim 3 (7 d. ar kitokį laikotarpį) paras naudotis visu viešuoju miesto transportu, o t. p. ir kitomis paslaugomis (lankytis miesto muziejuose, gauti nuolaidų viešojo maitinimo įstaigose ir pan.). Seniai laikas tokį bilietą, nesvarbu kaip jis būtų pavadintas, turėti o galėtų kainuoti ir kokius 20 Lt ar 5 EUR trims dienoms. Jį turistai galėtų įsigyti jau oro uoste ir daug problemų išspręstume.
                Paskutinis taisė Metropolis; 2010.02.20, 18:39.

                Comment


                  Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                  Manau, tokios diskusijos net nekiltų, jei pvz. specialiai turistams (nors naudotis galėtų visi asmenys) būtų sukurtas "Kauno bilietas", pagal daugelio Vakarų šalių pavyzdį, su kuriuo būtų galima, tarkim 3 (7 d. ar kitokį laikotarpį) paras naudotis visu viešuoju miesto transportu, o t. p. ir kitomis paslaugomis (lankytis miesto muziejuose, gauti nuolaidų viešojo maitinimo įstaigose ir pan.). Seniai laikas tokį bilietą, nesvarbu kaip jis būtų pavadintas, turėti o galėtų kainuoti ir kokius 20 Lt ar 5 EUR trims dienoms. Jį turistai galėtų įsigyti jau oro uoste ir daug problemų išspręstume.
                  Laba diena! Tai jau keli mėnesiai, kaip Kaune yra prekiaujama 3, 7 dienų bilietais Tikrai yra minčių, kad jie būtų sujungti ir su kavinių, viešbučių tinklu (tais, kurie prisijungtų). Kol kas dėl krizės darbai kliūva, nes verslininkai nenori investuoti savo skurdaus kapitalo į papildomos įrangos įsigijimą. Tačiau 3 ir 7 dienų bilietai Kauno VT jau tikrai įdiegti ir naudojami.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Esu skaitęs apie tuos bilietus. Tik, noriu sužinoti, ar su tokiais bilietais galima naudotis:
                    1. visu miesto viešuoju transportu (ir autobusais, ir troleibusais), o ne viena kuria iš šių rūšių;
                    2. ar tų bilietų galima įsigyti oro uoste, geležinkelio ir autobusų stotyse, turistų info centruose, ar apie juos yra visa info anglų k. - kaina, naudojimosi taisyklės ir pan.
                    3. jei verslas nenori menkų investicijų, tai nereikia skųstis, kad ir turistų trūksta. Reikia taikyti visas priemones turistus pritraukti, nes tos investicijos greitai atsipirktų.
                    Paskutinis taisė Metropolis; 2010.02.20, 18:48.

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Laba diena! Tai jau keli mėnesiai, kaip Kaune yra prekiaujama 3, 7 dienų bilietais .............. Tačiau 3 ir 7 dienų bilietai Kauno VT jau tikrai įdiegti ir naudojami.
                      Va būtent, kad net tam elektroniniam bilietui skirtame puslapyje nėra jokios informacijos, kaip tą 3 dienų bilietą galima naudoti? Galima važiuoti visais autobusais/troleibusais neribotai? Ar iš tų 16 LT, kuriuos jis kainuoja, bus kiekvieną kartą minusuojamas važiavimo tarifas?

                      Kažkodėl įtariu, kad teisingas yra antras variantas....

                      Bent jau pats faktas, kad tokia esminė informacija niekur neskelbiama daug ką paaiškina...
                      Mano blogas

                      Comment


                        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                        Esu skaitęs apie tuos bilietus. Tik, noriu sužinoti, ar su tokiais bilietais galima naudotis:
                        1. visu miesto viešuoju transportu (ir autobusais, ir troleibusais), o ne viena kuria iš šių rūšių;
                        2. ar tų bilietų galima įsigyti oro uoste, geležinkelio ir autobusų stotyse, turistų info centruose, ar apie juos yra visa info anglų k. - kaina, naudojimosi taisyklės ir pan.
                        3. jei verslas nenori menkų investicijų, tai nereikia skųstis, kad ir turistų trūksta. Reikia taikyti visas priemones turistus pritraukti, nes tos investicijos greitai atsipirktų.
                        1. Kaune miesto rūšių skirstymo atsisakyta jau prieš daugiau nei 5 metus, todėl Kaune senokai nebėra atskirų bilietų, tinkamu tik vienai ar tik kitai rūšiai (kalbant apie autobusus ir troleibusus).
                        2. Oro uoste yra "Lietuvos spaudos" prekybos vieta "Rkiosk", tik nežinau koks darbo laikas (atsižvelgsiu į tai).
                        3. Logiška, bet ne visiems valdininkams suprantama
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                          Va būtent, kad net tam elektroniniam bilietui skirtame puslapyje nėra jokios informacijos, kaip tą 3 dienų bilietą galima naudoti? Galima važiuoti visais autobusais/troleibusais neribotai? Ar iš tų 16 LT, kuriuos jis kainuoja, bus kiekvieną kartą minusuojamas važiavimo tarifas?

                          Kažkodėl įtariu, kad teisingas yra antras variantas....

                          Bent jau pats faktas, kad tokia esminė informacija niekur neskelbiama daug ką paaiškina...
                          Tai yra terminuoto bilieto rūšis, veikianti kaip ir mėnesinis bilietas. Nesuprantu, ko čia nesuprasti Pasipildai ir naudoji nuo papildymo dienos 3 ar 7 dienas atitinkamai pagal rūšį. Įsigalioja papildymo dieną. Įlipus žymėti nereikia. Važiavimo tarifas neminusuojamas (ką dar prisigalvosi?). Papildai ir naudoji tiek dienų, kiek jis galioja. Važiavimų skaičius neribojamas.
                          Tokie klausimai, kokie kyla tau, kyla tik tiems, kurie nesinaudoja viešuoju transportu Be to, tokią informaciją, kokią klausi, suteikia perkant bilietą. O įsigyjant naują kortelę, joje galima rasti nemažai naudingos ir reikalingos informacijos, dabar jau ir anglų kalba Informacijos trūkumas egzistuoja, akcentuosiu apie tai tam, kas turi tuo rūpintis
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                            Su tokia logika tai tik Balbieriškyje kaimo turizmu užsiiminėti, o gal ir tam suvokimas per menkas, nes šiandien labiau progresyvių kaimo turizmo sodybų šeimininkai kaip tik ir stengiasi parodyti, kad jie gali aptarnauti svečius įvairiomis kalbomis.

                            Tad prie ko čia lindimas į užpakalį? Tai yra elementarus aptarnavimas ir kuo jis geresnis ir paprastesnis tuo geresnis įvaizdis, kuo geresnis įvaizdis tuo daugiau turistų.
                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Na, jeigu norime pradėti gyventi geriau, visgi reikėtų žaisti tuos žaidimus, nes jie neatsiejami nuo laisvos rinkos ekonomikos. Pirkėjas šiais laikas perka ne tik prekę, bet ir būdą kaip ją parduoda- dėl to pardavėjos turi sveikintis ir šypsotis, dėl to pardavėjos nebegali su klientais piktai kalbėti, kad ir kokių durnų klausimų jie klaustu ir taip yra visame ne turgaus lygio versle- nes tai veikia. Geras pavyzdys būtų Klaipėda, kai pasitikdavo visus didesniu kruizinius laivus orkestru- tai išties pasiteisino ir Klaipėda dėl to pritraukė daug kruizu su daug turistų, kurie išleido daug pinigų ir daug klaipėdiečių dėl to pradėjo geriau gyventi. Aš nesakau, kad kruizai į Klaipėdą pradėjo plaukti orkestro pasiklausyti, tačiau Klaipėda tikrai negalėjo jiems pasiūlyti tiek paslaugų/pramogų/lankytinų vietų kiek Talinas ar Ryga, dėl to turėjo atrasti kaip kitaip juos privilioti. Ir kiekviena valstybė, jeigu nori, kad turistas jaustųsi gerai ir čia sugrįžtu, turi stengtis, kad jam neiškiltų problemų, o iškilus problemai- jisai gautų reikiamą informaciją ar pagalbą, arba ir toliau liksim užkampis, į kurį atvažiuoja tik tie, kurie jau visą Europą apkeliavo ir nbeturi ką daugiau pamatyti.
                            Tai yra vergo sindromas, nepilnavertiskumo komplesu kamuojamos visuomenes pozymis. Ir, butent, lindimas i uzpakali. Teke girdeti kai kuriu verslo ir visuomenes "korifeju" nuomone, kad lietuviu kalba reikia is viso padaryti neprivaloma verslui ir leisti verslui bendrauti kokia nori kalba. Atsei, taip butu sutaupoma daug lesu, pageretu verslo salygos ir kt. Graudu, nes kai kurie mano, kad lietuviu kalba yra stabdis verslui... Parsidaveliai ir valstybes isdavikai. Tokius tik grabas islygins...

                            Kas jau kas, bet autobusu vairuotojai nera nei informacijos tiekejai, nei turi moketi uzsienio kalba. Bendravimas su vairuotoju yra draudziamas beveik visose salyse, nes trukdo dirbti darba - vairuoti. Informacija anglu ar kita uzsienio kalba galima pateikti rastisku pavidalu.

                            Comment


                              Man tai idomu kokiu tvarkarasciu dabar vezios Ollex,kai puse skrydziu vykdo baziniai lektuvai?

                              Comment


                                Niekad nesidomejau bet ar galima Kauno oro uoste gauti mini zemelapi su Kauno, Vilniaus, lankytinomis vietomis bei visa kita info tarkim autobuso tvarkarastis i EYKA? Taip pat manyciau kolkas yra reikalingi trys reisai EYKA-Trakai-Vilnius, EYKA-Kaunas-Druskininkai, EYKA-Pajuris. Ir manau cia reikia kalbeti ne kiek pinigu kainuos sie reisai, bet kokius ispudzius turistai parsives namo, o Trakai su Druskininkais tikrai gedos nepadarys.

                                Comment


                                  Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                                  Man tai idomu kokiu tvarkarasciu dabar vezios Ollex,kai puse skrydziu vykdo baziniai lektuvai?
                                  Rašo "pritaikytas skrydžiams" . http://www.airport-express.lt/step2.php Ir vėliau taip turės būti.
                                  Dabar reklamuoja kaip iškviesti "Žaibišką greitį" visuose tinkluose. Daugumai vietinių vienodai, o užsieniečiams tuo labiau. Geriau paskelbtų savo puslapyje kiek kainuoja kelionė iki senamiesčio ar stoties. Reklamos davėjas būtų suinteresuotas informaciją laikyti šviežią.
                                  O linksmiausia, kad krizės Kaune nėra . Vilniuje ji siaučia, Rygoje dar baisiau kai pažiūri viešbučių kainas per booking.com. Už viešbučio Kaune kainą galima su tuo pačiu ollex nuvažiuoti į Vilnių ir susirasti ne prastesnį viešbutį.
                                  O į lankytinas vietas ne oro uostas turi vežioti. Informuoti apie ekskursijas turi turizmo informacijos centrai, o žemėlapius dalinti viešbučiai.

                                  Comment


                                    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                                    Niekad nesidomejau bet ar galima Kauno oro uoste gauti mini zemelapi su Kauno, Vilniaus, lankytinomis vietomis bei visa kita info tarkim autobuso tvarkarastis i EYKA? Taip pat manyciau kolkas yra reikalingi trys reisai EYKA-Trakai-Vilnius, EYKA-Kaunas-Druskininkai, EYKA-Pajuris. Ir manau cia reikia kalbeti ne kiek pinigu kainuos sie reisai, bet kokius ispudzius turistai parsives namo, o Trakai su Druskininkais tikrai gedos nepadarys.
                                    Kas yra EYKA?
                                    Kauno oro uoste yra turizmo informacijos centras, ten dalija nemokamai žemėlapius.
                                    O nekalbėti apie reisų aptarnavimą (ignoruoti) yra tas pats, kaip nueiti į parduotuvę, prisikrauti pilną vežimą prekių ir kasininkei paduoti vietoj pinigų laikraščių skiautes. Tu mąstyk, ką kalbi Kaip galima ignoruoti reisų aptarnavimo pajamingumą ir nuostolingumą? Tai turi būti apskaičiuota, o ne iš dangaus nukritę. Suprantu, reikia drąsių žingsnių, bet ne per daug drąsių
                                    Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                                    Man tai idomu kokiu tvarkarasciu dabar vezios Ollex,kai puse skrydziu vykdo baziniai lektuvai?
                                    Kol kas neaišku.
                                    Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 22:24.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Na trys autobuso reisai tai nera atomines elektrines statyba, bet kada del neefektyvumo galima ju atsisakyti, o del skaiciavimo galima tik gauti islaidas o pajamu kol nebus pradeti skrydziai neapskaiciuosi, nors dauguma valdzios vyru tai labai gerai sugeba nes lengva skaiciuoti drasiai pelna kai investuoji ne savo pinigus. Velgi cia siekiama ne pelno, o kad turistai pamegtu sia krypti.
                                      Pvz: London Victoria-London Luton airport ~90km atstumas, vaziuoja du autobusai vienas paskui kita EasyJet Bus ir Evergreen Bus lines per abu ~5zmones autobusai kursuoja kas pusvalandi ir taip labai daznai ypac vakarais su stansted express irgi panasiai.

                                      Comment


                                        Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                                        Na trys autobuso reisai tai nera atomines elektrines statyba, bet kada del neefektyvumo galima ju atsisakyti, o del skaiciavimo galima tik gauti islaidas o pajamu kol nebus pradeti skrydziai neapskaiciuosi, nors dauguma valdzios vyru tai labai gerai sugeba nes lengva skaiciuoti drasiai pelna kai investuoji ne savo pinigus. Velgi cia siekiama ne pelno, o kad turistai pamegtu sia krypti.
                                        Pvz: London Victoria-London Luton airport ~90km atstumas, vaziuoja du autobusai vienas paskui kita EasyJet Bus ir Evergreen Bus lines per abu ~5zmones autobusai kursuoja kas pusvalandi ir taip labai daznai ypac vakarais su stansted express irgi panasiai.
                                        Viso labo apie tris reisus jau niekas nekalba. Ryanair planuoja atidaryti 9 naujas kryptis, tai reikės vos ne dvigubinti esamų 29-ojo autobuso reisų arba mąstyti ką nors apie ekspresinius, kaip jau kažkas siūlė šioje temoje... Žodžiu, kalbama apie kardinalias permainas, tik neaišku, kokiu mastu. Nesinori įklampinti "Kauno autobusus" į minusą vien dėl to, kad bus persistengta su 29-uoju. Manau ryt pamodeliuosiu galimus variantus.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Man reikia Jūsų visų pagalbos. Kadangi prabilome apie autobusų eismo gerinimą iš Kauno oro uosto į Kauną, tai reikėtų ir skaičiavimų.

                                          O esmė tokia.
                                          1. Išnagrinėti nuo gegužės mėn. įsigaliosiantį skrydžių tvarkaraštį http://www.kaunasair.lt/index.php?la...s_tvarkarastis
                                          Kiekvienam maršrutui skirti loginį pavadinimą su įsivaizdavimu (turistinis, kauniečių, vilniečių ir t.t.). Reikia maždaug pamodeliuoti, kas daugiausia atskristų tuo maršrutu. Taip būtų galima bent nuspėti, kiek būtų keleivių ir ar jiems reikėtų VT į Kauną.
                                          2. Išnagrinėti KIEKVIENĄ REISĄ (atvykimą) atsižvelgiant į atvykimo laiką ir vietą, iš kur atvyksta.
                                          3. Reikėtų pamąstyti, kiek per dieną su visais reisais atvyktų turistų, kiek iš jų keliautų į Kauną ir kiek vidutiniškai per mėnesį visi atvykėliai Kaune paliktų pinigų.
                                          4. Žvelgti reikėtų dviem aspektais: kiek keleivių būtų gegužę-birželį ir kiek būtų liepą-rugsėjį, nes tai būtų sezono pradžia ir vidurys-pabaiga atitinkamai.

                                          Tai gana sudėtingas mistiniu skaičiavimo su logika paremtas uždavinys. Visa esmė - maždaug nuspėti galimas pajamas iš turistų ir šalia to - koks būtų VT į Kauną poreikis.

                                          Kai jau pasakysite, tada aš iš savo pusės galėsiu padaryti eismo tvarkaraštį, pamodeliuoti maršrutus iš Kauno oro uosto į Kauną. Pažiūrėčiau, kiek realu ką atlikti. Siūlyčiau suskubti ir parašyti šiandien ar rytoj šioje temoje.
                                          Paskutinis taisė Ametistas; 2010.02.20, 23:31.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X