Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Rezultatai tikrai nėra blogi, Simonas Bartkus savo bloge net buvo paskelbęs sąrašą krypčių/galutinio taško skrendančių iš KUN:Parašė Gator Rodyti pranešimą
Įdomu kaip gyvuoja srautai čia. Ar tai reiškia, kad pasiteisino, ar tiesiog dėl paramos dadeda?
1. Warsaw 17,2%
2. Stuttgart 9,1% (!)
3. Zurich 5,4%
4. Amsterdam 5,1%
5. Dusseldorf 4,7%
6. Munich 4,1%
7. Prague 3,9%
8. Frankfurt 3,8%
9. Vienna 3,7%
10. Geneva 3,4%.
Akivaizdžiai dominuoja Vokietija, Austrija, Šveicarija. Ne veltui ir antis buvo paleista apie Lufthansa. Viskas įmanoma jei ir toliau vokiškos investicijos taip augs Kaune. Gal dėl to ir LOT stiprina pozicijas.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.30, 22:37.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Manai nemaža dalis keliautojų čia buvo susiję su vokiečių investicijomis Kaune, ar tiesiog šiaip kelieviai, kurie būtų buvę ir be minėtų investicijų, o tiesiog skrenda, nes iš LT sąlyginai nėra taip lengva pasiekti vieną ar kitą Vokietijos miestą, kitaip sakant ir šiap trūko pasiūlos neminint būtent Kauno vokiečių investicijų?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Rezultatai tikrai nėra blogi, Simonas Bartkus savo bloge net buvo paskelbęs sąrašą krypčių/galutinio taško skrendančių iš KUN:
1. Warsaw 17,2%
2. Stuttgart 9,1% (!)
3. Zurich 5,4%
4. Amsterdam 5,1%
5. Dusseldorf 4,7%
6. Munich 4,1%
7. Prague 3,9%
8. Frankfurt 3,8%
9. Vienna 3,7%
10. Geneva 3,4%.
Akivaizdžiai dominuoja Vokietija, Austrija, Šveicarija. Ne veltui ir antis buvo paleista apie Lufthansa. Viskas įmanoma jei ir toliau vokiškos investicijos taip augs Kaune. Gal dėl to ir LOT stiprina pozicijas.
Ir kas per antis dėl Lufthansa? Kas paskleidė ir ar yra pagrindo bent kažkiek manyt, kad gal realu, ar tiesiog grynai kažkieno iš oro paspėliojimas?
Comment
-
Dalis manau tikrai susiję su verslu pvz. Štutgartas, - antroji pagal populiarumą kryptis, Duseldorfas? Amsterdamas, tai tie ir taip būtų skridę, kaip ir Ciurichas ar Frankfurtas - tad negalima vertinti vienpusiškai.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Manai nemaža dalis keliautojų čia buvo susiję su vokiečių investicijomis Kaune, ar tiesiog šiaip kelieviai, kurie būtų buvę ir be minėtų investicijų, o tiesiog skrenda, nes iš LT sąlyginai nėra taip lengva pasiekti vieną ar kitą Vokietijos miestą, kitaip sakant ir šiap trūko pasiūlos neminint būtent Kauno vokiečių investicijų?
Ir kas per antis dėl Lufthansa? Kas paskleidė ir ar yra pagrindo bent kažkiek manyt, kad gal realu, ar tiesiog grynai kažkieno iš oro paspėliojimas?
Lufthansa, manau priklausys nuo Continental ir Hella, kodėl gi ne, koks LH citylineris su CRJ 900 vieną kart į dieną išskyrus šeštadienį, norėčiau tikėti, kad įmanoma.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Na, nemanau, kadangi skraidins Itaka, tai turbūt į kokį nors kurorta. Greičiausiai Konstancą. Beje, ten Nordica turi sezoninių skrydžių iš Talino.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Į Bukareštą?
Comment
-
Iš tikrųjų tai neturėtų skraidyti į Rumuniją iš Kauno, bent jau taip Itakos pranešime parašyta.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKitą met kils skaičiai dar labiau, nes LOT prideda dar vieną skrydį, o Įtaką skraidys į Graikiją, Bulgariją, Rumuniją. Tad kitų metų gale bus 1.2-1.3 mln.
Šaltinis : https://www.itaka.lt/naujienos/i-sva...uno-oro-uosto/Iš Kauno klientai galės skristi į Turkiją (Antaliją), Graikiją (Zakinto salą) ir Bulgariją (Varną)
Comment
-
Kauno oro uoste galima pamatyti lėktuvą, kokio dar niekada nebuvo
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Comment
-
Buvo ir gerensiųParašė Jopapa Rodyti pranešimąKauno oro uoste galima pamatyti lėktuvą, kokio dar niekada nebuvo
Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy
Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
va lygiai pries metus pirmas buvo, vakar 2x tokie buvo kas yra tikrai daug idomiau uz A330. RCAF'o isvis zveriukas, o IL'as idomesnis vien del garso skleidziamoParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Buvo ir gerensių
Paskutinis taisė Sigitukaz; 2019.02.05, 11:22.
Comment
-
O dar prisiminus 747 savaitinius reisus arba kartais uzsukantį Antonovą krovininį.Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
va lygiai pries metus pirmas buvo, vakar 2x tokie buvo kas yra tikrai daug idomiau uz A330. RCAF'o isvis zveriukas, o IL'as idomesnis vien del garso skleidziamoAviate, navigate, communicate
Comment
-
Jop, situ as irgi pasiilgstu. Cia is 2016 metuParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
O dar prisiminus 747 savaitinius reisus arba kartais uzsukantį Antonovą krovininį.
- 1 patinka
Comment
-
Priesrinkiminiai pamastymai...
lrytas.lt 219.05.05
V. Matijošaitis nejuokavo – pagrindinį oro uostą iš Vilniaus reikės kelti į Kauną
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=CopyPaskutinis taisė Romas; 2019.05.05, 19:28.
Comment
-
Kauno oro uoste užteks ir vietos keleiviams, ir darbo – aukštos kvalifikacijos specialistams
Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/Gimtasis-kras...listams/287749Kauno oro uostas ne tik planuoja plėsti orlaivių remonto verslą, bet ir pagerinti infrastruktūrą keleiviams. Šiemet čia tikimasi sulaukti 1,2 milijono oro keleivių bei sukurti šimtus gerai apmokamų darbo vietų.
„Artimiausiu metu ketiname skelbti konkursą projektui įgyvendinti. Esame sudėlioję planus taip, kad per šiuos metus turime suprojektuoti terminalą, šiemet arba kitąmet paskelbti konkursą rangos darbams atlikti, o 2022 metais, iki Kaunui tampant Europos kultūros sostine, atidaryti naująjį terminalą“, „Lietuvos žinioms“ sakė Valstybės įmonės Lietuvos oro uostų Kauno oro uosto direktorius Karolis Matulaitis.
Pasak direktoriaus, Vilniaus oro uosto modelis diktuoja, kad Kaune esamą terminalo plotą reikėtų plėsti 20–30 proc. Tai leistų užtikrinant didesnius oro uosto pajėgumus aptarnaujant klientus, įrengti daugiau patikros punktų ir skrydžių vartų...
© Lietuvos žiniosSvarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kauno oro uoste per mėnesį daugiau nei 100.000 keleivių
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qjKgTou3Kauno oro uostas šių metų gegužę skaičiavo rekordinį keleivių srautą. Per vieną mėnesį Kaune buvo aptarnauta trečdaliu daugiau keleivių nei įprastai – pirmą kartą oro uostas aptarnavo daugiau kaip 100.000 kelevių.
Pasak Karolio Matulaičio, Kauno oro uosto vadovo, tai, kad keleivių srautas pastebimai išaugo pastaruoju metu, pasak oro uosto vadovo, lemia nuoseklus darbas su oro bendrovėmis, oro uostų komandos profesionalumas vystant aviacijos paslaugas ir būtent gegužę prasidėjusios naujos skrydžių kryptys...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Iš Kauno oro uosto – dvi naujos kryptys į Vokietiją
Nuo šių metų liepos Kauno oro uostas keliautojams pasiūlys keletą naujų krypčių su Vokietija – iš antrų pagal dydį šalies oro vartų keleiviai galės pasiekti Kelno ir Niurnbergo miestus. Į juos kils „Ryanair“ orlaiviai ir vykdys skrydžius ne tik vasaros, bet ir žiemos sezono metu, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Planuojama į Kelno Bonos oro uostą iš Kauno skrydžius vykdyti trečiadieniais ir šeštadieniais. Į Niurnbergo oro uostą – antradieniais ir šeštadieniais...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Kauno Oro Uostui pirmiausiai reikia normalaus susisiekimo su miesto centru, kad nereikėtu su autobusu 50 minuciu kratytis.Parašė booraz Rodyti pranešimąJeigu jau statom naujus terminalus VNO ir KUN, tai gal reikėtų vis dėlto kažką padaryti labai super, kad na puse pasaulio kalbėtų kokie geri ir patogūs terminalai Lietuvoje, sugalvoti idėjas kaip naujas bagažo registravimas, apsaugos praėjimas, vartai, dar kas nors. Nemanau, kad verta dėti daug pastangų į grožį, bet geriau į patogumą ir greitį.
- 1 patinka
Comment
-
Tas "dabar" tai po 8-10 metų.Parašė liutass Rodyti pranešimąKaip suprantu, dabar bus greitas susisiekimas traukiniu iki centro.
- 3 patinka
Comment
Comment