Parašė JlL
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Metropolis
Na, gana keistoki pasirodė argumentai dėl Romos ir Veronos. Visai neseniai keliavau į Portugaliją, ir vykau į Faro, o jau iš Algarvės (centras - tas pats Faro) nuvykau ir į Lisaboną. Portugalija savo atstumais tik kiek didesnė už Lietuvą, ir nematau prasmės, kodėl negalima skristi į vieną miestą, o iš jo keliauti į kitą. Tas taikytina ir turistams: juk jie paprastai vyksta (jei ne į paplūdimį gulėt) lankytis ne viename mieste, bet daugiau-mažiau visą šalį (tokia kaip Lietuva), ar net tris (Baltijos šalys) pamatyti. O Ryanair pirmiausia svarbu, kuo mažesnėmis sąnaudomis pervežti kuo daugiau keleivių. Ji pati generuoja kelevių srautus, nepriklausomai nuo vienos ar kitos krypties, ką parodė ir šių metų rezultatai. Tiesiog Vilniaus problema, kad yra prarasta l. daug su tradicinių vežėjų pasitraukimu iš rinkos. Tačiau "low cost" paprastai niekaip neįtakoja tradicinių vežėjų rinkos (skirtingi segmentai). Šiuo atveju (kalbomis apie Ryanair perėjimą), kai kas siekia tiesiog "pažaisti" brutaliais "laukinio kapitalizmo" metodais [o ką - gal pavyktų pašalinti konkurentą]. Tiesiog reikia VNO kovoti ne dėl "low cost" segmento, bet dėl tradicinių vežėjų atėjimo/grįžimo, t.y. dėl savo segmento susigrąžinimo. Kitaip visi daugiau praloš, o laimėtoju bus ... Ryga, nes didelė lietuviško "low cost" rinkos dalis pereis ten, o ne į VNO (tiesiog ten bus pigiau, ir pasiūla didesnė).Parašė JlL Rodyti pranešimąVisai gali buti kad dabartiniai reisai pakankamai gerai patenkina Lietuviu paklausa ir nesukuria reikiamos pasiulos uzsienio turistams. Pvz as budamas lietuviu turistu tikrai skrisciau i kokia roma, ir neskrisciau i kokia verona. O galimybe toliau vaziuot traukiniu? jo tai svarbu, bet jei jau as renkuosi skrydi uz 5 eurus tai tikrai ne tam kad paskui dar moket 25 eurus uz traukini.
Vilnius aisku ne Roma, bet manau neverta diskutuot kas geriau (vilnius ar kaunas) trauktu turistus skristi i lietuva.
Tai kad vilniui pilna kitu kompaniju ryanairui turetu buti neidomu, nes lietuvoj svarbiausia kaina.
Pazistamo vardas ne simonas, nei jis, nei as nesuinteresuoti tuo is kur skraidys ryanairas. Zmogus tiesiogiai dirba aviacijoje vadovaujanciose pareigose ir paprastai yra patikimas tokiu pletku saltinis. Siuo atveju nebuvo 100% uztikrinimo kad tikrai perkels, zodi ruosiasi mano pranesime reiktu suprasti kaip derybas/skaiciavimus ir pan.Paskutinis taisė Metropolis; 2010.10.29, 23:29.
Comment
-
Asmeniškai aš nematau jokių objektyvių priežasčių kodėl Ryanair'as turėtų perkelti bazę iš KUN į VNO. Jiems yra atiduotas visas oro uostas, kuriame jie šiai dienai yra monopolininkai ir kuriame už skraidymą moka kapeikas. Tos kalbos galbūt susijusios su tuo, kad Ryanair'as nori daugiau skraidyti į pagrindinius oro uostus, o investuotojai - gauti didesnius dividendus. Skraidindamas kupriniuotus studentus su akcijiniais bilietais 'po litą' daug neuždirbsi. Bet nenustebčiau, jei Ryanair ateityje atidarytų kelias kryptis iš VNO, dar spaudos konferencijoje surengtoje KUN bazės atidarymo proga buvo teigiama, kad Ryanair domisi galimybe skraidyti ir į kitus Lietuvos oro uostus. Tik nereikia pamiršti, kad realiai Kaunas Ryanair'ą domina tik tiek kiek ten galima uždirbti pinigų, jei kitur bus galima uždirbti daugiau, tai ten ir nueis. Čia jau nacionalinio vežėjo neturėjimo 'pliusai'.
Comment
-
Tai jie ir kovoja, bet kad nėra tiek norinčių skristi, ir po kiek laiko naujas kryptis arba nuima, arba sumažina siūlomų kėdžių skaičių. Be to praktiškai nėra jokio tranzito, nes pagrindinis srautas eina į hub'us.Parašė Metropolis Rodyti pranešimąTiesiog Vilniaus problema, kad yra prarasta l. daug su tradicinių vežėjų pasitraukimu iš rinkos. Tačiau "low cost" paprastai niekaip neįtakoja tradicinių vežėjų rinkos (skirtingi segmentai). Šiuo atveju (kalbomis apie Ryanair perėjimą), kai kas siekia tiesiog "pažaisti" brutaliais "laukinio kapitalizmo" metodais [o ką - gal pavyktų pašalinti konkurentą]. Tiesiog reikia VNO kovoti ne dėl "low cost" segmento, bet dėl tradicinių vežėjų atėjimo/grįžimo, t.y. dėl savo segmento susigrąžinimo. Kitaip visi daugiau praloš, o laimėtoju bus ... Ryga, nes didelė lietuviško "low cost" rinkos dalis pereis ten, o ne į VNO (tiesiog ten bus pigiau, ir pasiūla didesnė).
Comment
-
Salygas monopolijoms sukuriame mes patys,o paskui verkiame.Parašė ACC Rodyti pranešimąAsmeniškai aš nematau jokių objektyvių priežasčių kodėl Ryanair'as turėtų perkelti bazę iš KUN į VNO. Jiems yra atiduotas visas oro uostas, kuriame jie šiai dienai yra monopolininkai ir kuriame už skraidymą moka kapeikas. Tos kalbos galbūt susijusios su tuo, kad Ryanair'as nori daugiau skraidyti į pagrindinius oro uostus, o investuotojai - gauti didesnius dividendus. Skraidindamas kupriniuotus studentus su akcijiniais bilietais 'po litą' daug neuždirbsi. Bet nenustebčiau, jei Ryanair ateityje atidarytų kelias kryptis iš VNO, dar spaudos konferencijoje surengtoje KUN bazės atidarymo proga buvo teigiama, kad Ryanair domisi galimybe skraidyti ir į kitus Lietuvos oro uostus. Tik nereikia pamiršti, kad realiai Kaunas Ryanair'ą domina tik tiek kiek ten galima uždirbti pinigų, jei kitur bus galima uždirbti daugiau, tai ten ir nueis. Čia jau nacionalinio vežėjo neturėjimo 'pliusai'.
Comment
-
Ar pabludai, 12Lt su taxi is oro uostoParašė Wycka Rodyti pranešimąO kiek dabar kainuoja ta pati kelionė taxi? Spėju, kad maždaug tiek pat. Ar tikrai apsimoka investuoti į tokį autobusų maršrutą?
Jei issikviesi is miesto pagal tarifus tai gal prasisuksi su dvigubai tiek (24 Lt +-), o jei imsi is ten esanciu tai jau temoje sioje kazkada kazkas rase, kad stavke apie 60Lt ar panasiai.
Siaip tai yra juk miesto utobusas, gal geriau jo zinomuma populiarint.
Comment
-
isivaizduok kad skrendi ne savaitei ar dviem, o porai dienu.Parašė Metropolis Rodyti pranešimąNa, gana keistoki pasirodė argumentai dėl Romos ir Veronos.
Comment
-
Aš skaičiavau kelionę iš viešbučio į oro uostą. Tikriausiai kainą dar pakelia tai, kad Karmėlava yra jau rajonas, kur taxi tarifas dvigubas. Tačiau vis tiek nesuprantu, kuo neįtiko 29 autobuso maršrutas.Parašė Gator Rodyti pranešimąAr pabludai, 12Lt su taxi is oro uosto
Jei issikviesi is miesto pagal tarifus tai gal prasisuksi su dvigubai tiek (24 Lt +-), o jei imsi is ten esanciu tai jau temoje sioje kazkada kazkas rase, kad stavke apie 60Lt ar panasiai.
Šiaip tai yra juk miesto autobusas, gal geriau jo žinomumą populiarinti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
As ir ta pati skaiciavau. Is viesbucio i oro uosta ir is oro uosta is viesbucio tas pats atstumas, tie patys minimum 24Lt mazdaug nesinaudojant lupiku paslaugomis (tu, kurie stovi prie oro uosto).Parašė Wycka Rodyti pranešimąAš skaičiavau kelionę iš viešbučio į oro uostą. Tikriausiai kainą dar pakelia tai, kad Karmėlava yra jau rajonas, kur taxi tarifas dvigubas. Tačiau vis tiek nesuprantu, kuo neįtiko 29 autobuso maršrutas.
As irgi nesupratau kodel neitinka 29, kaip matai is paskutinio mano sakinio.
Comment
-
Tai yra vakaru praktika, ten irgi buna tiesioginiai autobusai (shuttl'ai) i viesbucius, kitus oro uostus, autobusu, traukiniu stotis. Jie kainuoja brangiau ir vaziuoja greiciau, be jokiu sustojimu ir t.t. Ir kas be ko daugiau komforto. 29 megstantiems taupyti ir turintiems daug laikoParašė Gator Rodyti pranešimąAs ir ta pati skaiciavau. Is viesbucio i oro uosta ir is oro uosta is viesbucio tas pats atstumas, tie patys minimum 24Lt mazdaug nesinaudojant lupiku paslaugomis (tu, kurie stovi prie oro uosto).
As irgi nesupratau kodel neitinka 29, kaip matai is paskutinio mano sakinio.
Palaikau sio autobusu ideja ir manau turetu pasiteisinti
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąŽinoma! Wycka, įsivaizduok save vienišo ir išsigandusio turisto iš Vakarų, atvykusio į niūrų ir lietingą Kauną lapkričio viduryje. Šalia nestovi beveik jokie taksi - o jeigu ir stovi, tai kartais pasitikėjimo nekelia. Be to, nemažai iš jų sunkiai susikalba kai kuriom kalbom, dar nuvež ne ten, arba (beveik garantuotai) nulups iš turisto keliskart daugiau pinigų. Klaidžioti ir kažko ieškoti nenori - stengiesi tik kuo greičiau rasti kelią į viešbutį. Sprendimas - autobusas, su keliom kalbom užrašytu, ir nors viena kita užsienio kalba kalbančiu vairuotoju. Pinigai nelabai dideli, o tave ramiai ir be problemų su dar krūvele turistų nuveža į viešbutį. Voilia!O aš tuo abejoju. Nepasiteisins. Nebent koks mikrobas. Arba Kauno oro uostas dotuos.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąTai yra vakaru praktika, ten irgi buna tiesioginiai autobusai (shuttl'ai) i viesbucius, kitus oro uostus, autobusu, traukiniu stotis. Jie kainuoja brangiau ir vaziuoja greiciau, be jokiu sustojimu ir t.t. Ir kas be ko daugiau komforto. 29 megstantiems taupyti ir turintiems daug laiko
Palaikau sio autobusu ideja ir manau turetu pasiteisinti 
Comment
-
Metropolis
Vienas pastebėjimas: atsižvelgiant į esamą KUN statistiką, keleivių pritraukimas 2010 m. yra netoli pilno naujo terminalo apkrovimo. Vadinasi, tolimesnę plėtrą riboja ir techninės galimybės.Parašė JlL Rodyti pranešimąar normalu kad Ryanair'as neparduoda bilietu balandziui jokiomis kryptimis is kauno?
siandien vienas su aviacija susijes zmogus pakuzdejo toki dalyka kad ryanair'as ruosiasi i vilniu persiklet ar bent didele dali veiklos vilniuje koncentruot. Priezastis kad kauno turistu pritraukimo potencialas labai silpnas ir visiskai nepateisina vilciu - skraido tik lietuviai, o tai nesukuria prielaidu plesti veiklos.
Comment
-
Na nieko naujo. O paskui kai kurie is rytu Lietuvos neva ironiskai replikuoja "taip taip Vilnius vel skriaudzia Kauna" kai tuo tarpu tai yra akivaizdi tiesa.Parašė NAVY Rodyti pranešimąKiek zinau , tai Vilnius daro viska, kad Ryanair iseitu is Kauno i Vilniu.
Comment
-
Na ne visur yra taip ir daug didesniuose oro uostuose. Pavyzdys - Ryga. Tik miesto 22 autobusas. Kursuoja pakankamai dažnai.Parašė JohnKodėl nepasiteisins? Ar šiandien yra koks nors greitas transportas kad ir į Kauno geležinkelio stotį?
O greitieji autobusai yra ne Vakarų praktika, bet VISUR veikianti praktika.
Idealiu atveju, į/iš oro uosto veža geležinkelis arba metro. Jei nėra bėginio transporto, veža greitieji (shuttle) autobusai. O tada jau visi kiti variantai.
Aš stebėjausi, kodėl Kaune tai iki šiol neveikia, bet panašu, kad pagaliau kažkas susiprotėjo.
Labai abejoju to autobuso sėkme Kaune. Galbūt mikroautobusas ir išsilaikys, bet ne normalus autobusas.
Comment
-
Tai kodėl "Vilnius" leido Ryanairui įsikurti Kaune? Kodėl "Vilnius" apskritai ne tik neuždarė Kauno oro uosto, o leido investuoti santykinai netgi daugiau nei "taboro" oro uoste? Ar tie visagaliai visai pablūdo?Parašė Gator Rodyti pranešimąNa nieko naujo. O paskui kai kurie is rytu Lietuvos neva ironiskai replikuoja "taip taip Vilnius vel skriaudzia Kauna" kai tuo tarpu tai yra akivaizdi tiesa.
Comment
-
Kai leido, tuo metu Vilniuje karaliavo FlyLAL ir siaip buvo visai kita situacija nei dabar ir i Ryanair nieks taip rimtai neziurejo ir nieks net nesitikejo, kad apskritai Lietuvoje galetu buti ju baze...Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kodėl "Vilnius" leido Ryanairui įsikurti Kaune? Kodėl "Vilnius" apskritai ne tik neuždarė Kauno oro uosto, o leido investuoti santykinai netgi daugiau nei "taboro" oro uoste? Ar tie visagaliai visai pablūdo?Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Tai gal atsakyk kodel neleido ateiti Ryanairui i Kauna 2004,beje anksciau nei i Ryga ir dar neasku ar is vis ten butu eje bet cia kaip tycia oficialusis Vilnius padejo.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kodėl "Vilnius" leido Ryanairui įsikurti Kaune? Kodėl "Vilnius" apskritai ne tik neuždarė Kauno oro uosto, o leido investuoti santykinai netgi daugiau nei "taboro" oro uoste? Ar tie visagaliai visai pablūdo?
Comment
-
Greitas transportas visada yra. Tai taksi. O šiaip tai aš Kaune nematau tokio transporto didelių perspektyvų. O rimčiausia kainodora - tai vos ne laukinis konkuravimas su miesto autobusu, išvažiuojant prieš jį pora minučių anksčiau ir vežant už pora litų...Parašė JohnNe esmė, ar mikro- ar normalus autobusas. Svarbu, kad būtų kažkoks greitas transportas į miesto centrą ar kitas svarbias vietas. Mažame oro uoste gal ir pakaktų mikroautobuso. Nors KUN jau pakankamai didelis, kad ir normalus autobusas galėtų kursuoti. Tereikia šiek tiek reklamos ir, be abejo, priimtinos kainodaros.
Comment
Comment